Téma: 2009 GSX-R1000 - Poladění...
19.3.2009 v 13:04
Sice jí ještě v garáži nemám, ale hned jak přijdou do kšeftů tak si pro ni pojedu (u SUZUKI mi říkají duben ).
Zajímá mě pár věcí a chtěl bych znát váš názor:

1) Powercommander - jaký typ, nebo jiný výrobce ???

2) Rychlořazení - jaký typ, výrobce, životnost atd... četl jsem
někde, že se to dá sehnat i s vypínáním někde na řidítku...

3) K&N filtr - asi určitě že jo? ...

4) Výfuky - nejlépe Yoshimura Triovál dual exit - koncovky +
středová spoj. trubka - svody od motoru nechat...

5) poladit ještě na brzdě ??? - kde, kdy....

Chtěl bych aby se ta motorka dostala někam za 200PS na motoru, je to reálné ??

Dík za postřehy a rady
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

22.3.2009 v 00:15 | Nahoru | #61
PavelR1> přesně tak,radši nechat penízky na pneu a trenink.

2009 GSX-R1000 - Poladění...

22.3.2009 v 05:52 | Nahoru | #62
V tom s váma souhlasím,série bohatě stačí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

22.3.2009 v 12:02 | Nahoru | #63

jurke R1>o to z toho bude horší pocit,když zjistíš to,že i když máš pod sebou obrovskou nálož 200kobyl,jsou pořád rychlejší kluci co mají o 40koní méně....takže to nebude v koních,ale v rukou a myslím že K3 je určitě dostačující stroj na dosáhnutí času 2:18...a to každopádně



Čoveče to všechno je možná pravda, ale já se na začátku ptal na poladění motorky a ne na to jak jezdim nebo mam jezdit.
V Brně jsem jel loni poprvé v životě a když to půjde tak letos chci zas... jen na nové motorce.
Mě přeci vůbec nejde o to abych byl rychlejší než nějací kluci na slabších motorkách, chci prostě jen jezdit a když to jde tak na motorce na který chci já !!! Co je na tom k nepochopení... ???
Každej ať jezdí jak umí, já to třeba líp nezajedu, ale spokojenej budu tak jako tak.....
Kdybyste mi místo těch rad do života raději odpověděli na co jsem se ptal....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

22.3.2009 v 12:11 | Nahoru | #64

jomoto>tomiK3> Litrová k3 akceleruje ze zatáčky stejně dobře jako novější modely tak že pochybuju že s tou k9 v tomhle něco získáš



Tak proč se dál vyrábí nové motorky ???
Když motorka bude mít o 4OPS víc tak si myslim že získam, to se na mě nezlob...

1 reakcí na tento příspěvek 2009 GSX-R1000 - Poladění...

22.3.2009 v 12:21 | Nahoru | #65
Je fakt,ze stejne jako zavodnikum prijde nesmysluplny davat penize do motorky na silnici,tak podobne to muzou videt ostatni u zavodniku,ktery utrati deseti,kolikrat sta tisice za to,aby objeli to peti a pul kilomertovi kolecko o 3 vteriny rychleji. Ja to sice uznavam,ale zalezi na uhlu pohledu... Hlavni je mit z toho radostne

2009 GSX-R1000 - Poladění...

22.3.2009 v 16:39 | Nahoru | #66
Pres brzdy sice nejsem odbornik ale spravne by se mely shodovat hodnoty na zadnim kole. Kdyz to nekdo prepocitava na vykon na klice tak musi do pocitace taky nabouchat udaje o ztratach a kdyz tam nekdo da 10 % a druhej zas 13% tak na 100 konich na kole uz je na motoru podle brzdy rozdil uz pres 3 kone. Kdyz je jeste treba jina vlhkost nebo tlak vzduchu tak muze bejt dalsi rozdil a a nedej boze kdyz to jeden da na kole a druhej na motoru a majitel je porovnava spolu. Kazdopadne rozdil 15 koni je divnej a veril bych spis DynoJet brzde. Preci jenom je to svetove uznavana znacka.

2009 GSX-R1000 - Poladění...

22.3.2009 v 16:57 | Nahoru | #67
pylot je uplně jedno,jestli si vyrobíš válec sám,nebo koupíš od Dynojetu,nejdůležitější faktor ,je setrvačný moment válce,který zrovna máš a je jedno jestli na sobě má napsáno dynojet a nebo Ferona pak už jen používáš jeden vzorec pro výpočet.Samozřejmě si každá firma řeší jinak dopočítávání výkonu na motoru,nebo na spojce,ale jako základ pro výpočet je výkon na kole.Jestli se u jednoho výrobce dělá doběhová zkouška,což obnáší cca 3 až 4 krát po dosažení max otáček vypnout spojku na cca 10 vteřin v nejvyšších,pak středních a pak v nízkých otáčkách,tak si softvér spočítá rozdíl mezi oblastí s vymáčknutou spojkou a oblastí,kde motor normálně brzdil,tak se spočítají ztráty mezi zadním kolem a spojkou,jiná firma to á zase udělané,třeba tak,že se zadá třeba konstanta 15% a s tou se pak jen překreslí graf.Jinak samozřejmě je nutné zadávat atmosférické podmínky a teploty při měření,protože pak díky korekcím,jsi schopný třeba po půl roce porovnat daná měření i s takovým odstupem času.
Samo,je vždy nejhorší faktor,který do toho může zasáhnout OBSLUHA

(reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

22.3.2009 v 17:36 | Nahoru | #68
ludanek> A vo tom to je, mít z toho radost. Kecám tady a přitom mám na motorce navěšeno všechno možné a jedu prd

1 reakcí na tento příspěvek 2009 GSX-R1000 - Poladění...

22.3.2009 v 22:37 | Nahoru | #69
já vozím kontrolu trakce od bazzaze.. mas to v jedne krabicce i s commandrem a rychloradicem.., je toho více kdyz tak mi pisni nebo zavolej..

2009 GSX-R1000 - Poladění...

31.3.2009 v 21:53 | Nahoru | #70
brzdu včetně naladění doporučim v KRK Moto v liberci, kluci jsou tam šikovný a práce jim jde od ruky.. výkon jim to dává hodnotu na spojce a rozhodně to nejsou žádná ujetá čísla..
Jednotku bych dal určitě od Ignitechu sám ji mám na RR a nechá se s ní opravdu hodně štelovat. (a v krk ji umí)

Ale bejt po mym tak jak psal DavR1 koně nejsou všechno , lepší investovat do ježdění a gum.. K9 má už v základu mrťě výkonu. Dal bych laďáky ať pořádně vrčí, knko ať líp dejchá a max o zub míň dopředu a myslim že ti jen tak něco neujede a budeš toho mít plný brejle.. jinak seriová k3 umí v brně 2:15 jako prd (Venca TexasTornado před pár lety ve volný, na seriový R1 06 pak 2:13 myslim)

(reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

31.3.2009 v 23:18 | Nahoru | #71

tomiK9>jurke R1>o to z toho bude horší pocit,když zjistíš to,že i když máš pod sebou obrovskou nálož 200kobyl,jsou pořád rychlejší kluci co mají o 40koní méně....takže to nebude v koních,ale v rukou a myslím že K3 je určitě dostačující stroj na dosáhnutí času 2:18...a to každopádně

Čoveče to všechno je možná pravda, ale já se na začátku ptal na poladění motorky a ne na to jak jezdim nebo mam jezdit.
V Brně jsem jel loni poprvé v životě a když to půjde tak letos chci zas... jen na nové motorce.
Mě přeci vůbec nejde o to abych byl rychlejší než nějací kluci na slabších motorkách, chci prostě jen jezdit a když to jde tak na motorce na který chci já !!! Co je na tom k nepochopení... ???
Každej ať jezdí jak umí, já to třeba líp nezajedu, ale spokojenej budu tak jako tak.....
Kdybyste mi místo těch rad do života raději odpověděli na co jsem se ptal....



Uplne ti rozumim. Vidim to stejne.

(reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

31.3.2009 v 23:22 | Nahoru | #72

tomiK9>jomoto>tomiK3> Litrová k3 akceleruje ze zatáčky stejně dobře jako novější modely tak že pochybuju že s tou k9 v tomhle něco získáš

Tak proč se dál vyrábí nové motorky ???
Když motorka bude mít o 4OPS víc tak si myslim že získam, to se na mě nezlob...



Ja ziskal se ZX10 proti ZX9 (30 koni navic a slabsi spodek) asi 9 vterin (teda ale z 2:41 ). Tam je ale notna cast v jinym zamereni motorky (zx9 cestak). A to jedu jednou, dvakrat za rok. Tezko neco natrenuju.

(reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

17.4.2009 v 15:21 | Nahoru | #73

PavelR1>Murkin> Moje R1 05 měla v sérii v DK naměřeno 163 a po montážáži kompletu od akrapu, PWC3, ignition modulu a poladění 172PS. Před a po DK jsem to měřil na brzdě u Tomáška v Zubří, hodnoty o 15 PS vyšší, ale rozdíl stejný. Každý typ brzdy měří jinak (na kole, motoru,různě to dopočítává atd). Pro Milotu nebo Perňu ty investice smysl mají, pro většinu ostatních je to zábava a věčné téma k diskusi(krásné téma )



Přesně tak, v KRK mi dělali měření a nastavení PCIII na R1 07 a žádný závratný hodnoty tam nejsou (škoda, blbě se mi pak oslňuje opilce v hospodě). Ale je to asi fakt o nastavení veličin a konstant. Důležitý byl pro mě rozdíl oproti sérii a tam to bylo znát.. série 167PS a po naladění s titanovým kompletem RP, BMC filtrem a PCIII jsem se dostal na 173PS (šlo by i 175PS na úkor průběhu a vyššího krouťáku). Ale v průběhu výkonu to šlo v jednom místě až o 9PS nahoru! Takže pro mě OK a jen tak pro zajímavost, na motor to bylo naprosto shodné s Boumisovou K5, kterou Ešner naladil a naměřil na 189PS. Takže asi tak to je, údaje na brzdách se liší.

Murkin:

Mám teď R1 2008 a je tam YEC (štelovaná u Ešnera). Ale původně ta motorka měla racový komplet od ARROW a já na ni teď dal svoje loňský RP. Zatím jsem s mapou nic nezkoušel dělat, funguje to jakž takž, ale moje loňská R1 se sériovou jednotkou + PCIII jela přeci jen líp, hlavně nárust výkonu byl takovej hladší a strmější až ke 13tis. otáčkám (vše to mám jen z pocitů při jízdě včera v Brně). Jaký je tvůj názor, půjde to zlepšit? Nebo nemám moc očekávat oproti "nulové" mapě pro YEC jednotku.
Při závodech je to docela důležitý, hlavně ten průběh...kdybych se vloni rozkrájel, tak s R1 jsem na Boumise nebo Libora z "rohů" (z vracáků) prostě neměl a na rovině byly naše motorky vyrovnané. Ty Suzuki maj dobrej zátah dole, mě když spadly otáčky na dvojku k 5tis., tak se tomu moc nechtělo, takže jsem vracáky potřeboval jet trochu rychleji, ale to zase nejde, když jedem závod za sebou a já nebyl na čele

TomiK9:

Jinak tvrdím, že sériová motorka se zkráceným převodem letí až až, přínos to má až tehdy, kdy soupeříš s podobně rychlými lidmi dejme tomu v Brně s časama pod 2:14. Do té doby koně nejsou tolik potřeba, chyby jsou v průjezdech a následně výjezdech ze zatáček..
Pokud tam budeš mít přes 200PS, budeš nemile překvapenej, jak těžko se ti to ovládá. :\ To už musíš mít hodně zažitý i prokluz na výjezdech. A většina okruhů není tak náročná na výkon motoru jako Brno, kde ty dva kopce zhruba tu 1-2 vteřinky přidat můžou..

1 reakcí na tento příspěvek 2009 GSX-R1000 - Poladění...

17.4.2009 v 16:49 | Nahoru | #74
Mám kámoše co má motorku nabušenou jak Svoboda a jede Brno stejně rychle jak já po té co jsem po roce ježdění přestoupil ze šestky na litr po mistrovi Perňovi.
Měl peníze a udělal si radost, ale stejně připouští že to jsou vyhozené peníze oknem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

17.4.2009 v 17:22 | Nahoru | #75

pepazdepa-84>Mám kámoše co má motorku nabušenou jak Svoboda a jede Brno stejně rychle jak já po té co jsem po roce ježdění přestoupil ze šestky na litr po mistrovi Perňovi.
Měl peníze a udělal si radost, ale stejně připouští že to jsou vyhozené peníze oknem.



Ten tvůj kámoš mi někoho připomíná

... Taky si chci prostě udělat radost, o ničem jiném to není...
Motorku už mam, vejfuky mi přijdou next week, filtr BMC taky a s Murkinem jsme se dneska dohodli na poladění... takže spokojenost...
je jasný, že tyhle srandičky nejsou pro mě - amatéra úplně potřebný a že nejsou zadara, ale říkam si když už, tak už...... a těch pár tisíc se v tom při dnešních cenách nových motorek celkem ztratí...

Naposledy editováno 17.04.2009 17:23:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

17.4.2009 v 18:52 | Nahoru | #76
tomiK9> Však v pohodě, vždyť je to něco i jako tuning aut (taky zbytečný, ale pro radost a hobby).
Akorát bych tomu nedával takovou důležitost, co se zrychlování na okruhu týká, tam je to spíš o zkušenostech s jízdou, než o výfucích a elektronice na týhle naší amatérský úrovni.
Ale jinak ti rozumím, prostě kdo by nechtěl mít doma superbikový věcičky na motorce, vždyť už i jen na stojánku se na to krásně kouká. Přestavby nemusej vždycky být účelový, takže proč ne pro radost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

17.4.2009 v 19:37 | Nahoru | #77
[quote]Perňa #81>tomiK9> Však v pohodě, vždyť je to něco i jako tuning aut (taky zbytečný, ale pro radost a hobby).
Akorát bych tomu nedával takovou důležitost, co se zrychlování na okruhu týká, tam je to spíš o zkušenostech s jízdou, než o výfucích a elektronice na týhle naší amatérský úrovni.
Ale jinak ti rozumím, prostě kdo by nechtěl mít doma superbikový věcičky na motorce, vždyť už i jen na stojánku se na to krásně kouká. Přestavby nemusej vždycky být účelový, takže proč ne pro radost [/quot

Plně souhlasim... Jak už jsem psal, v Brně jsem loni jel poprvé a byla a bude to pro mě vždycky srdeční záležitost, ..... i z toho času jsem měl celkem dobrý pocit....
Most jsem jezdil i dříve na tom tankodromu taky jsem si tam parádně ustlal , ale teď s tím povrchem a novym bajkem.... nemá to chybu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

17.4.2009 v 20:26 | Nahoru | #78
tomiK9> Nebyl jsi na volných 8. - 9.4. v Mostě? Taková podobná K9 se tam potulovala

(reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

18.4.2009 v 10:05 | Nahoru | #79

pepazdepa-84>tomiK9> Nebyl jsi na volných 8. - 9.4. v Mostě? Taková podobná K9 se tam potulovala



Jasná věc... sice jsem ještě neměl úplně zajeto, ale i tak to bylo parádní...

(reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

18.4.2009 v 19:05 | Nahoru | #80

lionracing>já vozím kontrolu trakce od bazzaze.. mas to v jedne krabicce i s commandrem a rychloradicem.., je toho více kdyz tak mi pisni nebo zavolej..



Přemku, jaká je cena kontroly trakce od tebe?Myslím že to je dost zajímavé, koukám v USA 1000 doláčů? Díky za info

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

18.4.2009 v 22:44 | Nahoru | #81

tomiK9>jurke R1>o to z toho bude horší pocit,když zjistíš to,že i když máš pod sebou obrovskou nálož 200kobyl,jsou pořád rychlejší kluci co mají o 40koní méně....takže to nebude v koních,ale v rukou a myslím že K3 je určitě dostačující stroj na dosáhnutí času 2:18...a to každopádně

Čoveče to všechno je možná pravda, ale já se na začátku ptal na poladění motorky a ne na to jak jezdim nebo mam jezdit.
V Brně jsem jel loni poprvé v životě a když to půjde tak letos chci zas... jen na nové motorce.
Mě přeci vůbec nejde o to abych byl rychlejší než nějací kluci na slabších motorkách, chci prostě jen jezdit a když to jde tak na motorce na který chci já !!! Co je na tom k nepochopení... ???
Každej ať jezdí jak umí, já to třeba líp nezajedu, ale spokojenej budu tak jako tak.....
Kdybyste mi místo těch rad do života raději odpověděli na co jsem se ptal....



proc musim to samy taky resit...proste je to hobby,bavi me tam rvat penize..neprochlastam je a nehledim a nedelam to proto abych azjel o 2 sec lepsi kolo..ale vzdy vsichni prijdou s tim,jak je to o rukach a na co to delam,ale sami by se seriovkou nevyjeli z garaze...(moje zkusenost)

(reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...

19.4.2009 v 13:44 | Nahoru | #82
Davidoff1> a proč myslíš že bych nejel na serii ,nějak nerozumím na co se mě vlastně ptáš,když přesně víš co ti odpovím.Trochu zbytečně se to tady mele dokola .Nic ve zlém,já jsem pouze řekl svůj názor a že někomu dvakrát nevoňí,tak za to přece nemůžu .Pokud někdo ty peníze má a neví co s nima,tak ať si tam dá třeba nitro je mi to opravdu jedno.Chtěl jsem říct pouze to,že radši budu jezdit na té serii a učit se,vrazím ty prachy do pneu a do akcí kde se pořádně svezu a třeba se od těch rychlejších i neco naučím.Jestli někdo bere jako koníček tuning moto a dělá mu to radost,tak je to určitě v pořádku,každý má své....jo a máš pravdu nejedu na serii,mám lamináty,pancíře a jiný převod

2009 GSX-R1000 - Poladění...

14.5.2009 v 19:21 | Nahoru | #83

2009 GSX-R1000 - Poladění...

14.5.2009 v 21:01 | Nahoru | #84
Troy zajel na sériový 1198 s blinkrama a serepetičkama do provozu pouze o 5 sec horší čas v Portimau..Dnešní motorky jsou opravdu na vysoké úrovni a to konečné honění vetřinek je za nehorázný prachy..

Jo a taky se mi moc líbí a fotka Tomi co máš v databázi...jen nevím kdy na tom všem stíháš jezdit :)
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35815 Včera v 22:26 Ghostik
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist