SV 1000S - sympatická ale děsím se spotřeby k 10 litrům.
Ducati 749 u té se zase bojím že ty středně dlouhý trasy budou bolestivý.
Ducati ST3 r04+ u mě vede, ale zase se to blbě shání a nevím co na to budou říkat v servisu, když je jich tak poskromnu.
BMW F 800 S u té vidím jako jedinou nevýhodu výkon, před tím sem měl sv 650 a když sem na to sedl tak to moc velkej rozdíl není, ale zas je to BMW.
Hold sem v pasti každá má nějaký plusy a mínusy. Co by jste doporučili Vy?
Muňos píše: MSCH> Měl jsem Brevu 1100, teďkom Sportku 1200.
Není problem 1,000 a více za den. Na Tuňakovi to nedáš. Na Multistradě jo.
Spotřeba cca u Guzzinek 5,5-7,5 podle stylu.
Zapoměl jsem na BMW - to asi taky půjde za den dát.(R1200 R nebo RT ale to je autobus ) .
Vloni jsem jel z Mandella del Lario až do třince v kuse. Sice v noci po dálnici od Innsbruku
ale šlo to. Letos ze Stelvia úprkem po dálnici za 11 hodin.
Šťastnou ruku při výběru
hele nepiste tyhle rozumy prosim pekne......to jako ty rozhodujes co se na ktery motce da ujet nebo co??
Na Shiverovi jsem dal 1.600km za 18h, na Tuonu bezne pres 1.000 (pokazdy kdyz jsem prejizdel z cech do londyna - cca 14h i s trajektem) a to samy na s4rs.....
autor chce neco na 150km v kuse, to se da ujet na vsem.....
edit. vlastne neda, me treba dojde driv benzin
Naposledy editováno 09.10.2012 11:25:40
karf píše: italšrot> Slabý motor? Zrovna ve srovnání s tím VTRkem je na tom SVčko víc než slušně a třeba R1200S těží jen z toho, že má větší krouťák. Že nemluvíš třeba o rámu, kterej je dost tuhej a i celkem pohlednej. Nebo o kompletně nastavitelným podvozku?
A že to je rozpočtovka? Kdo jezdí na silnici, tak limit těch brzd fakt těžko najde a když jde na okruh, tak buď dá silnější (což dělá většina i s jinejma rádobysupertama) a nebo prostě nebrzdí, protože kdo brzdí, ten ztrácí
Přesně tak Plně stavitelnej podvozek+tlumič řízení a krouťák 102 v 7200otáček,opravdu slabej motor
Ozzy_ píše: Tyvole na Daytone jsem bezne jezdil 300-400km projizdky. Nesmi se s tim holt ject jako pro rohliky, musis v nizkejch rychlostech krapet drzet nohama a zadama, a pri vyssich te vitr nadlehcuje. Ale horsi byla bolest prdele z Fazera, nez bolest za krkem/rukou za Daytony.
Tak samozřejmě proč ne ? .... je to jen a jen o zvyku ..... proto jsem psal že časem dá klidně i víc než 200km.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce
Vadnutí brzd je často omýlaná věc, ale přitom výměna systému za jiný je relativně nízký náklad pro toho kdo to "potřebuje"....
Pořád vycházím z toho, že dotyčný chce mašinu, která je od všeho něco, mašinu na kompromisy, a né jednoznačnou účelovou střelu na okruhy
v tomhle mi připadá píchání do SVčka a hledání chyb jako zbytečná ztráta času neb tyhle stroje ničím závažným netrpí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
karf píše: italšrot> Slabý motor? Zrovna ve srovnání s tím VTRkem je na tom SVčko víc než slušně a třeba R1200S těží jen z toho, že má větší krouťák. Že nemluvíš třeba o rámu, kterej je dost tuhej a i celkem pohlednej. Nebo o kompletně nastavitelným podvozku?
A že to je rozpočtovka? Kdo jezdí na silnici, tak limit těch brzd fakt těžko najde a když jde na okruh, tak buď dá silnější (což dělá většina i s jinejma rádobysupertama) a nebo prostě nebrzdí, protože kdo brzdí, ten ztrácí
Nepsal jsem, že je VTR lepší na motor, ale motorka jako celek je lepší. Litrový V2 s výkonem 88kw nepatří mezi siláky. Ale věřím, že si někdo z tohoto sedne na zadek. Vodil jsem SP2 s téměř 150PS a tak už ten motor opravdu tahal.
Naposledy editováno 09.10.2012 15:30:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
karf píše: italšrot> S SPčkem jsi ale krapet jinde. Tomu mohlo konkurovat TL-Rko se 145 koňma nebo 999 od Ducati nebo RSV. Ale "cestovně sportovní" SVčko opravdu nee
Ale SP je litrový V2, že? SV může konkurovat VTR, ale dle mně je poskládané líp to VTR. Nic jiného jsem netvrdil a s SP ho nesrovnával. Bylo zmíněno jen pro představu co považuji za slabý a naopak silný motor. Mimochodem TLR ani 999 nikdy 145 PS nemělo. Pokud se teda nebavíme o 999S.
Naposledy editováno 09.10.2012 15:59:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
Kamy píše:
Vadnutí brzd je často omýlaná věc, ale přitom výměna systému za jiný je relativně nízký náklad pro toho kdo to "potřebuje"....
Pořád vycházím z toho, že dotyčný chce mašinu, která je od všeho něco, mašinu na kompromisy, a né jednoznačnou účelovou střelu na okruhy
v tomhle mi připadá píchání do SVčka a hledání chyb jako zbytečná ztráta času neb tyhle stroje ničím závažným netrpí
Jen nechápu v čem je na tom SVčko oproti ST3 jako líp...
ST3 - lepší podvozek, lepší brzdy, příjemnější motor, "suchá spojka"(tu má přeci každý rád) ... žere 5-7l/100km
SV1000 - levný servis
Kdo prosím něco psal o střele na okruhy ... ? Ty vidíš ST3ku jako střelu na okruhy ? ...a co ja pak můj monster ? Truck trial bike ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
italšrot píše: Ale SP je litrový V2, že? SV může konkurovat VTR, ale dle mně je poskládané líp to VTR. Nic jiného jsem netvrdil a s SP ho nesrovnával. Bylo zmíněno jen pro představu co považuji za slabý a naopak silný motor. Mimochodem TLR ani 999 nikdy 145 PS nemělo. Pokud se teda nebavíme o 999S.
999S ma uplne stejnej motor jako 999.....asi si myslel 999R
docela rad bych videl SP se 150 konikama
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
Londoner píše: 999S ma uplne stejnej motor jako 999.....asi si myslel 999R
docela rad bych videl SP se 150 konikama
Jasně R S má tuším je lepší komponenty.
Jo tak pozor, na SP byly kity vcelku běžné a těch téměř 150PS tam bylo. Měřeno na brzdě a možná bych ještě ve starém PC ten graf našel TLR a SP mají obě v základu 99kw. Na druhou stranu co se podivuješ. SP se tuní opravdu běžně.
Naposledy editováno 09.10.2012 16:45:10
t_freedom píše: Jen nechápu v čem je na tom SVčko oproti ST3 jako líp...
ST3 - lepší podvozek, lepší brzdy, příjemnější motor, "suchá spojka"(tu má přeci každý rád) ... žere 5-7l/100km
SV1000 - levný servis
Kdo prosím něco psal o střele na okruhy ... ? Ty vidíš ST3ku jako střelu na okruhy ? ...a co ja pak můj monster ? Truck trial bike ?
heled, nebudu tady trolit s číselnými parametry, ale stříkačka u SVčka je supr varianta a výkonější i silnější než u ST3 na které jsme bohužel nikdy nejel.... Bohužel bavím se jen o Naháči SV, který mne nadchnul i v jeho ovladatelnosti a mrštnosti... Vdyť ale i kapotované Sv vychází papírově ve všem lépe než ST3.... Soudě dle výsledku z motorových brzd jsou průběhy obou motorů naprosto bez vady na kráse a dle mého zde jde jen o "emoce" co se prostě komu líbí víc... Tak jak tomu u motorek je a má být
btw koukal sem na hmotnosti a ty se mezi N a S moc neliší. Takže i velké plus je hmotnost.. Což je možná ten důvod proč mi to na velkou mašinu přišlo až moc hravé 120kobyl bylo taky k potěšení... Zrovna ST3 mi prostě na universálnosti moc dobrá nepříjde, to spíše opravdu to VTR...
jenže u motorek se podle nejvyšších parametrů řídit nedá... všichni snad chápou že jde o to jak se mašiná chová i při normální jízdě a kdo mi hodlá vymlouvat že je zde SVčko na hovno, prostě kecá Ty mašiny jsou si hodně vyrovnané a pevně věřím, že jde spíše o to komu co prostě sedne na prdel nechci ho vychvalovat, ale v tomhle výběru mám já jasno... A vůbec by mě netrápilo, že si mě na maximálku nějaký borec na VTRku trhne, já si ho zas líznu v nějakým divokým Esíčku až zas on nebude mít dost odvahy to položit
Naposledy editováno 09.10.2012 17:16:07
Jelikož je před zimou tak budu čekovat ST3ku (cena 4900 euro se mi taky zdá dost)a když to nevyjde tak 749 nebo SV na jaře. U té 749 mám taky strach že bude tvrdá jelikož používám mašinu jako užitkový stroj :) tak mám trasu většinou danou a silnice III. třídy by mě asi protřepali, ale uvidím ještě sem na tom neseděl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
italšrot píše: Jasně R S má tuším je lepší komponenty.
Jo tak pozor, na SP byly kity vcelku běžné a těch téměř 150PS tam bylo. Měřeno na brzdě a možná bych ještě ve starém PC ten graf našel TLR a SP mají obě v základu 99kw. Na druhou stranu co se podivuješ. SP se tuní opravdu běžně.
no sp ma +-120 na kole v zakladu.....vim ze se prodavaly HRC kity, ale na tom si asi nejezdil abys mel 150 na kole z V2 litru, tak musis hooodne zaplatit....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
Londoner píše: no sp ma +-120 na kole v zakladu.....vim ze se prodavaly HRC kity, ale na tom si asi nejezdil abys mel 150 na kole z V2 litru, tak musis hooodne zaplatit....
Teda nechci bejt zlej, ale nikdy jsme se neviděli, ale ty víš, že jsem na tom nejezdil. Necháme to tak nebo mně za chvíli začneš tvrdit, že nemám motorku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
italšrot píše: Teda nechci bejt zlej, ale nikdy jsme se neviděli, ale ty víš, že jsem na tom nejezdil. Necháme to tak nebo mně za chvíli začneš tvrdit, že nemám motorku.
no ja usuzoval z toho, ze ten HRC kit stal vic jak ta motorka kdyz byla nova.....
Honda delala zavodni zakaznicky verze SP-1 ktery meli 170 na motoru = +-155 na kole.....cena 100.000 dolaru....
t_freedom píše: Jen nechápu v čem je na tom SVčko oproti ST3 jako líp...
ST3 - lepší podvozek, lepší brzdy, příjemnější motor, "suchá spojka"(tu má přeci každý rád) ... žere 5-7l/100km
SV1000 - levný servis
Kdo prosím něco psal o střele na okruhy ... ? Ty vidíš ST3ku jako střelu na okruhy ? ...a co ja pak můj monster ? Truck trial bike ?
SV1000 - nizsi hmotnost, vyssi vykon
2 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce
Londoner píše: no ja usuzoval z toho, ze ten HRC kit stal vic jak ta motorka kdyz byla nova.....
Honda delala zavodni zakaznicky verze SP-1 ktery meli 170 na motoru = +-155 na kole.....cena 100.000 dolaru....
a servisní intervaly 5000km...a tomožná přeháním.
749 překopaná na závoďák - uvnitř titan, skoro žádnej setrvák, velký ventily atd...točit se to dalo přes 11-12t rpm - 120na kole...servis co 2500km...
irIndy> ale no jo...vyšší výkon...nižší hmotnost (i eSko? s kapotama)
Já to furt beru, že chce stroj s kterým se vpohodě cestuje(tourer) a zároveň s tím může na okruhu něco pojet...+ já hlasuju pro bike s velkým "fun factorem"
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
BMW F800ST - rozvody [1, 2] BMW F 800 ST | digison | 37 | 1.5.2024 v 22:03 digison |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
Benzin v oleji??? BMW F 800 ST | Waxin | 7 | 26.9.2023 v 20:22 Adam_156 |
Přední spínač brzdového světla Ducati ST3 | jirka_st3 | 9 | 6.9.2023 v 17:11 Romulus. |