globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

7.6.2018 v 13:26 | Nahoru | #6631
Bubrak-ZX10R> Sundej kolo z masakru, nalož ho do mustanga a přivez to celý

ZX10R je masakr nejvetsi!

11.6.2018 v 10:37 | Nahoru | #6632
Hele kam s vejfukem (mivv gp) na výměnu vaty? Kdyby to nebyl karbonovej, tak bych se do toho pustil sám, ale tohle bych chtěl mít pořádně.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

11.6.2018 v 12:52 | Nahoru | #6633
Fizzer: k dewwilovi

jinak jeste jednou diky za vymenu lozisek, sem zvedavej na spotrebu jeste sem nemel prilezitost to zmerit, moc sem zatim nenajel, ale jede to o neco lip

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

11.6.2018 v 15:17 | Nahoru | #6634
Bubrak-ZX10R> něco asi udělá i ten řetěz, když není našponovanej jak bába po přechodu na novej díl růžovky.

Hele jak jsi poznal, že máš ulomenej ten násos? Mám takovej blbej pocit, že se mi tam děje nějaká neplecha. Přijde mi, že se pomalinku polehounku zvětšuje ta škvíra mezi sosákem a rámem, a na drncákách mám pocit že mi ten předek nějak poskakuje. Ale když s tím ručně cloumám nahoru dolu, tak mi to urvaný nepřijde (ale na té škvíře je patrný nějaký nepatrný pohyb - to by asi nemělo, co)

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

11.6.2018 v 19:29 | Nahoru | #6635

FiZzeR píše: Bubrak-ZX10R> něco asi udělá i ten řetěz, když není našponovanej jak bába po přechodu na novej díl růžovky.

Hele jak jsi poznal, že máš ulomenej ten násos? Mám takovej blbej pocit, že se mi tam děje nějaká neplecha. Přijde mi, že se pomalinku polehounku zvětšuje ta škvíra mezi sosákem a rámem, a na drncákách mám pocit že mi ten předek nějak poskakuje. Ale když s tím ručně cloumám nahoru dolu, tak mi to urvaný nepřijde (ale na té škvíře je patrný nějaký nepatrný pohyb - to by asi nemělo, co)



nasos sem mel dycky jakoze fest, treba po zavreni za mrtvacem sem s tim tak trisknul zpatky na predni kolo ze sem to musel svazat paskama nebo uz nevim cim abych dojel vubec domu. nebo na slovensku na dovoleny mi taky zacal upadavat cumak a muselo se to svazat, pak hned sem si nechal udelat tu vyztuhu.

jestli ti to poskakuje a hybe se ta mezera mezi nasosem a ramem, tak to je samo spatne a mel bys to resit (kazdy to hybani ma vliv na spoustu dalsich veci co sou na to prisroubovany, treba i spojeni cumaku a bocnich kapot apod). bud mas jen povoleny ty srouby nasos X ram, a nebo se tam neco urvalo, ale to chce nasos sundat. jak sem psal, ja uz bych asi bez vyztuhy ani nejezdil, je to koncepcne spatne reseny a pri vetsi zatezi, pri unave materialu, pri opravach, to proste bude uz praskat a je to funkcni cast dost dulezita na to, aby se to vyresilo bytelneji. kdyz je to novy, neposkozeny, dotazeny, tak to muze fungovat a prezit to i nejaky vetsi rany (dopad na predni, hrube nerovnosti, skok na horizontu apod), ale taky ne moc za sebou...

Naposledy editováno 11.06.2018 23:51:34

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

12.6.2018 v 01:40 | Nahoru | #6636
To samy se delo i mne no, nakej kutil to predemnou snytoval a kdyz sem chytl zepredu za cumak tak se to v tom spoji kejvalo . V tom plastu to totiz dlouho neprezije casem se ten sesroubenej plastovej spoj na drncakach vymacka. Lepsi je to pojistit necim poradnym. Sem to vsechno odvrtal dal
dovnitr po stranach pasoviny sesroubil kazdou na 4mistech k temu plastu, a v tech otvorech v ramu co jsou tak dva pevnostni srouby skrz to durch a zvrchu ocelovou vzperu cely prestrikal a je to uz nafurt . ted si dovolim rict ze by me to mozna i uneslo kdyztak hodim foto zitra

Naposledy editováno 12.06.2018 01:49:00

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

12.6.2018 v 07:09 | Nahoru | #6637
xpetri> Jo, něco takovýho mě napadlo. Uka fotky, ať nemusím vymejšlet vymyšlené

ZX10R je masakr nejvetsi!

12.6.2018 v 09:18 | Nahoru | #6638
hoši to jako fakt jo - já stím teda žádnej problém nemám - a nebo radši se na to zajdu podívat a nebo radši ne - ještě se vyděsím a budu to muset řešit

ZX10R je masakr nejvetsi!

12.6.2018 v 12:58 | Nahoru | #6639
matt: tak na normalni jezdeni to staci kdyz je to v poradku.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

12.6.2018 v 13:49 | Nahoru | #6640
A je to .. jednou pro vždy :D

ZX10R je masakr nejvetsi!

12.6.2018 v 13:54 | Nahoru | #6641
Jako nic proti ničemu, ale a) vrtat do rámu? a za b) to vypadá strašně hnusně

ZX10R je masakr nejvetsi!

12.6.2018 v 20:58 | Nahoru | #6642
Tady nejde o estetiku ale o funkčnost :D me to nevadi kdyby neco jde do sundat a narvat tam zpátky tu origo super koncepci každopadně za mě je to 100x lepši než to co tam bylo dira je tam jen jedna 6mm zvrchu kera nicemu nevadi ty zboku tam sem dal skrz šrouby tam kde jsou origo , no předtim tam byli nyty ktery se uz rozpadaly projedes pár děr a čekáš kdy to povolí a ja celkem dost cestuju chci letos chorvatsko a projet alpy a nechci čekat až mě to nekde ulítne však at si to každej udělá podle sebe

Naposledy editováno 12.06.2018 21:01:19

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

12.6.2018 v 21:16 | Nahoru | #6643
Buďte v klidu, na ZZR1400 ten sosák praská taky a to je z hliníku, kámošovi jsem ho už dvakrát měnil, teda nic levnýho to není Musí se to častější kontrolovat a dotahovat, nejlíp na lepidlo. Jakmile se to povolí a včas neutáhne tak vibracemi to praskne... Holt někde v KHI udělal konstruktér chybu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

12.6.2018 v 22:39 | Nahoru | #6644

dewwil píše: Buďte v klidu, na ZZR1400 ten sosák praská taky a to je z hliníku, kámošovi jsem ho už dvakrát měnil, teda nic levnýho to není Musí se to častější kontrolovat a dotahovat, nejlíp na lepidlo. Jakmile se to povolí a včas neutáhne tak vibracemi to praskne... Holt někde v KHI udělal konstruktér chybu...



ja tam mam ted antikor, to by melo vydrzet. ale dobry si pamatovat, ze jestli budu mit nekdy ZZR tak tam flaknout taky jeste antikor navic

soudruzi z KHI udelali par chyb, ale clovek jim to celkem rad odpusti, v kompenzaci za ty dalsi benefity

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

12.6.2018 v 22:46 | Nahoru | #6645
xpetri: zajimavy reseni, jen sem nepochopil jak je to reseny na strane budiku?

napadlo me asi idealni reseni, ze by se jen na ty 4 srouby pridala konstrukce navic co by vedla nahore pres nasos (takovy obraceny U, prip. vysunuty pred ty srouby) a z ni by byl ten vrchni pasek za budik. zadny vrtani do ramu a v poho rozebiratelny (ze by nebyl potreba ten sroubek co mam nahore)

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

12.6.2018 v 23:03 | Nahoru | #6646

xpetri píše: A je to .. jednou pro vždy :D


To vypadá jak odborná oprava kutila domácího po bouračce...

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

12.6.2018 v 23:58 | Nahoru | #6647
Bubrak: No vepředu je to přidělaný jak si tu postoval tu fotku pod tím budíkem vlastně takze se to uz dolu nemuže hnout a je to celý podepřený tou vzpěrou , a rači než vrtat dvě do rámu tak sem dal jednu malou a ok je to vyřešený jednou pro vždy můžu se věnovat na kawě jinejm věcem ještě chci dát druhej větrák na chladič na pravou stranu a přes vypinač páč to nějak nestíhá chladit v létě na světelnejch nerad bych to v chorvatsku uvařil

ZX10R je masakr nejvetsi!

13.6.2018 v 00:57 | Nahoru | #6648
xpetri: jak se to nestihani projevuje? ja nikdy nemel problem s chlazenim. ani v Chorvatsku

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

13.6.2018 v 09:50 | Nahoru | #6649
Bubrak-ZX10R> Jo, tak nějak jsem to měl vymyšlený taky Ale s tím, že bych to zkusil zakomponovat dovnitř, aby to zvenku vypadalo.

Nicméně seru na to, včera jsme tím cloumali ve dvou a hejbe se všechno ostatní jen né ten násos. Prostě je ta motorka vpředu už gumová, jak s tím furt otloukám srnky.

E.: ale kdybyste někdo měli ten sosák navíc, ať už v jednom či více kusech, rád bych jej podrobil analýze a zkusil vyrobit výztuhu (bez vrtání a hliníkovou, každej gram navíc je hřebíček do rakve asi jedinýmu pozitivu co ta motorka má )

Naposledy editováno 13.06.2018 09:56:00

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

13.6.2018 v 09:56 | Nahoru | #6650

Bubrak-ZX10R píše: ja tam mam ted antikor, to by melo vydrzet. ale dobry si pamatovat, ze jestli budu mit nekdy ZZR tak tam flaknout taky jeste antikor navic

soudruzi z KHI udelali par chyb, ale clovek jim to celkem rad odpusti, v kompenzaci za ty dalsi benefity



... a ty jsou?

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

Skvělá odpověď, děkuji! 13.6.2018 v 10:53 | Nahoru | #6651

FiZzeR píše: ... a ty jsou?



Treba ze to vydrzi bubrakovo zachazneni. Ne nadarmo je Kawasaki Heavy Industries

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

13.6.2018 v 19:21 | Nahoru | #6652

FiZzeR píše: ... a ty jsou?



nema tlumic rizeni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

13.6.2018 v 19:24 | Nahoru | #6653

Bubrak-ZX10R píše: nema tlumic rizeni



To mi moc jako benefit nepřijde, to samé nabízí kdekterý čínský skútr

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

13.6.2018 v 19:49 | Nahoru | #6654

FiZzeR píše: To mi moc jako benefit nepřijde, to samé nabízí kdekterý čínský skútr



ale ne se 184 konema

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

14.6.2018 v 13:08 | Nahoru | #6655
xpetri> hele taky sem s chlazením neměl vůbec problém ani v chorvatsku - to radši koukni na chladič a vyčisti ho - oddělat proplachnout a mělo by to být ok.

kamoš má R1 a když jedeme spolu tak má teplotu cca na 88 a já 78 - když se zastaví tak R1 má klidne 105 já mám cca 92

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

14.6.2018 v 13:09 | Nahoru | #6656

Bubrak-ZX10R píše: nema tlumic rizeni

souhlasím a kdo na ten tlumič dá, tak tím zabije charakter ty motorky

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

14.6.2018 v 13:41 | Nahoru | #6657
Ta teplota je u ZX10R taky kapitola sama pro sebe... Za jízdy v chladnu mám permanentně 68, v kolonách v hicech hodně přes kilo, když pak zastavím a chci to nechat dochladit, tak to akorát leze vejš a vejš... tuším 108 jsem tam viděl nejvíc, pak jsem to radši zdechl.

Je fakt že chladič mám trošku jetej, ale tak z 10% max a občas ty lamelky narovnám a hmyzáky vypláchnu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

14.6.2018 v 13:42 | Nahoru | #6658

matt píše: souhlasím a kdo na ten tlumič dá, tak tím zabije charakter ty motorky



Lepší charakter než pilota Sorryjako, ale co to občas předvádí i s tlumičem je dost strašidelný. Ale je fakt, že s vyteklým se mi jezdilo líp

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

14.6.2018 v 14:02 | Nahoru | #6659

FiZzeR píše: Ta teplota je u ZX10R taky kapitola sama pro sebe... Za jízdy v chladnu mám permanentně 68, v kolonách v hicech hodně přes kilo, když pak zastavím a chci to nechat dochladit, tak to akorát leze vejš a vejš... tuším 108 jsem tam viděl nejvíc, pak jsem to radši zdechl.

Je fakt že chladič mám trošku jetej, ale tak z 10% max a občas ty lamelky narovnám a hmyzáky vypláchnu.

za hcladna to mám to samé, ale za tepla tam mám do 100 - ono je to taky tím, že ste v praze, než se vymotáte z kolon postavání...

jinak v techle teplotách cca 30 - za jizdy je tam tak 78- 85

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

14.6.2018 v 14:07 | Nahoru | #6660

FiZzeR píše: Lepší charakter než pilota Sorryjako, ale co to občas předvádí i s tlumičem je dost strašidelný. Ale je fakt, že s vyteklým se mi jezdilo líp

a ty se diviš, když si tam mělve přeu o zub méně a vzadu do cca 3 více - nebo jak si to měl - to muselo dělat bordel jak ...

mám zx10r 04 a 08 a když sednu z 08 na 04 - po ujeti pár km se tlemín do hlemy jak magor - prostě zabavná motorka - která mácharakter a když nekmitají říditka a pření kolo neni v luftu není to ona..
druhá kapitola je okruh ... tam je to zas kurevsky o hubu od předního kola není ta odezva co se děje - pač je bud v luftu nebo na brzdách - takže je to taková neřízená střela - človek se na tom fakt musí naučit a přizpůsobit se, jinak zle dopadne
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist