Téma: Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
10.4.2020 v 22:04
Červenec 2023:
Ahoj, můžu dodat, že přeci jen v Hondě něco málo opravili (ale trvá jim to hrooóóózně dlouho).
Letošní svolávačka asi z února 2023 na možné selhání/vynechání motoru přinesla toto, po ujetí 6000km můžu konstatovat (celkově 38000km najeto) :
- Automatické denní svícení (sice o tom svolávací akce nebyla, nebo to s tím souvisí) konečně funguje, doopravdy samo aniž by se jen tak z ničeho nic po např. projetí pěti tunelů vyplo.
- Chcípání se kterým se u tohoto stroje potýkám se mnohonásobně zlepšilo. Sice to není 100% odstraněné, ale nechová se to jak přes kopírák úplně nečekaně... dokonce mám i tušení kdy k tomu dojde (neumím momentálně popsat jak, ale dejme tomu na "půl" vteřiny dopředu vím, že to zakopne (i třeba na tom kruhovým objezdu)... je to smutné, ale považuji to za úspěch
.
Vestavěná f-ce mlhovek se ale sama vypíná... v menu zapnuto, za neurčitý čas se světla spolu s kontrolkou vypnout, přitom navolené je to stále na zapnuto (!)... je to krám. Oživit to jde většinou bez záruky až po vypnutí a zapnutí zapalování.... stále se jim tam patrně něco laguje, tak jako ta jejich slavná načítací obrazovka, která dopředu říká s trhavou grafikou loga Africa Twin jak moc je to vychytaný 
Svolávací akce:


Původní úvod z roku 2020:
Ahoj, budu rád pokud si zde sdělíme dojmy z nový Afriky 1100.
Osobně mohu sdělit, že jisté motorické necnosti jsem s tím už zažil, z toho několik jako přes kopírák z Afriky 1000, ty co jsem ze starých diskuzí našel a osobně jsem se s nimi setkal dávám níže jako printscreeny do příspěvku. Než jsem si je nedávno vyhledal, drobek zamrzelo, že věci od představení litru v roce 2016, nijak výrazně nebyli eliminovány.
Nechci aby toto téma vyznělo jako pomluva. Má pomoci všem co si chtějí sdělit anomálie, posloužit jako potvrzení či vyvrácení vnímaného problému. Tento problém zde řešit, druhým poradit pokud naleznou řešení.
Mimochodem, pokud jsem správně pochopil problémy u litru, tak se vyskytují převážně u manuálních převodovek, DCT na to choulostivé není. Dost často chcípání bejvá u vrknutí plynem, "meziplynu"...
Ahoj, můžu dodat, že přeci jen v Hondě něco málo opravili (ale trvá jim to hrooóóózně dlouho).

- Automatické denní svícení (sice o tom svolávací akce nebyla, nebo to s tím souvisí) konečně funguje, doopravdy samo aniž by se jen tak z ničeho nic po např. projetí pěti tunelů vyplo.
- Chcípání se kterým se u tohoto stroje potýkám se mnohonásobně zlepšilo. Sice to není 100% odstraněné, ale nechová se to jak přes kopírák úplně nečekaně... dokonce mám i tušení kdy k tomu dojde (neumím momentálně popsat jak, ale dejme tomu na "půl" vteřiny dopředu vím, že to zakopne (i třeba na tom kruhovým objezdu)... je to smutné, ale považuji to za úspěch



Svolávací akce:


Původní úvod z roku 2020:
Ahoj, budu rád pokud si zde sdělíme dojmy z nový Afriky 1100.
Osobně mohu sdělit, že jisté motorické necnosti jsem s tím už zažil, z toho několik jako přes kopírák z Afriky 1000, ty co jsem ze starých diskuzí našel a osobně jsem se s nimi setkal dávám níže jako printscreeny do příspěvku. Než jsem si je nedávno vyhledal, drobek zamrzelo, že věci od představení litru v roce 2016, nijak výrazně nebyli eliminovány.
Nechci aby toto téma vyznělo jako pomluva. Má pomoci všem co si chtějí sdělit anomálie, posloužit jako potvrzení či vyvrácení vnímaného problému. Tento problém zde řešit, druhým poradit pokud naleznou řešení.
Mimochodem, pokud jsem správně pochopil problémy u litru, tak se vyskytují převážně u manuálních převodovek, DCT na to choulostivé není. Dost často chcípání bejvá u vrknutí plynem, "meziplynu"...
Naposledy editováno 22.07.2023 22:25:44
Blokovaní uživatelé: ThomasDRZ
Dyno, bacha, je to všechno na zadním kole a korekce neznámé:
https://www.google.c...bih=673&dpr=2.81
Naposledy editováno 08.07.2023 19:12:32
https://www.google.c...bih=673&dpr=2.81
Naposledy editováno 08.07.2023 19:12:32
2 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Už sa tu toho popísalo dosť o jazdných režimoch, ale ja mám stále pocit, že nech prepnem akýkoľvek režim za jazdy, nevidím žiadnu zmenu v reakcii plynu a ani v brzdení motorom. Mám za sebou už pár tis. km, prepínal som či na diaľnici, alebo v teréne a neregistrujem nič. Preto sa pýtam, je to možné, alebo to len ja nevidím rozdiel?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Slavo3> To je dost divný. Min. reakce plynu TOUR / OFFROAD je dosti rozdilna (v obou pripadech stejny vykon, ale u TOUR dosazeny na krátké dráze plynu u toho druheho by ses ukroutil).
Jinak sice noseni drivi do lesa... kdyz to prepinas za jizdy a soucasne drzis plynovou rukojet, tak ten mod zacne fungovat jakmile je plyn ve vychozi poloze.
Jinak sice noseni drivi do lesa... kdyz to prepinas za jizdy a soucasne drzis plynovou rukojet, tak ten mod zacne fungovat jakmile je plyn ve vychozi poloze.
Dušan_Sihelský> Nič sa nemení ani keď prepnem režim vo východzej polohe a ani keď mením režimy pod plynom. V najbližších dňoch som dohodnutý na diagnostiku do Hondy, tak uvidíme. Tiež absolvujem zvolávačku na prehratie software motora, aj keď problém so zdochýňaním motora za jazdy som nikdy nemal.
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
ve 29tis. km jsem si všiml, že mi velmi lehce rosí vepředu u vývodu kabelu levý víko motoru, měsíc po záruce .. takže doporučuju všem sledovat a nechat si to přetěsnit na záruku, já to nestihl ale mam dobrého mechanika který to dnes udělal s výměnou oleje .. dávaj tam soudruzi málo silikonu, takže s tim počítejte, kdo ještě jste v záruce ..
nemci to také potvrzují celkem často .. https://trueadventu...B6lverlust/?pageNo=8


nemci to také potvrzují celkem často .. https://trueadventu...B6lverlust/?pageNo=8

2 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Zdravím Vás.
Snad to sem patří. Prosím o radu, nebo zkušenosti s houpáním předku. Nemyslím kmitání řídítek. Mluvím o situaci, kdy mezi rychlostí 53 - 60, po uvolnění plynu, mi začne předek houpat, jako bych přejížděl drobné vlnky na silnici. Jakmile je motorka opět pod plynem, houpání přestane... Díky Josef
Naposledy editováno 09.09.2023 23:24:42
Snad to sem patří. Prosím o radu, nebo zkušenosti s houpáním předku. Nemyslím kmitání řídítek. Mluvím o situaci, kdy mezi rychlostí 53 - 60, po uvolnění plynu, mi začne předek houpat, jako bych přejížděl drobné vlnky na silnici. Jakmile je motorka opět pod plynem, houpání přestane... Díky Josef
Naposledy editováno 09.09.2023 23:24:42
Jom píše: Zdravím Vás.
Snad to sem patří. Prosím o radu, nebo zkušenosti s houpáním předku. Nemyslím kmitání řídítek. Mluvím o situaci, kdy mezi rychlostí 53 - 60, po uvolnění plynu, mi začne předek houpat, jako bych přejížděl drobné vlnky na silnici. Jakmile je motorka opět pod plynem, houpání přestane... Díky Josef
Zkus se podívat na šponování řetězu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
dave-lister> Toto taky úplně nechápu, zajímám se o to asi 3/4 roku Afrika se mě líbí moc, měl jsem půjčenou na den ATAS 2019 s DCT, ale ty ceny...nechci se nikoho dotknout, ale dát nad 200000,- tis za 2016-2018, to bych se musel asi úplně zbláznit, ještě k tomu, když výprodejovky byly něco málo nad 300k (bavím se samozřejmě o litru), to už bych radši šáhl po jeté AT 1100 a něco málo si připlatil a klidně si ji nechal dovést, někdo může argumentovat výbavou a údržbou, ale to jsou za mě výdaje, které se nikdy pořádně nevrátí, já se třeba dívám po 2019 s DCT s nájezdem do 50 tis. km, ale i tak prostě ty ceny mě odrazují.
Naposledy editováno 02.10.2023 13:16:51
Naposledy editováno 02.10.2023 13:16:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
LukasHornet> stála nova hatas 350000,- a 100000,- dáš do výbavy opravdu ji chceš koupit pod 200000,-???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
LukasHornet> Ty ceny ojetin jsou šílený a byly šílený už před 5ti lety když jsem kupoval motorku já. Původně jsem chtěl také jetou, ale raději jsem koupil novou. Rozdíl ceny byl minimální.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Pet1970> ATAS DCT stál 399 000Kč, plus jsem k tomu dostal hromadu příslušenství zadarmo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
dave-lister píše: Pet1970> ATAS DCT stál 399 000Kč, plus jsem k tomu dostal hromadu příslušenství zadarmo.
Já k tomu dostal jen malou brašnou na nádrž, a stala me 2018 v srpnu 2019 , 345000vc dph
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Pet1970> Některý prodejce dal slevu, jiný dal zase hromadu věcí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
dave-lister> co je to hromada věcí , kufry a....??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Pet1970> Já měl, boční kufry, tašky do kufrů hlavní stojan, tankvak a nabíječku. Nevím přesně, ale měl jsem zdarma nějaký základní paket. Kámoš byl lepší vyjednavač a měl nějaký vyšší paket. Měl to samé co já plus navíc: DCT řadičku, mlhovky, komfortní zadní stupačky. Ale myslím, že musel nějaký peníz navíc zaplatit. Samozřejmě méně než kolik ten paket stál.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
dave-lister> tak to jste lepší "trhovci"
nicméně za dvě kila slušný hatas je utopie

nicméně za dvě kila slušný hatas je utopie

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Pet1970> Ceny ojetých motorek jsou už minimálně od roku 2018 extrémně vyšponovaný. Není se čemu divit, motorkářů hrozně přibylo, zlomový období byla konjuktura od roku 2014-2018 a pak od Covidových let 2020 kdy lidi hledali zábavu. Pak další vlna byla 2022 kdy byl drahý benzín. Spousta lidí zjistila, že motorka dokáže jezdit levněji než auto.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Pet1970>Pořád je to ojetá motorka, pokud je to pro někoho modla a chce například za 2016 což je skoro 8 let stará dát třeba 250k je to samozřejmě jeho věc, já bych to nedal, to bych se radši podíval jinam. Inzeráty celkem sleduju nepřijde mi, že by se nějak hýbaly a řekl bych, že to bude tím, že je čím dál více lidí méně ochotných za jetou motorku tolik platit....je pochopitelné, že majitel chce z prodeje motorky vyrazit co nejvíc, což o to....otázkou je kolik bude ochotných lidí za to ty peníze dát a mě přijde, že těch lidí ubývá.
Naposledy editováno 02.10.2023 21:56:23
Naposledy editováno 02.10.2023 21:56:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Apple carplay funguje bez interkomu Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | LuigiCB1300 | 15 | 20.4.2025 v 22:25 legon |
Sedlo Africa Twin 2016 Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Twin | korela | 18 | 4.4.2025 v 21:17 Ivos |
Kde si NE-koupit moto: [1, 2] Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Bart_Bart | 51 | 2.4.2025 v 09:42 TomasRA |
ATAS vs GS nebo [1, 2] BMW R 1250 GS Adventure, Honda CRF1100L Africa Twin ... | Jakub-1 | 57 | 11.3.2025 v 12:02 MMARTINK |
filtr na palivove čerpadlo Honda CRF1100L Africa Twin | čebus. | 1 | 5.2.2025 v 16:56 Tazdevil |