1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
A proč by se měli prioritně rozhodovat mezi třema závodama v jednom termínu a pak sedět zbytek roku doma na prdeli? Problém je ten, že "otevřených" akcí je málo a nebo jsou s omezeným počtem závodníků. Daleko víc je klubových akcí jen pro zvané, kam nemá moc lidí šanci se dostat. Sand Baja mě mrzí. A zrovna je to ten případ kdy se jedná o uzavřenou trať, takže pohyb lidí v letních měsících nehrozí. A vojáci tam určitě celej rok taky nekempujou. Opravdu tam chybí ta spolupráce, bo jinak by Haro řekl, že ten termín je moc narychlo, že potřebuje jinej. Ale spíš si myslím, že tam není ani zájem o komunikaci. Teda až na tebe, tak doufám že ti to vydrží a držím pěsti. A příští rok se nechám překvapit.
Letos jsem řikal že pojedu hlavně na RBM, Sand rally a Oldřichov. Oldřichov je out, Sand už v podstatě taky. Na RBM jedu.
Misterjohny - děkuji za prostor se vyžvanit, ale sere mě to zdůvodu že se nedostanu na víc akcí, kde bych viděl ten tvůj xichtík . A hlavně taky ostatní lidi.
Naposledy editováno 27.03.2013 20:57:20
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
mich76 píše: Zdravím,prosím zde přítomné advíkáře o radu,koupil jsem loni lc4 adventure r.v 2007, ale z nedostatku času jsem najel cca 1600km a vše vpoho a nyní jsem si nechal udělat koncovku výfuku,jako že trochu poladím.Při této příležitosti jsem si vyndal karburátor a co jsem nezjistil,že prodejce fikaně zamaskoval odpojení nějakého snímače na klapce(zřejmě na předstih) .Já vím,že jsem si měl motorku řádně prověřit,ale ani v servisu kam jsem ji dal na ní neschledali nic špatného.Otázka zní co by se mohlo ukríval za tímto záměrem.Jinak motorka jezdí.Takže přegumičkuji karbec vložím nový vzduch.filtr a chci jít na brzdu.Poradí mi někdo co by to mohlo znamenat a co mám ještě prověřit????? Díky
Cau, udelej fotku, ale myslim ze je to cidlo, ktery stejne vsichni odpoji. Neco ve smyslu omezeni otacek pri plnym plynu ... takze klid
Rumas> na RBM uz se vsichni tesime Baja je daleko, draha a jestli to bude jako loni Sand Rally tak zazemi na nic Me se zatim kazdej vikend neco kreje, at uz zavody nebo jiny veci, holt je treba vybirat a v lete v tom horku jezdit mozna tak na koupak
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Na Motoráj bych také jel rád, už si to plánuju.
Naposledy editováno 28.03.2013 07:33:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Jirka77 píše: Janek> to ale zase mluvíš o jedné akci ( sice 4 denní ) za x měsíců. Když seženu parťáka na cestu ( že Stygi ), tak bych tam jel.
tak určitěěéééé
Jake jste meli trysky v karbecu s ladakem. Zajima me hlavne velikost hlavni a volnobezne trysky a idealne i poloha jehly.
Mam tam ted ladak Leo Vince a s originalnima tryskama 45 a 142,5 je to chude.
Diky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Mělo by to mít vliv jenom při zařazeném druhém a třetím stupni (snímač zařazeného stupně) při rychlé akceleraci.
U Mikuni podtlakového karburátoru TPS vyhodnocuje otevření klapky a ovládá otevření EPC ventilu, který přisává luft nad membránu karburátoru, čímž by se šoupě mělo pomaleji otevřít.
Celý je to kvůli omezení emisí, já to mám odpojený a u Mikuni jsem měl odpojenou hadičku z karb nad membránou a tento otvor zaslepenej.
Akcelerace by se měla na 2,3 mírně zplepšit, ale já to ani nevnímal..
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
mich76 píše: A co se týče rolen vahadel Jaký je zde váš názor měnit či neměnit????
Většinou se píše, že rolny vydrží 20 tisíc. A ty máš najeto už min. 2x 20 tisíc. To by znamenalo vyměnit. Ještě by chtělo zjistit v kolika byly měněny ty vačky,
Myslím že vačky byly měněny právě z toho důvodu, že někdo nevyměnil včas jen rolny.
Já mám ročník 2002 a vloni touto dobou měla na tacháku necelých 18000 km. Nevím kolik mohu těmto údajům věřit a tak jsem nechal rolny vyměnit.
Byly ještě v dobrém stavu, což by znamenalo že údaj tachometru nelže.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |
Divný zvuk KTM LC4 Adventure | Chlup86 | 6 | 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23 |