Téma: pár dotazů ohledně úprav motoru
 
3.12.2009 v 09:18
takže mi odpovíte na pár otázek jo?! Jelikož jsem se dost pobavil při debatě s jedním uživatelem a zajímá mě jakej na to máte názor vy díky

1: pokud má motorka něco najeto (nevím co znamená něco) nemusela by přežít power commander + výfuk - to je myšleno tak že motor prostě odejde

2:úprava řídící jednotky např. PC + laďák spadá do úprav motoru - upravený motor - takže můžete říct že máte upravený motor když budete mít PC

3:při použití této úpravy se změní zvuk a bude jiný než s laďákem bez PC - myšlen zvuk z laďáku

4:je špatné říkat power commanderu dynojet????

kořen tohoto vlákna je zde http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=75678&fid=1&l=3296601#goto3296601

1:podle mě nemůže pouhopouhý PC + laďák poslat motor do kopru, to je podle mě blbost. Za druhý nevím co znamená u motorky že už má něco najeto

2:úprava motoru je vždycky jen úprava motoru, chip, PC nebo laďák nemá s úpravou motoru nic společnýho.

3:je blbost aby motorka s laďákem měla jinej zvuk než s tím samým laďákem a PC

4:přesně jak už bylo zmíněno, je to úplně jedno


Naposledy editováno 03.12.2009 11:59:24
Předchozí
1 2 3
Následující

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 18:45 | Nahoru | #61

Creck>Bubrak ZX10R> Ze to ochudi KN to bych veril , ale ze ladak tomu moc ne, jedina souvislost co me napada, tak ze ve vyfukovem potrubi je lambda a doblbne to ji. Jinak s tim nepatrnym zvysenim vykonu ve prospech ladaku, souhlasim na 100%, je tam samozrejme lepsi odvod. Nechtel jsem se s Assasinem hadat ze jde vykon hodne dolu .-)



no se mnou se hadat nemusis... ale podle tve filosofie to nejlip jede s tim nejlepsim "odvodem" tzn vyfuky uplne pryc, v lepsim pripade jen samotne svody.. doporucuju vyzkouset...

co se tyka filtru tak absolutni "propustnost" je tam kdyz tam filtr nebude zadnej...

tzn bez filtru a bez vyfuku to musi jet jako prase, vubec nechapu proc nekteri jsou schopni utratit desetitisice za akrapa...

(reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 18:56 | Nahoru | #62

Creck>assassin> dik, neumru hloupy kurna s tebou bych si chtel nekdy sednout do hospy pokecat



Ty vole to nechtěj ....

(reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 19:08 | Nahoru | #63
assassin>
Když do toho tak děláš, chci se zeptat jak je to s laděním tranzistorovýho zapalování s karburátorem. Jde o to, že se dá koupit laditelná ŘJ a že difuzor nevysává palivo ideálně lineárně. Jde mi o to jestli se při ladění předstihu zážehu (i u origo ŘJ) nějak uvažuje s bohatostí? Nikdy nebude ideál, to vím, ale chudá a bohatá směs potřebuje různej předstih a že by se to zjednodušilo natolik, že se bude počítat s ideálním poměrem se mi nezdá. Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 19:14 | Nahoru | #64

assassin>no se mnou se hadat nemusis... ale podle tve filosofie to nejlip jede s tim nejlepsim "odvodem" tzn vyfuky uplne pryc, v lepsim pripade jen samotne svody.. doporucuju vyzkouset...

co se tyka filtru tak absolutni "propustnost" je tam kdyz tam filtr nebude zadnej...

tzn bez filtru a bez vyfuku to musi jet jako prase, vubec nechapu proc nekteri jsou schopni utratit desetitisice za akrapa...



No na dragstry si vsichni (ti rychlejsi a ti co muzou dle reguli) vyfuk sundavaji. I v GP je to v podstate pruchodak. Viz i tech mych 8 koni navrch. U ZX10R 08 se psalo, ze komplet Akrap prida 14 koni, pred pouzitim PC.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 19:16 | Nahoru | #65

Bubrak ZX10R>No na dragstry si vsichni (ti rychlejsi a ti co muzou dle reguli) vyfuk sundavaji. I v GP je to v podstate pruchodak. Viz i tech mych 8 koni navrch. U ZX10R 08 se psalo, ze komplet Akrap prida 14 koni, pred pouzitim PC.



no jo ale to ti přece ještě nezaručí,že dostaneš rovnoměrnej nášup ne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 19:26 | Nahoru | #66

Ďuričko22>no jo ale to ti přece ještě nezaručí,že dostaneš rovnoměrnej nášup ne?



jak rovnomernej nasup? mozna to min jede dole, ale to nikoho prece nezajima, dulezitej je vrsek, kde ses celou dobu (i na okruhu)

(reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 19:45 | Nahoru | #67
Bubrak ZX10R> no ja si pravě myslim,že tím,že vyměníš výf. systém celá ta ladičská eskapáda nekončí,čerpám info tedy jen od místních odborníků,aproto si myslím že jen výfukem křivku spíš posereš,že to jednotka sama o sobě neschroustá a plnění bude mít propady nebo naopak...

(reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 19:46 | Nahoru | #68
ach ty internety tady

Naposledy editováno 03.12.2009 19:47:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 21:04 | Nahoru | #69
assassin> A jak myslis ze to maji zavodni stroje ? Bez filtru a bez vyfuku. Akorat tam se pocita ze to dlouho jezdit nebude, tudiz bordel ve vzduchu a kraval nevadi.

2 reakcí na tento příspěvek pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 21:51 | Nahoru | #70
hele ladici nic proti, ale uvedomujete si ze je dost rozdil mezi N/A a FI motorem? tedy jestli vite co to je...
popripade ze napriklad competition dragstery nejdou moc srovnavat se seriovkama?

(reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 22:36 | Nahoru | #71
Lobo> hele já se ale vůbec nebránim tomu,když někdo usměrní tok mejch myšlenek!vlastně na to čekám,pže si sem chodim víceméně pro informace

(reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

4.12.2009 v 00:37 | Nahoru | #72

Lobo>hele ladici nic proti, ale uvedomujete si ze je dost rozdil mezi N/A a FI motorem? tedy jestli vite co to je...
popripade ze napriklad competition dragstery nejdou moc srovnavat se seriovkama?



A co seriovky co jezdej street 10.5 (bejvaly pepovo GSXR1100) nebo v Publicu pan Orgy s trombonem, to je uz srovnatelny.

Proste mensi odpor ve vyfuku zvysi vykon ve vysokych otackach, ochudi smes a oslabi spodek (viz funkce privery, to je preci naprosto stejny princip - edit: a je jedno jestli karbec nebo FI).

Ten rozdil mezi N/A a FI nam tu prosim popis. Treba nam to pichne.

Naposledy editováno 04.12.2009 00:37:55

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

4.12.2009 v 09:33 | Nahoru | #73

assassin>1)no spatne nastavene PC motor oddelat muze, klido ti PC nastavim tak ze to ani nenastartujes, nebo ti to bude na pridani plynu zdechat a strilet jak kanon...

2) vec nazoru. u chipovani turbosieselu dokazes ze 100konoveho motoru dostat 200koni a to realne, ne nejake placebo.. je to uprava motoru nebo ne? pokud budu brat upravu motoru jako ze se sahlo do vnitrku tak s tim tu jezdi jen dragstery a par zavodniku...

3) driv zadny lambda sondy nebyly a stari "fachmani" ladici ladili motor podle "ucha" proste je slyset jestli je chudej nebo bohatej... rozdil ve zvuku nebude velkej, ale bude..



Jen k bodu 2: načipovat 100 koníků bez úpravy motoru jako takového je šílenost.Maximální hranice bez úprav mechaniky i elektroniky je 30% výkonu navíc.Jinak ten motor i ostatní součásti půjdou střelhbitě do kopru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

4.12.2009 v 09:36 | Nahoru | #74
verybusy> sééér na to ....časem na to kápnout že nemá cenu se dotoho mhrabat....

(reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

4.12.2009 v 09:42 | Nahoru | #75
SPEEDY21> No nééé,já jen že ta dráha taky není zadarmo.... Jo,každý štěstí svého strůjcem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

4.12.2009 v 10:15 | Nahoru | #76

verybusy>Jen k bodu 2: načipovat 100 koníků bez úpravy motoru jako takového je šílenost.Maximální hranice bez úprav mechaniky i elektroniky je 30% výkonu navíc.Jinak ten motor i ostatní součásti půjdou střelhbitě do kopru.



vim ze to neni na dlouho.. ale asi by to tam nafoukat slo:)

(reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

4.12.2009 v 10:19 | Nahoru | #77

Creck>assassin> A jak myslis ze to maji zavodni stroje ? Bez filtru a bez vyfuku. Akorat tam se pocita ze to dlouho jezdit nebude, tudiz bordel ve vzduchu a kraval nevadi.



dragstery jo...tam je to jasny ten motor jede v podstate jen ve velkejch tockach.. (ano souhlasim ze pro nejvyssi otacky uz je pruchozi vyfuk OK)

u tech okruhovek uz to tak uplne nebude, ty slozite zamotany svody atd, kdyby to bylo lepsi tak proste udelaj 20cm rouru od valce, vyzenou ten vyfuk bokem a nazdar...

to uz zase sklouzavame nekam uplne jinam, myslim ze na vyladenem dragsteru by si clovek moc nezajezdil v provozu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

4.12.2009 v 10:19 | Nahoru | #78
assassin> Vzato čistě teoreticky ano,ale chtěl bych to vidět v praxi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

4.12.2009 v 10:21 | Nahoru | #79

verybusy>assassin> Vzato čistě teoreticky ano,ale chtěl bych to vidět v praxi.



michal (mvolesko) ma v tdicku pres 220koni ... ale v motoru nejaky veci jsou.. sice je poskladanej ze seriovejch dilu VW ale serie to uplne neni no...

(reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

4.12.2009 v 10:33 | Nahoru | #80
assassin> Kdysi jsem mluvil s p.Jandou z Cimbu a ten ke 100 koňovce bez jakýchkoliv úprav motoru a se zárukou doporučil 130koní po čipu a úplně max. 150 koní.Víc už by prý vyžadovalo výměnu dílů motoru za více dimenzované,včetně úprav podvozku a zavěšení.

1 reakcí na tento příspěvek pár dotazů ohledně úprav motoru

4.12.2009 v 11:51 | Nahoru | #81
Bubrak> ne vzdycky mensi odpor ve vyfuku je spravna moznost.. a to ze se to ochudi je celkem jedno, ochudit motor muzes v celym spektru jakym chces a vyfuk bude seriovej, ovsem pokud to bude na hranici.

Na co se snazime upozornit je pulzace vyfukovych plynu a backpress v motoru pro udrzeni smesi ve valcich. To se volnym vyfukem rozhodne nezlepsi a nepomuze k nejakym uzasnym vysledkum. Samozdrejmne aby to rozumne fungovalo je potreba spravnyho nastaveni vacek, zapalovani atd..
Ale proste neplati ze cim pruchodnejsi vyfuk tim lepe, tim chudsi smes a tim lip to pojede.
Pokud se tedy bavime o n/a.

k vysvetleni pojmu N/A = naturally aspirited = atmosfericky motor
FI = forced induction = preplnovany (jedno jestli kompresor nebo turbo)

U Fi je celkem jedno jak vypada vyfuk za downpipe, proto se dela treba wastegate cutout a hnedka ven, popripade vytazeni rovnou z vyfukovy casti ven (obcas jsou videt auta ktery maji vyfuk v prednim narazniku)... takze cim kratsi tim lepsi tady plati jelikoz je potreba co nejrychlejsi spool.

Co jste tady rikaly ohledne lambdy zapomely jste na takovej detail, ze funguje ve dvou rezimech open a closed loop, coz je zhruba do 40% wot.

(reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

4.12.2009 v 14:30 | Nahoru | #82
Lobo> A já už jsem se leknul,že do 50% wot. To se mi ale ulevilo,že jsem aspoň malinkou část pochopil.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist