Na zacatku jsem absolvoval teorii, kde nam bylo mimo jine receno o gumach, ze se nemame bat, ze to proste nebudeme klopit tak, aby nas neudrzela "jakakoliv" silnicni guma a ze stupacka je znameni "dost" atd...
(byla fakt uzasna-vtipne udelany, dobre podany, dulezity veci receny..(bylo to nataceny na webku, da se k tomu nejak dostat?))
A potom jsme jeli ve trech skupinach za instruktorama kvuli stope..jelo se fakt v klidku, ale na zacatku jsem myslel, ze to nesklopim.
A potom prisla moje prvni samostatna jizda. Tu prvni zatacku z kopce jsem malem prestrelil, protoze jsem letel jak hovado a potom se bal to polozit, ale srovnal jsem se a zacal predjizdet ty (no)frajery na R1 a R6 i kdyz me jich samozrejme taky par predjelo
Cim vic jsem jezdil, tim vetsi to byla zabava a ja si to uzival..po prvni jizde jsem dopadl takhle
Pak prisla jizda druha a ja chtel dal..rikal jsem si, "Kurva, z Kocicky dostanu vic.." a taky ze jo ale v dalsi zatacce... tahle zatacka mi prijde nejhorsi z celyho okruhu..vletel jsem do ni moc rychle a tak jsem klopil klopil a ta guma kurevska (Maxxis) me neudrzela a ja si rozbil drzku
Takze, abych to shrnul:
Zazitek uzasnej, jak jiz tady nekdo rekl, adrenalin tece pod kombi..Skvely na zkuseni, co motorka a vy zvladnete. Timto zdravim ty debilky na "R" co to pali na rovinkach, ujedou vam o 20m a vy jim v kazdy zatacce date 40m. Na gumach zalezi a ThunderCat je vic na cestovani nez na zavodeni
PS: Urcite jsem toho spoustu vynechal, ale uz pujdu spat, tak to kdyztak potom doplnim
karf>Chapadlo>Zazitek uzasnej, jak jiz tady nekdo rekl, adrenalin tece pod kombi..Skvely na zkuseni, co motorka a vy zvladnete. Timto zdravim ty debilky na "R" co to pali na rovinkach, ujedou vam o 20m a vy jim v kazdy zatacce date 40m. Na gumach zalezi a ThunderCat je vic na cestovani nez na zavodeni
já si prostě neodpustím: kolik těch debílků skončilo jako ty? :o
"Debilkové" jeli na co měli a mota mají "nepodrápané"!
Skaut>Čau. Absolvoval jsem tutéž akci co ty , ale bez pádu
vše super !
ale sory ,gumy maxis bych si nedal ani na kolo !!!!!!
Von je Maxxis docela špičková guma, ale na 4kolce..
Na silnici se s ní dá asi taky cestovat, ale na okruh to chce fakt něco jinýho
chruda>co treba pirelly diablo corsa ? co na ne rikate ?
nevim co corsi ale imho trojzmesove bridgestony (bt-016) su vynikajuce gumy a su o nieco lacnejsie. ja osobne som rozhodnuty prave pre tieto bridgestonnNaposledy editováno 09.08.2008 15:14:34
Jinak svezení na okruhu je vždy zážitek.
Vošmenda>no vidíš člověče, tak jsem si přečetl, že ses nechal proškolit a po pár kolech jsi závodník. A já myslel, že Yamaha dny jsou proto, aby si jejich zákazníci přišli vyzkoušet na okruh svojí mašinu, svoje možnosti a udělali si radost. A ty co teda jeli pomaleji než ty jsou "debílci". Vidíš a můj názor je ten, že kdo si dá školeníčko a po pár okruzích si připadá jako Rossi a pak se válí je mírně řečeno "nevyzrálý". Takže ti jen přeju, až zase pojedeš nějakého "debílka" v běžném provozu, víc štěstí než na okruhu, protože místo kačírku tam může být strom.
Jinak svezení na okruhu je vždy zážitek.
po dlouhé době inteligentní názor, asi to přichází s věkem co? Přeju všem mlaďochům aby dozrály dřív než umřou.
Jinak ježdění na okruhu je pro lajka příjemná změna a zábava
Mike.46>Zdravím, taky bych se rád časem podíval na okruh. Možná se ptám blbě, ale zajímalo by mě, jak to je s vybavením: probíhá nějaká "technická prohlídka", kdy Vám někdo zkontroluje motku a vybavení, jestli splňuje požadavky? Co třeba helmy, musí mít nějakou "speciální" homologaci? Díky
Technická prohlídka je a kontrolují se hlavně brzdy a stav. Helma musí být,pokud není požkozená,tak tě pustí.Většinou mají piloti kombinézu,ale je třeba mít alespoň dobrou bundu s protektory.Vždy ovšem záleží na konkrétním člověku,zda tě pustí do paddocku,nebo ne. Každopádně se to neliší od požadavků pro ježdění na silnici. Pokud by jsi ale přijel v tričku, nebo šortkách,tak máš samo smmůlu...
LEKO> Kdybych se chtel zachovat jako ocas, tak sem hodim tuhle fotku: a napisu ti neco o tom, jak se radsi nemas vyjadrovat atd..ale protoze jsem cetl dal, nez prvni prispevek, tak vim, ze se vec ma docela jinak..
Jenda> Moje pritelkyne nevidela, ze jsem se vymazl, takze nemystifuckuj. Vim, ze jsem se vyklanel blbe, proto jsem se ptal na rady..A taky jsem netvrdil, ze jsem rychlejsi nez vsichni na R1..chce to vic cist
Vosmenda> Ja tak v provozu nejezdim, proto jsem na okruhu, abych si to mohl zkusit, takze na me se stromem nechod..Skoleni nemelo s Rossim nic spolecnyho. Po skoleni jsem se jenom min bal, zbytek jsem si chtel zkusit..
Tezko vas o necem presvedcit, kdyz uz mate obrazek udelanej, takze preju vice zodpovednosti a rozumu nez mam ja
www.edisk.cz/stahni/24001/Upload.part2.rar_69.08MB.html
Asi to nefunguje, takze: http://czshare.com/...C%5CUpload.part1.rar
http://czshare.com/3...C%5CUpload.part2.rar
Naposledy editováno 10.08.2008 15:00:09
tak ti to nejde!A možná máš větší sebevědomí než umíš jezdit,a to není dobré!A když někdo píše a kritizuje,a de facto uráží pomalejší jezdce /asi jezdící s rozumem/,a potom se vykoulí a ještě je "machr",tak k tomu názor napsat mohu,že!Tak se ještě musíš hodně učit,aby jsi potom mohl "rozumovat"!
Kdyz si ctu ten prvni prispevek, tak uznavam, ze je blbe napsanej a proto jsem to vysvetloval.
Leko> "A když někdo píše a kritizuje,a de facto uráží pomalejší jezdce /asi jezdící s rozumem/"..
Protoze jedes 300 po dalnici, ale 30 v zatackach mas rozum?
Uz se k tomu vyjadrovat nebudu. Kazdej to pochopil jinak a ty jsi bohuzel v ty negativni casti.
Mne diskuze ani kritika nevadi, pokud je vecna. Ale tyhle Freudovsky reci, ktery vyvozujes ze vety o "R" jsou desny...
Chtel jsem jenom popsat zazitek, na kterej se tady tesi spousta lidi a veta o "R" to poslala cely do kopru..omg :o
EDIT:s
Naposledy editováno 10.08.2008 15:29:37
Přesně!Asi jsi se chybně vyjadřoval!Ale chybama se člověk učí,že!A to je i na tom okruhu!Ano,ti "borci" byli rychlí na rovinkách,a v zatáčkách jeli na jistotu!A třeba budou zrychlovat a posuvat brzdný bod a zvyšovat rychlost!Ty jsi byl sice rychlý,ale třeba na hranici svých schopností a možnosti motocyklu!A pád byl jen důsledek tvoji nepřipravenosti a možná nadšení a možná to ještě tak dobře neumíš!Třeba to myslíš dobře,ale jeden půl den na okruhu "závodníka" neudělá!Proto reaguju,aby jsi moc "nevyrostl" a zbytečně se s někým nepoměřoval!Všechno chce čas a trenink!
Pár foto co udělalo "nadšení" a "snaha" a "přecenění schopností"! na okruhu!
[img]
Ja se spis bojim, ze se budu bat i normalne jezdit na silnici, vzhledem k tomu, jak vypadala moje cesta domu Ted na motorku nemam stejne kvuli praci 14 dni cas, tak jestli to nebude o to horsi
A jeste k tomu posezu na motorce..To mam uvolnit pravou ruku v lokti a z motorky se jakoby povesit nad silnici? Nepadne to o to driv? Nevim jak to popsat..zkuste vy
Naposledy editováno 10.08.2008 16:11:19
Základ jsou "gumy" a "brzdy" a "rozum"!Potom ochranné pomůcky!Posez,to co jezdec to může být jiný názor!Prostě musí to vyhovovat tobě a potom se to srovná do optimální podoby!Dívej se na ostatní a pobírej zkušenosti!Jenom porovnej třeba "posez" a průjezdy zatáček u jezdců GP!Asi neexistuje 100% poučka co a jak!Podle fotek je těžko určit co je dobře a co je špatně!A potom je zvolit stopu na dráze,ale to už je o trénování a praxi!
A většina "profi jezdců" se na normální silnici "bojí" !A znám mnoho "lidí" co moto přestrojili na okruh,a "normálně" v provozu už nejezdí!
2LEKO: já jsem třeba zrovna pochopil, co tím myslel, protože jsem si mezi těma R1 taky pěkně zajezdil (a nepochopil, co dělaj v rozjížďce pro endura a naháče). Za bezpečnou jízdu nepovažuju hén hén plnej na cílovce a seškrabávání očí z plexi těsně před kačerem s oddechnutím, že jsem sice všem zkřížil stopu, ale ubrzdil :o . Ale s tím vším se myslím musí při takovýchle akcích počítat... i s těma pádama, to k tomu holt patří, jen to holt nemusel být napoprvé pád, ale třeba jen průjezd kačerem. Neberu to holt u Chapadla jako machrování, ale typický nadšení z prvního okruhu