dr.dainese>No to bude vypadat... u krajnice zadřené TL-S a vedne něj RSV čekající na díly
Tak přesně takto to vypadalo před 14 dny u mě na dílně, vážně, beze srandy. Dodělány byli téměř současně, RSV o 2 nebo 3 dny později, obě jsem projížděl a RSV byla na plyn předním kolem pořád nahoře, TLS mě zklamalo, oproti Aprilce prostě nejede.jinak pasovat esko na motorku pro turisty je taky dobrej vtip ... možná tak pro srandisty, co maj rádi pulp fiction ...
nejedete někdo z Vás masochistů zejtra ráno na Železňák? že bychom probrali ty kleklý kliky a vůbec ... teda nesmí chcát!
dr.dainese>eatless>
no, ony ty motorky jsou hodně odlišné TL-S je spíše cestovní (asi jako VTR-F) a RSV je ryze sportovní. Záleží jaký máš styl jízdy a co preferuješ. Každopádně cenově vyjde údržba na stejné prachy. Hlavně si kup co se líbí tobě a ne o čem se tady špačkujou dva šulini na fóru
Týý si asi,cárará,spad-nul z višně,pampam bl-beč-ku...pampam
2 reakcí na tento příspěvek RSV vs TL S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV vs TL S
Katana>dewwil>Katana>No to je dvojka, TL- nic moc nejede, motory nevydržej taky nic moc a rády klekaj na klice. RSV- jede podstatně víc než TL, ale zas čekat na díly na itala trvá trošku dýl. S těch dvou bych si vybral VTR
To je moudro zase, ty kleklá kliko viděl jsem jen jedno s kleklou klikou a to mělo najeto 3x kolem zeměkoule a původní majitel dost na údržbu sral a bylo to eSko u erka jsem to ještě neviděl.... Já se za poslední dva roky setkal se čtyřma TL kleklýma na klice (3xTLS, 1xTLR) takže to už něco znamená. Na TLR jsem dělal repas motoru, na jednom TLS taky repas, na druhým TLS výměna motoru, jelikož to ten původní pěkně odsr.l a třetí TLS jsem raději odmítl. Když jsem zháněl motor TLS tak jsem si vypsal nějaký inzeráty a na všech co jsem volal byla stejná odpověď: taky vám to kleklo na klice. Sorry že jsem se dotknul tebe a tvé oblíbené motorky ale vycházím z vlastní zkušenosti. Aldovi82 a Alienovi děkuji za trapné a nic neříkající komentáře, ale myslím že jsem ty dvě motorky vystihnul dvěma větama docela trefně.
zvláštní že máme doma 2x TLS z toho moje má najeto 60tis, to druhý na tom bude asi stejně a obě fungujou, že by pondělní směna, nebo co je špatně???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV vs TL S
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV vs TL S
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV vs TL S
Dr.Ďuričko22>..Jako celek,je to výborná motorka,to že si získává stále další příznivce je jasnej důkaz...
Další pžíznivce si získává díky tomu, že dnešní prodejní ceny spadly na směšné částky...
..a na druhou stranu ani není z čeho vybírat, vždyť posledních pár let se dělají už jen samé nudné, uhlazené stroje bez charakteru (mluvím o japoncích). TL je určitě výborný stroj vybočující z řady a navíc s výbornou spotřebou, oproti RSV které žere i trávu kolem cesty. Sice se tu všichni rozplýváte, že spotřebu neřešíte a že jste si motorku nekoupili kvůli spotřeby a že je tedy naprosto v pořádku, že s RSV jezdíte za 10litrů, ale tomu teda moc nevěřím, leda že by jste jezdili 20km kolem komína.. Běžnou víkendovou projížďku jezdíme 300-400km, o dovolené jsem dva roky po sobě najel 2500km. To by mě ta spotřeba RSV fakt srala..
TL-S na kterém jezdil "žralo" v průměru 5,5l s úplně otevřenými laufy, při max. střelbě bralo 7,5l, na víc se nešlo dostat.. Navíc na RSV mi krajně nevyhovoval posaz, myslím Rko 04 a výš, nevím proč, ale jednak mi přijde strašně vysoko sedlo (na místě nevadí, ale při překlápění z toho moc dobrý pocit nemám, že jsem tak vysoko a řídítka/ovladací prvky jsou po zkušenostech s japonci šok, když chci dát blinkr, tak si kvůli tomu musím vykloubit levý palce..
Ne, ne, ne.. Já jsem "rozmazlen" japonci, kde vše funguje jak má, vše je promyšleno, vše padne do ruky. Slyšeli jste o japonci, na kterém nefunguje v sérii zadní brzda nebo kterému se zavdušňuje spojka?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV vs TL S
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV vs TL S
h8machine>RSV i TL jsou motorky s charakterem ale
2V nejede
Naposledy editováno 05.07.2009 16:22:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV vs TL S
a má virtuálního srada
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV vs TL S
Katana>Dr.Ďuričko22> Zdarec. Je to tak jak píšeš, byli to první modely 97,98 nic novějšího. TLR do toho počítat nebudu protože znám majitele a motorkou to nebylo . Nepřeju ti samozřejmě aby tě něco takovýho potkalo ale alespoň ti dám nějakou radu, když už by se s motoru začaly uzývat nějaký takový zvuky jako když do něj někdo pravidelně ťuká kladívkem tak to co nejrychleji odstav, sundej víko altíku a přejeď prstem po vnitřní straně rotoru, pokud pak budou na prstě nějaké šupinky i miniaturní stříbrné a mosazné barvy tak to bude klika. Tak doufám že nemáš nejstarší ročník.
A safra mam první 97´,ale já jsem jí chtěl.Uvidíme jak to dopadne,jsem s tím srovnanej,když to klekne,tak máš džob anebo se bude shánět jiný motor nemám zatím jinou alternativu/nechci jinou motorku.
Uvalak>h8machine>RSV i TL jsou motorky s charakterem ale
2V nejede a jak teda vysvetlis, ze Ducati 1098R opet vede prubezne poradi WSBK?
Jednoduše,je to dvanáctistovka a tým má bohaté zkušenosti na závodní dráze,je to úplně jiná motorka než ty o kterých se tu bavime...sériová mille ve srovnání se sériovou R1 vždycky dostane nálepku "nejede"...
C.J.>Dr.Ďuričko22>..Jako celek,je to výborná motorka,to že si získává stále další příznivce je jasnej důkaz...
Další pžíznivce si získává díky tomu, že dnešní prodejní ceny spadly na směšné částky...
..a na druhou stranu ani není z čeho vybírat, vždyť posledních pár let se dělají už jen samé nudné, uhlazené stroje bez charakteru (mluvím o japoncích). TL je určitě výborný stroj vybočující z řady a navíc s výbornou spotřebou, oproti RSV které žere i trávu kolem cesty. Sice se tu všichni rozplýváte, že spotřebu neřešíte a že jste si motorku nekoupili kvůli spotřeby a že je tedy naprosto v pořádku, že s RSV jezdíte za 10litrů, ale tomu teda moc nevěřím, leda že by jste jezdili 20km kolem komína.. Běžnou víkendovou projížďku jezdíme 300-400km, o dovolené jsem dva roky po sobě najel 2500km. To by mě ta spotřeba RSV fakt srala..
TL-S na kterém jezdil "žralo" v průměru 5,5l s úplně otevřenými laufy, při max. střelbě bralo 7,5l, na víc se nešlo dostat.. Navíc na RSV mi krajně nevyhovoval posaz, myslím Rko 04 a výš, nevím proč, ale jednak mi přijde strašně vysoko sedlo (na místě nevadí, ale při překlápění z toho moc dobrý pocit nemám, že jsem tak vysoko a řídítka/ovladací prvky jsou po zkušenostech s japonci šok, když chci dát blinkr, tak si kvůli tomu musím vykloubit levý palce..
Ne, ne, ne.. Já jsem "rozmazlen" japonci, kde vše funguje jak má, vše je promyšleno, vše padne do ruky. Slyšeli jste o japonci, na kterém nefunguje v sérii zadní brzda nebo kterému se zavdušňuje spojka?
spotrebe neverim... ja jezdil kolem 7,2 kdyz jsem jezdil solo a vetsi dalky v rozumnem tempu... ted ve dvou a kolem komina spis kolem 8mi a kdyz jedu sam ostreji tak to myslim poleze k deseti... TLS za 5,5 podle me nepojede.
Katana>Dr.Ďuričko22> Zdarec. Je to tak jak píšeš, byli to první modely 97,98 nic novějšího. TLR do toho počítat nebudu protože znám majitele a motorkou to nebylo . Nepřeju ti samozřejmě aby tě něco takovýho potkalo ale alespoň ti dám nějakou radu, když už by se s motoru začaly uzývat nějaký takový zvuky jako když do něj někdo pravidelně ťuká kladívkem tak to co nejrychleji odstav, sundej víko altíku a přejeď prstem po vnitřní straně rotoru, pokud pak budou na prstě nějaké šupinky i miniaturní stříbrné a mosazné barvy tak to bude klika. Tak doufám že nemáš nejstarší ročník.
muzu jeden dotaz? jak tohle opravujes? kupujes novou kliku,saly,ojnice? odku, za kolik? v cenach origi suzuki dilu tohle vyjde ke 30ti tis a to uz mi prijde lepsi za 50 koupit dalsi tele... za 10-20 se zbytky toho stareho vzdycky prodaj....
jinak zvuk jako kdyz nekdo pravidelne potukava kladivkem slysim uz sedm let a 30tis km a porad to vrci......
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |