Téma: E-bike - elektro kolo
14.7.2022 v 09:18
Nechci kolegům šlapačům zasírat jejich vlákno, s dovolením otevřu vlastní k diskusi o elektro-kolech.

Sám uvažují o pořízení Haibike Allmtn cf 12 s (asi nejlepším) motorem Yamaha PW-X2 (Flyon jsem zavrhl pro vysokou váhu a malý dojezd). Trochu mě viklají informace o záručním servisu Haibike a praskajících zadních stavbách, takže velmi uvítám i tipy na kvalitní e-bike jiných značek se zaměřením na crosscountry a svižné sjezdy (ideál mullet).

Všechny zkušenosti s e-bike vítány :)

1 2 3

1 reakcí na tento příspěvek E-bike - elektro kolo

15.1.2023 v 14:48 | Nahoru | #61
Batoh s cháničem, říkáte? To zní ok, bez batůžku v telefonem a malou sváčou nejezdím. Máte něco vyzkoušenýho, že to funguje?

15.1.2023 v 15:15 | Nahoru | #62
V mem okoli maji skoro vsichni evoc. Ja mam Deuter a myslim, ze ani s POC neudelas chybu. Takze spis pujde o design vs funkce.

Samo, do bikeparku je lepsi opravdickej paterak, ale tohle je lepsi nez nic…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) E-bike - elektro kolo

15.1.2023 v 15:31 | Nahoru | #63
PetrXX> ahoj, mam pripadne k dispozici camelback cudu(myslim, ze 8), v cerveny barve, kdyztak nahodim foto, stal necele 4k, nechal bych za lito, blbne tam myslim zip, ale nejsem si jisty, zacal jsem pouzivat ciste paterak, mam jeste jeden, ale ten pouzivam na lyze...vali se mi doma a je mi k prdu...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) E-bike - elektro kolo

16.1.2023 v 09:27 | Nahoru | #64
kokonhead> děkuju moc za nabídku, ale já jsem teď mimo Česko a do Kutný to mám z ruky, leda snad poslat ale to už by mě fackovala hanba :)
Moje představa je fakt co nejmenší batoh, docela by se mi zamlouval třeba tenhle Thule

16.1.2023 v 09:44 | Nahoru | #65
PetrXX> v poho, já jej třeba ještě vytáhnu, nebo obdaruji děti...:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) E-bike - elektro kolo

16.1.2023 v 09:54 | Nahoru | #66
PetrXX> ja mam evoc, myslim fr enduro 16l, ale nevim jiste, mozna ma 20, uz ho mam dlouho. Co nejmensi batoh bych nechtel, kdyz je prazdnej nevazi ani neprekazi ten vetsi o nic vic.
Za me je to vec bez ktery se na kole neobejdu. Mam jistotu ze mam pokazdy trochu chraneny zada, neresim kam dam osobni veci, jidlo, obleceni navic, naradi, a cokoliv co potrebuju prevezt nebo vzit s sebou. Vozim ho nejcasteji pomerne prazdnej, to je stejny jak s velkym autem :)

Ale spouste lidi batoh vadi a radsi jezdej s volnejma zadama a ovesenym kolem, je to pohodlnejsi pri jizde.

16.1.2023 v 09:58 | Nahoru | #67
Stev> jak píše stev, sic vozím samostatný páteřák, tak bágl vozím stále(cca 20 l) a mimo jiné jsem ten camelback (8 L) odložil, protože se tam vešla fakt jen tyčka a malý nářadí, když jsem s sebou chtěl brát bundu, větší pití apod., tak byl na hovno...

16.1.2023 v 10:53 | Nahoru | #68
Používám Deuter s páteřákem a jsme moc spokojený - taky 20l - a je to akorát, nářadí, duše, pití, tyčinka, klíče, pláštěnka, hajzlapír atd.

16.1.2023 v 14:45 | Nahoru | #69
U toho Deuteru v dobe kdy jsem to kupoval byly dve objemové verze a ta vetsi byla zároveň na vyssi lidi (jestli se mi to nejak nemota, uz je to nakej patek) proste ten vetsi ma i delsi paterak…

1 reakcí na tento příspěvek E-bike - elektro kolo

6.7.2023 v 09:51 | Nahoru | #70
Trochu to osvěžím dotazem. Trochu jsem škudlil a na haibike hnine5 mě vadí ta obyč. Vidlice. Poraďte mi vidlici co pruží/tlumí a zase nestojí raketu. Mám představu tak 7-8.

6.7.2023 v 16:26 | Nahoru | #71
Vladimir> at to ma aspon 34mm vnitrni nohy, zdvih klidne 130 mm. Ja bych koukal po rock shox 35 nebo relevation, od suntour aion. Drazsi bych taky nedaval, u pevnaka a jeste ebiku mi to nedava smysl.

6.7.2023 v 20:15 | Nahoru | #72
Dík,
Dal jsem Rock Shox 35 Gold RL Boost 150 a brzdy SLX.