[URL=
jde vicemene jen o to ze to ma kazda znacka patentovane pod jinym nazvem a nejspis i s nejakejma malejma konstrukcnima rozdilama.
2 reakcí na tento příspěvek Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
4kousky plastovejch - 5liber (volitelne M6 nebo M5)
8kousku platovejch - 8liber (4ks M5,4ks M6)
u mosaznejch je to 8 a 12liber, postovny z UK vyjde na jednu libru, platit je potreba platebni kartou ale zda se ze to je bezpecny, uz sem tam kupoval mockrat a zadnej problem.
nylon:
mosaz:
carbtune
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
Packyn: Kdepak katalyzator skutecne mam ve vyfuku Kleen system pod airboxem proto tam sou i nalepky Kleen Katalyzer je to tak i v manualu
Jo, překvapilo mě, že se švýcarská ekoverze prodávala i v Německu. Kámoš má ročník 2001, taky z Německa, ale katalyzátor ani cutoff valve tam nemá. KLEEN ventil jo a zatím ho tam nechává, protože nezlobí. Takže mě trochu zaskočilo, že Kawa prodávala v Říši starší model s katalyzátorem a novější zase bez.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
mischa638 píše: assassin> a nebylo by jednodušší vytočit to na soustruhu než si to nechat posílat z UK? Aspoň já to tak řešil a nebo taky používám ty nátrubky co sou na některých motorkách origo tak co mě doma zbylo ze starých hlav
no hele ja teda soustruhu mam nekolik a sem tam uz sem neco vysoustruzil, ale kdybych to mel delat tak jak je to na fotce tak uz to da tolik prace ze skoro dam radsi 250korun a objednam to. jinak bych si teda objednal ty plastovy, jsou "uzivatelsky" prijemnejsi nez ty mosazny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
Packyn píše: assassin> to je výborný sice sem to udělal i s těma odvzdušnovákama,ale tohle vypadá líp a je to za pár kaček
ja mel ty plastovy k carbtune (jsou soucasti baleni) jen sem je nepouzival - vetsinou se mi pod ruku dostanou ruzny suzuki a tam bejvaj vyusteni = nic se tam nesroubuje, takze jsem je sikovne nekam uklidil, tak si je asi budu muset objednat :) ty plastovy se snaz vysroubuji a nepali do rukou jako ty kovove - ty mosazny se tou rozdilnou teplotni roztaznosti umi v to zavitu i docela hryznout..
jinak me tam fascinuje ze i ten celej carbtune posle a pocita si postovny/balny 1 libru z UK, to i kdyz tady posilam doporucenej dopis v ramci CR tak obvykle platim 35Kc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
Packyn píše: assassin> Vezmu ty plastový z důvodu jak píšeš ten plast se v tom závitu nehryzne a nebudou vařicí jak ta mosaz 1libru poštovný to je fakt pakatel
zalezi jsetli to chces pro sebe nebo tak nejak i ze bys delal podtlaky znamejm. ja v pripade ze bych to delal pro sebe bych tam mozna nasrouboval ty mosazny napevno.. dal na ne hadicky a zaslepky a vytahl si je nekam sikovne a prichytil k ramu apod.. pak se nemusis s tim nejak extra trapit, jen sundas zaslepky a pripichnes budiky.
jinak ted sem tam cas po vecerech mivam cas a mam malickej soustruh i v byte takze bych pripadne mohl nejaky vysoustruzit, na cene bysme se nejak dohodli. ale zas 100jich na klasice delat nebudu, ty opakujici se dily me moc nebavi :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
assassin píše: no hele ja teda soustruhu mam nekolik a sem tam uz sem neco vysoustruzil, ale kdybych to mel delat tak jak je to na fotce tak uz to da tolik prace ze skoro dam radsi 250korun a objednam to. jinak bych si teda objednal ty plastovy, jsou "uzivatelsky" prijemnejsi nez ty mosazny.
Tak zas tolik práce to nedá, nemusí to být přesně jak je to na tom obrázku, když tam nebudou ty konusy tak se taky nic moc nestane, když je hadička těsnější tak drží i bez toho.
No plastové budou asi fakt lepší to máš pravdu, s tím mosazným už se mě to právě jednou stalo že se mě to hryzlo a málem sem to zalomil v hlavě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
Packyn píše: mischa638> ted laboruju s tou volnobeznou sme do uplnyho utazeni sem otocil 7krat a od toho utazeni sem to povolil o 2otacky Kleen uz sem vyhodil tak ted uvidime jak to pobezi
packyn: cece volnobeznou smes na ctyrvalci nastavit OK.. tezko rict jak se s tim poprat :) dyztak mam i tu pruhlednou svicku, ale zkousel sem ji jen na jednovalci a ten zas nastavim podle ucha OK (kontrolovano svickou a lambdou) na TL uz je na to tak blbej pristup ze sem to tou svickou nezkousel a udelal sem na obou vlacich volnobeznou stejne s tim ze podle lambdy je to OK ve svodu... chtelo by to pro kazdej valce zvlast kdybych mel bejt puntickar, ale nebyl cas resit priruby na lambdu do svodu atd...
hele o tom soustruzeni popremejslim, ty bys predpokladam chtel 4ks M5 i M6 coz? to uz je takovy umorny delat to vickrat dokola, to si musim jeste rozmyslet nez ti to uplneslibim
mischa: ale jo, da se, je to treba hodina prace... ale nez abych si delal neco takovyho hodinu pro sebe tak provrtam M6 sroubek a uriznu hlavu, nebo tam nasroubuju tu "trysku" z COcka.. a tu hodinu delam neco jinyho.. kdyz je to pro cizi a za tu hodku dostanu nejaky korunky tak uz sem k tomu spis naklonen :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
Naposledy editováno 15.12.2011 16:53:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carburetor Synchronizer-tyčky k sacím hrdlům
Packyn píše: assassin> nastavil sem 2 otáčky od konce běží to řekl bych líp otáčky padaj snad normálně při jízdě necuká plynule zrychluje,ale i tak když vrnknu plynem otáčky vylezou k 6tis rpm tak si to stejně z laufu drobet zabrmlá možná to dělaj ty přepážky v koncovce že se to tam mlátí až pojedem na jaře k mechanikovi s Busou tak vemu i Ninju at to omrkne taky.Jinak pokud bys soustružil tak by stačily spíš ty M6 jelikož M5 ma ty tyčky a co sem koukal tak to maj Hondy a Suzuki Gs
u toho karbce to strileni pri brzdeni motorem (roztocenej motor, zavrena klapka) casto uplne neodstranis... zalezi to na karburatoru.. nektery maj ruzny podtlakem rizeny obohacovace, nebo naopak ventily co nejak jeste priskrtej pruchod vzduchu.. ale ty ktery tyhle blbosti nemaj tak proste sem tam vystrelej... zvlast kdyz se tam da nakej urvanejsi vyfuk.
navic preci jen je dost zima a jestli to zkousis ted tak to bude celkove "chudsi" az bude v lete teplejs tak to bude zas o neco lepsi... na tech vychladlejch stenach motoru, karbce apod to palivo kondenzuje atd = jde to na chudsi smes nez kdyz je vse "ohrate"
Naposledy editováno 15.12.2011 17:24:50
Když sem mrknul na podltlaky u Srada tak byly totálně rozházený po seřízení běží jako nikdy předtim(že by to pan mechanik před rokem odfláknul ??)zde video
Naposledy editováno 16.12.2011 16:11:34
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 | Zajda2004 | 5 | 7.11.2023 v 13:42 Kubák |
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 | malbbs | 8 | 15.9.2023 v 19:32 yurcko |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |