1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Můžeš se podělit ? Tady, nebo radši přes SZ ?
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
A ještě střecha. Vím, že většinou mají auta střechu s mechanickým stahováním a natahováním. Dělali i elektrickou ?
Zatím dík.
Co se strechy tyka, delaly se obe varianty, casteji bych ale rekl ze s elektrickou...
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ten mechanizmus střechy, jsou tam nějaké zrady, nebo to mají vcelku spolehlivý ?
Jinak co jsem se dočetl, podvozkově by tam neměl být většinou žádný draze řešitelný problém, máš nějaké poznatky na co dát u tohoto auta obzvlášť bacha?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Osobne bych volil mechanicke sklapeni... mensi vaha, o starost min. Ja mam elektricke a trochu zlobi, asi spatny koncovy spinac.
Podvozek je bastl ze dvou generaci, to neni problem, naopak je dost dilu kdyz je treba...
Dal bych bacha na spatne opravene bouracky, auta bez historie a na rez.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pokud M50, tak ruce pryč, je to sice ingot co vydrží nesmysl, ale váží taky nesmysl a funguje jen stylem "furt v červeným", tam bych bral určitě tu 1.9 103kW.
Pokud M52 singlvanos, tak ten má aspoň hliníkovej blok, ale jinak taky žádná výhra (furt bych bral spíš 1.9), a M52 s doublevanosem bych se nebál vůbec, to je dobrá volba.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Bude to dovoz z Bavorska, po němcovi, se serviskou, mám tam člověka co mi to sežene, ale musím mu dát základní podmínky. Tak snad to do jara vyjde .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: FiZzeR> M52TUB
ideál... teda, do krámu pro rohlíky dobrý, ideál by byl Z3M, dostačující volba třílitr (a i ten nejede)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: ideál... teda, do krámu pro rohlíky dobrý, ideál by byl Z3M, dostačující volba třílitr (a i ten nejede)
Z3M je aktualne nerozumne drahy...
Rikam, ze jezdim na klobouka...
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: MedWed> Dvoulitr M50 nebo M52 (a single nebo doublevanos)? V hnusnejch kárách nemám přehled, tak nevím co tam strkali.
Pokud M50, tak ruce pryč, je to sice ingot co vydrží nesmysl, ale váží taky nesmysl a funguje jen stylem "furt v červeným", tam bych bral určitě tu 1.9 103kW.
Pokud M52 singlvanos, tak ten má aspoň hliníkovej blok, ale jinak taky žádná výhra (furt bych bral spíš 1.9), a M52 s doublevanosem bych se nebál vůbec, to je dobrá volba.
M52B28 byla vzdycky modla a ted prijdes ty,ze nez to tak radeji 1,9? co je na tom singlevanosu horsiho nez na double? to ze je tam o kurvitko min?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: Z3M je aktualne nerozumne drahy...
Rikam, ze jezdim na klobouka...
...na spotřebu jsi chtěl napsat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: M52B28 byla vzdycky modla a ted prijdes ty,ze nez to tak radeji 1,9? co je na tom singlevanosu horsiho nez na double? to ze je tam o kurvitko min?
Řešíme dvoulitra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Řešíme dvoulitra
... ale jen z cenovyho pohledu... jinak se samo 2.0 v Z3 nevyplati...
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
z tech "malejch" motoru bych si vzal ten 1,9 103kW jak pise fizzer...
fizzer: uz chapu...nevsiml jsem si, ze je rec jen o 2,0 ...
318is mi prijde jako zabavna lehka motokara. sestivalec tu hravost docela zabije, proto bych rekl ze ma smysl az kdyz prinese navic nejakej ten vykon (2,8 -3,0)
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Assassin - možná blbej dotaz, ten motor 1.9 103 kW a dvoulitr jsou dva motory, nebo tomu 1.9 říkáte dvoulitr ?
Dřív to bylo jasný, 316i čtyřválec obsah 1600, 318i čtyřválec 1800 obsah, 320i šestiválec dvoulitr, 323i šestiválec,atd.