2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
mrdky
normálně brzdí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrXX píše: shewcza> u BMW rucni brzda NIKDY nebrzdi normalne a pokud ano, trva to radove nekolik tydnu
Blbost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
HondaGiRRl píše: Fizzere, prý jsou u trojek problémy se separátorem oleje. Víš o tom něco víc?
Že by už začínalo docházet na má slova???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Že by už začínalo docházet na má slova???
Ne, vůbec. Jen dotaz, četla jsem to v nějaké diskuzi, tak jsem chtěla vědět, jestli s tím máš zkušenost nebo o tom víš něco víc. Auto ještě stále stojí u mechanika, takže se (snad) nemá co srát
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Nejvíc tomu škoděj krátký cuky po městě, pět kiláků sem, osum támdle atd.
Naposledy editováno 18.07.2016 10:38:05
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 18.07.2016 10:42:45
Naposledy editováno 18.07.2016 10:49:19
Mrdnul jsem tam to nejlevnější co měli v kekelly (febi) a po roce a půl so far so good.
... jen kdyby tu byl další debil, co bere názory majitelů na e46, bmwklubu apod vážně - jsou mimo.
Ruce do ohně za tlumiče bilstein, cokoli krom nich a sachse (oem) že je sračka. Dal jsem bilstein, během asi pěti tisícovek jeden zadní vychcal, reklamace možná nikoli v páru ale pouze za ten jeden ks Dal jsem kayaby za čtvrtinovou cenu a so far so good.
Ruce do ohně za oem separátor ("meyle je sračka!!"), dal jsem oem, zdechnul do čtvrt roku. Dal jsem levnej febi a maká.
Ruce do ohně za brzdy ATE, dal jsem ate, do půl roku osmičky. Koupil jsem nejlevnější meyle a na ně destičky starline, po roce maká, brzdí čím dál tím líp (akorát špiní, ale koho to sere ).
atd atd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Ciwe, a už mi zase slintá ventildekl... Umí tu někdo vařit termoplast?
joooo mam na to lidi :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1) zanadávat na debila co to udělal
2) ošmrdlat to prstem jestli je to fakt tak hluboký jak to vypadá
3) zanadávat znovu a popřát dotyčnému debilovi aby se převrátil do škarpy a uhořel s celou rodinou (za předpokladu, že jsem si to neodřel sám )
4) srát na to, protože na lak to nejezdí a hezkej lak přitahuje průsery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Zatupovat
Zaleštit na hrubo
Zaleštit na jemno
... za předpokladu že je to na podklad, pokud je to jen povrchový, tak stačí jen odmastit a zaláknout čirým.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Hele, tezce OT - tip na nejake rozumne taxi v Praze? Potrebuju se zitra dostat z Kunratic na letiste a nerad bych tekl vic nez je nutny...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrXX píše: FiZzeR> Fizzi, tys to tuším někde tady už psal, jaký máš postup na opravu oděrky v laku? Chci to zatupovat a zaleštit
Záleží jak je lak poškozen.
a) Poškození pouze ve vrstvě bezbarvého laku (Clear Coat). To je odstranitelné leštěním. Toto poškození poznáš následovně:
Dej do rozprašovače vodu s mýdlem a vem nějakou utěrku. Vodou postříkej poškozené místo a ihned setři. Pokud poškození na mokrém filmu zmizí a po setření se okamžitě objeví máš "vyhráno". Je poškozen pouze lak. Nemusí to sice jít vždy opravit, ale je velká šance.
Postup opravy záleží na hloubce poškození. Vezmu to koplet jako nejhorší scénář:
1) Zabrousit smirkovým papírem o zrnitosti 2000 pod vodou. Ideálně něčím jako trizac. Opatrně a moc netlačit. Poté to samé se zrnitostí 3000 a pak 5000. Vždy pod dostatečným množství vody. Lze i strojně, ale na malé otáčky.
2) Použití vlněného kotouče na leštičku. Moc netlačit a nezůstavat dlouho na jednom místě místě. Poté hrozí spálení laku. Lze s dostačně hrubou leštící pastou přeskočit.
3) Min. 2 hrubosti leštící pasty. Hrubá, něco jako fast cut od 3M s tvrdším kotoučem. Střední otáčky. Poté jemná s měkým kotoučem. Klidně vyšší otáčky. Každá prodejna lakového materiálu ti odleje pastu z plechovky, decku za cca 100? kč.
Pokud nevíš co je třeba k odstranění obrať postup. Zmatnění laku po brusném papíru se nelekej. Lze rozleštit.
b) Poškození pigmentu (Base Coat) nebo plniče. Po navlhčení poškození nezmizí. Zafušování jen nějakou tužkou, ale ať to budeš dělat sebelíp z 2 metrů to bude stejně vidět. U metalického laku tuplem. Lehce obrousit nějakým papírem 2000 nebo 3000 pod vodou místo poškození, odmastit, pomalu a jemně zalejt pigmentem, nechat zaschnou, poladit podruhé, nechat zaschnou, znovuzabrousit, zalejt lakem. Ale tohle neodtraníš perfektně nikdy. Jedině přelakovat.
Naposledy editováno 20.07.2016 18:51:46