jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
jinak jeste jednou diky za vymenu lozisek, sem zvedavej na spotrebu jeste sem nemel prilezitost to zmerit, moc sem zatim nenajel, ale jede to o neco lip
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Hele jak jsi poznal, že máš ulomenej ten násos? Mám takovej blbej pocit, že se mi tam děje nějaká neplecha. Přijde mi, že se pomalinku polehounku zvětšuje ta škvíra mezi sosákem a rámem, a na drncákách mám pocit že mi ten předek nějak poskakuje. Ale když s tím ručně cloumám nahoru dolu, tak mi to urvaný nepřijde (ale na té škvíře je patrný nějaký nepatrný pohyb - to by asi nemělo, co)
FiZzeR píše: Bubrak-ZX10R> něco asi udělá i ten řetěz, když není našponovanej jak bába po přechodu na novej díl růžovky.
Hele jak jsi poznal, že máš ulomenej ten násos? Mám takovej blbej pocit, že se mi tam děje nějaká neplecha. Přijde mi, že se pomalinku polehounku zvětšuje ta škvíra mezi sosákem a rámem, a na drncákách mám pocit že mi ten předek nějak poskakuje. Ale když s tím ručně cloumám nahoru dolu, tak mi to urvaný nepřijde (ale na té škvíře je patrný nějaký nepatrný pohyb - to by asi nemělo, co)
nasos sem mel dycky jakoze fest, treba po zavreni za mrtvacem sem s tim tak trisknul zpatky na predni kolo ze sem to musel svazat paskama nebo uz nevim cim abych dojel vubec domu. nebo na slovensku na dovoleny mi taky zacal upadavat cumak a muselo se to svazat, pak hned sem si nechal udelat tu vyztuhu.
jestli ti to poskakuje a hybe se ta mezera mezi nasosem a ramem, tak to je samo spatne a mel bys to resit (kazdy to hybani ma vliv na spoustu dalsich veci co sou na to prisroubovany, treba i spojeni cumaku a bocnich kapot apod). bud mas jen povoleny ty srouby nasos X ram, a nebo se tam neco urvalo, ale to chce nasos sundat. jak sem psal, ja uz bych asi bez vyztuhy ani nejezdil, je to koncepcne spatne reseny a pri vetsi zatezi, pri unave materialu, pri opravach, to proste bude uz praskat a je to funkcni cast dost dulezita na to, aby se to vyresilo bytelneji. kdyz je to novy, neposkozeny, dotazeny, tak to muze fungovat a prezit to i nejaky vetsi rany (dopad na predni, hrube nerovnosti, skok na horizontu apod), ale taky ne moc za sebou...
Naposledy editováno 11.06.2018 23:51:34
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
dovnitr po stranach pasoviny sesroubil kazdou na 4mistech k temu plastu, a v tech otvorech v ramu co jsou tak dva pevnostni srouby skrz to durch a zvrchu ocelovou vzperu cely prestrikal a je to uz nafurt . ted si dovolim rict ze by me to mozna i uneslo kdyztak hodim foto zitra
Naposledy editováno 12.06.2018 01:49:00
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 12.06.2018 21:01:19
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: Buďte v klidu, na ZZR1400 ten sosák praská taky a to je z hliníku, kámošovi jsem ho už dvakrát měnil, teda nic levnýho to není Musí se to častější kontrolovat a dotahovat, nejlíp na lepidlo. Jakmile se to povolí a včas neutáhne tak vibracemi to praskne... Holt někde v KHI udělal konstruktér chybu...
ja tam mam ted antikor, to by melo vydrzet. ale dobry si pamatovat, ze jestli budu mit nekdy ZZR tak tam flaknout taky jeste antikor navic
soudruzi z KHI udelali par chyb, ale clovek jim to celkem rad odpusti, v kompenzaci za ty dalsi benefity
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
napadlo me asi idealni reseni, ze by se jen na ty 4 srouby pridala konstrukce navic co by vedla nahore pres nasos (takovy obraceny U, prip. vysunuty pred ty srouby) a z ni by byl ten vrchni pasek za budik. zadny vrtani do ramu a v poho rozebiratelny (ze by nebyl potreba ten sroubek co mam nahore)
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Nicméně seru na to, včera jsme tím cloumali ve dvou a hejbe se všechno ostatní jen né ten násos. Prostě je ta motorka vpředu už gumová, jak s tím furt otloukám srnky.
E.: ale kdybyste někdo měli ten sosák navíc, ať už v jednom či více kusech, rád bych jej podrobil analýze a zkusil vyrobit výztuhu (bez vrtání a hliníkovou, každej gram navíc je hřebíček do rakve asi jedinýmu pozitivu co ta motorka má )
Naposledy editováno 13.06.2018 09:56:00
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: ja tam mam ted antikor, to by melo vydrzet. ale dobry si pamatovat, ze jestli budu mit nekdy ZZR tak tam flaknout taky jeste antikor navic
soudruzi z KHI udelali par chyb, ale clovek jim to celkem rad odpusti, v kompenzaci za ty dalsi benefity
... a ty jsou?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: ... a ty jsou?
nema tlumic rizeni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: nema tlumic rizeni
To mi moc jako benefit nepřijde, to samé nabízí kdekterý čínský skútr
kamoš má R1 a když jedeme spolu tak má teplotu cca na 88 a já 78 - když se zastaví tak R1 má klidne 105 já mám cca 92
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: nema tlumic rizeni
souhlasím a kdo na ten tlumič dá, tak tím zabije charakter ty motorky1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Je fakt že chladič mám trošku jetej, ale tak z 10% max a občas ty lamelky narovnám a hmyzáky vypláchnu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
matt píše: souhlasím a kdo na ten tlumič dá, tak tím zabije charakter ty motorky
Lepší charakter než pilota Sorryjako, ale co to občas předvádí i s tlumičem je dost strašidelný. Ale je fakt, že s vyteklým se mi jezdilo líp
FiZzeR píše: Ta teplota je u ZX10R taky kapitola sama pro sebe... Za jízdy v chladnu mám permanentně 68, v kolonách v hicech hodně přes kilo, když pak zastavím a chci to nechat dochladit, tak to akorát leze vejš a vejš... tuším 108 jsem tam viděl nejvíc, pak jsem to radši zdechl.
Je fakt že chladič mám trošku jetej, ale tak z 10% max a občas ty lamelky narovnám a hmyzáky vypláchnu.
jinak v techle teplotách cca 30 - za jizdy je tam tak 78- 85
FiZzeR píše: Lepší charakter než pilota Sorryjako, ale co to občas předvádí i s tlumičem je dost strašidelný. Ale je fakt, že s vyteklým se mi jezdilo líp
a ty se diviš, když si tam mělve přeu o zub méně a vzadu do cca 3 více - nebo jak si to měl - to muselo dělat bordel jak ...mám zx10r 04 a 08 a když sednu z 08 na 04 - po ujeti pár km se tlemín do hlemy jak magor - prostě zabavná motorka - která mácharakter a když nekmitají říditka a pření kolo neni v luftu není to ona..
druhá kapitola je okruh ... tam je to zas kurevsky o hubu od předního kola není ta odezva co se děje - pač je bud v luftu nebo na brzdách - takže je to taková neřízená střela - človek se na tom fakt musí naučit a přizpůsobit se, jinak zle dopadne
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |