kdyz radim ze 4ky na predni brzde do vracaku na jedna, trva hrozne dlouzho nez zadek prestane skakat a obcas musim proste scvaknout spojku a prodat zatacku bez motoru.. ..mozna jsem prizdi ale ja se proste bojim to vic nahnout kdyz ten zadek jeste tancuje..
zkousel nekdo s dobrym vysledkem ladit ten seriovej antihop na RSV? Jde to vubec?
Muzete poradit nekoho sikovnyho kdo to poladi v okoli HK nebo Prahy....?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
co nedam v najezdu, muzu dohnat na vyjezdu/rovince
ale ok, pro V2 sportridery jsou jezdci na R4 jen rovinkari
Naposledy editováno 19.04.2011 12:11:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Sleeper1 píše: Stev> no jo, ale kdyz jedes s nekym, kdo to rve na krev a brzdi prakticky az v zatacce s poskakujicim kolem, tak ten vykon potrebujes, abys mu aspon trochu stacil
co nedam v najezdu, muzu dohnat na vyjezdu/rovince
ale ok, pro V2 sportridery jsou jezdci na R4 jen rovinkari
Musím trochu s tebou nesouhlasit, jelikož jsem měl RSV a výkon neměl nic moc ale měly suprový brzdy tak vždycky na okruhu jsem je do zatáčky dobrzdil a na rovince mi zas ujely. Takže to vyšlo skoro nastejno . Máš lepší odhad na rovince na vrzdy jelikož nejseš tak rychlej
Naposledy editováno 19.04.2011 12:47:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
tigerbou píše: Musím trochu s tebou nesouhlasit, jelikož jsem měl RSV a výkon neměl nic moc ale měly suprový brzdy tak vždycky na okruhu jsem je do zatáčky dobrzdil a na rovince mi zas ujely. Takže to vyšlo skoro nastejno
R1 07 s radialnima sestipistkama brzdi super a jede skoro stejne jako K6.. (skoro stejne v porovnani s tou propasti mezi GSXR/RSV) a resis uz jen ten ty vyjezdy..ale mam pocit ze bys na R4 nic nedaroval
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
R1_P píše: R1 07 s radialnima sestipistkama brzdi super a jede skoro stejne jako K6.. (skoro stejne v porovnani s tou propasti mezi GSXR/RSV) a resis uz jen ten ty vyjezdy..ale mam pocit ze bys na R4 nic nedaroval
Ano ten výkon tam už je hodně znát ale když jseš šikovnej tak z RSV se dá jed na okruhu vyrovnaně jako s nějakou gsxrem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
tigerbou píše: Ano ten výkon tam už je hodně znát ale když jseš šikovnej tak z RSV se dá jed na okruhu vyrovnaně jako s nějakou gsxrem
jo. pokud neni šikovnej i ten na tom GSXR
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
FiZzeR píše: jo. pokud neni šikovnej i ten na tom GSXR
To já jenom že výkon nehraje až takovou roli..
tigerbou píše: Ano ten výkon tam už je hodně znát ale když jseš šikovnej tak z RSV se dá jed na okruhu vyrovnaně jako s nějakou gsxrem
myslis kdyz jsi sikovnej na GSXR a sikovnej na RSV ze se da jet vyrovnane? nebo sikovnej na RSV a prumernej na GSXR?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
tigerbou píše: To já jenom že výkon nehraje až takovou roli..
no zrovna na okruhu si myslim že docela jo to spíš na silnici, tam je to o tom jak to má kdo v píči...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
FiZzeR píše: no zrovna na okruhu si myslim že docela jo to spíš na silnici, tam je to o tom jak to má kdo v píči...
Nesouhlasím o kolik myslíš že bys byl rychlejší ze seriové 600 kdybys přesednul na seriov. litra a trochu to měl v ruce už na okruhu. Dělalo by to tak max. 2s v mostě.. Ale jak říkám je to těžký takhle říct spíš to záleží na jezdci
Naposledy editováno 19.04.2011 13:07:09
tigerbou píše: Nesouhlasím o kolik myslíš že bys byl rychlejší ze seriové 600 kdybys přesednul na seriov. litra a trochu to měl v ruce už na okruhu. Dělalo by to tak max. 2s v mostě.. Ale jak říkám je to těžký takhle říct spíš to záleží na jezdci
pravda..z tohodle pohledu uz bych kroutil min..
jakej bude rozdil v case u Brna a SK RingU?
2s na 20 kolech je 40 s a to je pri prumerny rychlosti 130 kmh uz 1,44 km
Naposledy editováno 19.04.2011 13:23:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Kubát píše: no uvědomte si že je to dvouvál. na dvouválu, který namá antihop (třeba TL-S) bys něco takového zkusil jen jednou a zahodilo by tě to
Já antihop nemám a nemám s tím problém , ale pravda, většinou z čtyřky na jedničku neřadím... Jo a taky to je asi trochu jinej level, asi to nejede tak jako RSV! Holt podlitr, to je ještě celem uživatelsky přívětivá kubatůra!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
DMC.motobiker píše: Já antihop nemám a nemám s tím problém , ale pravda, většinou z čtyřky na jedničku neřadím... Jo a taky to je asi trochu jinej level, asi to nejede tak jako RSV! Holt podlitr, to je ještě celem uživatelsky přívětivá kubatůra!
Jo. takže mlč a šoupej nohama
1 reakcí na tento příspěvek Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Co se týká grafů výkonu, můžu jenom potvrdit, že spodek to nemá skoro žádnej. Kucká to a otáčky pod 4 tisíce jsou k ničemu. Ale moc se mi to líbí, naštěstí jsem nikdy neměl dvěstěkoňovou motorku, tudíž zklamání se nedostavilo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
brabenecz píše: Nerad ruším akademickou debatu, jenom bych se chtěl zeptat, jestli někdo neví jak se ten čuček ("membrána antihoppingové spojky") oficiálně jmenuje. Neví to totiž ani servis Aprilie v Picích, volal jsem tam a servisák neví, pod čím to má hledat. Ani google, ani eBay neznají pojem "PPC device", "anti hopping clutch".
Co se týká grafů výkonu, můžu jenom potvrdit, že spodek to nemá skoro žádnej. Kucká to a otáčky pod 4 tisíce jsou k ničemu. Ale moc se mi to líbí, naštěstí jsem nikdy neměl dvěstěkoňovou motorku, tudíž zklamání se nedostavilo.
jmenuje se to "diaphragm", číslo 14
OEM Aprilia Diaphragm -#0260890
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
jmenuje se to "diaphragm", číslo 14
To je docela logickej název, díky!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
brabenecz píše: FiZzeR>
To je docela logickej název, díky!
no v překladu to znamená "membrána"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
FiZzeR píše: no v překladu to znamená "membrána"
Ano, diafragma je to tuším latinsky. Já pořád hledal ventil atd. Díky. Cena Pce 1240 Kč bez DPH.
brabenecz píše: Ano, diafragma je to tuším latinsky. Já pořád hledal ventil atd. Díky. Cena Pce 1240 Kč bez DPH.
to je dost. najdi si nějakou gumotextilii odpovídající tloušťky a vystřihni to z toho. já byl taky přizdisráč a koupil jsem si to, ale spousta lidí to řeší ghetto stylem a funguje jim to
1 reakcí na tento příspěvek Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Našel jsem to tady, za 25 liber to je lepší. Ale možná bude to Řempo stačit, je to jenom kus gumy.
1 reakcí na tento příspěvek Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Podle popisu materiálu by to fungovat mohlo, díky za tip!
1 reakcí na tento příspěvek Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
strašnej absťák, už aby byla SO!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
brabenecz píše: Dej tam Jardo Fizzymu poděkování a jedeme do Řempa, celej metr sám nespotřebuju.
Podle popisu materiálu by to fungovat mohlo, díky za tip!
jak rikas..
ale ono to asi jeste nejak fungovat bude, pac preci jen..klouzat se to zacne az na tu jednicku.. aspon u me..
Naposledy editováno 19.04.2011 15:47:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
R1_P píše: jak rikas..
ale ono to asi jeste nejak fungovat bude, pac preci jen..klouzat se to zacne az na tu jednicku.. aspon u me..
U mě to taky klouže jenom na jedničku, třeba se někdo ještě ozve, abychom mohli porovnat, jestli to je ještě normální nebo už ne.
R1_P píše: jak rikas..
ale ono to asi jeste nejak fungovat bude, pac preci jen..klouzat se to zacne az na tu jednicku.. aspon u me..
opět, kontrola je snadná. shození pravýho deklu motoru je akce na cca 5 minut. olej se vypouštět nemusí, stačí když je motka na bočáku. je tam tušim osum šroubků M5 s imbusovou hlavou, sundáš dekl a pod ním uvidíš membránu skovanou pod kovovejma podložkama. Nevim jestli tam bude vidět, mělo by bejt, případně imbusem držet tu "osku" na který to je a klíčem povolit tu matku (bude na lepidle), podložky tam musej přijít ve stejnym pořadí a stejný orientaci (jsou vypouklý, na těch malejch je to blbě vidět).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |