globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: sláva Mitaskám!
 
26.8.2010 v 17:15
Jsou lidi co tvrdí že třipade nejde naklopit, ještě víc je těch co tvrdí že mašina nejde naklopit na mitaskách. Že pré jsou tvrdý, že diagonálky jsou na hovno a tak dále a tak dále
Tady je důkaz toho že klasický Mitasky jsou plnohodnotný gumy a to že to kvůli nim nejde je pouze výmluva
zadní H-06 (předek H-04)





2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 18:35 | Nahoru | #31
Enthropy> se nestydíš takhle mluvit o aroma m2t!

(reakce na) sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 18:37 | Nahoru | #32
memphis.unv> Takhle mluvím o aroma Valvoline Competition 2T (= smrad hořícího asfaltu)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 18:38 | Nahoru | #33
memphis.unv>hlavně že to jezdí ne :) jinak taky mám mitas jak vepředu tak v zadu a celkem se to klopí ustřelilo mě to zatím jenom jednou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 18:41 | Nahoru | #34
pesastor> to si děláš prdel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 18:45 | Nahoru | #35
DěckoCZ> to vzadu je H-03?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 18:47 | Nahoru | #36
memphis.unv> jj H-03 to je nesmrtelná guma to se nesjede snad nikdy :D a vepředu H-04 má tam být 3,00 tak sem hodil 3,25 líp to vypadá :D :D

1 reakcí na tento příspěvek sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 18:52 | Nahoru | #37
priste to chce fotku primo jak jsi v naklonu, a ne jak mas sjetou gumu, to je tak nejak nicnerikajici

(reakce na) sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 18:56 | Nahoru | #38
DěckoCZ> nevim jestli nesmrtelná ale hlavně na hovno
byla tam když jsem mašinu koupil a fakt to na ní nedrží. H-06 je kulatá ale H-03 je hranatá jak sviňa a na těch hranách to nedrží ani trochu.
teda kamoš co je měl dokonce dobrovolně tvrdil že když se člověk nebojí a mašinu jaksi zlomí tak to drží ale stejně se mně to nezdá
jinak já na nich mám teď najetýho asi 13 tisíc. zadní vydrží ještě tak 4 tisíce ale přední je beze změny

(reakce na) sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 18:58 | Nahoru | #39
Cosmogagy> plánuju to
akorát jsem si říkal že aji na ty mitasky do kraju budou nevěřící Tomášové čumět

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 19:07 | Nahoru | #40
memphis.unv> jen jsem tupě zíral: účtujou každý šáhnutí, vč. mejdla (15,- Kč)....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 19:23 | Nahoru | #41
pesastor> já jsem si to nechával přezut ve vedlejší dědině u takovýho dobrodruha co dělá snad v garáži. spokojenost naprostá a stálo to mysim kilo za ty dvě

(reakce na) sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 19:25 | Nahoru | #42

memphis.unv>pesastor> já jsem si to nechával přezut ve vedlejší dědině u takovýho dobrodruha co dělá snad v garáži. spokojenost naprostá a stálo to mysim kilo za ty dvě



Toho mi ukážeš, až budu obouvat Heidenau na zimu

1 reakcí na tento příspěvek sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 19:38 | Nahoru | #43
Dlouho by ses v závodě na takovejch šuntech neudržel tak max do první zatáčky

1 reakcí na tento příspěvek sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 19:39 | Nahoru | #44
No když ti Mitas vyhovuje, tak proč ne.
Já tvrdím, že to jsou pneumatiky určené maximálně na nějakou kárku. Gumy jsou bohužel docela tvrdé, ale hlavně postrádají profil klasické motopneumatiky. Samotný náklon asi nějak poberou, ale zkus si třeba na Mitasce ve velkém náklonu tvrdě brzdit, následky bych raději nechtěl vidět...
Navíc jejich cena už taky není nějak výhodná, třeba za stejnou cenu jsem sehnal Continental Conti GO! a to je krapet jiná liga. Jawy i ČZety mám rád v původním stavu, ale kvalitní pneumatiky stejně jako kvalitní oleje jsou základ (je to docela i dané tím, kde se na těhle motorkách převážně pohybuji – Alpy) .

(reakce na) sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 19:42 | Nahoru | #45
tigerbou> jaktoooo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 19:45 | Nahoru | #46
jirin.sv> to by nešlo, mám vepředu buben
šest kil proti třem litrům
jinak nemám je abych ušetřil ale smýšlím konzervativně (stejně tak používám m2t)

sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 19:45 | Nahoru | #47
Vždycky záleží hlavně na řidiči jak s mašinou umí a pak taky na mašině co mu dovolí, pneu k tomu samozřejmě patří a dělají fakt hodně... Já jsem na stejné Jawě 350 jezdil několik let, a musím říct že mi ten stroj nikdy moc k srdci nepřirostl... V zatáčkách jsem měl vždycky hodně blbej pocit, stroj jakoby vynášel, nechtělo se mu klopit, a při rychlejším vjezdu se zdálo že je lepší to poslat ven než se snažit to doklopit... Možná za to tak trochu mohl celkovej stav stroje, uložení kyvky a tak, ale ta ovladatelnost mi přišla hodně špatná... Ani nevím co tam bylo za pneu, ale v zimě a v blátě se to na nich docela dalo... Na asfaltu úplná pohoda! Spíš bych viděl problém v tom stroji...

Přitom na Jawách 250 z let padesátých jsem nikdy nic podobného nepozoroval , ty jezdily vždycky suprově , v zatáčkách to na nich šlo dost dobře a celá mašina se vodila úplně jinak... A to ještě nemluvím o Nortonech, ty se vodí jako pravej Caffé Racer , podvozek na tu dobu mi příjde v porovnání s Jawou přímo nadčasovej a kdo ho bude mít v ruce, ten si myslím že v zatáčkách klidně potahá i moderní pětikule! Že ten jde naprosto skvěle až na hranu co mu dovolí pneu, a někdy i dál - osobní zkušenost...

Nicméně kdo má v ruce Jawu 350, ten na tom nebude o moc hůř , bylo tu už pár let nazpět video, kde si to nějakej borec hodně slušně dával, jsem úplně čuměl co to všechno dokáže... Myslím že autor měl nick Laďa Prášil nebo tak nějak...

sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 19:48 | Nahoru | #48
Tak to jsi velkej borec, že jsi to naklopil na takovejch autopneu! Když jsem míval 350 tak jsem to měl vzadu(dopředu bych to nedal ani jako 18letej bažant ) a když jsem jel zatáčkou ve který byly podélný praskliny tak jsem si pořád říkal že mám prázdný kolo... Pak jsem si koupil Conti City a dřel jsem kapotou v každý druhý vracečce. Jjo změkl jsem.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 19:50 | Nahoru | #49

memphis.unv>jirin.sv> to by nešlo, mám vepředu buben
šest kil proti třem litrům

A chceš říct, že seřízený dvouklíčový buben nebrzdí dobře? Jinak v rozměru 3,00×18" ta Continentálka stála 670 Kč včetně poštovného, takže žádné 3000 Kč.

2 reakcí na tento příspěvek sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 20:05 | Nahoru | #50
Ještě zde to zmiňované video (bez povolení autora teda , snad mu to nebude vadit ), příjde mi to jako docela kalup na Jawu 350 , ale kdo ví jestli není nějak potuněná...

Naposledy editováno 26.08.2010 20:06:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 20:41 | Nahoru | #51
jirin.sv> jo? co jsem viděl gumy obdobnejch rozměrů tak všechny stály minimálně 1500
každopádně bych aji tak koupil mitasky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 20:42 | Nahoru | #52
DMC.motobiker> psychopat nebo génius?
nevim ale chtěl bych to taky umět

(reakce na) sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 20:50 | Nahoru | #53

memphis.unv>jirin.sv> jo? co jsem viděl gumy obdobnejch rozměrů tak všechny stály minimálně 1500
každopádně bych aji tak koupil mitasky

Zde za 670 Kč v rozměru, co jsem potřeboval. Ale víceméně i za těch 1500 Kč je ta guma za pusu s porovnáním s cenou gum na velký motorky.

Dělej jak uznáš za vhodné, já jen říkám, že bych si ani na jeden z těhle výletů s Mitaskama netroufl vyjet:

471 na Contintalce a Metzelerce:


455 na Heidenau a Dunlop:

sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 21:26 | Nahoru | #54
DMC.Motobiker > ten chlap to je snad sam satan!! měl tu čest chvilku sedlat 634ku, vzhledově se mi třinda docela i líbí..ale když sem měl možnost jí pořádně projet tak je to jako splašený želé..v zatáčkách sem se necítil na tom vůbec dobře,a když sem přejížděl takovej pruh štěrku (zásyp výkopu) skoro sem se až lek že to nepoberu! mimochodem obutá byla taky na Mitaskách..takže dojem z toho nic moc.. o to víc se klaním lidem kteří Jawku zvládají bez potíží!
edit: písmenko

1 reakcí na tento příspěvek sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 21:29 | Nahoru | #55
jirin.sv> to bručení čízy..jako by to bylo včera co sem na ní drandíval..

(reakce na) sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 21:33 | Nahoru | #56

Mexican91>jirin.sv> to bručení čízy..jako by to bylo včera co sem na ní drandíval..

Teď kterou myslíš ? Obě mají moc pěkný zvuk, kdybych si z nich měl vybrat já tu s hezčím zvukem, tak to asi bude 455. Z toho jednolaufu prostě nemůžu . Ale zas motor 471 je daleko daleko silnější a má o dost lepší průběh krouťáku.

sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 21:49 | Nahoru | #57
Mitaska je na jawu nejlepsi volba, vydrzi to dlouho a sam sem ji klopil vzdy co to slo, jiskry ode me litali celkem casto, ale je to taky hodne dany tim, ze 350 nejde naklopit tolik jako spousta jinych moto, pac clovek hned necim drhne, to sami 250, tam se drou cely laufy.

1 reakcí na tento příspěvek sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 22:08 | Nahoru | #58
jirin.sv > míval sem, už je to pár roků zpátky 175/477, byla to už sice babička ale ten motor to bylo dílo vůle tam byly všemožný, možný i nemožný ale letělo to jako vítr a navic takový to bručení jednolaufu a kvílení vytáčejcí se trojky.. ty mašiny maj svoje kouzlo..a kdo nejel neví a nepochopí
ale k videu páčí se mi 471 dost podobný jako zvučila ta moje

(reakce na) sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 22:21 | Nahoru | #59
Mexican91> Jo tak 477 je docela 471 podobná, ale motor je tam úplně o něčem jiném – zvuk je ale díky stejným výfukům docela podobný .
Tady přidávám malé srovnání 455 vs. 471

1 reakcí na tento příspěvek sláva Mitaskám!

26.8.2010 v 22:25 | Nahoru | #60
Na tom videu žádný peklo nepředvádí. Nijak extrémě to neklopí, ono doleva do kvůli stojanu ani moc nejde. Jen předvádí divadlo s vysedáním. Tohle si troufnu taky na bezpečných úsecích. Pravda, na gumách úplně jiné ligy, než jsou Mitasky. S pořádnýma gumama, dobrými pouzdry v zadní vidlici, stabilizační podkovou v předním blatníku se to při jízdě v jednom nevlní, pokud nepříjdou hrby na silnici.
Teď mám teda obuty offroad gumy a vymlácený ložisko řízení, tak to klopím jen na stojan.
Ti co tam nacpali zadní kyvku z Trampa, to ale díky zvednutí zadku a taky z toho vyplývajícího napřímení vidlice umožňuje mnohem větší náklon.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist