1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: FiZzeR> karma?
... he?
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Hoši, nějaký zkušenosti s RX8 ?
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
No ne, jen se ptám...stýská se mi po zadohrabu a zkusit se má všechno...tak až se za rok/dva budu rozhodovat co dál dělat mohlo by mě něco podobnýho chytit. Že je to svým způsobem sebevražda vím...ale zas sehnat dobrou kastli s "motorschaden", udělat repas. Odborníky na tyhle mazdy mám defakto dvě vesnice od toho kde bydlím...tak by to i mělo jezdit.
Kocandak píše: Ani jedno, ale blbej jsem dost
No ne, jen se ptám...stýská se mi po zadohrabu a zkusit se má všechno...tak až se za rok/dva budu rozhodovat co dál dělat mohlo by mě něco podobnýho chytit. Že je to svým způsobem sebevražda vím...ale zas sehnat dobrou kastli s "motorschaden", udělat repas. Odborníky na tyhle mazdy mám defakto dvě vesnice od toho kde bydlím...tak by to i mělo jezdit.
co ja vim tak motorschaden je vybehanej "valec" - u starsi RX7 to slo vymenit / opravit .... u RX8 je to soucasti bloku, takze se to meni komplet. a stoji to balik.
ja to uz leta nesleduju, takze je mozny, ze uz nekdo (pokud rikas ze nekoho na rx8 znas) vymyslel, jak opravit i tenhle motor - pokud jo, tak by to slo.
ja bych ale u zadohrabu chtel nejakej kroutak a to u atmosfery znamena aspon 5litru objem... nebo preplnovanej motor...
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Když ono se to ve mě láme, já mám rád co nejlehčí, pokud možno menší auta...ale ty jsou většinou 4 válce a slabý, "sporťáky" pak bez střechy...a to nechci. Šestiválec co teď mám je fakt super, ale zas je to předokolka a už je to poměrně težký auto. A idálně aby to ještě mohlo táhnout motorku na vozíku Ono to vede k obligátnímu "koupím bávo", ale to se mi taky nechce.
Ale já to teď řešit nemusím, jen že ležím nemocnej a vymejšlím kokotiny
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
bawo mi prijde to same, 2.8 urcite... Mko je trochu lepsi.. ale porad ty 3litry v atmosfere moc netahaj...
jak rika petr, ty nissany pocitove tahaj jinak, kvuli turbu, zvlast kdyz to jde docela snadno prefouknout a je to lehoucky auto...
vyzily a vybehany jsou vsechny starsi sportaky... ale jsou docela jednoduchy, nissan je uplne simple jak stary bawa, a sezenes na to vse...
Naposledy editováno 28.05.2018 11:02:48
Pocitově je turbo jasný, osobně mám ale rád atmošku...a líbí se mi i ta jednoduchost a teoretický bezproblémovost. Co by se i mě líbilo s turbem by byla Mk2 MR2...ty ale nejsou v evropě.
Kocandak píše: A není to všechno totálně vyžilý a vyběhaný ? Pokud je teda řeč o nissanu
Je, ale GO nevyjde zas až tak draho a existuje na to nespočet aftermarket dílů. Pokud si dobře pamatuji, tak u SR20DET nebyl problém 300HP na sériových vnitřnostech, ale kdybys dělal repas, vyplatí se trochu zainvestovat a pak je výkon omezený jen tvým rozpočtem. Na těch 1 100 - 1 200 kg to jezdilo super, což dělala hlavně geometrie auta/posezu. S tím uměl jezdit dveře každej, kdo aspoň dvakrát seděl za volantem. Nevýhoda je, že polovina těch aut je do banánu a druhá shnilá.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
A osobně v to nemám moc důveru, v generálky...málokdo to umí fakt precizně. U dvoutaktu, wankelu je situace jednodušší. To teď myslím obecně, ne že chci po RX8, ta mi skočila do hlavy dnes ráno a už je zas pryč
Kocandak píše: Úplně nejjednodušší bych měl, kdyby se dalo swapnout něco moderního do e36...
Co bys tam chtěl swapovat? M50B25 bezvanos, do toho klika s pístama z M54B30 (lehce pohonit válce, nezapomenout vyměnit mrdkoidní třílitrový kruhy), vačky buď schrick nebo nechat sériový (M50B25 bezvanos), jednohmota, svody stačej z aliexpresu (tady je prodává šmídman ), a tumáš. Ideálně odladit, ale prej to sériová jednotka docela dobře kouše. Nejvíc srandy za nejmíň peněz, gůgli "M50B30 stroker".
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ale já mám e36 4hrncovou sračku, takže problém s papírama a tak dále. A s šestiválcem už to není lehký auto
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
dfens-cz.com/proc-jezdim-starym-autem/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: assassin> To už nic moc navíc nepřináší, jen hmotnost. Spíš takhle S38B38 Jenže kde jsou ty časy. A navíc servisovat bych to nechtěl
N54 bude o 10-20kg lehci nez S38 ... 400+ bez zavaznejsich uprav a jede od 1500 do omezovace, ty atmosfery musis tocit...