paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2019 v 14:34 | Nahoru | #72301

strakon píše: miki83> to ses posral, vyměnit SF za číslo 5 žije?


jo hele, mě se ten Transformers líbí na živo je daleko hezčí než na fotkách... Kdyby to šlo SF bych neprodal. Na druhou stranu ještě jsem ho neprodal a je dost možný že mi SF zůstane

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2019 v 14:40 | Nahoru | #72302

FiZzeR píše: MT10 je sice tak hnusná až mě hrozně láká, ale motor prej průser Nějaký blbý mazání kliky či co


Registroval jsem to a v posledních dnech to komunikoval s obchodním zastoupením Yamahy. Tři dealeři nezávisle na sobě potvrdily jeden případ v ČR a to bylo v rámci záruky vyměněno. Jinak problém není. Jezdí s ní i okruhy takže v červeným a bez problémů... problém prý může nastat pokud je to ta šedivka a něco se objeví, nemusí to uznat. V každým případě jde asi o půl procenta.. možná ani to ne. Jinak teda za mě Yamaha Kabourek a Yamaha Hradec, pokud koupím tak u jednoho z nich. Spíš Hradec, je dostupnější a jednání na 1++++

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2019 v 14:43 | Nahoru | #72303
miki83> Hodláš to před koncem záruky prodat, nebo spoléháš na štěstí?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2019 v 14:45 | Nahoru | #72304

FiZzeR píše: miki83> Hodláš to před koncem záruky prodat, nebo spoléháš na štěstí?



Pěknej nájezd, ne?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2019 v 14:53 | Nahoru | #72305
carlos38> nejak blbne elektronika teda...

Milovníci Italských krásek

18.12.2019 v 14:57 | Nahoru | #72306
kubak: dobra barevna kombinace

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2019 v 15:03 | Nahoru | #72307

FiZzeR píše: miki83> Hodláš to před koncem záruky prodat, nebo spoléháš na štěstí?


Já bych to tak černě neviděl. Navíc je rozdíl když to koupíš ojetý a nevíš co s tím je nebo bylo a když to je od novoty... Hele posrat se může i Hoooondaaaa

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2019 v 15:08 | Nahoru | #72308

miki83 píše: Já bych to tak černě neviděl. Navíc je rozdíl když to koupíš ojetý a nevíš co s tím je nebo bylo a když to je od novoty... Hele posrat se může i Hoooondaaaa



Však tu bych taky nekoupil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2019 v 15:14 | Nahoru | #72309
FiZzeR> já zapomněl že vlastně Agáty jsou ty nej...
Hlavně když je dá někdo do kupy

Milovníci Italských krásek

18.12.2019 v 15:16 | Nahoru | #72310
Člověk by ani nevěřil co může MT 10 vzbudit za rozruch... Za sebe říkám joooo. Jasně silnice slizký, tři nad nulou takže žádná divočina. Mapy 3, trakce 3 a stejně to jelo. Víc jak kilo jsem nejel a stejně to asi dvakrát ulitlo... QS je tada silně návykovej. Motor je hodnouckej když to netahas ale pak se to dokáže probrat a jede to pekelně, ale jak říkám, počasí hnus, silnice studený a mokrý, slizký takže žádný bláznění. Motor má krásný zátah už od spodu. Jen přemýšlím jestli SP nebo "obyč" myslím že to SP asi moc nevyuziju. Na okruh nejezdím a nemám to ani v plánu. Tak bude možná chudší verze stačit. Hlavně posez je vzpřímenější, spolujezdec tolik neleží, takže příjemnější než SF (ve dvou)

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2019 v 15:20 | Nahoru | #72311

miki83 píše: FiZzeR> já zapomněl že vlastně Agáty jsou ty nej...
Hlavně když je dá někdo do kupy



No, přemejšlim jestli přes zimu nasypu třicet do podvozku a dalších píčovin, nebo ji mám radši střelit pod cenou a koupit si něco co funguje v základu

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.12.2019 v 15:22 | Nahoru | #72312
Co má to SP navíc, nějakej "lepší" podvozek ? Protože jestli jo, tak bych klidně vzal tu obyč a když to nebude dostačovat tak tu částku proinvestoval do úprav toho sériovýho...

Fizzer: co k těm motorickým problémum tak říct...je to yamaha, spíš bych byl překvapenej kdyby to už konečně jednou v historii trefili a udělali funkční

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2019 v 15:22 | Nahoru | #72313
FiZzeR> kup SF o jednom vím

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2019 v 15:23 | Nahoru | #72314

FiZzeR píše: No, přemejšlim jestli přes zimu nasypu třicet do podvozku a dalších píčovin, nebo ji mám radši střelit pod cenou a koupit si něco co funguje v základu


Nic takovýho neexistuje ale chápu kam míříš

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2019 v 15:26 | Nahoru | #72315

FiZzeR píše: No, přemejšlim jestli přes zimu nasypu třicet do podvozku a dalších píčovin, nebo ji mám radši střelit pod cenou a koupit si něco co funguje v základu


Takže přeci jen Honda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2019 v 15:28 | Nahoru | #72316
[quote=Kocandak]Co má to SP navíc, nějakej "lepší" podvozek ? Protože jestli jo, tak bych klidně vzal tu obyč a když to nebude dostačovat tak tu částku proinvestoval do úprav toho sériovýho...

SP má elektronický podvozek komplet na Öhlinsech, TFT barevný displej a ještě nějaký další picicovinky ono ale za těch 60 tis. co je rozdíl, to na obyčejný neuděláš....a podstatně hezčí tříbarevný lakování

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2019 v 15:33 | Nahoru | #72317

FiZzeR píše: No, přemejšlim jestli přes zimu nasypu třicet do podvozku a dalších píčovin, nebo ji mám radši střelit pod cenou a koupit si něco co funguje v základu



Na cerny patek meli ve wrs super ceny, komplet mupo za 1900. Kartridze a nejvyssi radu zadniho, olej atd.
Ja to vidim na komplet komplet predek od Ö. Musim sehrat frajera, co umi ceny motocorse bez dane..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2019 v 15:34 | Nahoru | #72318

miki83 píše: [quote=Kocandak]Co má to SP navíc, nějakej "lepší" podvozek ? Protože jestli jo, tak bych klidně vzal tu obyč a když to nebude dostačovat tak tu částku proinvestoval do úprav toho sériovýho...

SP má elektronický podvozek komplet na Öhlinsech, TFT barevný displej a ještě nějaký další picicovinky ono ale za těch 60 tis. co je rozdíl, to na obyčejný neuděláš....a podstatně hezčí tříbarevný lakování



Kdyz uz, tak to SP. Naklikas si jizdu ve dvou nebo palbu, ci pohodu. Tady bych nepremyslel.. displej a lak jsou jen bonus

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.12.2019 v 15:41 | Nahoru | #72319
Jestli neřešíš 60k, bral bych SP, protože pak asi ani nebudeš řešit dražší servis tlumičů. Každopádně jestli plánuješ jezdit ve dvou, přenastavíš podvozek pár cvaknutima a nemusíš kolem motorky lozit se šroubovákem a zapisovat si hodnoty...

Jako jo, je to takovej cestovní SF, ale já bych to za SF asi nikdy neměnil

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2019 v 15:43 | Nahoru | #72320

Petta píše: Kdyz uz, tak to SP. Naklikas si jizdu ve dvou nebo palbu, ci pohodu. Tady bych nepremyslel.. displej a lak jsou jen bonus



Vidím to podobně, akorát jestli to vyuziju noo. Ostatně mám dost času na přemýšlení... Teda jestli nepřijede ten kupec co má o SF zájem...v pátek či sobotu by měl dorazit...

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.12.2019 v 15:44 | Nahoru | #72321
fizzer: z myho pohledu nema to vylepsovani moc smysl z ekonomickeho hlediska. Ja mam na TL podvozek v cene zbytku motorky (kupodivu, kdyz se secte motorka za 40 a podvozek za 40, vyjde z toho motorka za 40 ) a nefunguje to jako moderni motorka... tzn jestli nemas k agate takovej citovej vztah, ze by sis ji chtel nechat navzdy.. tak bych se na to vykaslal.

jo a co se tech podvozku tyka - rekl bych, ze nejvic je znat spravna pruzina, tlumic uz je jen par procent vysledku...

hodne lidi kupuje co nejvic "racing" podvozek, ale to casto pro normalni silnici/ normalniho pilota funguje jeste hur nez ten oem a dokonce je pro hobika horsi i na okruhu. Pro nase rozbity cesty nebudou podvozky od italskych specialistu na zavodaky uplne to ono...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2019 v 15:47 | Nahoru | #72322
Jako jo, je to takovej cestovní SF, ale já bych to za SF asi nikdy neměnil [/quote]

To už jsme probírali, pro mě je naprostá blbost mít dvě takový motorky... navíc ani nejsou kam dát...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2019 v 15:47 | Nahoru | #72323

Petta píše: Na cerny patek meli ve wrs super ceny, komplet mupo za 1900. Kartridze a nejvyssi radu zadniho, olej atd.
Ja to vidim na komplet komplet predek od Ö. Musim sehrat frajera, co umi ceny motocorse bez dane..



Říkám 30, ne 60 To je zas na to moje mrdání overkill. Možná nakonec koupím jenom pružiny do vidle (ty jsou dead, asi cenťák pod servisním limitem, nechápu) a polaboruju s olejem, když jsem dal 7.5W místo 5W, docela to pomohlo. Nevím co s tím centrálem, přijde mi že je mastnej okolo krouťátka na kompresi (ale nevim jestli to není jenom bordel z mytí, od řetězu a pozůstatky péče minulýho majitele, tehdá jsem myslel že mi olej chčije úplně všude, protože to nastříkal něčím mastným co postupně vyvzlínávalo ze spár, než se to vymylo), a má vakl v horním oku. Ložisko se dá sehnat, to není problém, ale kdyby byl potřeba repas, to sám neudělám a za ty prachy co to bude stát se pak jeví jako lepší varianta upgrade.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2019 v 15:48 | Nahoru | #72324

assassin píše: fizzer: z myho pohledu nema to vylepsovani moc smysl z ekonomickeho hlediska. Ja mam na TL podvozek v cene zbytku motorky (kupodivu, kdyz se secte motorka za 40 a podvozek za 40, vyjde z toho motorka za 40 ) a nefunguje to jako moderni motorka... tzn jestli nemas k agate takovej citovej vztah, ze by sis ji chtel nechat navzdy.. tak bych se na to vykaslal.

jo a co se tech podvozku tyka - rekl bych, ze nejvic je znat spravna pruzina, tlumic uz je jen par procent vysledku...

hodne lidi kupuje co nejvic "racing" podvozek, ale to casto pro normalni silnici/ normalniho pilota funguje jeste hur nez ten oem a dokonce je pro hobika horsi i na okruhu. Pro nase rozbity cesty nebudou podvozky od italskych specialistu na zavodaky uplne to ono...



jo no, tady ta matematika nějak nefunguje

Jinak kdybych se nebál že se to vysere nebo to uhonim (třeba s tebou na dubé jsem z toho ždímal všechno), tak si ji nechám na furt, na zábavnější motorce jsem neseděl. Jenže má cenu do toho narvat pade aby mi pak padnul ventil? Vačky už vypadaly podezřele když jsem seřizoval ventile ve 24k, proto mám už nachystaný náhradní i s hrnkama.

Naposledy editováno 18.12.2019 15:51:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2019 v 15:51 | Nahoru | #72325

assassin píše: fizzer: z myho pohledu nema to vylepsovani moc smysl z ekonomickeho hlediska. Ja mam na TL podvozek v cene zbytku motorky (kupodivu, kdyz se secte motorka za 40 a podvozek za 40, vyjde z toho motorka za 40 ) a nefunguje to jako moderni motorka... tzn jestli nemas k agate takovej citovej vztah, ze by sis ji chtel nechat navzdy.. tak bych se na to vykaslal.

jo a co se tech podvozku tyka - rekl bych, ze nejvic je znat spravna pruzina, tlumic uz je jen par procent vysledku...

hodne lidi kupuje co nejvic "racing" podvozek, ale to casto pro normalni silnici/ normalniho pilota funguje jeste hur nez ten oem a dokonce je pro hobika horsi i na okruhu. Pro nase rozbity cesty nebudou podvozky od italskych specialistu na zavodaky uplne to ono...



No a nad tím budu právě přemýšlet, jestli to SP má smysl. I když mě se líbí hlavně to lakování...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.12.2019 v 15:52 | Nahoru | #72326
fizzer: zadni tlumic repas 2tis + material. Na novejsi moto maji u Ktech repas sady (komplet tesneni atd) a ta vychazi kolem 850,-

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2019 v 15:55 | Nahoru | #72327
miki83> pokud to budes mit par let (1sezona ) a pak pujde do sveta tak se podle me lepe proda holota kdyz ma jednu z nejnizsich cen v inzerci, nez nasypanej model u ktereho ta cena muze byt supervyhodna, ale je proti ostatnim motorkam v inzerci vyssi...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2019 v 15:56 | Nahoru | #72328

FiZzeR píše: Říkám 30, ne 60 To je zas na to moje mrdání overkill. Možná nakonec koupím jenom pružiny do vidle (ty jsou dead, asi cenťák pod servisním limitem, nechápu) a polaboruju s olejem, když jsem dal 7.5W místo 5W, docela to pomohlo. Nevím co s tím centrálem, přijde mi že je mastnej okolo krouťátka na kompresi (ale nevim jestli to není jenom bordel z mytí, od řetězu a pozůstatky péče minulýho majitele, tehdá jsem myslel že mi olej chčije úplně všude, protože to nastříkal něčím mastným co postupně vyvzlínávalo ze spár, než se to vymylo), a má vakl v horním oku. Ložisko se dá sehnat, to není problém, ale kdyby byl potřeba repas, to sám neudělám a za ty prachy co to bude stát se pak jeví jako lepší varianta upgrade.



Nekde jsem videl zakladni öhlins za 500 euro nebo wilbers 640 za taky za 500. 140 euro za pruziny, taky wilbers.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2019 v 15:57 | Nahoru | #72329

assassin píše: fizzer: zadni tlumic repas 2tis + material. Na novejsi moto maji u Ktech repas sady (komplet tesneni atd) a ta vychazi kolem 850,-



No dobře, ale po repasu to bude furt stejná nefunkční mrdka, akorát bude nefungovat o něco míň

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2019 v 16:02 | Nahoru | #72330

miki83 píše: Jako jo, je to takovej cestovní SF, ale já bych to za SF asi nikdy neměnil



To už jsme probírali, pro mě je naprostá blbost mít dvě takový motorky... navíc ani nejsou kam dát... [/quote]

Jasné, pro tvoje potřeby asi ideální bike Jestli vás chytne víc cestování, můžeš na to dát ten tour packet a sám se na tom taky vyblbnes zdatně...

Přínos toho SP vidím v tom, že to neladíš na sebe nebo na okruh, ale právě ty změny spolujezdec a solo, který jsou dost výrazný a když pojedeš 20 km, nebude se ti chtít se ve standardu hrabat, tady to je hned. Navíc to má i ten "semiaktiv" a to je na naše silnice pecka

Ale víš jak to je, když to mít nebudeš, zvykneš si, když jo, zvykneš si to používat

Assasin> kolik je servis elektrický vidle a centrálu víš?

Naposledy editováno 18.12.2019 16:06:14
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist