2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhody a nevyhody vaseho stroje...
Mrzout>Akai>Yamaha FZS 600 Fazer 2002
+ výkon, pohodlí, spotřeba, ovladatelnost, brzdy, prostor pod sedlem
- zvuk
Omlouvám se, ale jiné minusy mě nenapadají
- Yamaha?
Ovládej se, cyklisto!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhody a nevyhody vaseho stroje...
pilotka>v anketě mi chybí možnost: ano, ale až na ni zase našetřím
A kdy na ni nasetris? A co to bude?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhody a nevyhody vaseho stroje...
Hejnoptaku>Fernet-stock>Bandit 1200S
+ posez, průběh motoru, spotřeba (jen ty největší našel bych jich víc, ale když jen 3 tak 3)
- možná vibrace, problém s elektroinstalací (ale asi půjde jen o můj kus), pro někoho asi váha ale mě to nervy nedrásá
Cau, kolik ta bestie vazi? Taky by ses mohl nekdy ozvat, ze se projedem
Hle pořádně to vlastně ani nevím. ale řekl bych něco kolem 250 s náplněma..
Bych tě brzdil..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhody a nevyhody vaseho stroje...
Mrzout>Hejnoptaku>Mrzout>Hejnoptaku>Mrzout>Hejnoptaku>Mrzout>VFR
+ pohodli, motor, podvozek
- tezsi, na miste horsi manipulace, nedostupny nahradni dily (plasty)
A az vyrobi VFRko litra petivalec bez Vtecu pujdu do nej...
Novy VFR je pekny, ja se ted zakoukal do toho ST 1300
To je ale nastupce Pan Europeana...
Vim, ale ten starej nevypada tak sportovne.
Ja cekam na litrovy VFR a hlavne bez VTECU!!! Pryc s nim! Do Pekla s VTECem... Tomu japoncovi co to navrh urezat obe ruce...
Tak to mi vysvetli, pac sem mimo
VTEC - promeny casovani ventilu, kdyz ti v 6000 sepnou ventily treba na vode je to docela slupka na zadni kolo... Kdyz tam posle vic koni nez je treba... Nema tak plynulej chod... Svez sem se a na klasickej motor bez Vtecu to nema. NAvic rozvody ozubenyny kolama - vecnej motor...
NA vode to bude vzdycky o hubu, me to prokluzuje i na 5 v 6000ot/min, takze proste jedu jak podelanej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhody a nevyhody vaseho stroje...
Hejnoptaku>Mrzout>Hejnoptaku>Mrzout>Hejnoptaku>Mrzout>Hejnoptaku>Mrzout>VFR
+ pohodli, motor, podvozek
- tezsi, na miste horsi manipulace, nedostupny nahradni dily (plasty)
A az vyrobi VFRko litra petivalec bez Vtecu pujdu do nej...
Novy VFR je pekny, ja se ted zakoukal do toho ST 1300
To je ale nastupce Pan Europeana...
Vim, ale ten starej nevypada tak sportovne.
Ja cekam na litrovy VFR a hlavne bez VTECU!!! Pryc s nim! Do Pekla s VTECem... Tomu japoncovi co to navrh urezat obe ruce...
Tak to mi vysvetli, pac sem mimo
VTEC - promeny casovani ventilu, kdyz ti v 6000 sepnou ventily treba na vode je to docela slupka na zadni kolo... Kdyz tam posle vic koni nez je treba... Nema tak plynulej chod... Svez sem se a na klasickej motor bez Vtecu to nema. NAvic rozvody ozubenyny kolama - vecnej motor...
NA vode to bude vzdycky o hubu, me to prokluzuje i na 5 v 6000ot/min, takze proste jedu jak podelanej.
tjn, to mne takz. Ale porad vis ye nemusis kontrolovat otackomer jestli nahodou nebude 6k otacek...
Fernet-stock>Hejnoptaku>Fernet-stock>Bandit 1200S
+ posez, průběh motoru, spotřeba (jen ty největší našel bych jich víc, ale když jen 3 tak 3)
- možná vibrace, problém s elektroinstalací (ale asi půjde jen o můj kus), pro někoho asi váha ale mě to nervy nedrásá
Cau, kolik ta bestie vazi? Taky by ses mohl nekdy ozvat, ze se projedem
Hle pořádně to vlastně ani nevím. ale řekl bych něco kolem 250 s náplněma..
Bych tě brzdil..
JA myslim, ze s 1200 uz ne
Hejnoptaku>Akai>Hejnoptaku>Akai>Hejnoptaku>Akai>Yamaha FZS 600 Fazer 2002
+ výkon, pohodlí, spotřeba, ovladatelnost, brzdy, prostor pod sedlem
- zvuk
Omlouvám se, ale jiné minusy mě nenapadají
Prostor pod sedlem? Ac mam cestak jak krava, pod sedlo se mi vejde jen zamek na kotouc a hadr, pak uz bych to asi nezavrel
Mam tam antipich, karimatku, nářadí, zámek, pavouka, gumcuky, žárovky, lékárnicku a občas i doklady a peněženku.
Kecas! To neni mozny.
Nekecam, fakt to tam mam a neni to nijak nacpany.
Je mi jasny, ze karimatka to nebude takova ta srolovana, ale skladana, antipich bude male, ale motolekarnicka a zarovky, to je dost neskladny. Mas normalni kufr
Karimatka je ta hliníková tuším 3mm tlustá a antipich je klasickej, velkej. Až privezu motku ze servisu, vyfotim ti to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhody a nevyhody vaseho stroje...
Hejnoptaku>pilotka>v anketě mi chybí možnost: ano, ale až na ni zase našetřím
A kdy na ni nasetris? A co to bude?
kdy, to nevím, bo teď splácíme barák, ale asi bych si koupila kawu ninju 6
Mrzout>Hejnoptaku>Mrzout>Hejnoptaku>Mrzout>Hejnoptaku>Mrzout>Hejnoptaku>Mrzout>VFR
+ pohodli, motor, podvozek
- tezsi, na miste horsi manipulace, nedostupny nahradni dily (plasty)
A az vyrobi VFRko litra petivalec bez Vtecu pujdu do nej...
Novy VFR je pekny, ja se ted zakoukal do toho ST 1300
To je ale nastupce Pan Europeana...
Vim, ale ten starej nevypada tak sportovne.
Ja cekam na litrovy VFR a hlavne bez VTECU!!! Pryc s nim! Do Pekla s VTECem... Tomu japoncovi co to navrh urezat obe ruce...
Tak to mi vysvetli, pac sem mimo
VTEC - promeny casovani ventilu, kdyz ti v 6000 sepnou ventily treba na vode je to docela slupka na zadni kolo... Kdyz tam posle vic koni nez je treba... Nema tak plynulej chod... Svez sem se a na klasickej motor bez Vtecu to nema. NAvic rozvody ozubenyny kolama - vecnej motor...
NA vode to bude vzdycky o hubu, me to prokluzuje i na 5 v 6000ot/min, takze proste jedu jak podelanej.
tjn, to mne takz. Ale porad vis ye nemusis kontrolovat otackomer jestli nahodou nebude 6k otacek...
Vetsinou radim podle zvuku motoru a drzim se pod trema tisicema.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhody a nevyhody vaseho stroje...
pilotka>Hejnoptaku>pilotka>v anketě mi chybí možnost: ano, ale až na ni zase našetřím
A kdy na ni nasetris? A co to bude?
kdy, to nevím, bo teď splácíme barák, ale asi bych si koupila kawu ninju 6
Tak to z tebe fakt bude pilot
Mrzout>Kubák>Mrzout> Tohle mě napadlo,že by mohlo být spíš ke škodě Ale co,tak prostě netočit,když přece přesně vim při kolika spíná
NJ ale ty porad koukas pri jizde na otackomer? Nektery majitele VFRka tvrdi ze to zase tolik znat neni, ja rikam za sebe ze jo...
No nekoukám,ale tak slyšim a cejtim,ne? Ale uznávám,že to lze jednoduše překročit a v ten moment může být dávka výkonu nevhodná.Znám to jen z aut,na dvou kolech jsem neměl tu čest.
Sodomak>Mrzout>Akai>Yamaha FZS 600 Fazer 2002
+ výkon, pohodlí, spotřeba, ovladatelnost, brzdy, prostor pod sedlem
- zvuk
Omlouvám se, ale jiné minusy mě nenapadají
- Yamaha?
Ovládej se, cyklisto!
Nechej ho, ja vim své ... :)
2 reakcí na tento příspěvek Vyhody a nevyhody vaseho stroje...
+ spotřeba,pohodlí,spolehlivost
- výkon,rychlost,ovladatelnost
CBX 750
+ spolehlivost,rychlost,cena
- jízdní vl.,váha,spotřeba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhody a nevyhody vaseho stroje...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhody a nevyhody vaseho stroje...
mirďa-1>VT 600
+ spotřeba,pohodlí,spolehlivost
- výkon,rychlost,ovladatelnost
CBX 750
+ spolehlivost,rychlost,cena
- jízdní vl.,váha,spotřeba
CBX 750 vazi kolik?
1 reakcí na tento příspěvek Vyhody a nevyhody vaseho stroje...
-Malej výkon
-Nízká maximálka
-Malá velikost
+Jede tak pomalu, že se na tom nejspíš nezabijete
Jiný výhody nevidim
Hejnoptaku>pilotka>Hejnoptaku>pilotka>v anketě mi chybí možnost: ano, ale až na ni zase našetřím
A kdy na ni nasetris? A co to bude?
kdy, to nevím, bo teď splácíme barák, ale asi bych si koupila kawu ninju 6
Tak to z tebe fakt bude pilot
to su skoro už teď ... hlavně jak se někde nerozstřelím
Hejnoptaku>mirďa-1>VT 600
+ spotřeba,pohodlí,spolehlivost
- výkon,rychlost,ovladatelnost
CBX 750
+ spolehlivost,rychlost,cena
- jízdní vl.,váha,spotřeba
CBX 750 vazi kolik?
220 kg+- vč nálpní ale je to taková neohrabaná krabicovitá sfiňa a tak se s ní špatněji manipulíruje ale mám ji rád
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhody a nevyhody vaseho stroje...
Akai>mirďa-1> Zdarec palec, jak se vede?
ahoj bývalej sósede vede se dobře, ve středu rodíme tak už to ani lepčí být nemúže
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhody a nevyhody vaseho stroje...
dabel.v.kravate>CBR 125RRR
-Malej výkon
-Nízká maximálka
-Malá velikost
+Jede tak pomalu, že se na tom nejspíš nezabijete
Jiný výhody nevidim
Levny gumy? Mala spotreba?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhody a nevyhody vaseho stroje...
mirďa-1>Akai>mirďa-1> Zdarec palec, jak se vede?
ahoj bývalej sósede vede se dobře, ve středu rodíme tak už to ani lepčí být nemúže
Vy jste to ještě nevyplkli?
výhody:
- když to ještě jelo, tak motor. ale jde to i tak
- spotřeba všeho (benzín, olej, desky, řetěz)
- další už asi není, je to jebka
PS spolehlivost psát nebudu, bo to má houno najeté (asi) a navíc je něco spatně na přívěře. nečekaně... jinak se na tom asi nic nevy..
nevýhody:
- nebrzdí
- brní mě ruky při jízdě do 100 kmh
- motor má zvuk jak stará GSXR 1100
Naposledy editováno 20.07.2009 21:20:51
Akai>mirďa-1>Akai>mirďa-1> Zdarec palec, jak se vede?
ahoj bývalej sósede vede se dobře, ve středu rodíme tak už to ani lepčí být nemúže
Vy jste to ještě nevyplkli?
nechce se mu,to víš kdo by se nechtěl flákat u mamky a nemít žádný starosti,ale ve středu jdem na vyvolání a tak bude muset na svět když občas kolem sebe vidím ten svět ,taky by se mě nechtělo
Hejnoptaku>dabel.v.kravate>CBR 125RRR
-Malej výkon
-Nízká maximálka
-Malá velikost
+Jede tak pomalu, že se na tom nejspíš nezabijete
Jiný výhody nevidim
Levny gumy? Mala spotreba?
Jo ta spotřeba je slušná, to je fakt... Ale o gumách bych radši nemluvil
+ cena jak motorka tak provoz
+ spolehlivá
+ přiměřeně velká sportovně cestovní motorka
- 228kg mě to nevadí neb nejsem střízlík, ale na šestku je to docela těžký
- 57Kw né že by to nestačilo, ale jsou šestky co jich maj 72
- Rám a tlumiče jsou laděny spíš cestovně, není to na ostrý ježdění, nemožnost namontování padáků, hříbků
Naposledy editováno 20.07.2009 21:51:38
1 reakcí na tento příspěvek Vyhody a nevyhody vaseho stroje...
+ lehká/hravá-sama se láme do zatáček, jen pobídnot
+ dobrej posed řidiče pro sportovní jízdu
+ vzhled 1*
- případného batůžka rychle bolej ruce /hodně nakloněno na předek a sedlo spolujezdce hodně vysoko/
- při vědší unavě už obtěžuje přehazovat nohu přes tak vysokej (ale sexi) zadek
- hvízdání vzduchu v AIRBOXu za jízdy /pro tenhle model typické/
- seriovém tlumiči laufu po ohřátí neudržíte 2sec. ruku :( (ale to dost mořná na ždáném seriáku)
Naposledy editováno 20.07.2009 21:58:54