Téma: Dotazník "Bezpečnost motocyklistů", diplom. práce
24.1.2012 v 16:23
Zdravím, přátelé!
Pamětníci tohoto fóra si možná vzpomenou, že před 2 lety jsem zde prováděl anketu ohledně rizikovosti motocyklů, tehdy jako součást bakalářské práce. Rok s rokem se sešel, takže nyní píši diplomovou práci na téma "Aktuální trendy v bezpečnosti motocyklů a jejich řidičů", jehož aplikační částí bych rád měl (resp. mělo by být ) výzkumné šetření, v tomto případě dotazníkovou metodou. Cílem je zachytit současný přístup řidičů motocyklů k jejich vlastní bezpečnosti.
Proto Vás tímto prosím o vyplnění následujícího dotazníku. Jeho vyplnění Vám zabere max. 2-3 minuty, skládá se z 8 otázek, takže opravdu nic náročného.
Vyplněním tohoto dotazníku mi pomůžete k naplnění aplikační části mé diplomové práce, za což Vám budu moc vděčný.. Každopádně, pokud bude zájem, po ukončení zde rád zveřejním výsledky.
Vyplňování dotazníků ukončeno!
Celkem vyplnilo dotazník 260 respondentů, čímž Vám velmi děkuji za účast na mém výzkumném šetření. Pro mé účely je to více než dostačující reprezentativní vzorek.
Až zpracuju výsledky, hodím je sem.
Pamětníci tohoto fóra si možná vzpomenou, že před 2 lety jsem zde prováděl anketu ohledně rizikovosti motocyklů, tehdy jako součást bakalářské práce. Rok s rokem se sešel, takže nyní píši diplomovou práci na téma "Aktuální trendy v bezpečnosti motocyklů a jejich řidičů", jehož aplikační částí bych rád měl (resp. mělo by být ) výzkumné šetření, v tomto případě dotazníkovou metodou. Cílem je zachytit současný přístup řidičů motocyklů k jejich vlastní bezpečnosti.
Proto Vás tímto prosím o vyplnění následujícího dotazníku. Jeho vyplnění Vám zabere max. 2-3 minuty, skládá se z 8 otázek, takže opravdu nic náročného.
Vyplněním tohoto dotazníku mi pomůžete k naplnění aplikační části mé diplomové práce, za což Vám budu moc vděčný.. Každopádně, pokud bude zájem, po ukončení zde rád zveřejním výsledky.
Vyplňování dotazníků ukončeno!
Celkem vyplnilo dotazník 260 respondentů, čímž Vám velmi děkuji za účast na mém výzkumném šetření. Pro mé účely je to více než dostačující reprezentativní vzorek.
Až zpracuju výsledky, hodím je sem.
Naposledy editováno 28.01.2012 10:55:20
1 reakcí na tento příspěvek Dotazník "Bezpečnost motocyklistů", diplom. práce
Tak mi taky prosím poděkuj
Jo a tu holku si nech,přece nebudu chtít š...t ségru
Jo a tu holku si nech,přece nebudu chtít š...t ségru
1 reakcí na tento příspěvek Dotazník "Bezpečnost motocyklistů", diplom. práce
Všem moc děkuji.
To Alan a Strngr:
Mnoo, asi se Vám to nebude moc líbit, ale studuju Policejní akademii ČR, fakulta bezpečnostně-právní, katedra policejních činností (tzn. dopravně-bezpečnostní činnost, pořádková činnost policie apod.)
To Alan a Strngr:
Mnoo, asi se Vám to nebude moc líbit, ale studuju Policejní akademii ČR, fakulta bezpečnostně-právní, katedra policejních činností (tzn. dopravně-bezpečnostní činnost, pořádková činnost policie apod.)
ernest píše: Všem moc děkuji.
To Alan a Strngr:
Mnoo, asi se Vám to nebude moc líbit, ale studuju Policejní akademii ČR, fakulta bezpečnostně-právní, katedra policejních činností (tzn. dopravně-bezpečnostní činnost, pořádková činnost policie apod.)
Já žádnými předsudky netrpím, takže v poho ... napadá mě poznámka z nějakého Chandlera, praví se tam zhruba toto: ... s policií je to jak s politikou - měli by tam být nejlepší lidi, ale není tam nic, co by tam takové lidi přitahovalo ...
Pochopilně je to nadsázka; já jsem za posledních dest let měl kontroverzi s PČR snad jen jednou, dalších pět nebo šest dialogů bez problémů ...
Dík za info.
1 reakcí na tento příspěvek Dotazník "Bezpečnost motocyklistů", diplom. práce
Jen tak cvičně up..
Dotazník "Bezpečnost motocyklistů", diplom. práce
Vyplněno - pěkně udělaný dotazník
za mě nemám rád paternalistický přístup státu - tj. jsem proti povinným věcem - je každého věc co si vezme - ten příklad s dědou na stadiodu byl dobrý
sám bez helmy a rukavic nevyjedu ani na přejezd z garáže k baráku (300metrů) a na normální cestu vždy včetně budny, kalhot, bot a do terénu chráničů, ale přikazovat bych to nechtěl
co se otázky ohledně toho zda vybavení ochrání - švihnul jsem sebou v relativně malé rychlosti cca 40 km/h a skončilo to zlomeným zápěstím a klíční kostí - té bestii kromě rozbitého zrcátka nebylo vůbec nic, oblečneí na jednom místě protrhlé kalhoty jinak nic a přesto zranění dost nepříjemné, prostě v tohle výbava hodně pomůže, ale je to relativní jak a kam člověk spadne
za mě nemám rád paternalistický přístup státu - tj. jsem proti povinným věcem - je každého věc co si vezme - ten příklad s dědou na stadiodu byl dobrý
sám bez helmy a rukavic nevyjedu ani na přejezd z garáže k baráku (300metrů) a na normální cestu vždy včetně budny, kalhot, bot a do terénu chráničů, ale přikazovat bych to nechtěl
co se otázky ohledně toho zda vybavení ochrání - švihnul jsem sebou v relativně malé rychlosti cca 40 km/h a skončilo to zlomeným zápěstím a klíční kostí - té bestii kromě rozbitého zrcátka nebylo vůbec nic, oblečneí na jednom místě protrhlé kalhoty jinak nic a přesto zranění dost nepříjemné, prostě v tohle výbava hodně pomůže, ale je to relativní jak a kam člověk spadne
(reakce na) Dotazník "Bezpečnost motocyklistů", diplom. práce
ernest> odpovědi k otázkám z průběžných výsledků:
Chránič krční páteře se používá hlavně při enduro a cross (? ) jelikož je tam riziko úrazu poněkud vyšší - co jsem ho jednou v životě viděl, tak mi to přijde trochu nepraktický pro běžný užívání a na silnicích jsem ho neviděl snad nikdy - používá se vůbec alespoň při závodech silniček?
Dál
Lidi co používaj jen helmu jsou sebevrazi - bez výbavy (nebo alespoň bez helmy a rukavic) bych nejel ani nakoupit
Proč lidi nepoužívaj rukavice, to vážně nevím a nepochopím - investice v dnešní době "pár korun" a ruce budou vždycky to první, co bude při dopadu na asfalt na ráně... Až budou mít lidi klouby na maděru, třeba se poučí
Jestli ti jde o statistiku, klidně si tam přidej jednoho člověka, co má airbag vestu - vlastním airbagovou bundu Hit-air - do dotazníku jsem jí ale neuvedl, protože už z 99% jezdím v kůži - přijde mi bezpečnější než textilní materiál (byť s airbagem) a vozit kožený kalhoty a textilní bundu tak, že by to ani nešlo sepnout, to je taky nic moc Co se týče vysoké ceny, tak raději pomlčím - povedlo se mi sehnat zánovní až neskutečně lacino - jezdil jsem v tom 2 roky na dváce a musim uznat, že odolnost proti větru i vodě dokonalá
Nařízení reflexní vesty? Lidi investujou desetitisíce do ochrany + estetiky a kdyby byla přímo nařízena reflexní vesta, tak si pod ní člověk už může vzít cokoli, jelikož by stejnak vypadal jako popelář ...lidi by to tedy dle mého názoru stejně nedodržovali Navíc někdo kdo jede jen na nákup nebo na ryby, jí asi neupotřebí jako cestovatel po Evropě, kde by to mělo i smysl - co se týče reflexníxh prvků na oblečení, pro ty bych byl bez jakýhokoli protestu - v dnešní době se dají bezproblémů zapracovat do výbavy tak, že to ve finále vypadá hezky a je to fakt daleko líp vidět
Proč se nesníží nehodovost?
Statistiky hovoří jasně - nejvíc nehod má věková skupina 25-30let - dle mého názoru je člověk v 21 letech duševně i morálně vyspělý natolik, aby poznal možná rizika a podle toho se i choval (ještě aby ne, když v 21 letech můžeš legálně držet zbraň...)
Nehodovost je krom blbý náhody nebo zaviněním druhé strany způsobena (dle statistik) hlavně přeceněním svých možností (rychlost) či nezkušeností (nezvládnutí krizové situace)- přijde mi tedy šumák, jestli si na litra sedne nováček v 21 nebo v 24 letech - v praxi tam rozdíl neni a věkem praktické zkušenosti rovněž nenabyde
Znovu a znovu opakuji, že kolikrát může bejt 18letej, ale vyježděnej kluk na ostrym sportu míň nebezpečnej, než 24letej borec, co si mašinu bez jakýkoli zkušenosti koupí pro image
A nějakejch 35kW? Vy si orpavdu myslíte, že se to nebude obcházet? Už i já jsem přišel na způsob, jak by to eventuelně šlo
Chránič krční páteře se používá hlavně při enduro a cross (? ) jelikož je tam riziko úrazu poněkud vyšší - co jsem ho jednou v životě viděl, tak mi to přijde trochu nepraktický pro běžný užívání a na silnicích jsem ho neviděl snad nikdy - používá se vůbec alespoň při závodech silniček?
Dál
Lidi co používaj jen helmu jsou sebevrazi - bez výbavy (nebo alespoň bez helmy a rukavic) bych nejel ani nakoupit
Proč lidi nepoužívaj rukavice, to vážně nevím a nepochopím - investice v dnešní době "pár korun" a ruce budou vždycky to první, co bude při dopadu na asfalt na ráně... Až budou mít lidi klouby na maděru, třeba se poučí
Jestli ti jde o statistiku, klidně si tam přidej jednoho člověka, co má airbag vestu - vlastním airbagovou bundu Hit-air - do dotazníku jsem jí ale neuvedl, protože už z 99% jezdím v kůži - přijde mi bezpečnější než textilní materiál (byť s airbagem) a vozit kožený kalhoty a textilní bundu tak, že by to ani nešlo sepnout, to je taky nic moc Co se týče vysoké ceny, tak raději pomlčím - povedlo se mi sehnat zánovní až neskutečně lacino - jezdil jsem v tom 2 roky na dváce a musim uznat, že odolnost proti větru i vodě dokonalá
Nařízení reflexní vesty? Lidi investujou desetitisíce do ochrany + estetiky a kdyby byla přímo nařízena reflexní vesta, tak si pod ní člověk už může vzít cokoli, jelikož by stejnak vypadal jako popelář ...lidi by to tedy dle mého názoru stejně nedodržovali Navíc někdo kdo jede jen na nákup nebo na ryby, jí asi neupotřebí jako cestovatel po Evropě, kde by to mělo i smysl - co se týče reflexníxh prvků na oblečení, pro ty bych byl bez jakýhokoli protestu - v dnešní době se dají bezproblémů zapracovat do výbavy tak, že to ve finále vypadá hezky a je to fakt daleko líp vidět
Proč se nesníží nehodovost?
Statistiky hovoří jasně - nejvíc nehod má věková skupina 25-30let - dle mého názoru je člověk v 21 letech duševně i morálně vyspělý natolik, aby poznal možná rizika a podle toho se i choval (ještě aby ne, když v 21 letech můžeš legálně držet zbraň...)
Nehodovost je krom blbý náhody nebo zaviněním druhé strany způsobena (dle statistik) hlavně přeceněním svých možností (rychlost) či nezkušeností (nezvládnutí krizové situace)- přijde mi tedy šumák, jestli si na litra sedne nováček v 21 nebo v 24 letech - v praxi tam rozdíl neni a věkem praktické zkušenosti rovněž nenabyde
Znovu a znovu opakuji, že kolikrát může bejt 18letej, ale vyježděnej kluk na ostrym sportu míň nebezpečnej, než 24letej borec, co si mašinu bez jakýkoli zkušenosti koupí pro image
A nějakejch 35kW? Vy si orpavdu myslíte, že se to nebude obcházet? Už i já jsem přišel na způsob, jak by to eventuelně šlo
1 reakcí na tento příspěvek Dotazník "Bezpečnost motocyklistů", diplom. práce
upnem to ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotazník "Bezpečnost motocyklistů", diplom. práce
Legolend>
1 reakcí na tento příspěvek Dotazník "Bezpečnost motocyklistů", diplom. práce
tak jsem ti to ze zvedavosti vyplnil...coze to studujes za obor?
1 reakcí na tento příspěvek Dotazník "Bezpečnost motocyklistů", diplom. práce
hotovo
a přikláním se k těm : ..... je pád a ,,pád" . Ovšem proč se neochránit proti ,,pouhému" odření, když je vlastně zbytečné, že?
a přikláním se k těm : ..... je pád a ,,pád" . Ovšem proč se neochránit proti ,,pouhému" odření, když je vlastně zbytečné, že?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.