1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo rozumite farovi..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo rozumite farovi..
No prave,ze neni moc penez,za 50tis si mysli ze je dobra...Stejnak nezalezi na veku,ale na tom,jak se o ni staral a kolik ma fakt najeto. [/quote]
K těm km...vím o klukovi, co stočil fároše o 30 tisíc, páč ho nemohl prodat. Přijel kupec se "znalcem" se stejným fárošem, který "měl najeto" o dalších 10 tisíc míň a tenhle o 30 tkm stočenej fároš byl lepší na motor i jízdní vlastnosti.
Ty motorky vydrží - pokud s tím nejezdí magor, nebo někdo jen na okruhu - v pohodě 100 tkm...stačí jen dodržovat servisní intervaly a doporučené výměny, nehnat za studena do otáček (že ti 3 minuty bublá motor neznamená, že se zahřeje i převodovka), apod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo rozumite farovi..
nejlepší je,že ho ještě neviděl, a v jiným threadu píše že v sobotu bude jeho :D
No prave,ze neni moc penez,za 50tis si mysli ze je dobra...Stejnak nezalezi na veku,ale na tom,jak se o ni staral a kolik ma fakt najeto. [/quote]
K těm km...vím o klukovi, co stočil fároše o 30 tisíc, páč ho nemohl prodat. Přijel kupec se "znalcem" se stejným fárošem, který "měl najeto" o dalších 10 tisíc míň a tenhle o 30 tkm stočenej fároš byl lepší na motor i jízdní vlastnosti.
Ty motorky vydrží - pokud s tím nejezdí magor, nebo někdo jen na okruhu - v pohodě 100 tkm...stačí jen dodržovat servisní intervaly a doporučené výměny, nehnat za studena do otáček (že ti 3 minuty bublá motor neznamená, že se zahřeje i převodovka), apod. [/quote]
Diky,taky si myslim. ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo rozumite farovi..
nejlepší je,že ho ještě neviděl, a v jiným threadu píše že v sobotu bude jeho :D [/quote]
No prej je v pohode,pokud to potvrdi i ten co pojede se mnou,tak bude muj.Jsem tak nadsenej,ze uz to proste tak beru,ze bude muj. :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo rozumite farovi..
nejlepší je,že ho ještě neviděl, a v jiným threadu píše že v sobotu bude jeho :D [/quote]
No prej je v pohode,pokud to potvrdi i ten co pojede se mnou,tak bude muj.Jsem tak nadsenej,ze uz to proste tak beru,ze bude muj. :D [/quote]
Hlavně nebuď vysranej z prvního kouknutí...kámoš takhle koupil nádhernou R1 na který musel měnit rám a šavle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo rozumite farovi..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo rozumite farovi..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo rozumite farovi..
1 reakcí na tento příspěvek Kdo rozumite farovi..
kontrola vizualniho stavu a laku
- kontrola vsech casti motocyklu (jestli neco nechybi - blinkry, zrcatka ...)
- jak vypadaji plasty? poskrabane? svarovane? opravovane laminatem?
- v jakem stavu je sedlo? ma originalni potah? je prosezene?
- co pneumatiky? hloubka vzorku? jsou prorezane?
- kontrola dratu v kolech - ohnute? chybi?
- jakou barvu ma brzdovka? neni hneda? je ji dost?
- je dost chladici kapaliny? neni v ni olej?
- kontrola kotoucu - jak jsou sjete? rovnomernost sjeti?
- v jakem stavu je retez a rozety? je namazan? jakou ma vuli?
- kontrola brzdovych desek
- nejsou narazene rafky? pecliva kontrola - moto na hlavni stojan a otacet koly
- netecou predni vidle? stahnout prachovky a podivat se
- sahnout rukou na motor a zjistit, jestli je uplne studeny
- nekape z motoru olej? neni motor od oleje (cely motor prohlidnout)
- na hlavnim stojanu zkusit vuli zadni kyvky
- zkusit vuli v krku rizeni a v prednich tlumicich
- nekolikrat properovat predek i zadek - jak tlumi?
- otocit riditkama do strany az nadoraz - je cely pohyb plynuly?
- sednout na moto a parkrat nohou vyklopit bocni stojan a postavit na nej moto
- nema bocni stojan vuli? neni krivy nebo kratky?
- zkusit zmacknout packu predni i zadni brzdy - neni moc mekka?
- zkusit zmacknout packu spojky
- kontrola svetel (tlumena, dalkova), blinkru (predni, zadni)
- brzdova svetla - predni i zadni brzda, troubeni, svetelna houkacka
- zapnout zapalovani - funguji kontrolky neutralu, mazani a podsviceni budiku?
- nastartovat motor a nechat ho trochu zahrat - jak chyta?
- hned po nastartovani sahnout na svody - jsou stejne teple? nejede motor na 3 valce?
- poslechnout motor z obou stran pri pridavani plynu
- na okamzik zacpat vyfuk a poslechnout se zacpanym
- v pripade pochybnosti si nechat sundat plasty a poslechnout bez plastu
- sednout na moto, zkusit zaradit a vyradit jednicku, jde snadno najit neutral?
- vyjet na tesotvaci jizdu - zpocatku v klidu a po ohrati motoru tomu poradne nalozit
- jde snadno radit? neklouze spojka? co vibrace? nestrili do vyfuku?
- jak se chova v zatackach? netahne na jednu stranu? neklepou se riditka?
- vyzkouset brzdy - brzdi dobre? nevadnou?
- na rovnem useku pri mensi rychlosti pustit riditka - netahne na stranu?
- po prijezdu z projizdky chcipnout a pak nastartovat - jak chyta za tepla?
- zkusit, jak jde do otacek a jak se vraci na volnobeh
- parkrat vytocit motor do cervenyho a pri tom sledovat kour z vyfuku
- neni kour cerny? pak by to siganlizovalo, ze zere olej
- neni kour bily? pak zy zrala vodu
Ale jako fakt, pred 14 dny sme privezli Farosa ze servisu a az po ceste se zjistilo ze pri plnym plynu zacne kuckat a to dost silne. Asi spatne smes nebo svicky. Jak sem psal, chce to zkusit maximalku a navic i reakci na plnej pri ruznych otackach.