paolo_novy Přidat reklamu

Téma: kterou z těch tří?
3.2.2011 v 15:52
Předběžně se rozhoduji mezi GSXR 1000, GSXR 600 a CBR 600RR. Potřeboval bych názor lidí kteří mají praktické zkušenosti, tyto motorky jezdí a mají s nimi vlastní zkušenosti.

Motorku chci na běžné výlety po republice, max. nějaký Alpy apod.Nicméně chci aby se s motorkou dala občas jet i střelba a nechci žádnou turistickou machnu vážící čtvrt tuny. Dost podstatné je pro mě pohodlí (je mi jasný že jsou to SS ale...)a nezanedbatelná je spotřeba protože jezdím téměř denně.Motocykl bych kupoval nový.
Z té trojice jsem jezdil jen na GSXR 1000. Z té mě záda nebolely a dost se mi líbila.
Nicméně výkon samozřejmě moc nevyužiji.
Nebráním se ani jiným motorkám ale výběr je velmi mizerný

Každou rozumnou připománku zařadím do "rozhodčího listu"

(reakce na) kterou z těch tří?

4.2.2011 v 08:04 | Nahoru | #61

babajezi píše: burak> Výkon mi nevadí. Mám dost naježdíno abych už měl v mých letech rozum Spíš bych věnoval pozornost pohodlí a hlavně spotřebě. Najezdím toho za sezonu hodně.

naháče nechci. Mám dvě endura a ještě skútr



jen ti mohu pridat trochu z meho ze my jsme banda ktera ma same 6kila.ja yamahu,kamos cbr,bratranek srada.dalsi ninju.a je to tak akorat palbu jezdime pres 200km/h.pritom se na tom da prijemne cestovat a spotreba dle nasi dovolene od 5,5-8L. samoshrejme litr bude urcite jine svezeni a rezerva ve vykonu musi byt taky nekde jinde.ale jiste uz nekdo predemnou psal ze se sestka musi tocit atd,coz je jasna vec.pri palbe proste litame vsici u 12tis otacek. ale na normalni jezdeni a ne litani do vesmiru 6ka staci....na druhou stranu se rika: litr je litr:D

kterou z těch tří?

4.2.2011 v 08:23 | Nahoru | #62
Zkus sedmpade...je to ten nej kompromis mezi šestkou a litrem...mám pátou sedmpade a neměnil bych...

1 reakcí na tento příspěvek kterou z těch tří?

4.2.2011 v 08:27 | Nahoru | #63
Přidám jeden aspekt, který se věšinou nezmiňuje ... ale než se k tomu dostanu, tak se přiznám k jistému podivu nad tím, že dotaz vznáší právě babajezi - z toho, co tady příležitostně čtu, mi vychází, že se jedná o jednoho z těch zkušených kolíků, kteří v tom mají obvykle jasno sami A moje poznámka se týká jednak fyzických parametrů a taktéž - líbějí odpustit - věku: Pokud je člověk vyšší než 185, má asi dost problém se na nových supersportech poskládat - což se žel násobí věkem; srozumitelně řečeno a sám za sebe: Z těch dvou, na kterých se vozím, se pohodlněji cítím jednoznačně na gixeru, ale stejně na tom vydržím bez zastávky nejvíc tak hodinu a půl, pak už mívám křeče ve stehnech a kolenou k nesnesení ... je to samozřejmě individuální, ale to "delší vysedávání" na SS bych si zatraceně dobře odzkoušel a rozmyslel - pokud ten údaj, který má autor v profilu, koresponduje s realitou ... jde totiž o to (aspoň mě), že to svezení by mělo být pokud možno plezír od začátku do konce ... jinak řada věcných a zasvěcených komentářů a nade mnou ...

---(aspoň mně), do prdele...

Naposledy editováno 04.02.2011 08:29:12

kterou z těch tří?

4.2.2011 v 08:41 | Nahoru | #64
Taky můžeš počkat na nový Tuono to chci já

kterou z těch tří?

4.2.2011 v 09:53 | Nahoru | #65
B-King - dědo všem nám moc chybíš.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?

4.2.2011 v 11:00 | Nahoru | #66
Strngr> Já jsem se to pokoušel na začátku vysvětlit. Nemám praktickou zkušenost s CBR 600RR.
Na tom jsem se nikdy nesvezl.Spíš jsem chtěl porovnání těch tří motorek od lidí kteří na nich mají něco najeto.Nakonec to skončilo jako obyčejně. Dostal jsem radu koupit si třímetrákovýho Baworáka nebo turistickou šestku od Hondy
Já jsem teď prodával GSX 650F. Na cestování dobrý, velmi povedenej motor, na turistiku slušná motorka ale strašně těžká a trochu tam scházel výkon. když jsem vyrazil s nějakou partou šestkařů kteří trochu jeli (Speed a spol. ) tak jsem jezdil na hranici zabití abych jim stačil. Honit tyhle kluky co to dost umí na brzdy se štvrttunovou putnou nebylo nic moc . S lehkou šestkou typu CBR/GSXR bych tyhle problémy neměl. Šestka by asi stačila (řadit jsem snad ještě z těch dvoutaktů nezapoměl) ale ten litr mi připadal fakt dost pohodlnej. Mám spíš problémy se zádama na skútru kde sedím rovně. Když se mohu opřít o ruce tak mě nebolí. Na enduru je to zase o něčem jiném. To je měkký a hlavně tam většinou stojím a na Trickeru skoro pořád.
Takže ještě jednou. Chci SS !! Nechci žádnej cesťák !! Nedělá mi problémy lítat 250 Chci informaci a srovnání těch tří motorek s ohledem na pohodlí a spotřebu .
díky

PS. pokud jsi měl na mysli údaj o věku tak ten v profilu souhlasí

Naposledy editováno 04.02.2011 11:01:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?

4.2.2011 v 11:24 | Nahoru | #67
babajezi> kup si litra GSXRo,zvláště chceš-li funglovku.Má přepínatelné mapy režimu,takže z toho rázem okamžiku můžeš mít "6stku",v případě potřeby zas litra .Takhle koupíš malé CBR 600rr nebo větší gsxr 600 a za rok/dva budeš prodávat a shánět stejně litra,tím pádem prodělek při prodeji a nebo ti bude líto prodat téměř novou motku (po roce/dvou největší propad ceny!)Řekl bych,že díky "mapování"mají dnes někteří lehčí život na motce Já řešil něco podobného dříve a vyřešil jsem k obrazu svému-váha mi nevadila.Chtěl jsem něco na co se také pohodlně poskládám

(reakce na) kterou z těch tří?

4.2.2011 v 11:30 | Nahoru | #68
Rozhodně GSXR 1000, parádní výkon odspodu a na SS fakt pohodlná. Teda aspoň K3, na nové může být posez trochu jinak, nejlíp někde se projet. Předtím jsem měl GSXR 750, ale r.v.93 a na té mě z jara bolely ruce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?

4.2.2011 v 11:34 | Nahoru | #69

DusanHaya píše: babajezi> kup si litra GSXRo,zvláště chceš-li funglovku.Má přepínatelné mapy režimu,takže z toho rázem okamžiku můžeš mít "6stku",v případě potřeby zas litra .Takhle koupíš malé CBR 600rr nebo větší gsxr 600 a za rok/dva budeš prodávat a shánět stejně litra,tím pádem prodělek při prodeji a nebo ti bude líto prodat téměř novou motku (po roce/dvou největší propad ceny!)Řekl bych,že díky "mapování"mají dnes někteří lehčí život na motce Já řešil něco podobného dříve a vyřešil jsem k obrazu svému-váha mi nevadila.Chtěl jsem něco na co se také pohodlně poskládám



hmm ty mapy by asi byla prvni vec co bych vyhodil:) kdo neumi kontrolovat zapesti a jezdit na vode tak by myslim na 200konovym litru nemel co delat...

ja jezdil na K1 i pres zimu v cca -10ti na vymrzly silnici, tzn to i na trojku v 8tis rozhrabalo kolo a prislo mi ze je to vse mnohem kontrolovatelnejsi nez na TL treba... je fakt ze mela proti aktualnim modelum jen 160PS ... ale myslim ze az tak brutalni rozdil tam nebude, ty kone prijdou s otackama, tzn nizsi a stredni pasmo bude proti K1 horsi...

kterou z těch tří?

4.2.2011 v 11:38 | Nahoru | #70
nečetl, jsem to tu celý,tak se omlouvám,kdybych někoho opakoval,ale co si pamatju, tak loni v létě Somik (redaktor časopisu Motohouse - striktní vyznavač chopperů) absolvoval jízdy na GSXR1000 do Alp a popisoval to v článku jako pohodovou jízdu, že ta motorka má fakt dobře udělanou ergonomii a i on se svojí výškou a váhou se pěkně svezl...
PS.: Jak jsem nakoupil,tak prodávám osobní zkušenost nemám!

kterou z těch tří?

4.2.2011 v 11:42 | Nahoru | #71
Ještě když chceš srovnání šestek. Tady je něco k přečtení.

kterou z těch tří?

4.2.2011 v 11:48 | Nahoru | #72
Dědku kup si kompromis - to ti můžu doporučit já tvůj nejlepší přítel -

Kup si GSXR 750 a povodíš si pěkně všechny.

kterou z těch tří?

4.2.2011 v 11:56 | Nahoru | #73
Dám ještě příklad z praxe:

letos v létě jsem na GSXR1000 absolvoval s kámošema tour po okolních zemích. Rakousko, Itálie, Švýcarsko, Německo. 2500km za 4dny Aby se tohle všechno stihlo a ještě se mohlo vždycky večer někde zapařit, ráno se probrat a jet dál a něco vidět, tak se valilo opravdu svižně a v horách se dost řádilo na klikatých pasech atd. Pořád jen stoupání někam na vrcholky (potřeba zátah litru, nedovedu si pod sebou představit šestku ), sjíždění zase dolů (nápor na ruce atd.) a to pořád dokola.

Jak jsem psal už v předchozím příspěvku - mám 193cm a skoro 100kg. Nicméně - každý večer, když se někde zakotvilo, tak jsem nepociťoval žádné bolení zad, rukou, nohou apod. A to už taky pomalu nejsem nejmladší Prostě klidně bych jel dál Když jsem něco podobného absolvoval před pár lety na R1, tak mě z ní každý večer museli sundávat jeřábem Byl jsem úplně hotovej

Tím chci znovu říci, že ergonomie GSXR1000 je opravdu "přátelská" a troufnu si říct, že nejpříjemnější ze všech SS.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?

4.2.2011 v 12:22 | Nahoru | #74
babajezi> I can see your point ..až pojedeš přes Moravu, zastav se tady na chvilku - rád bych měl Tvůj autogram v památníčku ....

kterou z těch tří?

4.2.2011 v 15:18 | Nahoru | #75
GSXR1000

(reakce na) kterou z těch tří?

4.2.2011 v 16:48 | Nahoru | #76

Strngr píše: babajezi> I can see your point ..až pojedeš přes Moravu, zastav se tady na chvilku - rád bych měl Tvůj autogram v památníčku ....



Ale fotku jenom na soutěžáku ! Já bych s klukama nevydržel

3 reakcí na tento příspěvek kterou z těch tří?

4.2.2011 v 16:49 | Nahoru | #77
Tak to vypadá na toho litra. Nikdo se ale nepřiznal za kolik s tím jezdí.

(reakce na) kterou z těch tří?

4.2.2011 v 16:55 | Nahoru | #78
babajezi> počítej 6,5 až 12

2 reakcí na tento příspěvek kterou z těch tří?

4.2.2011 v 17:11 | Nahoru | #79
no tak sledovat spotřebu u SS je trochu zcestný , chces to jako dopravní prostředek a nebo pro zábavu.!!

a spotřeba 6,5 až 12 ? to si nemusis kupovat SS ,když nevyužiješ ani 1/2 potenciálu motorky.

(reakce na) kterou z těch tří?

4.2.2011 v 17:13 | Nahoru | #80
šmudla> myslim že to je v bežným provozu reálná spotřeba nebo ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?

4.2.2011 v 17:20 | Nahoru | #81

babajezi píše: Tak to vypadá na toho litra. Nikdo se ale nepřiznal za kolik s tím jezdí.



Sice mám starou vránu 01, ale skutečně jezdím při normální jízdě za 6.5l, když si užívám červené pole otáčkoměru (což jde jen na 2, 3 a 4ku už málokdy ) tak pořád s přehledem 7.5l. Asi mám divný kus nebo co..

Na 600RR jsem nejel, ani mě to nijak neláká, když vidím jaká je prťavá a nepohodlná, ale známý se na ní nedokáže se spotřebou dostat po 8l, v průměru jezdí za 10..

(reakce na) kterou z těch tří?

4.2.2011 v 17:53 | Nahoru | #82
c.j.> S litrem jsem jezdil. Vešel jsem se na dvě nádrže kolem 6,5 jak píšeš ale bylo to na podzim, zima a listí. Zatáhl jsem za to víc jen párkrát. Zajímá mě právě spotřeba tý šestky a CBR. Myslím si ale že litr zvítězí i v této oblasti

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?

4.2.2011 v 17:58 | Nahoru | #83
šmudla> Neunavuj.Kecy že je zcestný sledovat spotřebu mám nejradši od lidí co najedou za sezonu 5t.km ! Jenže to já klidně nalítám za měsíc. A není mi jedno jestli to žere 6 nebo 12! Samozřejmě mluvím o normální jízdě a ne o nějaké "palici".
A jestli nevyužiji ani polovinu potenciálu motorky mi budeš muset vysvětlit v sezoně na silnici

kterou z těch tří?

4.2.2011 v 18:00 | Nahoru | #84
Takže Vám pánové děkuji za rady (klidně poberu i další) a myslím že je rozhodnuto. Teď jen pořeším dilema jestli vzít K10 od "šeďáka" nebo K9 od ofiko ale ještě o 10k. dražší. Myslím ale že šeďák zvítězí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?

4.2.2011 v 18:04 | Nahoru | #85
babajezi> jj - na okruhu

kterou z těch tří?

4.2.2011 v 18:10 | Nahoru | #86
snad to do tech otáček nějak zlomím

kterou z těch tří?

4.2.2011 v 18:36 | Nahoru | #87
Co se týče GSX-R, tak za sebe můžu říct, že pokud chceš motku na cestování a pokud zároveň jezdíš s batůžkem, tak tuhle motorku nebrat - to ale asi žádnou šestku Na bezpečný a rychlý předjetí s emusí poměrně dost vytočit a to při delší cestě neni moc příjemný Asi bych bral toho litra

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?

4.2.2011 v 19:21 | Nahoru | #88

šmudla píše: babajezi> jj - na okruhu



Na silnici synku, na silnici !!

(reakce na) kterou z těch tří?

4.2.2011 v 19:38 | Nahoru | #89

burak píše: A co GSX-R 750? nebude tam tolik brutální výkon a zase se to nebude muset tolik točit.



Všechny sedumpade od GSXR už od dob SRADA jsou jak výkonější šestky a ve spod to nejede

(reakce na) kterou z těch tří?

4.2.2011 v 19:46 | Nahoru | #90

Miky1300 píše: Z těch vypsanejch určitě gsxr 1000 , ovšem já mám stejný pořadavky na mašinu, a myslím si že sem si vybral dobře.Busa je pohodlná, rychlá, a když už má člověk nějakou tu zkušenost, tak i docela mrštná, a myslím si že ty máš těch zkušeností habakuk.
Vím že se s tím dá jet střelba v zatáčkách, a dají se na ní i krásně hltat stovky kilometrů aniž by měco bolelo.Navíc spotřeba paradoxně velice libová



Střelba se dá ject se vším, i s babetou střelba je jen otázka zkušeností jaký má jezdec a na co má motorka. I začátečník může ject palici ale jen mezitím co pro něj to bude palice tak pro dalšího kochačka.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35891 Včera v 23:31 oxygen
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 600 6.6.2024 v 14:08 IvanDvoutakťák
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 48 4.6.2024 v 08:07 Rolda89
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist