paolo_novy Přidat reklamu

Téma: RSV vs TL S
2.7.2009 v 20:09
Tak co mi reknete na tuhle dvojku? Co byste si vybrali???
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) RSV vs TL S

3.7.2009 v 20:47 | Nahoru | #61

dr.dainese>No to bude vypadat... u krajnice zadřené TL-S a vedne něj RSV čekající na díly

Tak přesně takto to vypadalo před 14 dny u mě na dílně, vážně, beze srandy. Dodělány byli téměř současně, RSV o 2 nebo 3 dny později, obě jsem projížděl a RSV byla na plyn předním kolem pořád nahoře, TLS mě zklamalo, oproti Aprilce prostě nejede.

RSV vs TL S

3.7.2009 v 21:05 | Nahoru | #62
ale píču a šišky tu žvatláte ... jestli někdo něco ví, tak se radši chcetá u monitoru a chytá se za pupek ...

jinak pasovat esko na motorku pro turisty je taky dobrej vtip ... možná tak pro srandisty, co maj rádi pulp fiction ...

nejedete někdo z Vás masochistů zejtra ráno na Železňák? že bychom probrali ty kleklý kliky a vůbec ... teda nesmí chcát!

(reakce na) RSV vs TL S

3.7.2009 v 21:37 | Nahoru | #63

dr.dainese>eatless>

no, ony ty motorky jsou hodně odlišné TL-S je spíše cestovní (asi jako VTR-F) a RSV je ryze sportovní. Záleží jaký máš styl jízdy a co preferuješ. Každopádně cenově vyjde údržba na stejné prachy. Hlavně si kup co se líbí tobě a ne o čem se tady špačkujou dva šulini na fóru



Týý si asi,cárará,spad-nul z višně,pampam bl-beč-ku...pampam

RSV vs TL S

3.7.2009 v 23:08 | Nahoru | #64
kup si rsv 04 vejš


háárkór

RSV vs TL S

3.7.2009 v 23:11 | Nahoru | #65

2 reakcí na tento příspěvek RSV vs TL S

3.7.2009 v 23:19 | Nahoru | #66
... a něco pro příznivce a fanoušky suzuki TL 1000s

(reakce na) RSV vs TL S

3.7.2009 v 23:39 | Nahoru | #67
alda82> netahej sem videa z tvýho soukromýho archivu!

(reakce na) RSV vs TL S

4.7.2009 v 08:56 | Nahoru | #68
alda82> to poslední video nejvíc strášně vám to sluší kluci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV vs TL S

4.7.2009 v 10:52 | Nahoru | #69

Katana>dewwil>Katana>No to je dvojka, TL- nic moc nejede, motory nevydržej taky nic moc a rády klekaj na klice. RSV- jede podstatně víc než TL, ale zas čekat na díly na itala trvá trošku dýl. S těch dvou bych si vybral VTR

To je moudro zase, ty kleklá kliko viděl jsem jen jedno s kleklou klikou a to mělo najeto 3x kolem zeměkoule a původní majitel dost na údržbu sral a bylo to eSko u erka jsem to ještě neviděl.... Já se za poslední dva roky setkal se čtyřma TL kleklýma na klice (3xTLS, 1xTLR) takže to už něco znamená. Na TLR jsem dělal repas motoru, na jednom TLS taky repas, na druhým TLS výměna motoru, jelikož to ten původní pěkně odsr.l a třetí TLS jsem raději odmítl. Když jsem zháněl motor TLS tak jsem si vypsal nějaký inzeráty a na všech co jsem volal byla stejná odpověď: taky vám to kleklo na klice. Sorry že jsem se dotknul tebe a tvé oblíbené motorky ale vycházím z vlastní zkušenosti. Aldovi82 a Alienovi děkuji za trapné a nic neříkající komentáře, ale myslím že jsem ty dvě motorky vystihnul dvěma větama docela trefně.



zvláštní že máme doma 2x TLS z toho moje má najeto 60tis, to druhý na tom bude asi stejně a obě fungujou, že by pondělní směna, nebo co je špatně???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV vs TL S

4.7.2009 v 19:09 | Nahoru | #70
Alien> Jen se směj. První rozvoďák jsem na motorce měnil když ti bylo 8 let, jestli ten věk v tvým profilu sedí, a těch motorů mám udělaných nepočítaně, včetně toho že dělám motory závodních motorek a čtyřkolek. Každá doba sebou nesla nějaký problémový stroje co se motorů týče ať se jedná hned ze začátku 80-tých let třeba VF 500/750/1000, GPZ 900R/1000RX a dnes je pro mě takový etalon motorky co má problém s motorem právě TLS, protože se jinak nic tak často neobjevuje se stejnou závadou. Zároveň musím ale říct že kleklých motorů TLS je daleko míň něž bylo v 90-tých letech motorů GPZ a GSX-R případně GSX-F, těch jsem měl kolikrát rozdělaných i 5 naráz.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV vs TL S

5.7.2009 v 07:02 | Nahoru | #71
Katana> Cau,dost by mě zajímalo co byly ty kleklý TL za ročníky,jen pro zajímavost.Udajně nejvíc klekaj první modely,který měli nedobře řešené mazací kanálky toho klik.hřídele...Jako majitel servisu určitě vedeš nějakou evidenci,zkus se na to prosím mrknout a klidně sem hod odkaz na sebe,protože jestli jsou věci jak říkáš a máš s opravou týhle zavady zkušenosti,chci abys mi to opravil ty,až mě to potká... jinak souhlas,RSV jede na motor o dost líp než TL(nevim jak R),ale motor není všechno.Jako celek,je to výborná motorka,to že si získává stále další příznivce je jasnej důkaz...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV vs TL S

5.7.2009 v 08:56 | Nahoru | #72

Dr.Ďuričko22>..Jako celek,je to výborná motorka,to že si získává stále další příznivce je jasnej důkaz...



Další pžíznivce si získává díky tomu, že dnešní prodejní ceny spadly na směšné částky...

..a na druhou stranu ani není z čeho vybírat, vždyť posledních pár let se dělají už jen samé nudné, uhlazené stroje bez charakteru (mluvím o japoncích). TL je určitě výborný stroj vybočující z řady a navíc s výbornou spotřebou, oproti RSV které žere i trávu kolem cesty. Sice se tu všichni rozplýváte, že spotřebu neřešíte a že jste si motorku nekoupili kvůli spotřeby a že je tedy naprosto v pořádku, že s RSV jezdíte za 10litrů, ale tomu teda moc nevěřím, leda že by jste jezdili 20km kolem komína.. Běžnou víkendovou projížďku jezdíme 300-400km, o dovolené jsem dva roky po sobě najel 2500km. To by mě ta spotřeba RSV fakt srala..
TL-S na kterém jezdil "žralo" v průměru 5,5l s úplně otevřenými laufy, při max. střelbě bralo 7,5l, na víc se nešlo dostat.. Navíc na RSV mi krajně nevyhovoval posaz, myslím Rko 04 a výš, nevím proč, ale jednak mi přijde strašně vysoko sedlo (na místě nevadí, ale při překlápění z toho moc dobrý pocit nemám, že jsem tak vysoko a řídítka/ovladací prvky jsou po zkušenostech s japonci šok, když chci dát blinkr, tak si kvůli tomu musím vykloubit levý palce..

Ne, ne, ne.. Já jsem "rozmazlen" japonci, kde vše funguje jak má, vše je promyšleno, vše padne do ruky. Slyšeli jste o japonci, na kterém nefunguje v sérii zadní brzda nebo kterému se zavdušňuje spojka?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV vs TL S

5.7.2009 v 10:03 | Nahoru | #73
Dr.Ďuričko22> Zdarec. Je to tak jak píšeš, byli to první modely 97,98 nic novějšího. TLR do toho počítat nebudu protože znám majitele a motorkou to nebylo . Nepřeju ti samozřejmě aby tě něco takovýho potkalo ale alespoň ti dám nějakou radu, když už by se s motoru začaly uzývat nějaký takový zvuky jako když do něj někdo pravidelně ťuká kladívkem tak to co nejrychleji odstav, sundej víko altíku a přejeď prstem po vnitřní straně rotoru, pokud pak budou na prstě nějaké šupinky i miniaturní stříbrné a mosazné barvy tak to bude klika. Tak doufám že nemáš nejstarší ročník.

(reakce na) RSV vs TL S

5.7.2009 v 13:42 | Nahoru | #74
C.J.> cože TLS žeře jak moje mz? no tak to je v prdeli.........

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV vs TL S

5.7.2009 v 16:19 | Nahoru | #75

h8machine>RSV i TL jsou motorky s charakterem ale

2V nejede

a jak teda vysvetlis, ze Ducati 1098R opet vede prubezne poradi WSBK?

Naposledy editováno 05.07.2009 16:22:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV vs TL S

5.7.2009 v 16:35 | Nahoru | #76
Uvalak> té si něvšímej prudí na všech vláknech a nerozumí tomu jinak ducati je kočka
a má virtuálního srada

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV vs TL S

5.7.2009 v 17:26 | Nahoru | #77
hanyva> ttjo, ja tadyty noumy z fora moc neznam, vetsinou nevylejzam z rubriky cross a enduro

RSV vs TL S

5.7.2009 v 18:07 | Nahoru | #78
TL-S je to hodně hravá motorka, a fakt tak trochu pro masochisty, sem s ní spokojenej:o)

(reakce na) RSV vs TL S

5.7.2009 v 18:11 | Nahoru | #79
Uvalak> jj všiml jsme si a jinak at se ti to zranění brzo zahojí

(reakce na) RSV vs TL S

6.7.2009 v 18:14 | Nahoru | #80

Katana>Dr.Ďuričko22> Zdarec. Je to tak jak píšeš, byli to první modely 97,98 nic novějšího. TLR do toho počítat nebudu protože znám majitele a motorkou to nebylo . Nepřeju ti samozřejmě aby tě něco takovýho potkalo ale alespoň ti dám nějakou radu, když už by se s motoru začaly uzývat nějaký takový zvuky jako když do něj někdo pravidelně ťuká kladívkem tak to co nejrychleji odstav, sundej víko altíku a přejeď prstem po vnitřní straně rotoru, pokud pak budou na prstě nějaké šupinky i miniaturní stříbrné a mosazné barvy tak to bude klika. Tak doufám že nemáš nejstarší ročník.



A safra mam první 97´,ale já jsem jí chtěl.Uvidíme jak to dopadne,jsem s tím srovnanej,když to klekne,tak máš džob anebo se bude shánět jiný motor nemám zatím jinou alternativu/nechci jinou motorku.

(reakce na) RSV vs TL S

6.7.2009 v 18:18 | Nahoru | #81

Uvalak>h8machine>RSV i TL jsou motorky s charakterem ale

2V nejede a jak teda vysvetlis, ze Ducati 1098R opet vede prubezne poradi WSBK?



Jednoduše,je to dvanáctistovka a tým má bohaté zkušenosti na závodní dráze,je to úplně jiná motorka než ty o kterých se tu bavime...sériová mille ve srovnání se sériovou R1 vždycky dostane nálepku "nejede"...

(reakce na) RSV vs TL S

7.7.2009 v 07:38 | Nahoru | #82

C.J.>Dr.Ďuričko22>..Jako celek,je to výborná motorka,to že si získává stále další příznivce je jasnej důkaz...

Další pžíznivce si získává díky tomu, že dnešní prodejní ceny spadly na směšné částky...

..a na druhou stranu ani není z čeho vybírat, vždyť posledních pár let se dělají už jen samé nudné, uhlazené stroje bez charakteru (mluvím o japoncích). TL je určitě výborný stroj vybočující z řady a navíc s výbornou spotřebou, oproti RSV které žere i trávu kolem cesty. Sice se tu všichni rozplýváte, že spotřebu neřešíte a že jste si motorku nekoupili kvůli spotřeby a že je tedy naprosto v pořádku, že s RSV jezdíte za 10litrů, ale tomu teda moc nevěřím, leda že by jste jezdili 20km kolem komína.. Běžnou víkendovou projížďku jezdíme 300-400km, o dovolené jsem dva roky po sobě najel 2500km. To by mě ta spotřeba RSV fakt srala..
TL-S na kterém jezdil "žralo" v průměru 5,5l s úplně otevřenými laufy, při max. střelbě bralo 7,5l, na víc se nešlo dostat.. Navíc na RSV mi krajně nevyhovoval posaz, myslím Rko 04 a výš, nevím proč, ale jednak mi přijde strašně vysoko sedlo (na místě nevadí, ale při překlápění z toho moc dobrý pocit nemám, že jsem tak vysoko a řídítka/ovladací prvky jsou po zkušenostech s japonci šok, když chci dát blinkr, tak si kvůli tomu musím vykloubit levý palce..

Ne, ne, ne.. Já jsem "rozmazlen" japonci, kde vše funguje jak má, vše je promyšleno, vše padne do ruky. Slyšeli jste o japonci, na kterém nefunguje v sérii zadní brzda nebo kterému se zavdušňuje spojka?



spotrebe neverim... ja jezdil kolem 7,2 kdyz jsem jezdil solo a vetsi dalky v rozumnem tempu... ted ve dvou a kolem komina spis kolem 8mi a kdyz jedu sam ostreji tak to myslim poleze k deseti... TLS za 5,5 podle me nepojede.

(reakce na) RSV vs TL S

7.7.2009 v 07:43 | Nahoru | #83

Katana>Dr.Ďuričko22> Zdarec. Je to tak jak píšeš, byli to první modely 97,98 nic novějšího. TLR do toho počítat nebudu protože znám majitele a motorkou to nebylo . Nepřeju ti samozřejmě aby tě něco takovýho potkalo ale alespoň ti dám nějakou radu, když už by se s motoru začaly uzývat nějaký takový zvuky jako když do něj někdo pravidelně ťuká kladívkem tak to co nejrychleji odstav, sundej víko altíku a přejeď prstem po vnitřní straně rotoru, pokud pak budou na prstě nějaké šupinky i miniaturní stříbrné a mosazné barvy tak to bude klika. Tak doufám že nemáš nejstarší ročník.



muzu jeden dotaz? jak tohle opravujes? kupujes novou kliku,saly,ojnice? odku, za kolik? v cenach origi suzuki dilu tohle vyjde ke 30ti tis a to uz mi prijde lepsi za 50 koupit dalsi tele... za 10-20 se zbytky toho stareho vzdycky prodaj....

jinak zvuk jako kdyz nekdo pravidelne potukava kladivkem slysim uz sedm let a 30tis km a porad to vrci......
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin


TOPlist