Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj
Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku
Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
Mileek> jo tak to bude tak jak pises. ja sem sa o to moc nezajimal ked mam gen1, tak to bude tak. Mna hlavne vtedy zajimalo, ci sa to tyka aj gen1 ci ne.
Tu pumpu z RSV4 sem myslel hodit na stupacky. Inac to sa mi zda byt hodne vydarena pumpa. Chcel sem ju puvodne hodit aj tu na fejzra, ale ma to inu roztez jak mam ja, skoda.
Tu pumpu z RSV4 sem myslel hodit na stupacky. Inac to sa mi zda byt hodne vydarena pumpa. Chcel sem ju puvodne hodit aj tu na fejzra, ale ma to inu roztez jak mam ja, skoda.
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Jen doplnim poznatek - seriovej regler se na starsi elektroinstalaci chova jako seriovej regler u starsich suzuki... na volnobeh to dava krasnych 14V, ale ve vyssich otackach, jakmile zacne "regulovat" tak napeti pada. Funguje stejna medicina jako na suzuki, pridat vodice od regleru primo na baterku. Me to u TL takhle funguje uz vic jak 10let, dewwilovi po stejne uprave stejne regler po par letech umrel, tak doufam, ze strakonovi to vydrzi jezdit bez zavad stejne dlouho jako me

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
assassin> jo, takto sem to spravil na Tunakovi, ked sem daval novy regler. Regler sem prepojil naprimo, teda vyhodil sem konektor a kable na baterku sem vyvedel primo na nu cez poistku a tunak dobija paradne.
Mam toto v plane aj u fejzra. tam len musim poradne pokukat jak je to tam s kablama k baterke. To ale necham asi az na zimu, teraz na to neni moc casu
Mam toto v plane aj u fejzra. tam len musim poradne pokukat jak je to tam s kablama k baterke. To ale necham asi az na zimu, teraz na to neni moc casu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
assassin> Jj, jen tu pojistku bysme tam mohli ještě pro sichr dodat, až budeš mít cestu kolem


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex> a tebe ten Fazer po Tuonu baví?

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
píc, neválí se někomu doma jeden volnej držák výfuku, na Tuono, nebo RSV 1gen.? chci vyhodit držáky stupaček a jsem línej jsem línej to vyrábět 
Naposledy editováno 03.08.2021 12:49:10

Naposledy editováno 03.08.2021 12:49:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
strakon> twl, cnc frezar a je linej to natukat do masiny....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
oioi01> kdybych měl nějaký parametry, tak jo, ale nemám, a na nějaký crcání teď nemám v práci vůbec čas, ale sam, že když nic nebude, tak se do toho pustím, ale skoro nejraději bych bral ten karbonovej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
strakon píše: oioi01> kdybych měl nějaký parametry, tak jo, ale nemám, a na nějaký crcání teď nemám v práci vůbec čas, ale sam, že když nic nebude, tak se do toho pustím, ale skoro nejraději bych bral ten karbonovej
Ty se prodavaji bud v paru anebo zasadne levej


2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Zdarec. Jde otocit razeni u Rsv 1000 rok 2003 aniz bych kupoval prepakovani ?
Jel jsem na Rsv 1000 2002 a melo otocene a jsem si jisty ze prepakovani tam bylo seriove...
Naposledy editováno 17.08.2021 00:13:22
Jel jsem na Rsv 1000 2002 a melo otocene a jsem si jisty ze prepakovani tam bylo seriove...
Naposledy editováno 17.08.2021 00:13:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Supermotojunkie> jde 
Naposledy editováno 16.08.2021 09:23:07

Naposledy editováno 16.08.2021 09:23:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Supermotojunkie> Sežeň si řadičku s táhlem z Falca,. Pak už jen říznout trocha do kapoty, nebo by možná stačilo jen vypodložit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
SPIJKER> a jaky je tvuj postup prosim. Dekuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Supermotojunkie> bez rezani do kapoty by mela stacit delsi tycka s kloubkem a ta packa z falca nebo jina ktera bude pasovat.
ale presnej postup vi venca.. Vasik nyvltu
Edit
Ted nevim zda mam tycku falco nebo jinou delsi, mam pocit ze vasik dycky chtel nakou jinou tycku.. Ale pokud jsem neco neprehkidnul.. Je to nez rezani
Naposledy editováno 17.08.2021 08:27:51
ale presnej postup vi venca.. Vasik nyvltu
Edit
Ted nevim zda mam tycku falco nebo jinou delsi, mam pocit ze vasik dycky chtel nakou jinou tycku.. Ale pokud jsem neco neprehkidnul.. Je to nez rezani
Naposledy editováno 17.08.2021 08:27:51
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
hele jakub to na fb docela pekne popsal. Ale pamatuj, ze pomoco reseni z falco budes mit reverz.. Coz je fajn v naklonu, ale kdyz chces jezdit rychle, nejlepsi reseni jsou stupačky prave od Jakuba s reverzem.
Originalni stupačky totiz kloizou, kdyz se jede rychlejc.. Treba v Mejtě nebo v Mostě. Falco sice asi bude levnejsi, ale i tak to neco stat bude a stupacky od Jakuba jsou za par korun a uz nastavitelný, neklouzavy a s presunem nadobky zadni brzdy takze ti ta bude fungovat, to je dobry zase kdyz na tebe na okruhu vyjde jezdeni v mokru.
Ja sam zadni brzdu moc nepouzivam, protoze motor brzdi dobre, neumim to a hlavne mi zadni kolo po asfaltu jezdi trosicku smykem uz i tak, aniz bych zadni pouzival...
Ale jakmile krouzis za deste, nebo se ti nekde v horach rozprsi, je fajn, kdyz si brzdeni muzes pomoci zadku zjemnit, ve dvou pak je to i docela ucinny pokud potrebujes brzdit jen jemne...
Originalni stupačky totiz kloizou, kdyz se jede rychlejc.. Treba v Mejtě nebo v Mostě. Falco sice asi bude levnejsi, ale i tak to neco stat bude a stupacky od Jakuba jsou za par korun a uz nastavitelný, neklouzavy a s presunem nadobky zadni brzdy takze ti ta bude fungovat, to je dobry zase kdyz na tebe na okruhu vyjde jezdeni v mokru.
Ja sam zadni brzdu moc nepouzivam, protoze motor brzdi dobre, neumim to a hlavne mi zadni kolo po asfaltu jezdi trosicku smykem uz i tak, aniz bych zadni pouzival...
Ale jakmile krouzis za deste, nebo se ti nekde v horach rozprsi, je fajn, kdyz si brzdeni muzes pomoci zadku zjemnit, ve dvou pak je to i docela ucinny pokud potrebujes brzdit jen jemne...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
SPIJKER> Si se nějak rozvášnil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Dablicek200Mph píše: SPIJKER> Si se nějak rozvášnil.
Ale ma ve vsem pravdu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Dablicek200Mph> hele on je i v ty grupe na FB.. tak jsem si rikal..sice se neptal..ale tak poradim nevyzadane no.. nekdo se treba zamysli i nad nevyzadanou radou...
a vyhne se tak treba deravejm botam.. na to ani nemusis jet rychle..to znas sam...
jinak toho 31. v Moste se zda ze budeme erezvéégankPyčoVole a s jednou V4s co vypada prakticky uplne stejne jako 1299 budem tvorit nejlepe znejici box v Mostě...
ja jen kdybys chtel prijet na kukacku.. a na jednu jizdu by ses asi i sveznul..na my.. i kdyz teda..gumy mm ted takovy divny..ty skvele lepivy dunlopy ..tam je ta predni sjeta uplne excentricky..ackoliff vzorek ma jeste skoro jak nova.. a zadek je vpravo skoro holej.. teda jako skoro uplne holej...
edit: jo a jakub veverka dela obcas stupacky pro kluky s V2 rotaxem.. s reverzem a dopravou myslim byl jeden par za 2400..nebo mozna jen 2,3...
Naposledy editováno 20.08.2021 13:14:09


jinak toho 31. v Moste se zda ze budeme erezvéégankPyčoVole a s jednou V4s co vypada prakticky uplne stejne jako 1299 budem tvorit nejlepe znejici box v Mostě...

ja jen kdybys chtel prijet na kukacku.. a na jednu jizdu by ses asi i sveznul..na my.. i kdyz teda..gumy mm ted takovy divny..ty skvele lepivy dunlopy ..tam je ta predni sjeta uplne excentricky..ackoliff vzorek ma jeste skoro jak nova.. a zadek je vpravo skoro holej.. teda jako skoro uplne holej...

edit: jo a jakub veverka dela obcas stupacky pro kluky s V2 rotaxem.. s reverzem a dopravou myslim byl jeden par za 2400..nebo mozna jen 2,3...
Naposledy editováno 20.08.2021 13:14:09
Posílám svoje RSV do světa, kdyby někdo chtěl
motorky.bazos.cz/inzerat/141094378/aprilia-rsv-1000-r-2004.php

motorky.bazos.cz/inzerat/141094378/aprilia-rsv-1000-r-2004.php

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Prosba, TuonoV2 2gen - srouby ram motor, montaz resp. odmontaz holennich padaku, prekazi mi tam… jake origo srouby, vi nekdo na prvni dobrou? M10x100? Nebo…? Zatim jsem nenasel presny udaj, tak nez podniknu dalsi hodinu hledani, radsi se zeptam

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu 180/60 na 6'' ráfku Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 19.4.2025 v 13:43 assassin |
Jezdil/jezdí někdo rozměr 180/60 na... [1, 2] Aprilia RSV 1000 | brabenecz | 43 | 17.4.2025 v 07:34 Supermotojunkie |
Rsv 1000, rv 2000 problém s chodom ... [1, 2] Aprilia RSV 1000 | denisga44 | 43 | 28.3.2025 v 11:20 filipes |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 22 | 9.12.2024 v 23:59 marekvjatrak |
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |