globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2019 v 08:17 | Nahoru | #7711

Sonicek píše: CBRdrahos> samotná koncovka udělá fakt velice málo, když to přeženu, tak 5hp...



Samotna koncovka ti 5K neda, mozna nejake 3 poniky na vrchu, ale jinak ti sebere stred.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2019 v 08:24 | Nahoru | #7712
SLEEPER> to je mi jasný a spíš mi včera přišlo , že úplný konec otáček byl lepší s originálním výfukem.
Jenom trochu nevěřím , že RP je tak špatný když to má každý okruhar

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2019 v 08:34 | Nahoru | #7713
CBRdrahos> Spatny urcite neni, ale je to o "kompletnim balicku" vzduch, filtr, elektronika, vyfuk. system, ktery se musi vyladit.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2019 v 08:44 | Nahoru | #7714
SLEEPER> proto jsem psal max., ale klidně to může být i se znaménkem mínus. Tak dáš db killer, v hodně případech to zvedne střední pásmo, ale tady se bavíme cca. o 1-2hp, 1nm :D takže vlastně nemáš šanci poznat rozdíl

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2019 v 08:50 | Nahoru | #7715
CBRdrahos> divej, já nikomu neříkám nevnucuju můj názor, ale když to teda srovnám. Cena +- stejná jako renomovaných značek, nemáš tam homologaci, výfuky nejsou odbržděné, resp nikdy nevíš co z toho ve výsledku vyleze.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2019 v 08:53 | Nahoru | #7716
SLEEPER> hmmm....ale i tak to nebude jak to má třeba akrap Kámoš dělal sůzu gsxr1000 rv.018, stejná motorka, ale jednou měla jen filtr a komplet od akrapa, a druhá měla filtr, komplet yoshi, leštěné kanálky a race těsnění pod hlavou, bude si divit, ale motorky na brzdě ukázali úplně to stejné...pak si vyber

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2019 v 09:19 | Nahoru | #7717

Sonicek píše: CBRdrahos> protože RP je sračka jak budu mít přesná data, tak Vám to tady příznivcům této značky dokážu Jako dělají věci kvalitně, je z toho cítit kvalita, ted na 300ZGH jsem se byl podívat na stánku, jako nemám nic proti, ale jak se moto dostane na brzdu, tak to ukáže, ty výfuku nefungují ani tak zdale dobře jako osvědčené zančky typu, Yoshi, Akrap,Arrow apod...prostě p. Pokorný má na firmě brzdu, ale žádnej výfuk tam nikdy zkoušenej ani nebyl...nic víc k tomu nebudu rozepisovat. A jinak když se podívám na cenovku nových svodů + koncovky tak jsi na ceně lepších výfuků třeba moje FZ1. RP 22tis svody bez koncovky, komplet od yoshi 24tis včetně koncovky....já mám jasno Ale kdybych Ti mohl za sebe poradit, tak si kup Akrapa, to je značka co opravdu funguje, top kvalita a hlavně to co Ti to ukáže ve výsledku na brzdě, je jasným důzem že ty výfuky opravdu fungují jak mají
Přístí týden mi přijde komplet akrap na FZ1, aktuálně tam mám full od Arrow, a vsadím ruku do ohně, že rozdíl budu dost velkej, počkejte si na výsledky, už si pomale domlouvám termín na další doladění.



Ad cena, na webu nabízí kopii QD výfuků na mou agustu, tak jsem poslal poptávku... Nacenil mi to na 30 bez daně, protože ruční výroba (Homologovaný originál stojí 25 s daní a s dopravou )

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2019 v 09:20 | Nahoru | #7718
Sonicek> Tomu verim.

Drive, v dobe fast & furious, kdy jsme ladili shade, kamos udelal na 110R hlavu, kanaly, dal to na brzdu a vyplivlo mu to hodnoty z fabriky.

Jinak vzdycky, kdyz das sport. filtr, musis na brzde poladit, jinak to budes mit moc chudy. Motorka ti otevreny filtr nepobere jako auto. Hodne lidi na to sere a mrvi tim motor.

Naposledy editováno 31.05.2019 09:20:56

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2019 v 09:23 | Nahoru | #7719
SLEEPER> Pokud motorka má lambdu, tak filtr pobere jak nic, už jen proto, že filtr v origo boxu udělá rozdíl nula nula nula (hodně nula) hovno

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2019 v 09:24 | Nahoru | #7720
FiZzeR> to jo, ale ktere motorky lambdu maji...

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2019 v 09:27 | Nahoru | #7721
SLEEPER> tak ona motorka skoro nikdy nemá to co uvádí výrobce tak filtr Ti jen zajistí více vzduchu do airboxu, pak největší podíl jak to bude jako celej fungovat jsou sací hrdla a celkově turbulence v sání....když se podívaš tak dneska mají proměnlivé délky sacích hrdel, pro střední pásmo jdou hrdla nahoru, a když potřebuješ výkon ve vršku tak hrdla jedou zase dolů...u motorek co to nemají tak hledáš fungující kompromis

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2019 v 09:28 | Nahoru | #7722
SLEEPER> je jich dost, motocyklový vozový park mládne

btw,
RSV K&N, posléze otevřený sání bez filtrboxu + domorobo svody a koncovky, 80kkm a furt vrněl jak zamlada
ZX10R K&N a průchozí mivvák, mínus přívěra mínus sekundární klapky, ode mě šla s cca 60 a motor si vrněl

... žádná lambda, žádný odladění, žádnej problém...

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2019 v 09:30 | Nahoru | #7723
FiZzeR> co říkáš je blbos, žádná moto se neumí doladit směs sama , teda umí to, ale jen na volnoběh takže nesohlasím s tvrzením, že když dáš filtr tak si to doladí jednotka sama

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2019 v 09:30 | Nahoru | #7724
SLEEPER> všechny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2019 v 09:32 | Nahoru | #7725
FiZzeR> Moderni bajky maji, ale takove ty klasiky r1, cbr, gsxr......cca do r.2010 (kterych jezdinejvice), nemaji.

Ale to je fuk. Ja jen, ze kazdou chvili ctu na inzerci otevreny filtr, ktery se, bez ladeni, bere jako pozitivum.

Sonicku a kdyz maji, tak to porad neumi pracovat, jako lambda senzor v aute.

Naposledy editováno 31.05.2019 09:32:45

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2019 v 09:33 | Nahoru | #7726
SLEEPER> moto nemá váhu vzduchu jako auto :)

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2019 v 09:35 | Nahoru | #7727
Sonicek> a proto musis ladit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2019 v 09:37 | Nahoru | #7728

Sonicek píše: SLEEPER> moto nemá váhu vzduchu jako auto :)



Nemá MAF, má MAP, to měly i blbý stříkačky z přelomu tisíciletí... Každopádně důležitější je zpětná vazba, čili lambda a fuel trim na základě toho co z ní leze. Jasně, asi to nebude tak komplexní řízení jako v autě, ale princip bude stejnej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2019 v 09:38 | Nahoru | #7729
FiZzeR> ale tohle přece nic neříká? To že tě to pořád potahá a motor má krásnej chod, to není důkaz toho že je vše v pořádku. nejsem ladič, ale nějakou představu o tom mám, takže vím že takto udělat přestavbu bez odladění je blbost, moto Ti pojedu asi tak stejně, spíš hůř

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2019 v 09:40 | Nahoru | #7730
FiZzeR> Mne kdysi rikal Jirka Latr (sef technik zavodniho tymu MS intermoto hradec kralove), ze si ten sport. filtr standardni moto-elektronika uplne nepobere a jezdi to na chudou smes.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2019 v 09:42 | Nahoru | #7731
SLEEPER> to je logický celkem....ber to takže pokud upravíš poměr vzduchu + ještě to rychlejc vypláchneš díky výfuku, tak nikdy nemůže být daný poměr paliva a vzduchu v ideálním poměru, aby to fungoval tak jak má

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2019 v 09:42 | Nahoru | #7732

Sonicek píše: FiZzeR> ale tohle přece nic neříká? To že tě to pořád potahá a motor má krásnej chod, to není důkaz toho že je vše v pořádku. nejsem ladič, ale nějakou představu o tom mám, takže vím že takto udělat přestavbu bez odladění je blbost, moto Ti pojedu asi tak stejně, spíš hůř



Někdy jo, někdy ne, každopádně toho že mi to zmrví motor když si tam dám K&N nebo jinou koncovku bych se opravdu nebál Btw, jak to dělají výrobci, odlaďují každý kus na brzdě, nebo tam prostě naserou nějakej defaultní "přiměřeně" software a pošlou motorku na krám?

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2019 v 09:47 | Nahoru | #7733

SLEEPER píše: FiZzeR> Mne kdysi rikal Jirka Latr (sef technik zavodniho tymu MS intermoto hradec kralove), ze si ten sport. filtr standardni moto-elektronika uplne nepobere a jezdi to na chudou smes.



A fakt si myslíš, že je v tom airboxu do kterého leze vzduch dírkou o ploše desetiny plochy filtru samotnej filtr ten největší špunt?

A jak se to dělá, když se ten filtr moc naolejuje nebo naopak zanese mouchama? Má každý ladič víc map podle špinavosti filtru?

Naposledy editováno 31.05.2019 09:47:56

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2019 v 09:47 | Nahoru | #7734

FiZzeR píše: Někdy jo, někdy ne, každopádně toho že mi to zmrví motor když si tam dám K&N nebo jinou koncovku bych se opravdu nebál



Dobre, ale smes mas chudsi => vyssi teploty ve spalovacim prostoru nebo?

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2019 v 09:48 | Nahoru | #7735
FiZzeR> tak každopádně když tam dáš KN tak automaticky posíláš do motoru dost bordelu, papírovej je prostě stále lepší co se týče životnosti. Další čast je koncovka, jasně....samotná koncovka nic moc neudělá, ale když dáš systém, tak už nemáš ani kaťík a moto Ti po tomto zásahu vůbec nepojede (vlastní zkušenost) a jezdit s moto v tomto stavu je dost na piču :) Každej motor se neodlaďuje to je jasný....prostě udělají se motory na páse, napíchnou se jednotky a mapou co funguje a jde to do světa. Ale taky když třeba vezmeš úplně moto v sérii a zajedeš na brzdu, a necháš to doladit, tak uvidíš že to v úplném základu jde udělat lépe.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2019 v 09:49 | Nahoru | #7736

SLEEPER píše: Dobre, ale smes mas chudsi => vyssi teploty ve spalovacim prostoru nebo?



A jak to víš že je chudší? Dokud to nezměříš, je to jen odhad.

Btw co jsem tak koukal, tak spousta motorek je v defaultu v rámci bezpečný rezervy bohatší než by musela.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2019 v 09:50 | Nahoru | #7737

SLEEPER píše: Dobre, ale smes mas chudsi => vyssi teploty ve spalovacim prostoru nebo?


přesně

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2019 v 09:50 | Nahoru | #7738
On to píše v teoretické rovině

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2019 v 09:52 | Nahoru | #7739

Sonicek píše: On to píše v teoretické rovině



To tady píšem všichni

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.5.2019 v 10:06 | Nahoru | #7740

Sonicek píše: On to píše v teoretické rovině



JO
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist