Zajímá mě pár věcí a chtěl bych znát váš názor:
1) Powercommander - jaký typ, nebo jiný výrobce ???
2) Rychlořazení - jaký typ, výrobce, životnost atd... četl jsem
někde, že se to dá sehnat i s vypínáním někde na řidítku...
3) K&N filtr - asi určitě že jo? ...
4) Výfuky - nejlépe Yoshimura Triovál dual exit - koncovky +
středová spoj. trubka - svody od motoru nechat...
5) poladit ještě na brzdě ??? - kde, kdy....
Chtěl bych aby se ta motorka dostala někam za 200PS na motoru, je to reálné ??
Dík za postřehy a rady
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...
jurke R1>o to z toho bude horší pocit,když zjistíš to,že i když máš pod sebou obrovskou nálož 200kobyl,jsou pořád rychlejší kluci co mají o 40koní méně....takže to nebude v koních,ale v rukou a myslím že K3 je určitě dostačující stroj na dosáhnutí času 2:18...a to každopádně
Čoveče to všechno je možná pravda, ale já se na začátku ptal na poladění motorky a ne na to jak jezdim nebo mam jezdit.
V Brně jsem jel loni poprvé v životě a když to půjde tak letos chci zas... jen na nové motorce.
Mě přeci vůbec nejde o to abych byl rychlejší než nějací kluci na slabších motorkách, chci prostě jen jezdit a když to jde tak na motorce na který chci já !!! Co je na tom k nepochopení... ???
Každej ať jezdí jak umí, já to třeba líp nezajedu, ale spokojenej budu tak jako tak.....
Kdybyste mi místo těch rad do života raději odpověděli na co jsem se ptal....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...
jomoto>tomiK3> Litrová k3 akceleruje ze zatáčky stejně dobře jako novější modely tak že pochybuju že s tou k9 v tomhle něco získáš
Tak proč se dál vyrábí nové motorky ???
Když motorka bude mít o 4OPS víc tak si myslim že získam, to se na mě nezlob...
1 reakcí na tento příspěvek 2009 GSX-R1000 - Poladění...
Samo,je vždy nejhorší faktor,který do toho může zasáhnout OBSLUHA
1 reakcí na tento příspěvek 2009 GSX-R1000 - Poladění...
Jednotku bych dal určitě od Ignitechu sám ji mám na RR a nechá se s ní opravdu hodně štelovat. (a v krk ji umí)
Ale bejt po mym tak jak psal DavR1 koně nejsou všechno , lepší investovat do ježdění a gum.. K9 má už v základu mrťě výkonu. Dal bych laďáky ať pořádně vrčí, knko ať líp dejchá a max o zub míň dopředu a myslim že ti jen tak něco neujede a budeš toho mít plný brejle.. jinak seriová k3 umí v brně 2:15 jako prd (Venca TexasTornado před pár lety ve volný, na seriový R1 06 pak 2:13 myslim)
tomiK9>jurke R1>o to z toho bude horší pocit,když zjistíš to,že i když máš pod sebou obrovskou nálož 200kobyl,jsou pořád rychlejší kluci co mají o 40koní méně....takže to nebude v koních,ale v rukou a myslím že K3 je určitě dostačující stroj na dosáhnutí času 2:18...a to každopádně
Čoveče to všechno je možná pravda, ale já se na začátku ptal na poladění motorky a ne na to jak jezdim nebo mam jezdit.
V Brně jsem jel loni poprvé v životě a když to půjde tak letos chci zas... jen na nové motorce.
Mě přeci vůbec nejde o to abych byl rychlejší než nějací kluci na slabších motorkách, chci prostě jen jezdit a když to jde tak na motorce na který chci já !!! Co je na tom k nepochopení... ???
Každej ať jezdí jak umí, já to třeba líp nezajedu, ale spokojenej budu tak jako tak.....
Kdybyste mi místo těch rad do života raději odpověděli na co jsem se ptal....
Uplne ti rozumim. Vidim to stejne.
tomiK9>jomoto>tomiK3> Litrová k3 akceleruje ze zatáčky stejně dobře jako novější modely tak že pochybuju že s tou k9 v tomhle něco získáš
Tak proč se dál vyrábí nové motorky ???
Když motorka bude mít o 4OPS víc tak si myslim že získam, to se na mě nezlob...
Ja ziskal se ZX10 proti ZX9 (30 koni navic a slabsi spodek) asi 9 vterin (teda ale z 2:41 ). Tam je ale notna cast v jinym zamereni motorky (zx9 cestak). A to jedu jednou, dvakrat za rok. Tezko neco natrenuju.
PavelR1>Murkin> Moje R1 05 měla v sérii v DK naměřeno 163 a po montážáži kompletu od akrapu, PWC3, ignition modulu a poladění 172PS. Před a po DK jsem to měřil na brzdě u Tomáška v Zubří, hodnoty o 15 PS vyšší, ale rozdíl stejný. Každý typ brzdy měří jinak (na kole, motoru,různě to dopočítává atd). Pro Milotu nebo Perňu ty investice smysl mají, pro většinu ostatních je to zábava a věčné téma k diskusi(krásné téma )
Přesně tak, v KRK mi dělali měření a nastavení PCIII na R1 07 a žádný závratný hodnoty tam nejsou (škoda, blbě se mi pak oslňuje opilce v hospodě). Ale je to asi fakt o nastavení veličin a konstant. Důležitý byl pro mě rozdíl oproti sérii a tam to bylo znát.. série 167PS a po naladění s titanovým kompletem RP, BMC filtrem a PCIII jsem se dostal na 173PS (šlo by i 175PS na úkor průběhu a vyššího krouťáku). Ale v průběhu výkonu to šlo v jednom místě až o 9PS nahoru! Takže pro mě OK a jen tak pro zajímavost, na motor to bylo naprosto shodné s Boumisovou K5, kterou Ešner naladil a naměřil na 189PS. Takže asi tak to je, údaje na brzdách se liší.
Murkin:
Mám teď R1 2008 a je tam YEC (štelovaná u Ešnera). Ale původně ta motorka měla racový komplet od ARROW a já na ni teď dal svoje loňský RP. Zatím jsem s mapou nic nezkoušel dělat, funguje to jakž takž, ale moje loňská R1 se sériovou jednotkou + PCIII jela přeci jen líp, hlavně nárust výkonu byl takovej hladší a strmější až ke 13tis. otáčkám (vše to mám jen z pocitů při jízdě včera v Brně). Jaký je tvůj názor, půjde to zlepšit? Nebo nemám moc očekávat oproti "nulové" mapě pro YEC jednotku.
Při závodech je to docela důležitý, hlavně ten průběh...kdybych se vloni rozkrájel, tak s R1 jsem na Boumise nebo Libora z "rohů" (z vracáků) prostě neměl a na rovině byly naše motorky vyrovnané. Ty Suzuki maj dobrej zátah dole, mě když spadly otáčky na dvojku k 5tis., tak se tomu moc nechtělo, takže jsem vracáky potřeboval jet trochu rychleji, ale to zase nejde, když jedem závod za sebou a já nebyl na čele
TomiK9:
Jinak tvrdím, že sériová motorka se zkráceným převodem letí až až, přínos to má až tehdy, kdy soupeříš s podobně rychlými lidmi dejme tomu v Brně s časama pod 2:14. Do té doby koně nejsou tolik potřeba, chyby jsou v průjezdech a následně výjezdech ze zatáček..
Pokud tam budeš mít přes 200PS, budeš nemile překvapenej, jak těžko se ti to ovládá. :\ To už musíš mít hodně zažitý i prokluz na výjezdech. A většina okruhů není tak náročná na výkon motoru jako Brno, kde ty dva kopce zhruba tu 1-2 vteřinky přidat můžou..
1 reakcí na tento příspěvek 2009 GSX-R1000 - Poladění...
Měl peníze a udělal si radost, ale stejně připouští že to jsou vyhozené peníze oknem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...
pepazdepa-84>Mám kámoše co má motorku nabušenou jak Svoboda a jede Brno stejně rychle jak já po té co jsem po roce ježdění přestoupil ze šestky na litr po mistrovi Perňovi.
Měl peníze a udělal si radost, ale stejně připouští že to jsou vyhozené peníze oknem.
Ten tvůj kámoš mi někoho připomíná
... Taky si chci prostě udělat radost, o ničem jiném to není...
Motorku už mam, vejfuky mi přijdou next week, filtr BMC taky a s Murkinem jsme se dneska dohodli na poladění... takže spokojenost...
je jasný, že tyhle srandičky nejsou pro mě - amatéra úplně potřebný a že nejsou zadara, ale říkam si když už, tak už...... a těch pár tisíc se v tom při dnešních cenách nových motorek celkem ztratí...
Naposledy editováno 17.04.2009 17:23:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...
Akorát bych tomu nedával takovou důležitost, co se zrychlování na okruhu týká, tam je to spíš o zkušenostech s jízdou, než o výfucích a elektronice na týhle naší amatérský úrovni.
Ale jinak ti rozumím, prostě kdo by nechtěl mít doma superbikový věcičky na motorce, vždyť už i jen na stojánku se na to krásně kouká. Přestavby nemusej vždycky být účelový, takže proč ne pro radost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...
Akorát bych tomu nedával takovou důležitost, co se zrychlování na okruhu týká, tam je to spíš o zkušenostech s jízdou, než o výfucích a elektronice na týhle naší amatérský úrovni.
Ale jinak ti rozumím, prostě kdo by nechtěl mít doma superbikový věcičky na motorce, vždyť už i jen na stojánku se na to krásně kouká. Přestavby nemusej vždycky být účelový, takže proč ne pro radost [/quot
Plně souhlasim... Jak už jsem psal, v Brně jsem loni jel poprvé a byla a bude to pro mě vždycky srdeční záležitost, ..... i z toho času jsem měl celkem dobrý pocit....
Most jsem jezdil i dříve na tom tankodromu taky jsem si tam parádně ustlal , ale teď s tím povrchem a novym bajkem.... nemá to chybu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...
lionracing>já vozím kontrolu trakce od bazzaze.. mas to v jedne krabicce i s commandrem a rychloradicem.., je toho více kdyz tak mi pisni nebo zavolej..
Přemku, jaká je cena kontroly trakce od tebe?Myslím že to je dost zajímavé, koukám v USA 1000 doláčů? Díky za info
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...
tomiK9>jurke R1>o to z toho bude horší pocit,když zjistíš to,že i když máš pod sebou obrovskou nálož 200kobyl,jsou pořád rychlejší kluci co mají o 40koní méně....takže to nebude v koních,ale v rukou a myslím že K3 je určitě dostačující stroj na dosáhnutí času 2:18...a to každopádně
Čoveče to všechno je možná pravda, ale já se na začátku ptal na poladění motorky a ne na to jak jezdim nebo mam jezdit.
V Brně jsem jel loni poprvé v životě a když to půjde tak letos chci zas... jen na nové motorce.
Mě přeci vůbec nejde o to abych byl rychlejší než nějací kluci na slabších motorkách, chci prostě jen jezdit a když to jde tak na motorce na který chci já !!! Co je na tom k nepochopení... ???
Každej ať jezdí jak umí, já to třeba líp nezajedu, ale spokojenej budu tak jako tak.....
Kdybyste mi místo těch rad do života raději odpověděli na co jsem se ptal....
proc musim to samy taky resit...proste je to hobby,bavi me tam rvat penize..neprochlastam je a nehledim a nedelam to proto abych azjel o 2 sec lepsi kolo..ale vzdy vsichni prijdou s tim,jak je to o rukach a na co to delam,ale sami by se seriovkou nevyjeli z garaze...(moje zkusenost)
Jo a taky se mi moc líbí a fotka Tomi co máš v databázi...jen nevím kdy na tom všem stíháš jezdit :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35815 | Včera v 22:26 Ghostik |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |