Motorku chci na běžné výlety po republice, max. nějaký Alpy apod.Nicméně chci aby se s motorkou dala občas jet i střelba a nechci žádnou turistickou machnu vážící čtvrt tuny. Dost podstatné je pro mě pohodlí (je mi jasný že jsou to SS ale...)a nezanedbatelná je spotřeba protože jezdím téměř denně.Motocykl bych kupoval nový.
Z té trojice jsem jezdil jen na GSXR 1000. Z té mě záda nebolely a dost se mi líbila.
Nicméně výkon samozřejmě moc nevyužiji.
Nebráním se ani jiným motorkám ale výběr je velmi mizerný
Každou rozumnou připománku zařadím do "rozhodčího listu"
babajezi píše: burak> Výkon mi nevadí. Mám dost naježdíno abych už měl v mých letech rozum Spíš bych věnoval pozornost pohodlí a hlavně spotřebě. Najezdím toho za sezonu hodně.
naháče nechci. Mám dvě endura a ještě skútr
jen ti mohu pridat trochu z meho ze my jsme banda ktera ma same 6kila.ja yamahu,kamos cbr,bratranek srada.dalsi ninju.a je to tak akorat palbu jezdime pres 200km/h.pritom se na tom da prijemne cestovat a spotreba dle nasi dovolene od 5,5-8L. samoshrejme litr bude urcite jine svezeni a rezerva ve vykonu musi byt taky nekde jinde.ale jiste uz nekdo predemnou psal ze se sestka musi tocit atd,coz je jasna vec.pri palbe proste litame vsici u 12tis otacek. ale na normalni jezdeni a ne litani do vesmiru 6ka staci....na druhou stranu se rika: litr je litr:D
1 reakcí na tento příspěvek kterou z těch tří?
---(aspoň mně), do prdele...
Naposledy editováno 04.02.2011 08:29:12
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?
Na tom jsem se nikdy nesvezl.Spíš jsem chtěl porovnání těch tří motorek od lidí kteří na nich mají něco najeto.Nakonec to skončilo jako obyčejně. Dostal jsem radu koupit si třímetrákovýho Baworáka nebo turistickou šestku od Hondy
Já jsem teď prodával GSX 650F. Na cestování dobrý, velmi povedenej motor, na turistiku slušná motorka ale strašně těžká a trochu tam scházel výkon. když jsem vyrazil s nějakou partou šestkařů kteří trochu jeli (Speed a spol. ) tak jsem jezdil na hranici zabití abych jim stačil. Honit tyhle kluky co to dost umí na brzdy se štvrttunovou putnou nebylo nic moc . S lehkou šestkou typu CBR/GSXR bych tyhle problémy neměl. Šestka by asi stačila (řadit jsem snad ještě z těch dvoutaktů nezapoměl) ale ten litr mi připadal fakt dost pohodlnej. Mám spíš problémy se zádama na skútru kde sedím rovně. Když se mohu opřít o ruce tak mě nebolí. Na enduru je to zase o něčem jiném. To je měkký a hlavně tam většinou stojím a na Trickeru skoro pořád.
Takže ještě jednou. Chci SS !! Nechci žádnej cesťák !! Nedělá mi problémy lítat 250 Chci informaci a srovnání těch tří motorek s ohledem na pohodlí a spotřebu .
díky
PS. pokud jsi měl na mysli údaj o věku tak ten v profilu souhlasí
Naposledy editováno 04.02.2011 11:01:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?
DusanHaya píše: babajezi> kup si litra GSXRo,zvláště chceš-li funglovku.Má přepínatelné mapy režimu,takže z toho rázem okamžiku můžeš mít "6stku",v případě potřeby zas litra .Takhle koupíš malé CBR 600rr nebo větší gsxr 600 a za rok/dva budeš prodávat a shánět stejně litra,tím pádem prodělek při prodeji a nebo ti bude líto prodat téměř novou motku (po roce/dvou největší propad ceny!)Řekl bych,že díky "mapování"mají dnes někteří lehčí život na motce Já řešil něco podobného dříve a vyřešil jsem k obrazu svému-váha mi nevadila.Chtěl jsem něco na co se také pohodlně poskládám
hmm ty mapy by asi byla prvni vec co bych vyhodil:) kdo neumi kontrolovat zapesti a jezdit na vode tak by myslim na 200konovym litru nemel co delat...
ja jezdil na K1 i pres zimu v cca -10ti na vymrzly silnici, tzn to i na trojku v 8tis rozhrabalo kolo a prislo mi ze je to vse mnohem kontrolovatelnejsi nez na TL treba... je fakt ze mela proti aktualnim modelum jen 160PS ... ale myslim ze az tak brutalni rozdil tam nebude, ty kone prijdou s otackama, tzn nizsi a stredni pasmo bude proti K1 horsi...
PS.: Jak jsem nakoupil,tak prodávám osobní zkušenost nemám!
letos v létě jsem na GSXR1000 absolvoval s kámošema tour po okolních zemích. Rakousko, Itálie, Švýcarsko, Německo. 2500km za 4dny Aby se tohle všechno stihlo a ještě se mohlo vždycky večer někde zapařit, ráno se probrat a jet dál a něco vidět, tak se valilo opravdu svižně a v horách se dost řádilo na klikatých pasech atd. Pořád jen stoupání někam na vrcholky (potřeba zátah litru, nedovedu si pod sebou představit šestku ), sjíždění zase dolů (nápor na ruce atd.) a to pořád dokola.
Jak jsem psal už v předchozím příspěvku - mám 193cm a skoro 100kg. Nicméně - každý večer, když se někde zakotvilo, tak jsem nepociťoval žádné bolení zad, rukou, nohou apod. A to už taky pomalu nejsem nejmladší Prostě klidně bych jel dál Když jsem něco podobného absolvoval před pár lety na R1, tak mě z ní každý večer museli sundávat jeřábem Byl jsem úplně hotovej
Tím chci znovu říci, že ergonomie GSXR1000 je opravdu "přátelská" a troufnu si říct, že nejpříjemnější ze všech SS.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?
3 reakcí na tento příspěvek kterou z těch tří?
2 reakcí na tento příspěvek kterou z těch tří?
a spotřeba 6,5 až 12 ? to si nemusis kupovat SS ,když nevyužiješ ani 1/2 potenciálu motorky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?
babajezi píše: Tak to vypadá na toho litra. Nikdo se ale nepřiznal za kolik s tím jezdí.
Sice mám starou vránu 01, ale skutečně jezdím při normální jízdě za 6.5l, když si užívám červené pole otáčkoměru (což jde jen na 2, 3 a 4ku už málokdy ) tak pořád s přehledem 7.5l. Asi mám divný kus nebo co..
Na 600RR jsem nejel, ani mě to nijak neláká, když vidím jaká je prťavá a nepohodlná, ale známý se na ní nedokáže se spotřebou dostat po 8l, v průměru jezdí za 10..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?
A jestli nevyužiji ani polovinu potenciálu motorky mi budeš muset vysvětlit v sezoně na silnici
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z těch tří?
šmudla píše: babajezi> jj - na okruhu
Na silnici synku, na silnici !!
Miky1300 píše: Z těch vypsanejch určitě gsxr 1000 , ovšem já mám stejný pořadavky na mašinu, a myslím si že sem si vybral dobře.Busa je pohodlná, rychlá, a když už má člověk nějakou tu zkušenost, tak i docela mrštná, a myslím si že ty máš těch zkušeností habakuk.
Vím že se s tím dá jet střelba v zatáčkách, a dají se na ní i krásně hltat stovky kilometrů aniž by měco bolelo.Navíc spotřeba paradoxně velice libová
Střelba se dá ject se vším, i s babetou střelba je jen otázka zkušeností jaký má jezdec a na co má motorka. I začátečník může ject palici ale jen mezitím co pro něj to bude palice tak pro dalšího kochačka.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35891 | Včera v 23:31 oxygen |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 600 | 6.6.2024 v 14:08 IvanDvoutakťák |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |