AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
Ona 1203 má 47 koní, což je asi 36 kW. Myslím ta 1221 ccm, čtyřkvalt. Pokud nespěcháš a smíříš se s tím, že naložená 250 kg do kopce jede 30, po rovině maximálně 70 a z kopce 90, ovšem za předpokladu dobrých brzd ( jednookruhové ) , tak se s ní dá jezdit. To je moje zkušenost.
Motor 1203 je vlastně předválečný Popular , jen s vyšším zdvihem. Protože ale Popular je lehčí ( cca 750 kg ) , jede stejně jako Š 1203. Jen ty brzdy - z devadesátky ta 1203 brzdí podstatně lépe. I proto bych s ní dál klidně jezdil.
Dost aut, jdu se věnovat dvěma kolům.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše: .... Vyráběla se asi 49 let. Kdo jiný to může o jednom typu užitkového auta říci ?
Ty to umíš napsat tak, že to vyzní jako by to mělo být něco pozitivního
Mám nabídku k vyzkoušení C4 až bude počasí na motorku. Doufám že budu fit než přijde teplé počasí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše: pech.> Možná je to divné, ale výroba u Ocelota skončila před asi 5 roky. I o tom se ve SM píše. O 1203 byl zájem i dál, dnes, jenže motor už přes veškerou snahu neudělal nic lepšího, než Euro II. A pokud nedosáhl na Euro tři, z moci úřední ho zakázali vyrábět. Proto 1203 někdy v roce 2015 skončila úplně. Vyráběla se asi 49 let. Kdo jiný to může o jednom typu užitkového auta říci ?
Nikdo, protože nikdo normální nebude 50 let vyrábět takřka beze změn auto, které bylo mizerné už na začátku svým výkonem a na konci úplně vším právě proto, že se na něm nic zásadního nezměnilo a ještě se snížila kvalita...
To že se to vyrábělo 50 let je čiré zoufalství, nikoli výsada či ctnost...
Měla jedinou výhodu, byla levná... Takže když dostal garážmistr v nemocnici nabídku, že místo aby koupil novou maloudodváku za půl míče, že mu Ocelot
prodá novou trosku, postavenou na původní doklady za tři kila... No tak to ještě pár let vydrželo - ten zájem... Pak ale zjistili, že v provozních nákladech se ta
troska stejně nevyplatí, protože Dieselová už levná nebyla a benzínová byla vždy dost užraná... Tak začali kupovat normální dodávky, které mají v případě
předního pohonu i o poznání níž podlahu, což je pro transport nemocných velká výhoda, když je na lehátku, kriplkáře, nebo pohybově omezený člověk nucen vystoupit pouze jeden schod, místo dvou... U zadohnaných aut ta vyšší podlaha přetrvává, ale ty se kupují na větší zatížení, ne jako busík pro tři nemocné a řidiče...
Kdybys věděl, jak dobře jezdí dnešní dodávky, už to toho nesedneš... 100koní je úplný základ v těch nejmenších a v těch trochu větších je běžně 150k.
S tím se jezdí dobře, dynamika se běžným osobákům dnešní doby vyrovná i v zatíženém stavu, dobře to sedí, dobře to brzdí a žere to proti trosce skoro půlku...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jinak - mám možnost vybrat si k ježdění z asi 4 aut vyrobených po roce 2000 ( ale i 2013, 2015 ) - něco jsem tady naznačoval . Nejraději a nejvíce ale stejně jezdím se Š 120. Mít dodávku se 150 kw, tak nevím...
Ted' jsem si dal 15 km na kole. V tom větru co je, se asi ani víc ujet nedá, meteo ukazuje že fouká 75 km / h., a to jsem chtěl jet večer na pionýru. Mám pocit, že v protivětru by se pionýr zastavil.
Jirko, má to být C 4 nebo C 4 PRO ? Rozdíl v nich prý je.
Já tu novou C 4 PRO vyzkouším asi až na jaře na Adeniu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše: pech.> Možná je to divné, ale výroba u Ocelota skončila před asi 5 roky. I o tom se ve SM píše. O 1203 byl zájem i dál, dnes, jenže motor už přes veškerou snahu neudělal nic lepšího, než Euro II. A pokud nedosáhl na Euro tři, z moci úřední ho zakázali vyrábět. Proto 1203 někdy v roce 2015 skončila úplně. Vyráběla se asi 49 let. Kdo jiný to může o jednom typu užitkového auta říci ?
co třeba buchanka1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Borntobewild píše: Pokud se někdo zamiluje do 120tky, je to jenom blázen . U 1203 bych nařídil ústavní léčbu.
Je to v podstate previa, jen to vzniklo o par let driv a ma to socialistickou kvalitu vyroby...
Naposledy editováno 27.12.2020 16:06:28
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
30kmh v dnesnim provozu je nesmysl, vytvari to nebezpecne situace a zdrzuje to vsechny ostatni. To muze jet clovek sebeopatrneji, ale presto je nebezpecnej uz tim, ze jede vyrazne pomalejsi rychlosti nez vsichni ostatni...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Na avii nedáme dopustit, protože kombinuje vlastnosti, které dnešní užitkáče nemají. Schválně, proč většina uhelných skladů aspoň jednu avii má, když je mnoho jiných, lepších alternativ?
Jinak většina socialistických vehiklů jsou strašné krámy, ale některé mají své nesporné výhody i dnes.
Naposledy editováno 27.12.2020 17:21:29
laďa-prášil píše: assassin> Já nedávno poslouchal mercedes sprinter nějaký bluetec nebo co a nikdy mi tak asi motor neladil mému uchu, to by to neskutečný... rozdíl mezi 1203 a tím co jezdí dnes, je jako ve všem ostaním, je to neporovnatelné, díkybohu, a díky tomu, jak jsme tvořiví, nelezeme ještě po stromech a nežereme jenom co nám spadne ze stromu..
..na druhou stranu to bude zároveň naše zhouba.
petruMRD píše: co třeba buchanka
Jo Buchanka se dělá dodnes... Ta utilitárnost je tam ale záměr.
Navíc má nový motor, který plní emisní normy a jeho parametry odpovídají tomu, na co se to auto používá.
Takže to není předválečný litr, ale moderní, dvouvačkový dvouapůllitr s trojnásobným výkonem proti trosce...
Takže Rusové dokázali Buchanku vylepšit natolik, že se prodávat může a pro těžaře, kteří přesně takovýhle wergl
potřebují se jich každý rok pár prodá..
Takže tam je to správně... Protože Buchanka je průnik průchodnosti, obsaditelnosti a ceny, kterou těžko kdo jiný nabídne.
1203 dobře jen vypadala... Ostatek byl od samého počátku podprůměrný a brzy potom už zcela tragický...
Milan1963 píše: pech.> Od roku 1985, kdy jsem skončil na Šumavě jsem už se žádnou jinou dodávkou nejel. Srovnávám tedy 1203 se ...1203, nebo Popularem.
Jinak - mám možnost vybrat si k ježdění z asi 4 aut vyrobených po roce 2000 ( ale i 2013, 2015 ) - něco jsem tady naznačoval . Nejraději a nejvíce ale stejně jezdím se Š 120. Mít dodávku se 150 kw, tak nevím...
.
Jenže ty nejsi normální. Jsi bezohledný sobec a znuděný provokatér, co prostě bude chcát proti větru za každou cenu....
Představ si, že budeš v tom autě každý den několik hodin a budeš plnit termíny podle logistiky...
Potom oceníš, že to auto má dobré jízdní vlastnosti, klimatizaci, dobrá světla a výkonný motor, takže je pohodlné a netáhne se jak smrad.
Jenže to ty odmítáš, protože jsi prostě Milan... Což po ta léta co jsem strávil zde, jest již synonymum pro označení blázen, vysírač, kverulant a pomatenec...
Žiješ si někde mezi lesy a hraješ si na tom, jak je všechno špatně... Nechceš se přestěhovat do jeskyně, chytat zvěř do jam a oblékat ovčí kůži?
Naposledy editováno 27.12.2020 18:03:53
assassin píše: Milan1963> Se 150kW dodavkou (mercedes v250 a viano 3.0 v6) jsem chvili jezdil a je to docela fajn svezeni, lepsi s tim v6 vianem, to jede na dodavku az dost, da se s tim po okreskach letět 150+ a to uz trochu smrdi
30kmh v dnesnim provozu je nesmysl, vytvari to nebezpecne situace a zdrzuje to vsechny ostatni. To muze jet clovek sebeopatrneji, ale presto je nebezpecnej uz tim, ze jede vyrazne pomalejsi rychlosti nez vsichni ostatni...
Svatá pravda. Provoz má být plynulý a bez zbytečného zdržování.....
Ale tatarovi to prostě nevysvětlíš. Jet dnes bezdůvodně 30 v provozu je bezdůvodně pomalá jízda a
je to regulérní přestupek. Inteligentní člověk nepojede bezdůvodně werglem o němž ví, že jede 30
do kopce a 50 po rovině v dopravní špičce po hlavní silnici, protože mu dojde jak moc je to špatně...
A u Milana je to zcela bezdůvodné, protože má doma minimálně jedno další auto, které je schopno
jezdit normálně v dnešním provozu. Přesto se chová sobecky a jezdí všude línými wergly...
Dovedu pochopit, že mu to dělá radost, ale je třeba se ohlížet na ostatní, kteří nejedou pro radost,
ale účelově a jeho mrdání se v provozu jim způsobuje značné problémy bez relevantní nutnosti.
Osmdesátileté auto prostě do běžného provozu nepatří, patří na vete akce, kde se s jeho vlastnostmi počítá a
podle toho se řeší trasa. Ono je i to padesátileté auto na hraně... Protože pokud je v pořádku, tak toho běžného provozu celkem schopno je. Ale Milan ho má v bordelu, takže toho schopno není...
Já jsem moc rád, že nemusím jezdit 1203 ani 120. Tyhle životní etapy už mám za sebou a nechci se k nim vracet...
Dnešní auta jsou prostě 1000x lepší ve všech směrech.
Naposledy editováno 27.12.2020 18:03:26
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Bezpečnost u těchto starých aut je na nule. Kámoš má nádhernýho Jeepa Willise a už pár let s ním nevyjel ani na blízké srazy, protože má jednoduše strach ( žádné dveře, žádné pásy, žádné airbagy ).
Milan asi nemá pud sebezáchovy , anebo tu jízdu v těch vehiclech bere jako adrenalin .
assassin píše: Je to v podstate previa, jen to vzniklo o par let driv a ma to socialistickou kvalitu vyroby...
Ty vole, srovnávat 1203sku a Prévii je jako srovnávat 1203sku a žebřiňák, tažený voly. Vyráběly se prakticky ve stejné době. Prévia motor o 3násobném výkonu, MPI, ABS, klima, kotouče na všech kolech, víceprvková náprava, posilovač řízení, okna a zrcátka v elektrice. A hlavně precizní zpracování a několikanásobná životnost.
PinkPanther píše: Možná by mu to došlo, až by skončil ve špitále po tom co by do něho někdo naboural.
Bezpečnost u těchto starých aut je na nule. Kámoš má nádhernýho Jeepa Willise a už pár let s ním nevyjel ani na blízké srazy, protože má jednoduše strach ( žádné dveře, žádné pásy, žádné airbagy ).
Milan asi nemá pud sebezáchovy , anebo tu jízdu v těch vehiclech bere jako adrenalin .
A zrovna ta 1203ska je ještě mnohem nebezpečnější než cokoli jiného. Tam jenom blbé nedobrždění v hustém provozu může stát život.
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
PinkPanther píše: Možná by mu to došlo, až by skončil ve špitále po tom co by do něho někdo naboural.
Bezpečnost u těchto starých aut je na nule. Kámoš má nádhernýho Jeepa Willise a už pár let s ním nevyjel ani na blízké srazy, protože má jednoduše strach ( žádné dveře, žádné pásy, žádné airbagy ).
Milan asi nemá pud sebezáchovy , anebo tu jízdu v těch vehiclech bere jako adrenalin .
To je taky pravda, ale to už je nehodový děj... Nicméně zbytečná překážka, stejně jako každá překážka v provozu, vyvolává na ní nutně navázané
jednání okolí a jelikož je to překážka nejspíše i nepředvídaná, tak může nastat nějaká chyba a následný nehodový děj s výsledkem o kterém
mluvíš...
Milan je natolik mimo, že by to měl uzavřené jednoznačně tak, že všichni jsou blázni, když jezdí 90-110-130km/h, místo jeho oblíbených 30-50-50,
protože nikdy nepochopí, že jedou proto, aby se přepravili a v tom jim srát se po silnici rychlostí traktoru, rozhodně nepomůže...
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Borntobewild: no taz asi jo, 1203 bude o dost starší ne? Koncepce stejna, jen jine provedeni.
assassin píše: Pech: ja myslim, ze Milan Tebe, me a par dalších hecuje, jezdi “normalne”, ale ma prdel z toho kdyz nas tim vytočí
Borntobewild: no taz asi jo, 1203 bude o dost starší ne? Koncepce stejna, jen jine provedeni.
Taz je jen o místě výroby. Změn bylo pár, spíše kosmetických za celá ta léta.... 6e na posledních pár let byla lepší převodovka a nebo že
zvedli objem motoru při takřka stejném výkonu... To je opět jen a jen zoufalství..
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Assasin- Nad 155 i když není velký vítr mám už v dodávce docela strach ale vždycky se najde jiný dodávkář díky kterému se hranice posune dál. Nebo chci obědvat a uberu na 130.
Dvanástsettrojku jsem chtěl před 20 lety kupovat na cesty na okruh ale kluci mě vždycky sprdli tak že jsem to nechal být.
Avie proti Dafu o třídu horší vše. Jako renault průměr dobrý tak maximálně pro pekaře a ježdění kolem komína. Jako Avie dobrá překážka v silničním provozu a na trávení ostatních.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |