1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozeta
Mě tam ten nálitek nejak vadil, tož sem tak učinil.
Nemám mašinky na přesné změřání, ale mám dojem (možná, že je to enom efekt placeba ), že je to lepší...
Ináč ty kvichty mám všady jak kolega...né nejaké barevné pléšky za strašné prachy, ale poctivého čtvrt kila olova na každé straně...a maximálně povolené silenbloky řídítek...když je to na krév, tak jak kdyby tam nebyly...
Do budíku stačí šestnáctka matka.
Naposledy editováno 09.06.2014 22:13:35
Naposledy editováno 11.06.2014 14:41:01
Kdyby jo, tak se prosím ozvěte. A když už ji měníte, dáváte rovnou i pastorek vepředu a nový řetěz? Jestli ano, tak poprosím o radu jaký a kde jej kupujete. Jawku mám od loňska a teprve letos jsem ji zprovoznil. Díky za odpovědi.
Naposledy editováno 01.06.2015 20:43:28
1 reakcí na tento příspěvek Rozeta
Naposledy editováno 01.06.2015 21:37:11
1 reakcí na tento příspěvek Rozeta
Unašeč se upravit musí, řetaz se o jedno ohnívko zkrátí a je to.
Pokud je teda eště dobrý.
Na Slovensko ju možu poslat z Holíča, když mě ju zaplatíš...
Já sem pod rozety dával eště takový distanční kruh, ale Mates unašeč upravil aj bez něho a drží.
Tož tak .
Někdo tu kdysi psal, že to nebude znát, tak malá změna.
Opak je pravdou. Je to sakra znát. Motorka logicky zlenivěla, ale na přijatelnou mez. Max. rychlost zůstala stejná, ale dosáhne se ji za nižších otáček.
Díky tomu se však zvedla pohodlná cestovní rychlost z 80 na 90 km v hodine a to vidím jako největší plus. Motocykl aby stíhal běžnému provozu již netoci nad 8000 ot. kde již motor značně vibruje.
Na další změnu převodů se chystám, ale očekávám od toho změnu k horšímu, na to už motor nemá...
Ale uvidím, co přinese nová sezona, nějaký nápad mám, snad se ho podaří realizovat přes zimu :)
1 reakcí na tento příspěvek Rozeta
U čtyřtaktu je obzvlášť znát každý zásah před karburátorem.
Takže zkus se pohrát s větší HT, páč montáží oného (malý odpor v sání) docela mohls ochudit směs.
No a to se potom při potřebě vyššího výkonu projevuje velice podobně, jak popsals.
Dalo by se to "potvrdit" eště tým, že pokud bys v té situaci začal mírně ubírat plyn, motorka by začla jet líp - teda né že by zrychlovala, ale ten efekt "narazení do zdi" by tam nebyl patrný.
Já sem musel po namontování kolen bez slavíka jít ze stovky až na 110 a přeladit karburátory - volnoběh a jehly...a to 4T na zásahy ve výfuku néni zdaleka tak háklivý, jak na změny v sání...
Nicméně, i když má motor opět svůj původní výkon, tedy nějakých 12-13 kW a kolem 18 Nm, tak musím trvat na tom, že víc, jak dva zuby dolů na rozetě, jsou nesmysl... Rád bych nějakou takto upravenou projel, snad se někdy zadaří..
Na rovince v sedě, dosahuji opět maximální rychlosti reálných 110-115 km/h, při 8000 ot. Podotýkám, že od 7000 ot. to na těch 8000 leze poměrně pomalu.
Pokud bych šel do ještě menší rozety, tak se obávám, že se na 8000 ot. již nedostanu a nebo opravdu hlemýždím tempem...
Také je třeba podotknout, že jezdím většinou solo, tedy motorka veze zátěž kolem 100 kg. Ve dvou je to zase o něčem jiném...
Jezdím opět s velkým nadšením, ale stále jen s větším sekundárním pastorkem vpředu -15 zubů, místo 14 originál. Menší, 35z rozetu mám stále ve skříni a čeká na svůj den D, kterého se dočká, ale až s navýšením točivého momentu, který mám v plánu snad už na přesrok a potom dám zase vědět.
Naposledy editováno 12.08.2018 16:36:36
1 reakcí na tento příspěvek Rozeta
právě že vzadu mám stále továrních 37z. Těch 35 mám připravených až na někdy...až bude silnější motor.
Nicméně, má to ještě jednu nevýhodu... Rozjezd do prudkého kopce nebo jízda třeba po lesní pěšině krokem na jedničku, chce hodně spojkování. Ona už ta jednička je totiž v těhle případech moc rychlá.....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Jawa 250 VB Jawa 250 Travel | suzu750 | 28 | 23.12.2022 v 11:17 jandaxx |
Tovární známka Ing František Janeče... Jawa 250 Pérák, Jawa 175/356, Jawa 250 NTF, Jawa 250... | Radouš5 | 5 | 8.11.2022 v 19:48 sardel |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |