Sociologicko-behaviorální průzkum
Růžovka jaro 2017 se koná od 30.3. do 2.4.
Naše strategie na období 2012-2015 - aneb vlákno pro korporátní krysy
Taky dlíte podstatnou část pracovní doby na m.cz? Vadí vám když přijde kolega něco ukázat na vašem počítači a dole na liště vidí pootvíraný "autentický sexy fotky", "speedy dement" a podobně? Připadáte si nemístně, nebo snad jako kdybyste okrádali svého zaměstnavatele? Vítejte v maskovacím korporátním vlákně! Zde si můžeme ulevovat ze všech pracovních frustrací, vítané jsou zejména nadávky na mítinky, brífingy brainstormingy, prezošky, stížnosti na plat, poměry, na smejdy z jiného oddělení, na hajzly z mateřské korporace a na pablba z vedlejšího kanclu.
copyright ZuzukiB
Založeno generické zipové vlákno, které bylo k velké lítosti všech zavřeno.
Současný stav berušek a koťátek je zaznamenám níže
Pravidla:
- Tomíkovi a Doktorovi za (nehortenovsky) vyměklé chování
- Rentiérovi za nerentiérské chování
- Dizzi za argumentaci googlem a jinými výhradně elektronickými zdroji
- Vlastík za pohrdání lidmi bez vkusu, intelektu a kulturního rozhledu, upozorňování na vlastní vytříbenost, přehled a ostrovtip
- Ostatním za píčování a vysírání (zejména megerám)
Udělit může: kdokoliv komukoliv, v případě protestů trestaného rozhoduje to, zda se na vlákně najde kromě udílejícího ještě alespoň jeden uživatel, který do půl hodiny od vzneseného protestu potvrdí oprávněnost udělené berušky.
Za hustokrutý čin doložený důkazem získavá uživatel denní imunitu proti udělování berušek (hustokrutost musí odsouhlasit většina)
[img]
Naposledy editováno 01.01.2019 12:34:06
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Růžové doupě neřesti bez strategie
trins píše: evidentně do toho moc nevidíš ......kdybych prodával to co prodávám s 10-20% marží, tak jezdím ve zlatým autě a šéf by mě nosil kafe do kanclu.
já když udělám 5%,tak tleskám i nohama většinou spíš tak 3-43 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Růžové doupě neřesti bez strategie
valibuk píše: já když udělám 5%,tak tleskám i nohama většinou spíš tak 3-4
JJ mám pocit že Danny a dizzi žijí v domění že na každým zboží je min.50% marže
1 reakcí na tento příspěvek Růžové doupě neřesti bez strategie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Růžové doupě neřesti bez strategie
trins píše: JJ mám pocit že Danny a dizzi žijí v domění že na každým zboží je min.50% marže
asi je to možný,pokud přijdeš s něčím,co stojí pár halířů a všichni to chtěj. napadá mě třeba rubikova kostka před třiceti lety.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Růžové doupě neřesti bez strategie
valibuk píše: narazil jsem na dalšího vynikajícího profíka,cukrářka z prdele světa dělá dorty,jaký jsem v životě neviděl
Já budu péct dort co svět neviděl dneska.. v tomhle stavu to bude luxus
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Růžové doupě neřesti bez strategie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Růžové doupě neřesti bez strategie
Danny350 píše: valibuk> tak ty ale nic nenakupuješ a neprodáváš ne? Měl jsem za to že poskytuješ služby.
služby poskytuju většinou jen sám sobě. koupím,odvezu,prodám.valibuk píše: asi je to možný,pokud přijdeš s něčím,co stojí pár halířů a všichni to chtěj. napadá mě třeba rubikova kostka před třiceti lety.
jj...to je ten případ,kdy je tento obchod krátkodobej,tzn. že nebudeš tu stejnou věc za stejný prachy prodávat X let
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Růžové doupě neřesti bez strategie
Já spíš mluvil o běžným zboží v obchodech než o cisternách s kečupem
Danny350 píše: valibuk> aha, měl jsem za to že seš dopravce
Já spíš mluvil o běžným zboží v obchodech než o cisternách s kečupem
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Růžové doupě neřesti bez strategie
trins píše: JJ mám pocit že Danny a dizzi žijí v domění že na každým zboží je min.50% marže
Hlavně se ty moudra vůbec nedaj aplikovat všeobecně. Když si vezmu to srovnání Mango-vietnamec.
Vietnamec prodává na tržnici nebo zapadlym krámku, náklady na reprezentaci zanedbatelný. Distribuční náklady zanedbatelný, vozí se to sem v obrovskejch objemech a všichni berou ze stejnýho místa. Náklady na reklamu žádný. Náklady na vývoj - v tomhle případně selekce toho co je módní a mělo by se prodávat, taky nic. Hlídání kvality, variabilní.
Mango musí mít výstavní krámy. Živí oddělení prodeje, margetingu, reklamací, protože jim tam choděj lidi který předpokládaj určitej standard. Předpokládám že musej nakupovat od předem danýho dodavatele, a cena je určený mateřskou společností ...
A tohle se srovnávat prostě nedá, leda bych dostal do ruky jejich výkazy a kontrakty. A proto je to úplně, naprosto mimo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Růžové doupě neřesti bez strategie
Takže jednou to tak je, podruhý není, to je v podstatě celý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Růžové doupě neřesti bez strategie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Růžové doupě neřesti bez strategie
Hajnej za tím beztak vidí jen dřevo na latě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Růžové doupě neřesti bez strategie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Růžové doupě neřesti bez strategie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Růžové doupě neřesti bez strategie
1 reakcí na tento příspěvek Růžové doupě neřesti bez strategie
Nebo že mají baby jednu kozu větší jak druhou - toho si jistě žádnej chlap nikdy nevšiml - to je další taková zajímavost
Ale tak zas aspoň nepíšou o politice, nebo o vraždách - koz není nikdy dost
Naposledy editováno 22.08.2013 11:15:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Růžové doupě neřesti bez strategie
valibuk píše: Danny350> nemám bazén,jsem línej se o něj starat
Sem myslel že su poslední kdo nemá bazén
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Růžové doupě neřesti bez strategie
Stev píše: Hlavně se ty moudra vůbec nedaj aplikovat všeobecně. Když si vezmu to srovnání Mango-vietnamec.
Vietnamec prodává na tržnici nebo zapadlym krámku, náklady na reprezentaci zanedbatelný. Distribuční náklady zanedbatelný, vozí se to sem v obrovskejch objemech a všichni berou ze stejnýho místa. Náklady na reklamu žádný. Náklady na vývoj - v tomhle případně selekce toho co je módní a mělo by se prodávat, taky nic. Hlídání kvality, variabilní.
Mango musí mít výstavní krámy. Živí oddělení prodeje, margetingu, reklamací, protože jim tam choděj lidi který předpokládaj určitej standard. Předpokládám že musej nakupovat od předem danýho dodavatele, a cena je určený mateřskou společností ...
A tohle se srovnávat prostě nedá, leda bych dostal do ruky jejich výkazy a kontrakty. A proto je to úplně, naprosto mimo.
Ach jo, takze jestli tomu dobre rozumim, tak mame jedine stesti ze muzem slusne vykorsistovat jihoazijce protoze jinak by saticky nestaly 1000kc, ale 2000kc? Protoze i kdyz to chudaci koupi za 2$ tak temer vse ze zbylych 48$ daji do procesu?
A muzes mi prosimte vysvetlit jak si muzou tihle chudaci co se zivi tak tvrdym chlebem dovolit dat slevy 70% tak jak je reklamuji na jejich eshopu? To mi nejde do hlavy...
Naposledy editováno 22.08.2013 11:20:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Růžové doupě neřesti bez strategie
Danny350 píše: Sem myslel že su poslední kdo nemá bazén
já ho měl a vychází to asi deset hodin práce na hodinu koupání,tak je zasypanej a písek z filtru jsem použil do pískovačky bydlím tři kilometry od zatopenýho lomu,tak na bazén seru.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Růžové doupě neřesti bez strategie
valibuk píše: já ho měl a vychází to asi deset hodin práce na hodinu koupání,tak je zasypanej a písek z filtru jsem použil do pískovačky bydlím tři kilometry od zatopenýho lomu,tak na bazén seru.
Rodiče od bejvalky měli bazén jako snad jedni z prvních když ta bazénová vlna přišla.
Když jsem viděl že fotr nedělá nic jinýho než hlídá ph, odkrývá a zakrývá bazén, čistí filtraci, honí síťkou utopený vosy atd. už tehdá mi bylo jasný že bazén rozhodně mít nebudu ani kdybych měl na deset takovejch bazénů
Danny350 píše: Rodiče od bejvalky měli bazén jako snad jedni z prvních když ta bazénová vlna přišla.
Když jsem viděl že fotr nedělá nic jinýho než hlídá ph, odkrývá a zakrývá bazén, čistí filtraci, honí síťkou utopený vosy atd. už tehdá mi bylo jasný že bazén rozhodně mít nebudu ani kdybych měl na deset takovejch bazénů