Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj
Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku
Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
strakon> racetorx.co.uk
mam od nich aj dog bone do prepacka
mam od nich aj dog bone do prepacka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex> Sakra si tu motorku tak vymazlíš a pak ji posílaš do světa chuděru. A co máš v plánu za další projekt?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Dablicek200Mph> jejhorší je, že mu ty investice nikdo neocení
Přeju mu, aby to za ty prachy prodal, ale velice o tom pochybuju 
Naposledy editováno 15.10.2020 12:48:59


Naposledy editováno 15.10.2020 12:48:59
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Taky si myslim, ze bude lepsi rozprodat dily a prodat s origo dily za min... krovku si vemu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
oioi01> já tu podpěru řadičky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
strakon píše: oioi01> já tu podpěru řadičky
prej se tam musi trochu brousit pri instalaci - tak to vyzkousis a ja pak kdyztak poridim orig

jo a jinak uz mi prisla soupravicka se zavlackou na uchyceni nadrze, jen to jeste nemam doma - vezmu ti to pak na obslehnuti?
a jeste jinak mam uz nahozenou krovku na Tunjakovi jakoz i podsedlaky u Tripla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex> když jsi tam tu podpěru dával, musel jsi něco upravovat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
strakon> ja sem nemusel, lebo tam mam ge2 kryt sekundaru. Ale jesli mas origo gen1 kryt, tak tam treba ten spodek urezat aby si tam dostal tu podperu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex> jasný, díkes

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Zije to tu jeste?
Porad tady nema nikdo navic chip na upravene svody, FR200?

Porad tady nema nikdo navic chip na upravene svody, FR200?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
oioi01> kamarade pred casem sem daval do skupiny na fejsi info, kde AP workshops ich prodavalo na black friday v akcii tusim za 30 liber, ale to uz asi neplati
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
tomasd.> pekne, to mas z tej bmw stranky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex píše: tomasd.> pekne, to mas z tej bmw stranky?
bmw nevim, ale tdy odsud
https://www.benzinkupplung.de/Aprilia/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
strakon> zdarec, ve vlákně u Italů si psal, že budeš tu podpěru vyrábět, máš už ji nějak vymyšlenou/okopírovanou?
Kdybys jich byl ochotný udělat víc a sdělil mi případnou cenu, měl bych o ni asi také zájem. Sice mi Tuňák řadí podle představ, ale nemám, co tunit


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
pospit> Ty máš ale dvojkovýho, tak jestli to bude stejný? Jo, když to budu dělat, tak to udělám vícekrát, už jsme na to 4, kdyby nám to Ti-rex oměřil a nakreslil, tak by to bylo nejsnažší, ale kdy se na to dostanu, to nevím


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
strakon> je to pro gen1 i gen2 stejné, akorát u gen1 musíš upravit ten kryt. U gen2 to sedí, jak prdel na hrnec

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
5 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Nazdar případi, řešila se tu vata do laufů, ale už to nemůžu najít.
Co a odkud berete? Budu potřebovat převatovat jeden lauf na dominátora.
Co a odkud berete? Budu potřebovat převatovat jeden lauf na dominátora.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu 180/60 na 6'' ráfku Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 19.4.2025 v 13:43 assassin |
Jezdil/jezdí někdo rozměr 180/60 na... [1, 2] Aprilia RSV 1000 | brabenecz | 43 | 17.4.2025 v 07:34 Supermotojunkie |
Rsv 1000, rv 2000 problém s chodom ... [1, 2] Aprilia RSV 1000 | denisga44 | 43 | 28.3.2025 v 11:20 filipes |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 22 | 9.12.2024 v 23:59 marekvjatrak |
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |