Naposledy editováno 01.04.2013 00:55:57
chiro2 píše: Když už mě chceš chytat za slovo mládežníku, tak jsem psal "dostávala kouř" nikoli produkovala Ale jak vidím, budeš skušenej Rider a o těchto strojích víš víc než já.
No na čínské stroje mám svůj názor a i pár ,díky bohu, nevlastních zkušeností a zatím jsem v mém okolí neviděl nikoho, kdo by tyhle motorky chválil.. toť vše :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou 125ccm? yuki, kentoya
Hippieguy píše: číny se neboj, vibrace opravdu nejsou nic hroznýho. Já jsem na svojí motorce dal za den nějakejch 500km a klidně bych i poračoval, tádný únava. V porovnání s třeba CBR125 to samozřejmě vibruje víc, ale nic na co by si člověk během pár km nezvyknul. Občas se vyskytne nějaký závada, ale za většinu si jich může člověk sám. A hlavně něni těžký je opravit. výměna řadícího segmentu v převodovce-30minut, vyčištění karburátoru, včetně sundání nádrže-15minut, seízení ventilových vůlí-10minut.
Pokud jsi alespon trochu technicky schopnej, jdi do číny.
Tys tu opravdu chyběl
1 reakcí na tento příspěvek jakou 125ccm? yuki, kentoya
Motor je stejný jako u číňanů a ostatní je mnohem kvalitnější.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou 125ccm? yuki, kentoya
Bert-Jawatesty píše: Jawa 125 Travel je teď ve slavě, já bych do ní šel.
Motor je stejný jako u číňanů a ostatní je mnohem kvalitnější.
s tím fakt nesouhlasím. jestli Jawa neudělala kvalitativní přemet od doby 639, tak Kentus je v detailech mírně napřed.
tím neříkám, že Travelka je špatná.
mimo jiný má z číny motor, výfuk, brzdič (myslím, že tyhle novější i komplet přední vidlici).
ale je to pěkná motorka, dost velká i pro velký lidi.
Hippieguy píše: číny se neboj, vibrace opravdu nejsou nic hroznýho. Já jsem na svojí motorce dal za den nějakejch 500km a klidně bych i poračoval, tádný únava. V porovnání s třeba CBR125 to samozřejmě vibruje víc, ale nic na co by si člověk během pár km nezvyknul. Občas se vyskytne nějaký závada, ale za většinu si jich může člověk sám. A hlavně něni těžký je opravit. výměna řadícího segmentu v převodovce-30minut, vyčištění karburátoru, včetně sundání nádrže-15minut, seízení ventilových vůlí-10minut.
Pokud jsi alespon trochu technicky schopnej, jdi do číny.
A jéje, promluvil Zarathustra.
Ano - v rukou tohoto "odborníka" jest převodovka během 30 minut opravena, nádrž sundána, karbec vyčištěn, ventily seřízeny, to vše za 25 minut... ovšem má to jednu vadu a sice nepojízdnost , což, jak známo, jest u motocyklu vada dosti podstatná .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou 125ccm? yuki, kentoya
chiro2 píše: Enduro> Ty vole, proč myslíš že je to za jednu vejplatu asi???
To není argument, za totáče taky stála barevná telka 3 výplaty a dnes stojí třetinu výplaty. Přesto jawy z té doby jezdí a budou jezdit déle než japonci i číňani dohromady.
Mezi Čínou a Evropou (Japonskem) je rozdíl ten, že Čína letí dopředu, zatímco zbytek světa stojí.
rrss píše: To není argument, za totáče taky stála barevná telka 3 výplaty a dnes stojí třetinu výplaty. Přesto jawy z té doby jezdí a budou jezdit déle než japonci i číňani dohromady.
Mezi Čínou a Evropou (Japonskem) je rozdíl ten, že Čína letí dopředu, zatímco zbytek světa stojí.
Podle mých zkušeností to právě docela hodnotný argument je, ohledně kvality. Ta "stará" TV za tři výplaty také vydržela v provozu klidně pár desítek let a pokud něco odešlo, byla to součástka za pár šupů. Dnešní typy sice stojí zlomek výplaty, ale po pár letech jsou najednou zastaralé, v případě poruchy servisní zázemí prakticky žádné a když, tak se oprava cenově nevyplatí. Nemluvě o tom, když za těch pár let změní vysílací normy a pak funkční TV můžeš odnést na půdu a kupovat novou jen proto, že ta stará už není s to zpracovat signál.
Podobně je to vidět u praček... když přepočítáš cenu tehdejší tatramatky na "dnešní hodnoty", tak by musela stát 50 - 80000,-. z dnešního pohledu zdánlivě bláznivina, když pračky stojí 10 - 20000,-, ale jak dlouho vydrží? Většinou tak 5 let a začnou se sypat, kdežto co chvíli někde vidím "drahou" tatramatku přes 30 let starou, která ale běhá jako víno bez jediné poruchy.
1 reakcí na tento příspěvek jakou 125ccm? yuki, kentoya
rrss píše: To není argument, za totáče taky stála barevná telka 3 výplaty a dnes stojí třetinu výplaty. Přesto jawy z té doby jezdí a budou jezdit déle než japonci i číňani dohromady.
Mezi Čínou a Evropou (Japonskem) je rozdíl ten, že Čína letí dopředu, zatímco zbytek světa stojí.
Já tím chtěl hlavně říct, že je rozdíl, koupit novou čínu za 15 tisíc a novou čínu za 40 tisíc. Zbytek viz J.M.K.
Číňané umí vyrobit šunt a umí i kvalitu. Problém není ve výrobě, ale v poptávce a dovozcích
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou 125ccm? yuki, kentoya
oil-pablo píše: Kamos mel YUKI a upadlo mu vsechno, dokonce i vyfuk HONDA ONLY AND FOREVER
Tak řekni tomu "Kamosovi co mel tu YUKI a upadlo mu vsechno, dokonce i vyfuk" že je retardovaný hovado! Buď koupil bastl za pár kaček a dál s tím nic nedělal, pak je to dement, když to nechal dojít do takovýho stádia, nebo se o kloudnou motorku nestaral a je totální lama, které nepatří do ruk ani ta pravoslavná Honda!!!
1 reakcí na tento příspěvek jakou 125ccm? yuki, kentoya
doporučuji to co sám vlastním a s čím jsem absolutně spokojený
Za necelé 3 roky najeto 25 000 km, jediná závada v uklepaném drátku od startéru ale stačilo nakopnout a jelo se do servisu kde mě to zdarma opravili. Spotřeba 2,1 litru, dojezd cca 700 km, lehká, neskutečně jednoduchá a snadný přístup ke všemu tzv. servis si dokážeš udělát sám doma.
Novou jsem pořídil za 40 000 kč a ano, byly i dálší 3 závady ale ty byly ze 100% způsobené mojí blbostí a vše jsem hodil na záruku a vše mě zdarma opravili.
Rád cestuju a tak jsem motorku dostatečně prověřil na cestách a v terénu v Bosně i Albánii
A i já jsem o této motorce měl špatné názory při koupi ale teď vím že Pulsar je levnější možnost k Japonci a přitom za stejnou kvalitu
Kdyžtak mrkni do profilu
2 reakcí na tento příspěvek jakou 125ccm? yuki, kentoya
1 reakcí na tento příspěvek jakou 125ccm? yuki, kentoya
VanDam píše: Další co si musí čínu koupit aby zjistil, že je na hovno.. Co třeba YBR 125, XR 125.. Je toho spousta tak na čínu kašli.. Nepodporuj ty šmejdy
Hele, nic ve zlém, ale asi tomu rozumíš jak koza petrželi, protože jinak by jsi tohle nemohl vypustit z klávesnice!!
Každej koho znám a měl někdy čínu, tak na to vždycky jen nadával, že s tím furt něco je.. A naopak, kdo měl něco lepšího, tak žádnej problém nikdy nebyl.. A to nemluvim o jízdních vlastnostech.. To že je čína kvalitní mi nikdo nenamluví.. Sam jsem měl možnost se na tom několikrát projet a je to katastrofa.. Ale už na to kašlu, stejně se vždycky najde nějákej hrdej majitel co si nepřizná že má doma krám
Naposledy editováno 05.04.2013 20:53:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou 125ccm? yuki, kentoya
Pajkys píše: Megelli 125R favorit který u mě vyhrává ..... supr motor a hlavně zvuk ....
čus, neber to, prosím, zle, ale co je na tom motoru tak super?
design vypadá suprově, ale ten motor do tý fakt pěkný motorky mi vždycky přišel jako takový spíš zklamání....
je tam jednoválec á la Honda singl vzducháč, ne?
1 reakcí na tento příspěvek jakou 125ccm? yuki, kentoya
bledemon píše: Teď tu naštvu víc bikerů, ale ten honda-kopie motor (ať už ohv nebo ohc) v megelli, pulsaru, dandy i triggeru prostě nepřiměřeně vibruje. Modely s vyvažovákem jsou na tom lépe a suzuki-kopie motory takřka bez námitek
jj, vibruje. nenazval bych to "nepřiměřeně" - třeba Jawka 350 nebo dokonce ČZ 175 na tom byly obě hůř.
já se Pajkyse ptám hlavně proto, že ty motory nemají moc dobrej vršek, ale spíš takovej cestovní průběh, což v motorce sprotovního rázu asi není to pravý....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou 125ccm? yuki, kentoya
callowsick píše: s tím fakt nesouhlasím. jestli Jawa neudělala kvalitativní přemet od doby 639, tak Kentus je v detailech mírně napřed.
tím neříkám, že Travelka je špatná.
mimo jiný má z číny motor, výfuk, brzdič (myslím, že tyhle novější i komplet přední vidlici).
ale je to pěkná motorka, dost velká i pro velký lidi.
Jo jasně, Kentus že je v detailech napřed proti Jawám? Jo Jawa dodá motorku s komponenty které jsou z Asie, stejně jako maj ty vaše chválené rozpočtovky... Ale co se týče motory, tak ocel je opravdu ocel - nedávno jsem natrefil na člověka, kterému u Lense prasklo levé rameno u kyvky... Ale zpět k detailům - Jawa dodá motorku, kterou člověk nemusí přecházet v den koupě a vše dotahovat, aby se na tom pak nepřizabil nebo něco neztratil... Kvalita hárd kdybyste místo kupování těch šmejdů jednou našetřili na něco kloudnýho...
Ano je hezké zamatlat křáp z číny v bahně a pak propagovat jeho spolehlivost, kvalitu a bla bla bla... Chtěl bych vidět tyhle endůra z číny na motokrosové dráze - tam by si párkrát hopsly... A srovnat je tam s endury z japonska, třeba Trigger x Honda XR nebo XLR, která z těch motorek by vydržela jezdit dýl.
PS. Opadání plastů z taiwance možno odpustit...
PS č. 2. Radši 70 ccm Simsona než línou 125 z číny - Ten by se nemusel prodat po 4 500 najetých km... Hele vy zastánci rozpočtovek, zodpovíte mi jednu otázku?
Proč se motocykly z číny a taiwanu prodávají s tak malým nájezdem km? A nakonec... I pantoflíčkáři v Indii pohrdají těmahle krámama a radši kupujou své domácí Yezdi - licenční staré Jawky
Tož tak už sa na ty dohady vyserte, když je věc A o polovinu levnější než věc B, tak od ní nelze čekat vlastnosti druhé zmíněné...
Na druhou stranu je pravd, že číny maj oku a peněžence lahodící spotřebu, třeba ta Yuki motard 250 jede za 2 litry na sto, ale musí se jet těch 60 70 a pozor i 75! výš už se to moc třepe a vlní. Jinak je to motard asi jako když si někdo dá na Simsona plastovej blatník s tvrdí jaký má pak endůro Zlatá 22 let stará MZ 251... ANEB KAŽDEJ CHVÁLÍ TO SVOJE ...
Pajkys píše: Megelli 125R favorit který u mě vyhrává ..... supr motor a hlavně zvuk ....
Nechci ti brát iluze o zvuku, jak to srovnáváš s CBR po této stránce... Asi porovnáváš Cébra kamarádů s origo výfuky a tvé angločíny s otevřeným výfukem... Zkus si poslechnout Cébro s Akrapovičem...
Jinak Megelli zdá se být v pohodě, jejich kity 150 a 180 vypadají zajímavě a motorka neztrácí nárok na záruku po jeho namontování. Tož za to palec hore
Fidel1994 píše: Jo jasně, Kentus že je v detailech napřed proti Jawám? Jo Jawa dodá motorku s komponenty které jsou z Asie, stejně jako maj ty vaše chválené rozpočtovky... Ale co se týče motory, tak ocel je opravdu ocel - nedávno jsem natrefil na člověka, kterému u Lense prasklo levé rameno u kyvky... Ale zpět k detailům - Jawa dodá motorku, kterou člověk nemusí přecházet v den koupě a vše dotahovat, aby se na tom pak nepřizabil nebo něco neztratil... Kvalita hárd kdybyste místo kupování těch šmejdů jednou našetřili na něco kloudnýho...
Ano je hezké zamatlat křáp z číny v bahně a pak propagovat jeho spolehlivost, kvalitu a bla bla bla... Chtěl bych vidět tyhle endůra z číny na motokrosové dráze - tam by si párkrát hopsly... A srovnat je tam s endury z japonska, třeba Trigger x Honda XR nebo XLR, která z těch motorek by vydržela jezdit dýl.
PS. Opadání plastů z taiwance možno odpustit...
PS č. 2. Radši 70 ccm Simsona než línou 125 z číny - Ten by se nemusel prodat po 4 500 najetých km... Hele vy zastánci rozpočtovek, zodpovíte mi jednu otázku?
Proč se motocykly z číny a taiwanu prodávají s tak malým nájezdem km? A nakonec... I pantoflíčkáři v Indii pohrdají těmahle krámama a radši kupujou své domácí Yezdi - licenční staré Jawky
Tož tak už sa na ty dohady vyserte, když je věc A o polovinu levnější než věc B, tak od ní nelze čekat vlastnosti druhé zmíněné...
Na druhou stranu je pravd, že číny maj oku a peněžence lahodící spotřebu, třeba ta Yuki motard 250 jede za 2 litry na sto, ale musí se jet těch 60 70 a pozor i 75! výš už se to moc třepe a vlní. Jinak je to motard asi jako když si někdo dá na Simsona plastovej blatník s tvrdí jaký má pak endůro Zlatá 22 let stará MZ 251... ANEB KAŽDEJ CHVÁLÍ TO SVOJE ...
2 reakcí na tento příspěvek jakou 125ccm? yuki, kentoya
Ide to, nakladal tomu riadne, vychválil to, vraj aj tlmí to, skáče to! Akurát sa to dlhšie zohrieva. Slová Josefa
jeden z nás dvou má zkušenost s obojím a ví o čem mluví
callowsick píše: čus, neber to, prosím, zle, ale co je na tom motoru tak super?
design vypadá suprově, ale ten motor do tý fakt pěkný motorky mi vždycky přišel jako takový spíš zklamání....
je tam jednoválec á la Honda singl vzducháč, ne?
Tuším, že chlazení vzduch + olej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou 125ccm? yuki, kentoya
copo píše: Sršeň povedal: "Doba sa mení" a vychválil čínu. Akurát sa sekol v jednej veci a to v takej, že nevi o tom, že aj čína používa vstrekovanie.
Ide to, nakladal tomu riadne, vychválil to, vraj aj tlmí to, skáče to! Akurát sa to dlhšie zohrieva. Slová Josefa
Názor Sršně, nepovažuj za bernou minci. Vykecá tam to, co se mu řekne a za co dostane zaplaceno TV ! Ale v pár věcech se nemýlil. Podstata věci je, že netestovali Číňana za 15 tis. kč.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 19 | 16.5.2024 v 19:04 hadra76 |
Názor na karburátor Nibbi Yuki Sport 125, Jincheng JC 125 17 B | Airone | 4 | 9.5.2024 v 21:57 Airone |
trubka vzduchu Yuki Sport 125 | Onicek_24 | 4 | 12.12.2023 v 12:09 hondaman1 |
bubnová zadní brzda Yuki Sport 125 | Onicek_24 | 17 | 28.6.2023 v 11:40 callowsick |
motor nejde do otáček Yuki Sport 125 | Onicek_24 | 10 | 17.5.2023 v 05:40 Onicek_24 |