paolo_novy Přidat reklamu

Téma: RSV 1000 v 18ti s 25kW
30.11.2009 v 23:37
Zdravím, chtěl bych znát váš názor. Na jaře začnu dělat řidičák A18 a tak pomalu koukám po něčem, co bych si mohl pořídit s 25kW. Přemýšlím nad japonskýma šestkama, ale těch opravdu zavřených je pár jen u Hondy a teď jsem na internetu našel RSV uškrcené nejen v TP ale i motoricky, navíc Aspirit to dělá za 5000, tak bych chtěl vědět, jestli to není zbytečný škrtit litrový dvouvál.Rsv se mi vzhledově moc líbí a jednou bych ho stejně chtěl zkusit, takže je to asi otázka času. Mám najeto Asi 12 000 km na 4T 125ccm, takže asi 2 sezony a chtěl bych postoupit výše, ale nevím pro jakou motorku se rozhodnout (ještě vybírám mezi SRAD 600, první R6, CBR 600 F, Hornet 600, možná Kawasaki nějaká šestka).Vím že to není zrovna nejvíc, ale přece jen ten 4T omrzí když máte možnost jezdit na něčem silnějším. Příspěvky které se nevztahují k tématu si prosím odpustťe, chtěl bych motorku opravdu zavřenou takže něco jako že mě budete sbírat po škarpách jsou zbytečné :D Díky za rady
Anketa: Kterou?
RSV
17%
24
SRAD
4%
5
K1
1%
2
R6
9%
13
Kawasaki ZX6 R
2%
3
Hornet
45%
62
CBR 600 F
21%
29

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 10:08 | Nahoru | #61

assassin>jo kdo nejel ostrou 2T 250 nevi o cem je rec, tyhle stroje klamou , ja ji po nekolika sezonach s litrem rozmlatil na kasi :)

az budu velkej tak si musim zkusit bimotu Vdue nebo nakou RS250 s CR500motorem:)



jo. zlý zlý zlý mašiny.

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 10:14 | Nahoru | #62
čau, kdybys chtěl krásnýho SRADa s 25kW v TP tak mám jednoho v profilu, příští rok slavím jednadvacet a jdu do RSV cena odpovídá stavu

2 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 10:26 | Nahoru | #63
Mě dostávaj ty kecy o rukách a hlavě.
Tak to je snad samozřejmý, že na to nevlezeš a nepojedeš hned na plnej kotel.
Ono je taky docela důležitý číst provoz, a že to kolikrát není žádná prdel.
To co někteří jedinci předváděj, z toho zůstává rozum stát.
Nevím, jak jsi vyježděnej v 18ti, ale já ve 30ti po pár set tisicích km v autě a pár desítkách tisíc na mašině občas čumím jak vrána a nechápu.

RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 10:29 | Nahoru | #64
Tak to naprostý souhlas, člověk opravdu nechápe, co lidi na silnici dokáží vymyslet....opravdu to není jen o krocení motorky, ale taky o hlídání všech ostatních lidí ve všech směrech v provozu......to je taky důvod, proč už jezdím jen na okruhy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 10:31 | Nahoru | #65

xluke79>Mě dostávaj ty kecy o rukách a hlavě.
Tak to je snad samozřejmý, že na to nevlezeš a nepojedeš hned na plnej kotel.
Ono je taky docela důležitý číst provoz, a že to kolikrát není žádná prdel.
To co někteří jedinci předváděj, z toho zůstává rozum stát.
Nevím, jak jsi vyježděnej v 18ti, ale já ve 30ti po pár set tisicích km v autě a pár desítkách tisíc na mašině občas čumím jak vrána a nechápu.



jojo, je třeba mít voči votevřený a dva prsty na spojce

v dnešním provozu tě může zabít cizí chybou auto ať jedeš pade na fichtlovi nebo letíš nízko rychlostí 200+ na čemkoliv silnějším nenaděláš nic

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 10:35 | Nahoru | #66

xluke79>Mě dostávaj ty kecy o rukách a hlavě.
Tak to je snad samozřejmý, že na to nevlezeš a nepojedeš hned na plnej kotel.
Ono je taky docela důležitý číst provoz, a že to kolikrát není žádná prdel.
To co někteří jedinci předváděj, z toho zůstává rozum stát.
Nevím, jak jsi vyježděnej v 18ti, ale já ve 30ti po pár set tisicích km v autě a pár desítkách tisíc na mašině občas čumím jak vrána a nechápu.

Přesně, ale ono to jde ruku v ruce. Když nezkušenej sedne na hodně silnou bestii, tak příliš času se soustředí jen na to, aby jí zvládnul a nepustil ze řetězu a nemá zcela samozřejmě tolik času číst provoz, jako ten co ji rutinně zvládá. A když se k tomu připojí, že to má řídít někdo, kdo má v provozu najeto fakt málo a na řešení dopravních situací se musí soustředit, je na krchov zaděláno...

RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 10:37 | Nahoru | #67
Ono upřímně v rychlostech nad 200 s tím čtením provozu stejně nic moc nenaděláme....co nad 200, stačí možná už nad 150 ač se to nezdá....viz. reakce na situaci + brzdná dráha doba atd atd.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 10:42 | Nahoru | #68

Whistler>jojo, je třeba mít voči votevřený a dva prsty na spojce

v dnešním provozu tě může zabít cizí chybou auto ať jedeš pade na fichtlovi nebo letíš nízko rychlostí 200+ na čemkoliv silnějším nenaděláš nic



Behem 500 metru mi ne dvou krizovatkach po sobe nedaly plechovkari prednost, bylo to ve meste a ja jel s tachometrem na 55 (cca 45-50 realnejch), tak takova asi situace na silnicich.

seccomk> jinak jestli si chces vyzkouset co dvouval obnasi, chces nejaky ty kapoty, tak bych asi doporucil SV650S, ceny klesly, dily jsou vsude - pouze muj nazor. 2-hrnek

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 10:49 | Nahoru | #69
2-hrnek> SV právě nechci, je sice za dobrou cenu (já bych tak do 80 tisíc mohl vybírat, podle toho kolik vydělám a našetřím) ale nevím proč mě to k tomu SV tolik netáhne, to už spíš ty sportovní šestky. A jinak co se týče těch pětistovek, já jsem na ní jel a myslím že by mě nikam výrazně neposunula, výkon má vyšší, to ano, ale podvozkově a brzdama je na tom hůř než ta yamaha kterou mám teď a jestli mi to má nějakou dobu vydržet, tak toto je podle mě zbytečný krok. S tím RSV máte asi pravdu, že by to té motorce spíš uškodilo, ale jestli neseženu nějakou tu šestku tak je to pořád možnost, i když asi ta poslední.

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 10:50 | Nahoru | #70
Whistler> Odpovídá stavu, to znamená kolik? A v které části příštího roku ?

8 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 10:50 | Nahoru | #71

illMedvědGuzzin>

jen pro info, můžeš mi prosím popsat rozdíl mezi ostrým dvoutaktem a čtyřtaktní motorkou? Mám takový pocit že opravdu nevíš a jen blbě meleš...



No jasně, s radostí tě poučím. Dvoutakt má daleko ostřejší zvuk jak čtyřtakt. U 2T motoru koná práci každá druhá otáčka a tím pádem je rychlejší a výkonnější než 4T, u kterého práci koná každá čtvrtá. Do dvoutaktu musíš do benálu přimíchávat olej aby se nezadřel. 4T má hlubší zvuk a daleko menší spotřebu. Stačí pane Rejpale?

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 10:52 | Nahoru | #72

WhiteS>No jasně, s radostí tě poučím. Dvoutakt má daleko ostřejší zvuk jak čtyřtakt. U 2T motoru koná práci každá druhá otáčka a tím pádem je rychlejší a výkonnější než 4T, u kterého práci koná každá čtvrtá. Do dvoutaktu musíš do benálu přimíchávat olej aby se nezadřel. 4T má hlubší zvuk a daleko menší spotřebu. Stačí pane Rejpale?



ten zvuk je hodně důležitej... hochu ty jsi jasnej...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 10:53 | Nahoru | #73

WhiteS>No jasně, s radostí tě poučím. Dvoutakt má daleko ostřejší zvuk jak čtyřtakt. U 2T motoru koná práci každá druhá otáčka a tím pádem je rychlejší a výkonnější než 4T, u kterého práci koná každá čtvrtá. Do dvoutaktu musíš do benálu přimíchávat olej aby se nezadřel. 4T má hlubší zvuk a daleko menší spotřebu. Stačí pane Rejpale?


A to si medvědě zapamatuj, lepší než desítky hodin teorie, stačí cca 6 vět

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 10:53 | Nahoru | #74

WhiteS>No jasně, s radostí tě poučím. Dvoutakt má daleko ostřejší zvuk jak čtyřtakt. U 2T motoru koná práci každá druhá otáčka a tím pádem je rychlejší a výkonnější než 4T, u kterého práci koná každá čtvrtá. Do dvoutaktu musíš do benálu přimíchávat olej aby se nezadřel. 4T má hlubší zvuk a daleko menší spotřebu. Stačí pane Rejpale?


A ktera mi vic nakope prdel?

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 10:54 | Nahoru | #75

Bludevil>A to si medvědě zapamatuj, lepší než desítky hodin teorie, stačí cca 6 vět





dneska to bude hodně náročnej den...

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 10:57 | Nahoru | #76

WhiteS>No jasně, s radostí tě poučím. Dvoutakt má daleko ostřejší zvuk jak čtyřtakt. U 2T motoru koná práci každá druhá otáčka a tím pádem je rychlejší a výkonnější než 4T, u kterého práci koná každá čtvrtá. Do dvoutaktu musíš do benálu přimíchávat olej aby se nezadřel. 4T má hlubší zvuk a daleko menší spotřebu. Stačí pane Rejpale?


A slyšel jsem, že u těch ostrejch dvouatktů řádně pomůže racingová svíčka a pak snad nějaký spešl tuningový ventilky, nevíš?

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 11:03 | Nahoru | #77

WhiteS>No jasně, s radostí tě poučím. Dvoutakt má daleko ostřejší zvuk jak čtyřtakt. U 2T motoru koná práci každá druhá otáčka a tím pádem je rychlejší a výkonnější než 4T, u kterého práci koná každá čtvrtá. Do dvoutaktu musíš do benálu přimíchávat olej aby se nezadřel. 4T má hlubší zvuk a daleko menší spotřebu. Stačí pane Rejpale?



Ty kráso, z tvých vědomostí jsem si teď sedl na prdel, musím to vstřebat

e: dneska je tu sranda fakt se bavím....

Naposledy editováno 01.12.2009 11:05:06

RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 11:06 | Nahoru | #78
Ksakru tady dneska je ale veselo......myslím, že pro denšní den máme již vítěze

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 11:07 | Nahoru | #79

2-hrnek>A ktera mi vic nakope prdel?



Snad každá otevřená dváca víc než tvoje SV.

RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 11:07 | Nahoru | #80
Podle mě je tady napsaná pravda skoro v každým příspěvku litr a to ještě uškrcenej na 25kw to je slušně řečeno hloupost a je jedno jestli je to 2V či 4V a kor pro 18 letýho kluka.Dnešní provoz není prdel a člověk musí hodně přemejšlet ne jen za sebe,ale i za druhý.Tím nechcu nikoho odrazovat od motorek každopádně 6-tka je akorát na naučení i tak kobyl je tam dost

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 11:10 | Nahoru | #81

WhiteS>Snad každá otevřená dváca víc než tvoje SV.



jojo timhle to zacina... to je dobre ze sis koupil poradnou strelu ted nam vsem muzes dat sezrat jaky mame pomaly herky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 11:14 | Nahoru | #82

WhiteS>No jasně, s radostí tě poučím. Dvoutakt má daleko ostřejší zvuk jak čtyřtakt. U 2T motoru koná práci každá druhá otáčka a tím pádem je rychlejší a výkonnější než 4T, u kterého práci koná každá čtvrtá. Do dvoutaktu musíš do benálu přimíchávat olej aby se nezadřel. 4T má hlubší zvuk a daleko menší spotřebu. Stačí pane Rejpale?


Ty vole tak to sem nezral. Vrat ridicak a tu motorku prodej protoze pro nekoho kdo nevi ze dvoutakt pali kazdou otacku a ctyrtakt kazdou druhou je takovy masiny skoda!

A jeste ukaz mi 2T dvacku ktera nakope eSVu prdel? Vubec bych se nedivil kdyby nejaky to SVo v zatackach nakopalo prdel tobe na gixeru.

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 11:15 | Nahoru | #83

pylot>
A jeste ukaz mi 2T dvacku ktera nakope eSVu prdel? Vubec bych se nedivil kdyby nejaky to SVo v zatackach nakopalo prdel tobe na gixeru.



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 11:19 | Nahoru | #84

assassin>jojo timhle to zacina... to je dobre ze sis koupil poradnou strelu ted nam vsem muzes dat sezrat jaky mame pomaly herky...



Sorry, ale jinak už to fakt nešlo . Já když někdy vidím ty ubožáky, který zkrátka nesnesou když má někdo něco lepšího jak oni, a už vůbec, když to mají v daleko nižším věku, tak to mě prostě rozpláče a chce je to trošku uvést do reality. Ať si každej jezdí na čem chce, ať mi nikdo neříká, kolik mi na to papá dal (viď Medvěde ), když tohle je úplně jedno. Holt někdo má to štěstí, že se narodí do dobrý rodiny, která když trošku může, tak pomůže splnit přání. (Narážky jako pomoct synáčkovi do hrobu prosím vynechte , ty jsou zbytečný.)Vy, co máte ty herky a vystrkujete růžky na ostatní, tak se prvně zamyslete sami nad sebou, jestli svojí herkou náhodou provoz nohrožujete víc, jak kdokoli jiný. Hezkej den všem romantikům. Hlavně tobě Medvěde.

2 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 11:21 | Nahoru | #85
[lol]

dáme sraz na benzině v Dačicích a pak se půjdem projet a pak si povíme o starejch herkách

hm?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 11:21 | Nahoru | #86
WhiteS> už si s tím jel aspoň 299 přes vesnici ty asfaltomrdale?! Jestli ne tak seš jen ubohej píčomil a nicneříkající hovno který je potupa motorkářů

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 11:22 | Nahoru | #87

WhiteS>Snad každá otevřená dváca víc než tvoje SV.



Nj, kazdymu sedi jina motka, ale to nemeni nic na tom, ze vetsina kluku a chlapu, co tady pise si svou motku koupili za svy prachy... coz se o tobe asi rict neda... i kdyz mozna sis kupoval obleceni, to jo, ta kvalita tomu odpovida... moc z tebe pak asi nezbyde, kdyz budes jezdit v tom Bikeru...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 11:24 | Nahoru | #88

assassin>jojo timhle to zacina... to je dobre ze sis koupil poradnou strelu ted nam vsem muzes dat sezrat jaky mame pomaly herky...



.Přesně tak. Už jsem se setkal s takovýma borečkama(namachrovaný supersportama s 25KW v TP),kteří se na srazu vysmáli klukům ve stejným věku s Jawama! Opravdu by potřebovali nakopat zadele . Znám taky dost kluků co maj na oko škrcený 600ccm,ale ty kluci jsou v pohodě, závody na silnici si nedávaj- když maj nutkání tak si zajedou do Sosnový, používaj palici a hlavně v životě by neřekli špatné slovo i na několikrát slabší stroje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 11:24 | Nahoru | #89

GRASSEL>WhiteS> už si s tím jel aspoň 299 přes vesnici ty asfaltomrdale?! Jestli ne tak seš jen ubohej píčomil a nicneříkající hovno který je potupa motorkářů


To se ozval ten pravej, kterej je rád, že s tou svojí mrdkou dojede na ejdničku s vytřeštěnejma očima před základku když končí sedmačky a pak na místě tůruje motor a důležitě čumí

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 11:25 | Nahoru | #90
illMedvědGuzzin> čéče nech ho, dyť je to posranej přizdisráč kterej jezdí jak mrdoň
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist