pořídil jsem si mojí první silnější moto HONDA VFR 800 vtec r.v.2002 bez ABS. Předchozí zkušenosti s moto od fichtla k babetě a k simsonu a teďkom tuhle krasavici. Rád bych od někoho kdo je nebo byl alespoň podobně na uplném začátku jako já aby mi alespoň poradil na co si mám dávat u VFRky bacha a ohledně údržby co a jak abych si ji nezhuntoval po technické stránce. Nějaké ty rady kde nakupovat materiál atd... Jsem z Karvinska, Moravskoslezský kraj. Třeba kdybychom se sešli a pokecali třeba u birrelu. Mám s ní ku...ský respekt a od včerejška nalítano pouhých 40km bez nehody a pohodové jízdy s troškou škubání při vypuštění plynu :)
Děkuji za rady a pomoc
a nezkoušej hned závodit, nejvíc lidi padají, když si myslí, že už to umí.
hluska píše: Ja na VFR taky zacinal, pred tim jsem mel vlastne jen 250 panelku. A prislo mi to uplne v pohode. Podle me je to lepsi nez vyhazovat penize za 500ccm na ktery bude jak vosa na bonbonu a kterou by stejne za pul roku prodaval. 500ccm bych chapal pro nejakyho 18 letyho kluka, ale v 29 kdyz uz to ma clovek v hlave celkem srovnany, jezdit na CB500 mi pride celkem zbytecny.
Nevím no, podle mě to není věkem abys to měl v hlavě srovnaný, ale o osobnosti a zkušenostech,
když ti někde ulítne prdel a vidíš se na zemi, tak už taky jezdíš jinak a víš co si příště můžeš dovolit atp...
1 reakcí na tento příspěvek Má první motorka Honda VFR 800 vtec
Volbu motorky plně schvaluji a přeji hodně pohodově najetých kilometrů bez nehody.
KarlosVFR píše: Nevím jak ostatní, ale já si pořídil VFR jako svoji první motorku. Chtěl jsem spolehlivý cesťák, který mi bude dlouho sloužit. Choppery se mi ale nelíbí, přestože jezdím na pohodu, takže volba byla poměrně jasná. No a ať se na mě nikdo nezlobí, ale nebudu v 24 letech a při 195 cm výšce začínat na simsonu... Kdybych dal na takovéto rady, tak budu každý rok kupovat jinou motorku a nakonec stejně koupím VFR a budu si nadávat, že jsem zbytečně tratil na předchozích koupích a prodejích.
Volbu motorky plně schvaluji a přeji hodně pohodově najetých kilometrů bez nehody.
Zlatá slova, zrak mi plane....do kamene tesat!
Jinak já mám starší verzi, takže tam ten "kopanec" nemám, ale prý se na to dá docela dost dobře zvyknout. Někteří to berou i jako zábavu
E: nejdůležitější je motor nevytáčet za studena. Vždycky je potřeba jej zahřát klidnou jízdou.
Naposledy editováno 14.05.2011 21:25:13
1 reakcí na tento příspěvek Má první motorka Honda VFR 800 vtec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec
1 reakcí na tento příspěvek Má první motorka Honda VFR 800 vtec
1 reakcí na tento příspěvek Má první motorka Honda VFR 800 vtec
Namork1 píše: Chlapi jen tak dál , fandím vám. Jste živý důkaz toho že začít se dá téměř na čemkoliv, hlavní je to mít v hlavě srovnaný. A jak již bylo několikrát řečeno, idiot se zabije i na kole, proto nevidím důvod proč nezačít třeba zrovna na VFR když si člověk věří a troufne si. Kašlete na ty co vám to budou rozmlouvat, nejde jim o vás, spíš je asi sere jak jste si jako "zobáci" mohli dovolit pořídit výkonější a hezčí motorku než většina z nich
Sideshow píše: Synky a jak je to stím klopením do zadáček. Vždycky jak vidím borce co dřou o kolena tak si říkám proč jím to nepodklouzne jak je to možný. Ja když jedu do zadacky tak skoro to dusim a az na konci zatacky tomu pridam. Co je takove pravidlo abych to sklopil a neustrelilo mi to? Vubec nemám predstavu. Hraje v tom i strach to je jasne. Ale urcite je tam nejaky postup. Jako treba pridat v urcity moment a proste se naklopit a verit tomu ze to nepodklouzne. Jak to delate vy?
Když je teplo a čisto, máš zahřáté gumy, tak 100% tam můžeš přilítnout o takových 20-x km rychleji a projet ji líp, než ti strach dovolí...gumy snesou hodně, ale nemá cenu rozložit motku a sebe zranit jen kvůli dojetí gumy do kraje nebo položení kolene na zem (v provozu na 99,9% zbytenčé machrovinka)...
1 reakcí na tento příspěvek Má první motorka Honda VFR 800 vtec
1 reakcí na tento příspěvek Má první motorka Honda VFR 800 vtec
Naposledy editováno 15.05.2011 15:49:56
2 reakcí na tento příspěvek Má první motorka Honda VFR 800 vtec
Naposledy editováno 16.05.2011 14:51:18