Muj osobni nazor je takovy, ze 4 val nema charisma, je to moc mekke, uz od prvni chvile, kdy jsem poprve nastartoval V2 mi zaclo srdce tlouct v jeho rytmu. Samozrejme to ma i svoje mouchy, ale to je to co dela V2 tim co jsou. V2 RULEZZZZ....
Ale jak rikam, neni clovek ten, jenz by se zavdecil lidem vsem, takze kazdy dle sveho gusta...
...jo a litam na vrtulniku TL1000R
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
o tom tlaku, kterej nastanu při prudčím otočení na kterejkoliv kvalt se bavit nebudu. U V2 se ale musí holt více myslet, než to skopeš do točky o 3 kvalty.... . Neni to prostě pro debilky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
DaveTLR>nevím no, někdo tady psal že V2 nahoře nejedou...když za to vemu při 240 km/h tak to zrychlí celkem dobře .
o tom tlaku, kterej nastanu při prudčím otočení na kterejkoliv kvalt se bavit nebudu. U V2 se ale musí holt více myslet, než to skopeš do točky o 3 kvalty.... . Neni to prostě pro debilky
Mno co sem slysel tak TL-R je snad vyjimka co jede i nahore, bohuzel sem zatim nemel prilezitost vyzkouset.
nechci to furt trapně vychloubat, ale TLR mě mile překvapilo, 0-200 km/h za 8 s. to je na její váhu slušný. 281 km/h stačí taky bohatě. spotřeba při dnešním tempu okolo 10-11 litrů stačí taky :\
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
AgentMlicnak>sem přesedlal z horneta 900 na sv1000 a hornet byl čaj. Totální.Na Sv to je mazec..od 3 tisíc to chce trhat ruce a nahoře, to je tah jak lokomotiva. Na hornetovi jsem měl hrozně málo rychlosti, nakopal jsem tam 6stku desne rychle,to byla nuda...na SV mam rychlosti zase hrozne moc,jen 1,2,3 a občas 4 a je to fakt poježdění
Myslím,že tomu co jsi napsal rozumíš jen ty
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
hornet byl jak scooter, elektromotor, stačilo tam dát 6 tou rychlost a jen točit plynem. Nic moc zábava. Když jsem trošku víc řadil, tak to vyšlo nastejno, připadal jsem si jak na dvoukolovém autě pro rodinu.
Ovšem SV1000, to poskytuje zábavu v každém rychlostním stupni, od třech tisíc ot/min až do omezovače to rve jako drak, samozřejmě v první polovině méně, v druhé o dost víc. Je ale také potřeba řadit, pod 3 tisíce to krchlá, takže člověk si konečně připadá jak na moto. Vezme za plyn,brutal zátah, otáčkoměr překročí 6000 a nástup lepšího brutal zátahu, kopnu 3, zase brutal zátah, 4 a zase brutal zátah,ale už je tam 190, tak uberu, otáčky padnou, podřadim, zpomalim, vesnice, nakopu 2 nebo 3, motor si jen tak lehce bručí,ale i tak krásně duní a jedu si 50km/h, za vesnicí se mi ani nechce zrychlovat, protože ten dvouválec potěší i v 50ti km/h...fakt mě ten dvouválec baví
Naposledy editováno 07.05.2009 14:47:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
ZdeněkS>okej, remake :)
hornet byl jak scooter, elektromotor, stačilo tam dát 6 tou rychlost a jen točit plynem. Nic moc zábava. Když jsem trošku víc řadil, tak to vyšlo nastejno, připadal jsem si jak na dvoukolovém autě pro rodinu.
Ovšem SV1000, to poskytuje zábavu v každém rychlostním stupni, od třech tisíc ot/min až do omezovače to rve jako drak, samozřejmě v první polovině méně, v druhé o dost víc. Je ale také potřeba řadit, pod 3 tisíce to krchlá, takže člověk si konečně připadá jak na moto. Vezme za plyn,brutal zátah, otáčkoměr překročí 6000 a nástup lepšího brutal zátahu, kopnu 3, zase brutal zátah, 4 a zase brutal zátah,ale už je tam 190, tak uberu, otáčky padnou, podřadim, zpomalim, vesnice, nakopu 2 nebo 3, motor si jen tak lehce bručí,ale i tak krásně duní a jedu si 50km/h, za vesnicí se mi ani nechce zrychlovat, protože ten dvouválec potěší i v 50ti km/h...fakt mě ten dvouválec baví
Neodpustím si poznámku..píšeš samé brutál..brutál....no pokud jsi chtěl opravdu brutální syrový V2,měl jsi spíš sáhnout po starší sestře TL1000R(S)tam bych tvé nadšení i chápal
Naposledy editováno 10.05.2009 16:47:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
ne já mám radost prostě z toho průběhu dvouválce. Jak to chytne 3 tisíce, tak se to rozletí a v 6ti tisících další kopanec,takže radost vytočit každou rychlost do omezovače. Euforie zátahu od 3 tisíc. 4válec měl zátah až někdy nad 7mi tisícema.A stejně to byl takovej vlahej tah:)
Dawe02>Musim chapat prevod jako:
1. silovy (momentovy) prevod
2. rychlostni prevod
Rekneme ze mas motor ktery ma velmi velky vykon a ma maximalni otacky 10000 rpm a tomu odpovida rychlost 250km/h.
Na seriovy prevod nemas problem dosahnout max. otacek na nejvyssi rychl.stupen. (diky vysokemu vykonu - P=M*omega).
Tzn. ze mas dost momentu v techto otackach na to, abys prekonal pasivni odpory (vsechna treni) a odpory pripadnych potencialnich sil (jizda do kopce). Aby ses na tyto otacky dostal, musis mit v kazdy okamzik alespon o malicko vice momentu nez jsou odpory a pot. sily...jinak nezrychlujes a nedosahnes maximalnich otacek.
V tuhle chvili te napadne, ze bys rad zvolil "rychlejsi prevod", abys dosahl vyssi rychlosti.
Zmenis tedy o zoubek do rychla.
Co nastane? Rekneme ze mas stale v celem spektru otacek v kazdy moment zrychlovani dost momentu na prekonani treni+pot.sil a vse jde hladce, stale na nejvyssi rychl. stupen vytocis max. otacky a hle...jedes 260km/h misto 250km/h.
Super, reknes si... chci jet 300km/h a nasadis prevod hodne do rychla. Ale nastava problem, prevod do rychla prevoduje nejen otacky motor-->kolo, ale i moment motor-->kolo a to znamena, ze krom toho ze potencialne muzes pri 10000prm na motoru jet 300km/h i to, ze mas na zadnim kole i mensi moment...no a muze se stat, ze pri zrychlovani v jiste fazi narazis na situaci, ze ti dodavany moment na zadni kolo nebude stacit na prekonani odporu+pripadnych pot. sil a zrychlovani se zastavi (treba na nejvyssi rychlostni stupen na 8000rpm.). Muzes to obejit treba extremnim vytocenim predposledniho r.s. a nebo tim, ze si pomuzes prekonat kritickou pasaz jizdou z kopce...ale uz nemas proste a jednoduce moznost dosahnout "maximalni rychlosti prevodu" z duvodu nedostatku vykonu (M*omega).
Je tedy uz doufam jasne, ze prevodovanim do rychla se pripravujes o zrychleni (moment) ale ziskavas potencialni maximalni rychlost...viz splneni podminek vyse.
Trochu jsem se pro tebe rozepsal a myslim ze je z toho poznat podstata prevodovani a zavislost momentu, rychlosti, vykonu. Snad staci
todle info ma formu
GRASSEL>DaliboRR>intolerant> Hele myslim si ze premeruji vsechny a je otazka ktera znacka o kolik.Tech necelych 300km/h co mi to ukazalo je samozrejme nesmysl,ale realne tech 270 to jet mohlo,ale nevim nemam to nezavisle mereno.
rsv je jediná motorka co nekecá, nebo např podměřuje.
co jsme si ja vsiml,RSV ma snimani rychlosti u zadniho kola...nepremerovala by v pripade ze bys mel nesjizditelnou pneu na snimanem kole,pokud ji nemas coz je skutecnost musis tedy neustale menil koeficient k vypoctu rychlosti a taky nevis co tam aprilia nastavila napevno ve vyrobe ze...tak prestan zit v bludu ze jedine RSV meri presne...uz po prvni stovce km na nove gume ti presne nemeri
http://www.leftlanen...nder-motorcycle.html
2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
ZdeněkS>njn, všichni se nakonec shodli na tom, že 2V je prostě lepší na motorce a už není o čem diskutovat
Jo a proto je čtyřválec nejoblíbenější
Já bych to viděl tak: Kdo nic neumí,bojí se a chce at mu to ne-je-de..sedlá V2.Ostatní sedlají čtyřválcové rakety
edit: písmenko
Naposledy editováno 20.06.2009 09:25:07
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Si asi na TLR nikdy nejel, nebo na podobným V2, jinak bys tu neplkal nesmysly že to nejede.Osobně proti R4 nic nemám, ale jsou takový User Friendly což V2 nejsou a to je na nich to zábavný, baví mě moto krotit a ne si vozit jen tak prdel s motorem R4 s otáčkama v bezvědomí.......
teraz ide iba o to komu co sedi.inac cakal som lepsi zatah od spodu,a ono to treba aj radit. :\ .XX mala spodok hodne lepsi,V2 maju dobre stredne pasmo. asi sa vratim k R4
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Naposledy editováno 21.06.2009 09:12:09