Kdyby norma nebyla z roku 65' tak by jsme se tu neměli vůbec o čem bavit, ale protože jsme tak blbej národ, že si necháme ve všem s.át na hlavu, tak je to tady tak, jak to je ...
O ekologických příměsích do benzínů a nafty ani nemluvě...
assassin píše: uff jakoze si tam mel motor z MI16? T16 byla jen nejaka homologacni serie pro rally ne? to se dneska plati v milionech.... (motor uprostred a 4x4)
zaklad bylo GTIcko? jestli to bylo GTI s oturbenym motorem, tak fakt skoda to davat pryc.. nechat si to jako druhou karu:)
ja mel 205 s 1,8d a asi blbej kus, ale vzpominam na nej nejhur ze vsech aut co jsem mel
ty si to pleteš s T16 se samonosnou karoserií která byla stavěná na závody a opravdu se platí v milionech,to byla jenom nějaká maloserie
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2012/07/63562_28e4f9e19b62270039o2.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2012/07/63563_peugeot205t161999.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2012/07/63564_peugeot205t162998.jpg)
já měl motor ze 405ky,to bylo klasický 1,9gti osazený turbem,170koní +čip tak jsem byl kolem 190 koníků a 830kilo váhy
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Jenže,poloosy nestíhaly,brzdy komlet předělat,předek zadek chlazenej 6ti pístky,převodovka jiná a stejně se to celý kroutilo jak had.To nemluvim o popraskanejch sloupkách u střechy.Ale zážitek famózní
Pak šla pryč,už měla svý zasebou
jinak i když byla v původnim stavu tak musim říct že elektrika peklo,ale jinak super svižný vozítko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva do nafty
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva do nafty
Dawe02 píše: Ovsem. Ale to je pokud se nepletu primarne vec chyby designu ktera se driv nebo pozdeji projevi i s kvalitnim palivem. Pokud mas v aute treba Bosch CP1H tak se taky nevyplati ho drazdit vubec nicim. Nicmene to neni s tou naftou zase takova traga jak se traduje...ono drtiva vetsina lidi soudi podle pocitu a ne na zaklade cisel z realnych testu.
takhle "utesuj" majitele vyse zminovanych Fordu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva do nafty
maški píše: Mira-KT> Chlape, jaká fundovaná rada. Nechci tu pitvat kde dělám a v jakým oboru. Ale jedno ti doporučím: než začneš fundovaně radit, mrkni třeba na Petroleum.cz. Dostupné a srozumitelné informace z oboru pro všechny zájemce.
co konkrétně napsal špatně?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva do nafty
Jinak tedy 'na zapade' jsou / byly u velkych OEM co do zarucnich oprav tykajicich se plneni motoru +/- stejna cisla jako u nas.
Naposledy editováno 14.02.2012 16:42:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva do nafty
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva do nafty
Dawe02 píše: deny1234> jj, to potvrzuje to co si pamatuju. 30% benzinu by nemelo skodit.
Jen pár postřehů. Zažil jsem auto co mělo mix asi 15 litrů nafty a 30 litrů benzínu (common rail) a soustava to přežila. Auto s tímto poměrem najelo skoro 30 km než "zdechlo". Další dvě asi 80:20 pro benzín, ale od benzínky ujely cca 100 metrů do zastavení motoru. Obě také CR a bez následků. tedy nevím co to udělá po delší době. Ovšem pokud to "nevyjde" a soustava se poškodí mění se celá palivová instalace od nádrže až po vstřiky. Což je cca 60-70 tisíc. PD po záměně paliva i v tomto poměru zatím všechny co se u nás řešily také bez následků. Jenže většinou ty auta zažijí jen start a poté se zastaví.
Takže nevím jestli je moudré radit ředění benzínem. Já bych to nedělal. Případná výše škody jsi myslím za to nestojí.
Poggy píše: Jen pár postřehů. Zažil jsem auto co mělo mix asi 15 litrů nafty a 30 litrů benzínu (common rail) a soustava to přežila. Auto s tímto poměrem najelo skoro 30 km než "zdechlo". Další dvě asi 80:20 pro benzín, ale od benzínky ujely cca 100 metrů do zastavení motoru. Obě také CR a bez následků. tedy nevím co to udělá po delší době. Ovšem pokud to "nevyjde" a soustava se poškodí mění se celá palivová instalace od nádrže až po vstřiky. Což je cca 60-70 tisíc. PD po záměně paliva i v tomto poměru zatím všechny co se u nás řešily také bez následků. Jenže většinou ty auta zažijí jen start a poté se zastaví.
Takže nevím jestli je moudré radit ředění benzínem. Já bych to nedělal. Případná výše škody jsi myslím za to nestojí.
presne tak... kdyz uz redit, tak se zminit o motorech, kterym to VYZKOUSENE nevadi. a ne jen psat ano, redit benzinem je v pohode...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva do nafty
1 reakcí na tento příspěvek Aditiva do nafty
Petrmoto píše: Je opravdu úsměvné domnívat se, že plně aditivované palivo zaditivuji ještě víc přidáním např. VIF. Jediné čeho můžu dosáhnout je poškození vstřikovací soustavy z dlouhodobého hlediska. Proto také všichni výrobci aut a např. stavebních strojů zakazují přidávání aditiv do paliva. Ztráta záruky v tomto případě je samozřejmost.
Částečně máš pravdu.
Když by jsi si přečetl test paliv. ,dozvěděl by jsi se,že na českých benzinkách se prodává méně kvalitní nafta.
V Německu není potřeba něco vylepšovat.Lepší palivo za méně peněz.
Proto tam tankuje kdo může.
2 reakcí na tento příspěvek Aditiva do nafty
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
DR.Dirt píše: MB E classe piáno 1975 z a i zimní nafta i pod -20 po týdnu stání venku natočila po pár vteřinách po hnrkách po jednom pěkně to čerpadlo tam natlačí i led
nová auta můžou jít do kelu
zlatá klasika
Ále prd ! Mám CR, teď stojím venku a i při opakovaných -27° chytne jak prd a jede bez zakuckání. Naftu beru kdekoliv. Hlavně podle ceny. Čím levnější tím víc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva do nafty
DR.Dirt píše: MB E classe piáno 1975 z a i zimní nafta i pod -20 po týdnu stání venku natočila po pár vteřinách po hnrkách po jednom pěkně to čerpadlo tam natlačí i led
nová auta můžou jít do kelu
zlatá klasika
Prosim tě,proč do toho taháš piáno.Tohle auto bych do tohodle téma vůbec netahal.Tam dáš místo nafty slámu,kočkolit a prvosenku jarní a stejně to pojede.Nechápu vůbec tuhle káru.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
3 reakcí na tento příspěvek Aditiva do nafty
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Bimbo ze Žižkova píše: Prosim tě,proč do toho taháš piáno.Tohle auto bych do tohodle téma vůbec netahal.Tam dáš místo nafty slámu,kočkolit a prvosenku jarní a stejně to pojede.Nechápu vůbec tuhle káru.
no a co teprve takovej trabant/wartas
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Creck píše: Dej tam podle stareho osvedceneho zpusobu trosku benzinu a mas klid
Přesně. Teda jestli nemáš novýho nafťáka, jestli jo, tak seš stejně v prdeli.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Já když tam nalit nějaký protimrznoucí aditivum, tak se mi vždycky ucpal filtr, takže kdyžtak přenechám ten zbytek ve flašce za odvoz.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
U nás na Busech jsme fasovali nějakou modrou sračku, ale to jsem neřešil a nalil to tam, pač bus není můj, takže ho nebudu muset opravovat
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Naposledy editováno 15.02.2012 12:19:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva do nafty
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
A to vis ze v Rusku se pouziva ta nejhorsi nafta na svete? Velke spolecnosti vcetne pujcoven a dopravnich podniku pancuji naftu lihem a benzinem zcela bezne, protoze jinak by jim to v jejihc pomninkach vubec nejezdilo. Vim to, protoze karbonove usady ve vyfukovem systemu v Rusku provozovaneho vozu jsou o tolik vetsi nez u normalniho dieselu, ze se musi zvlast kvalifikovat.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
assassin píše: ad ten spor benzin do nafty... tzn kdyz poggy a momo rikaji ze benzin rozhodne ne, tak co tedy? pockat az bude teplo a nejezdit? podle me jediny cemu muze ten benzin vadit je to mazani, tzn benzin v kombinaci s necim co zajisti tu ztratu mazani by mohlo fungovat, pokud to dawe ma podlozene vysledky z testu tak proc ne? videl sem u stryce dost zadrenejch cerpadel CR i jen na naftu, tzn se pak nad tim spatne bada, kdyz nedostatecne maze i jen nafta, nebo je tam nakej problem v konstrukci toho cerpadla...
Spíš to myslím tak, že bych byl opatrnej s tím to doporučit. Dělá se, že se do plný nádrže nafty přidá 4-5 litrů benzínu. Pak to nezamrzne. I o takových autech vím a zatím na to žádné nedojelo. Jenže to ty s tím takhle jezdí třeba jen týden nebo dva v těch větších mrazech. Jenže z mé opatrnosti kdy u 50ti aut se nic nestane a u jednoho se stane a pak jsi za vola. Funguje to, ale netvrdím, že je to zcela bez rizika. Třeba se něco může pokazit v době ředěného paliva a nemusí to být zrovna tím benzínem. Prostě odejde něco za 10 tis. a jsem opět za blba. Nedejbože kdybych to měl garantovat jako bezpečné řešení. Dawe má průzkumy a asi opravdu s malým poměrem nebezpečí nehrozí.
Znova aditivovat již aditivivanou naftu se mi jeví taky jako blbost. Takže spíš doufat, že to "vyjde" a že pumpař v té nádrži nemá něco šizenýho. Tyhle extrémní mrazy jsou stejně maximálně jen pár dní za rok.
assassin píše: ad ten spor benzin do nafty... tzn kdyz poggy a momo rikaji ze benzin rozhodne ne, tak co tedy? pockat az bude teplo a nejezdit? podle me jediny cemu muze ten benzin vadit je to mazani, tzn benzin v kombinaci s necim co zajisti tu ztratu mazani by mohlo fungovat, pokud to dawe ma podlozene vysledky z testu tak proc ne? videl sem u stryce dost zadrenejch cerpadel CR i jen na naftu, tzn se pak nad tim spatne bada, kdyz nedostatecne maze i jen nafta, nebo je tam nakej problem v konstrukci toho cerpadla...
jen pro upresneni... rozhodne jsem nerikal, ze nedoporucuji davat benzin do nafty ve vsech pripadech
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva do nafty
Dawe02 píše: assassin>
A to vis ze v Rusku se pouziva ta nejhorsi nafta na svete? Velke spolecnosti vcetne pujcoven a dopravnich podniku pancuji naftu lihem a benzinem zcela bezne, protoze jinak by jim to v jejihc pomninkach vubec nejezdilo. Vim to, protoze karbonove usady ve vyfukovem systemu v Rusku provozovaneho vozu jsou o tolik vetsi nez u normalniho dieselu, ze se musi zvlast kvalifikovat.
Je pravda, že ropa z Ruska má největší obsah síry ze všech těžebních míst na světě?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 | Luci444 | 41 | 13.5.2024 v 05:38 Bremse |
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 | soccer | 3 | 19.3.2024 v 09:12 xb |
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 | Binkeee | 3 | 23.9.2023 v 08:48 krokoš |
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | 1155 | 63 | 16.9.2023 v 14:51 Firecracker |
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | m.z. | 65 | 9.6.2023 v 18:23 Čouda112 |