paolo_novy Přidat reklamu

Téma: testovali jsme S1000RR
27.8.2010 v 09:21
Tak se nám dostalo té možnosti otestovat BMW S 1000 RR. Ve 13:00 vyzvednutí motorky, to jak vypadá a jestli se někomu líbí nebo nelíbí si musí každej srovnat sám ale v tu chvíli to byl náš mazel. Po vyřízení papírových záležitostí sedáme a vyrážíme. Ve výbavě rychlořazení, kontrola trakce, ABS.... Už po sednutí na motorku je jasný, že tohle bude jízda. Nevím jak to udělali ale museli snad někoho posadit do plastelíny a podle toho udělat rám. Neskutečne uzoučká, nic netlačí mezi stehny a řídítka najdete poslepu. Vyrážíme z města přes uzavírky a objížďky. Prvně si všímám lehkých vibrací do řídítek, na které nejsem zvyklej ale mám přece pod sebou nekompromisní báwo, tak to přehlížím. Jízda po městě velice příjemná, propružíte odpružení a motorka se shoupne jak enduro. Neskutečně lehká a ovladatelná motorka. Naprosto jedovaté BREMBA, s tímhle strojem se nepřibržďuje, zde se brzdí!!! Jsme za městem a tam to začíná. Navolíme mód RACING, jsme tady přece od zkoušení, takže dva kvalty dolů a GAAAAASSS.... O módu RAIN se ani zmiňovat nebudu, od toho takovou motorku přece nemáme. Zrychlení napoví, že komerční testy asi kecat nebudou a je asi stejné jako na mód SPORT ale co se dělo nad 11-cti tisíci otáček, to jsem teda nečekal. Jak ručička otáčkoměru minula již zmíněnou jedenáctku, tak bez jakýchkoliv varovaní vystřelil předek k nebi aby se mnou za chvíli kontrola trakce opět švihla o zem, tak využívam rychlořazení. Další rychlost, třetí převodový stupeň, opět to samé, vidím budíky, ručička kolem jedenáctky a vidím nebe. Věděl jsem, že to jede, ale že to má takovou výbušnost a razanci s jakou vlítnete na záda...... to čumím....
Podvozek, přes jeho pohodlnost ve městě, je i při vysokých chylostech naprosto bezchybný. Ani jednou se nezavlnil, řidítka se neklepou, když plave předek ve vzduchu, vše tak jak má být. Motor jde stejně ochotně na 299km/h jako na 200km/h. Tak si říkam, tohle je bomba, co tohle musí dělat po úpravách na okruhu..... to jsem ale nevěděl co mě čeká při brždění z vysoké rychlosti. Neskutečné vibrace do řídítek, naprosto nepříjemné a přivozující pocit strachu!!! Přišlo mi, že se klepe snad celý předek. Hnus. Tohle jsem nečekal.
Je tam někde chyba, asi kotouče ale tohle mi hodně vadilo. Časem si na to člověk zvykne ale jezdit s tím pořád bych určitě nechtěl. To byl také vlastně jeden jediný ale důležitý zápor, který jsme tam našli. Ještě mi přišlo, že se báwu chce nějak ven ze zatáčky ale já mám na svým RR obutou širokou 200 v zadu, tak to je asi zvykem.
V 17:30 motocykl vracíme, naštěstí bez poškození a se snovým výrazem ve tváři. Jediná černá tečka jsou ty vibrace při razantním brždění. Kdo s tím má zkušenost, ať napíše jestli je to tím ABS...

Závěrem: To, že to je pila jsme čekali, v mnohém naše očekávání předčila, v něčem zklamala-to by se dalo odstranit ale určitě jestli někdo máte 454 000,-(cena testovaného modelu) a chcete si koupit superbika, tak tohle je varianta.

Děkuji mému kamarádovi Lubkovi a samozřejmě firmě BMW za příjemné odpoledne.
No a jelikož nebudeme dělat kroky zpět, tak už se těším na RSV4 a na srovnání.

btw: sluší nám to,že?



tak teda srovnání s CBR 1000 RR SC 59:

BMW má užší nádrž, hned mi sedla do ruky, vetší nástup výkonu, je pocitově lehčí tudíž ovladatelnější, obrovský výkonový kopanec nad 11-cti tisíci, stabilnější podvozek ve vysokých rychlostech. To jak BMW táhne od 250km/h pořád až do 299km/h je taky neuveřitelný. Kontrola trakce může být pro někoho výhodou....
Image je na téhle strojovně samozřejmostí.

Pro hondu hraje že mě netahá ven ze zatáček(může být ovlivněno mou pneu), lepší vzhled, nejsem limitován při jízdě po zadním kotrolou trakce a nižžší cena.. Výkonově do provozu, dle mého naprosto dostačující a když chce přední kolo do luftu, tak ti to řekne.
BMW se naptá a vystřelí vzhůru.
Jinak před třemi lety v Birminghanu na výstavě jsem na CBR seděl asi půl hodiny a taky mi hned sedla do ruky ale BMW je už zase jinde. Pokrok nezastavíš.


Naposledy editováno 05.09.2010 07:40:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 13:26 | Nahoru | #31

GRASSEL>Myslím že se máme na co těšit. Už jsem to psal v jiným vlákně tak to sem nakopčím

No každopádně já jsem zvědavej na všechny japonce v litrech protože vsadím krk že si KO od BMW líbit nenechaj a věděj že to tak zůstat vážně nemůže aby přišlo BMW do třídy jako nováček, začalo šikanovat spolužáky a dělalo místního führera......tak to určitě každej z japonský čtyřky nenechá (asi teda krom Hondy)......

Myslím že dlouho japonská čtyřka celkem usínala a ty motorky jsou dneska na jednu prdel, kdo se na některých projel tak mi dá za pravdu. Už neplatí to že se každá motorka chová vyjímečně a jinak........
Vsadím se že teď příjde chvíle stejná jako v roce 1998 kdy přišla s parametrama R1 a už se šlapalo u ostatních značek na přesky. Stejně tak je na tom dneska BMW a tak to prostě nenechaj

Souhlas Jen se trochu bojim, aby to neskoncilo v predhaneni kdo bude mit v motorce vic el. picovin ABS a podobnejch sracek... Na co mi bude kdyz pak bude mit masina 200koni a bude si pridavat sama abych nahodou nespad... Po pravde od toho r. 2006 stojej ty motorky cim dal vic za hovno...

a taky jsem dost zvědavej na new R1 jelikož Yamaha ví že ten big bang nefunguje tak jako předchozí R1 ale zároveň se z logických důvodů nevrátí ke klasice

No jsem na to zvědavej jako na rok kdy božský Karel nedostane slavíka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 13:39 | Nahoru | #32
hluska> ???

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 13:44 | Nahoru | #33
GRASSEL> Pico kam sem to napsal, mne uz dneska v ty praci fakt hrabe

2 reakcí na tento příspěvek testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 13:44 | Nahoru | #34
Souhlas Jen se trochu bojim, aby to neskoncilo v predhaneni kdo bude mit v motorce vic el. picovin ABS a podobnejch sracek... Na co mi bude kdyz pak bude mit masina 200koni a bude si pridavat sama abych nahodou nespad... Po pravde od toho r. 2006 stojej ty motorky cim dal vic za hovno..

testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 13:46 | Nahoru | #35
Pokud báwo hodláš honit po okruhu, tak je potřeba vyměnit přední brzdu (i když je to brembo) po pár kolech na okruhu se páčka propadá a většina lidí ji mění... To vibrování slyším poprvé... Jinak já na něm ještě nejel, ale na příští sezonu mi snad bude říkat pane ... Teď mám fároška 08 a absolutní spokojenost... Slabost tohoto modelu je relativně veliká spotřeba oleje a slabá převodovka ... Většina majitelů včetně mě musela měnit většinou trojkový kolečko, kor když to podpoříš rychlořazením, což je docela ranec ... Bohužel výkonem hondička na báwo ztrácí znatelně... Jinak spokojenost ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 13:51 | Nahoru | #36

hluska>Souhlas Jen se trochu bojim, aby to neskoncilo v predhaneni kdo bude mit v motorce vic el. picovin ABS a podobnejch sracek... Na co mi bude kdyz pak bude mit masina 200koni a bude si pridavat sama abych nahodou nespad... Po pravde od toho r. 2006 stojej ty motorky cim dal vic za hovno..



Souhlasím, taky jsem proti těmhle pomáhačům. Dřív každej koupil sporta s tím že to musí ukočírovat a byl z toho respekt. Dneska na to sedne kdejakej kokot. Zmáčkne čudlík, vyjedou postraní kolečka, navolí mod C atd.

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 13:52 | Nahoru | #37

GRASSEL>mateshasic> Na tu RSV4 jsem hodně zvědavej, mě totiž osobně bere víc jak nějaký BMW s1000rr. RSV4 je daleko větší stylovka a ten zvouček je super



přesně jak říkáš, jsem z ní taky pochcanej. dnes jsem to psal kamaradovi. ptal se me, jestli bych menil, rek jsem mu, ze kdyby nebylo RSV4, tak jo. takhle chci RSV4

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 14:36 | Nahoru | #38

GRASSEL>Souhlasím, taky jsem proti těmhle pomáhačům. Dřív každej koupil sporta s tím že to musí ukočírovat a byl z toho respekt. Dneska na to sedne kdejakej kokot. Zmáčkne čudlík, vyjedou postraní kolečka, navolí mod C atd.



Hlavne ta motorka tim pride o svoje kouzlo.. Je to videt i na zavodech, dnesni MOTOGP se atraktivitou ani trochu nemuze rovnat 2T 500ccm, to byly opravdovy zavody a pani jezdci Jinak ta RSV4 je fakt libova

testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 14:49 | Nahoru | #39
Nemyslím,že příští rok přijdou jabka s něčím převratným.Přece jenom krize hodně poznamenala investici do vývoje,když nějaká změna,tak opět spíše evoluce než revoluce.
Moje K9 bude u mě ještě hooodně dlouho,nedokážu si představit lepší mix výkonu,ovladatelnosti a pohodlí!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 15:25 | Nahoru | #40

mateshasic>nazlobenej> jejda to je novina! to by mě nenapadlo už tě vidím jak na půjčené motorce měníš kotouče před prodejnou BMW

v závěru jsem psal, že to v čem zklamala by se dalo odstranit, to jsem tím myslel, víš...

Z jistotou jsi zareagoval až po mé poznámce,vázal jsi naopak pozornost na ABS,který na vibrace nemá vliv.Tvá dotčená reakce mě nezabrání k mé další radě co se týká lehkých vibrací už jak za to sedneš-pošli prodejnu do prdele za nevyvážená kola,chtěl jsem se svézt na něčem co funguje,zanedbáváte to už nový a děláte výrobci ostudu.A když poznám,že je jen zanedbaná provozní údržba-tak to nepíšu jako možnou chybu stroje.

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 15:38 | Nahoru | #41
nazlobenej> Je fakt, že jestli to byla předváděčka, tak ji mají udržovat v dobrém stavu. A ještě brzdy.. Ale určitě i tak byl rád, že se svezl.

1 reakcí na tento příspěvek testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 16:00 | Nahoru | #42
Njn Bmw dalo starou K6 do moderniho kabatu a hned je to spice dnesnich litru, ale rsv4 na ohlinsech je raketa

1 reakcí na tento příspěvek testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 16:08 | Nahoru | #43
Jen reakce na testík Ska, jak píšeš o startu předního kola vzhůru,a následných emocech,si nemůžu pomoc ale takhle mluví kolíci co se jim poprvé postavil nevím ale v 11tis/ot.jde snad vzhůru každý litr i veterán ber to s rezervou jen legrace,kolikrát podržíš RRko na 11tis/ot. v běžném provozu?

4 reakcí na tento příspěvek testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 16:10 | Nahoru | #44
Kotouce u BMW vydrzej tak 1200km okruhovejch a pak zacnou kopat. Jinak s komplet akrapem to ma 184ps na kole. RSV4 asi dobrej podvozek a brzdy,ale motor to je hroznej pelech a zdaleka nema ani to,co pise vyrobce.

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 16:18 | Nahoru | #45

hluska>Souhlas Jen se trochu bojim, aby to neskoncilo v predhaneni kdo bude mit v motorce vic el. picovin ABS a podobnejch sracek... Na co mi bude kdyz pak bude mit masina 200koni a bude si pridavat sama abych nahodou nespad... Po pravde od toho r. 2006 stojej ty motorky cim dal vic za hovno..



Souhlas - víc kilo a často i míň koní.......

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 16:24 | Nahoru | #46

Murkin>Kotouce u BMW vydrzej tak 1200km okruhovejch a pak zacnou kopat. Jinak s komplet akrapem to ma 184ps na kole. RSV4 asi dobrej podvozek a brzdy,ale motor to je hroznej pelech a zdaleka nema ani to,co pise vyrobce.



184 hmmm.. - kolik má Blade 08, když výrobce udává 178?

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 16:25 | Nahoru | #47
Murkin> To je u RSV4 smutný zjištění. Takže v případě okruhového ježdění vychází asi pořád nejlíp R1 07 - 08 pokud jde o poměr výkon x jízdní vlastnosti x peníze........

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 16:28 | Nahoru | #48
Hondza> Na zadním kole s bídou 160 v serii. Výrobce udává výkon na klice (178 koní u Blada), který je často spíš zbožným přáním než skutečností. Nicméně i tak je Blade dobrá motorka.... (Oprava: původně jsem to blbě spočítal, tak sorry za šíření poplašných zpráv )

Naposledy editováno 27.08.2010 16:46:12

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 16:31 | Nahoru | #49

Hondza>184 hmmm.. - kolik má Blade 08, když výrobce udává 178?



Tak hondicka 08 s akrapem cca 168ps na kole.

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 16:40 | Nahoru | #50
Murkin> To jsi mě uklidnil - né že by na to moc záleželo, ale 150 by byla opravdu bída

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 16:48 | Nahoru | #51

Murkin>Tak hondicka 08 s akrapem cca 168ps na kole.



Mě vylezlo 172 na kole s komplet akrapem a chytrou krabičkou od dynotechu .... ty 4 koně je brutální rozdíl

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 17:01 | Nahoru | #52

hluska>Podle me uz by bylo na case aby s nejakym "granatem" prisli u Suzuki K1 - K6 to byla proste parada ale od K7 dal je to nejaky "hluchy"....



Tak s tímhle nemůžu souhlasit.....Měl jsem K8 a než jsem ji rozštípal tak to byl nejlepší litr od Suzuki...ano-byla těžší....Dal jsem Akrapa a váha se srovnala s K6...Podvozek po pár úpravách a seřízení naprostá špička...Brzdy jsou všechny stejně nahovno od K5 až po L0 ano,K5 měla motor o kapku výbušnější,ale ve vrchu na K8 neměla!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 17:06 | Nahoru | #53

Redbois>Jen reakce na testík Ska, jak píšeš o startu předního kola vzhůru,a následných emocech,si nemůžu pomoc ale takhle mluví kolíci co se jim poprvé postavil nevím ale v 11tis/ot.jde snad vzhůru každý litr i veterán ber to s rezervou jen legrace,kolikrát podržíš RRko na 11tis/ot. v běžném provozu?



RRko 08 když jsem ho měl půjčený od MiloCBR tak nespadnul pod 10tis. ani v zatáčce. Své gsxr držím téměř pořád nad 9tis.ot.

Naposledy editováno 27.08.2010 17:06:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 17:08 | Nahoru | #54

Murkin>Kotouce u BMW vydrzej tak 1200km okruhovejch a pak zacnou kopat. Jinak s komplet akrapem to ma 184ps na kole. RSV4 asi dobrej podvozek a brzdy,ale motor to je hroznej pelech a zdaleka nema ani to,co pise vyrobce.



Tomu celkem věřím i jsem koukal na testy ale motor prej jede dost a i kdyby ne tak u tý motorky jde hlavně o ten styl
Ale když to testoval Mates Smrž tak říkal že to jede s kawou 08 nejvíc. (akorát v testu neměl bmw) jinak tam byla Agusta, Honda, Suza, Kawa, yama a aprilie..........tak nevím
Každopádně tý motorce bych odpustil i kdyby jela jak sedumpade

Naposledy editováno 27.08.2010 17:09:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 17:15 | Nahoru | #55

GRASSEL>Tomu celkem věřím i jsem koukal na testy ale motor prej jede dost a i kdyby ne tak u tý motorky jde hlavně o ten styl
Ale když to testoval Mates Smrž tak říkal že to jede s kawou 08 nejvíc. (akorát v testu neměl bmw) jinak tam byla Agusta, Honda, Suza, Kawa, yama a aprilie..........tak nevím
Každopádně tý motorce bych odpustil i kdyby jela jak sedumpade



Moc čteš Motoráj čéče.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 17:17 | Nahoru | #56

kawapepek>Moc čteš Motoráj čéče.....



to spíš ty když si to pamatuješ já jen občas něco přečtu a neřeším co to je za časák. Stejně to vyjde na stejno a dávám na svůj osobní dojem

testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 17:17 | Nahoru | #57
já myslím, že Bimer letos dokazuje jakou udělal motorku ve world super stock výsledcích...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 17:20 | Nahoru | #58
GRASSEL> Já si ten Motoráj kvůli tomu i koupil... Viděl jsem na titulní straně test litrů,tak jsem si ho na benzince koupil... Jinak matka dělá v novinách,tak mám doma každej motočasák na víkend na přelouskání,takže mám dejme tomu přehled...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 17:22 | Nahoru | #59
kawapepek> aha a my pak ten časák dostanem do ruky celej volepenej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 17:22 | Nahoru | #60

GRASSEL>...aby přišlo BMW do třídy jako nováček, začalo šikanovat spolužáky a dělalo místního führera...


je vidět, že jsi tady na fóru už pár básniček napsal... tahle věta nemá chybu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR karloss200 9 22.5.2024 v 13:46 SLEEPER
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR karloss200 0 21.5.2024 v 13:18 karloss200
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Diagnostika ramu Vychodni Cechy BMW S 1000 RR JosephBonanno 7 3.7.2023 v 08:59 JosephBonanno
Zvedák na motorku BMW S 1000 RR ElRoyRoy 21 27.1.2022 v 09:58 Gahan37


TOPlist