paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
9.8.2010 v 23:46
Dnes na D 1 na BRNO VW PHAETON vs HAYABUSA v asi 280 vzdávám.


Naposledy editováno 10.08.2010 00:27:09

1 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 10:12 | Nahoru | #31
No to až si přečte NoFear4, tak si tě teda podá a jeho výsměch bude huronský Asi ti doporučí, ať začneš radši chodit pěšky.

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 10:12 | Nahoru | #32

Slipknot46>klobouk dolů že jsi to sem fláknul. to by spousta Borců .. tady nedokázala . Za mě je frajer ten, kdo takovej závod utne na hranici možností silnice a svých . Tihle lidi pak jezdí v klidu do duchodu . Ze zbytku pak mají někteří pomník s pneumatikou u silnice. Vysrat sena závodění na silnicích. D1 ..ani nemluvím raději. Vítěz je inteligentnější člověk



závodila jen motorka, ten v autě jel normálně z práce na pohodu, neměl ani potuchy, že je zrovna účastníkem závodu..

2 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 10:20 | Nahoru | #33
Mě taky minulý týden na sradovi (ve dvou) zničila A8 4.2 TDI. Jo když tě rozseká nafta, je to zlý, ale když jsem se podíval na parametry té nafty a víc jak 600Nm krouťáku, tak chápu že šance asi nebyla. Nalepil se za mě asi ve 170ti, pravý pruh byl plný, tak jsem nechtěl zdržovat a vzal za to, asi ve 255 kmh jsem uhnul do pravého, neujel jsem mu ani o metr.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 10:32 | Nahoru | #34

Bludevil>Mě taky minulý týden na sradovi (ve dvou) zničila A8 4.2 TDI. Jo když tě rozseká nafta, je to zlý, ale když jsem se podíval na parametry té nafty a víc jak 600Nm krouťáku, tak chápu že šance asi nebyla. Nalepil se za mě asi ve 170ti, pravý pruh byl plný, tak jsem nechtěl zdržovat a vzal za to, asi ve 255 kmh jsem uhnul do pravého, neujel jsem mu ani o metr.


Proč zlý, když tě rozseká nafta? Vždyť TDI jezdí i automobilové závody na okruhu (viděl jsem Seaty) a docela jim to utíkalo.
Spíš ti proměřuje tachometr... tyhle auta mají v sérii omezovač na 250 km/h. Očividně si jel reálně tak jen 240
EDIT: nebo měl omezovač odstraněn

Naposledy editováno 10.08.2010 10:32:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 10:43 | Nahoru | #35

No-limits>Proč zlý, když tě rozseká nafta? Vždyť TDI jezdí i automobilové závody na okruhu (viděl jsem Seaty) a docela jim to utíkalo.
Spíš ti proměřuje tachometr... tyhle auta mají v sérii omezovač na 250 km/h. Očividně si jel reálně tak jen 240
EDIT: nebo měl omezovač odstraněn



Kámošovi to fičí i přes omezovač, který má na 225km/h. Včera u brna dal tohle. (passat cc 1.8 benzin)

[URL=

Naposledy editováno 10.08.2010 10:45:20

Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 10:45 | Nahoru | #36
Jel sem v RS6 s 570 hp a na dalnici nevim no. Ten adaptivni podvozek je drsnej. V zatacce kdyz je problem, tak se to proste zahamstne a elektronika to ustoji. To na motorce nejde a tam kde sem jel na ZX10 220 do zatacky s obavou aby na me neco za horizontem nevybaflo, tak s RS6 bylo na tachu 270 a psal sem si smsky (sedel sem vedle ridice). V tom je asi ta pointa.

Jinak v zatacce ma motorka vyhodu, ze muze mit trajektorii s vetsim polomerem, tj prilnavost tim kompenzuje. Sam sem byl v Moste na dromu s autem o 24sec pomalejsi nez na moto.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 10:46 | Nahoru | #37
[quote]dareckov>Kámošovi to fičí i přes omezovač, který má na 225km/h. Včera u brna dal tohle. (passat cc 1.8 benzin)

[URL= benzin ve 260, to je hodne divoka diskoteka

Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 10:47 | Nahoru | #38
ale porad to tam leze pomalejc nez na motorce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 10:53 | Nahoru | #39

Bubrak ZX10R>1.8 benzin ve 260, to je hodne divoka diskoteka


Diskoška to je, ale berme v potaz, že tachometr o cca 10 % proměřuje... čili jsme na nějakých +- 230 km/h. Chtělo by to rychlost podle navigace.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 11:00 | Nahoru | #40

Najt_Rajdr>Relax, když jedu po dálnici trochu vyšší (cestovní) rychlostí, než je u nás povoleno, tak mě předjíždějí některé auta jen proto, aby měly dobrý pocit z předjeté motorky Srát na ježdění rychle. Auta jsou rychlejší jak v zatáčkách, tak na rovinách. Jen v akcelerací a v požitku ztrácejí



Blbost, GSXR 1000 a R1 02 vs BMW M3 e46 SMG na zatáčkovitý trase (Milevsko - Petrovice), oba známe trasu stejně a jasnej vítěz motorky. V zatáčkách byl rychlej +- stejně, jinak ztrácel. Ono totiž záleží jaký zatáčky, jestli rychlý nebo jaký, jakej je povrch atd atd atd.
Nikdy mě žádná plechovka nedala (zatím) a to jsem závodil už s celkem hodně autama. Největší zážitek byl ještě se ZX7R se spolujezdkyní (oba džíny a mikiny) vs ford focus ST

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 11:04 | Nahoru | #41

Bubrak ZX10R>1.8 benzin ve 260, to je hodne divoka diskoteka



Mě to neříkej, plati si to on

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 11:05 | Nahoru | #42

GRASSEL>Blbost, GSXR 1000 a R1 02 vs BMW M3 e46 SMG na zatáčkovitý trase (Milevsko - Petrovice), oba známe trasu stejně a jasnej vítěz motorky. V zatáčkách byl rychlej +- stejně, jinak ztrácel. Ono totiž záleží jaký zatáčky, jestli rychlý nebo jaký, jakej je povrch atd atd atd.
Nikdy mě žádná plechovka nedala (zatím) a to jsem závodil už s celkem hodně autama. Největší zážitek byl ještě se ZX7R se spolujezdkyní (oba džíny a mikiny) vs ford focus ST



A ZX7R parada co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 11:07 | Nahoru | #43

dareckov> Mě to neříkej, plati si to on



Jo uz nic, ono je to turbo (160hp?), tak ok.

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 11:13 | Nahoru | #44

Bubrak ZX10R>A ZX7R parada co?



No jako dali jsme ho ale skončilo to dost velkou hádkou s přítelkyní Dodnes na to nezapomenu a tlemím se jak idiot. To jsem jednou přijel z vyjížďky asi v 16h celkem vykravenej a mladá na mě jestli se nepojedem jen tak piánko project, tak říkám že jo a jelikož jsem byl vyblblej dost tak jsme fakt jeli tako do 140kmh (mladá se v tý době hodně bála) no a pak že pojedem domů, tak si to takhle jedem na pohodičku a najednou se na mě lepí focus v tý svítivě oranžový barvě. Tak jsem se nasral a začal tahat mladá se držela zuby nehty a na odbočku domů jsem se vysral, zpomalil jsem, nechal jsem ho předject a zase tahal (předem sem měl jistej plán že ho dám na jedný pěkný rovince ) tak jsem jel furt stejně za ním a když přišla rovinka tak jsem ho dal asi ve 250kmh, pak jsem odbočil a otáčel se, mladá do mě začla mlátit, ječet na mě, slezla z motorky a že půjde domů pěšky a od tý doby si tak nějak zvykla a dáváme tady ve dvou týpky na mašinách co si myslej že jedou palici jsou z toho vždycky na větvy a furt čuměj do zrcátek že se na ně lepí někdo s baťůžkem a chce je předject, pak se na to vyserou, pustěj mě a chvilku se snažej držet tempa

1 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 11:18 | Nahoru | #45
Grassel:

jo ja ve dvou (taky v dzinach) na ZX9 predjel kamose co jel palici na R1, akorat pak sem parkoval do potoka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 11:19 | Nahoru | #46
Bubrak ZX10R> koukám ty vejletíš furt někam, do lesa, do potoka

tady fotka asi 2 minuty před honičkou s tím STéčkem [img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 11:26 | Nahoru | #47
[quote]GRASSEL>Bubrak ZX10R> koukám ty vejletíš furt někam, do lesa, do potoka

tady fotka asi 2 minuty před honičkou s tím STéčkem [img] ten les a potok je ta stejna situace, tam byl totiz potok

sem to dal taky na youtube


jinak ZX7 pekna

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 11:30 | Nahoru | #48
Bubrak ZX10R> aha

No vzhledově byla fakt nic moc, poškrábaná, popraskaný spodky kapot atd. jelikož jsem všechno nasypal do motoru a víc už jsem neměl. Ale motorově zase jela líp než ostatní ZX7R díky tomu že to je výkonější us verze, a ještě se mi líbilo že nemaj ty americký verze tu hnusnou mlhovku vepředu. I když je oproti sradovi lenoch nemotornej a technika starý zxr 750 tak jsem s ní hodně zažil

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 11:31 | Nahoru | #49

Bubrak ZX10R>Jo uz nic, ono je to turbo (160hp?), tak ok.



jj 160 koníčků

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 11:37 | Nahoru | #50

dareckov>jj 160 koníčků


No ale 160 koníčků na kolik kilo? Ten poměr váha/výkon je asi vůči motorce tristní

Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 11:37 | Nahoru | #51
Dnes na D 1 na BRNO VW PHAETON vs HAYABUSA v asi 280 vzdávám.
Vidím, že tě to vzalo docela hodně a ztratil jsi shopnost smysluplného vyjadřování. Teda jestli jsi předtím nějakou měl.....

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 11:39 | Nahoru | #52

No-limits>No ale 160 koníčků na kolik kilo? Ten poměr váha/výkon je asi vůči motorce tristní



To jiste, slo o tu maximalku jen.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 11:40 | Nahoru | #53

No-limits>No ale 160 koníčků na kolik kilo? Ten poměr váha/výkon je asi vůči motorce tristní



Jde o tu maximálku. Jinak z 0 na 100 dává nějak kolem 7s takže, nic moc zase Ale kanon to je

1 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 11:46 | Nahoru | #54
Grassel: ja se jednou honil v Praze po plzensky a malem sem vylit (nastesti by to bylo hned u Motolsky nemocnice ), clovek se musi soustredit vic na praci vcas pred zatackou (klopit, prenyst teziste), v aute staci zatocit az v zatacce sem nak na nej cumel v zrcatku a zapomnel sem ze mam uz zatacet

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 11:49 | Nahoru | #55

dareckov>Jde o tu maximálku. Jinak z 0 na 100 dává nějak kolem 7s takže, nic moc zase Ale kanon to je


No je fakt, že dneska má většina normálních moderních aut (motory alespoň 1,6 nebo 2,0 nafta) maximálku kolem 200 a i lehce přes.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 11:50 | Nahoru | #56

No-limits>Diskoška to je, ale berme v potaz, že tachometr o cca 10 % proměřuje... čili jsme na nějakých +- 230 km/h. Chtělo by to rychlost podle navigace.



takhle to funguje u passata? to at se jde zahrabat, i moje blbá OII proměřuje v celým spektru otáček víceméně stejně, tzn když už jí dotlačim na 200km/h GPS tak na tachu je nějakých 206km/h, v 100km/h GPS je na tachu 105km/h.
jestli passat při 260km/h tacho jede reál 230km/h tak potěš kozy...tzn při 130km/ je reál 100km/h nebo se ta odchylka nějak v rychlostním spektru mění?

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 11:51 | Nahoru | #57

No-limits>Proč zlý, když tě rozseká nafta? Vždyť TDI jezdí i automobilové závody na okruhu (viděl jsem Seaty) a docela jim to utíkalo.
Spíš ti proměřuje tachometr... tyhle auta mají v sérii omezovač na 250 km/h. Očividně si jel reálně tak jen 240
EDIT: nebo měl omezovač odstraněn


Oni hlavně maj omezovač na reálných cca 250, ne striktně tacho 250. Když ty si k tomu přičteš prokluz zadního kola motorky v té rychlosti, tak to pochopíš. Méně teorie, více praxe;)

btw, k té naftě... přečti si předpisy těch tříd kde se vyskytuje nafta a pochopíš proč jezdí. Má podobně "férové" podmínky vzhledem k ostatním, jako Ducati ve WSBK

Naposledy editováno 10.08.2010 11:52:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 11:51 | Nahoru | #58
Bubrak ZX10R> a nakonec si jel opět rovně?!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 11:53 | Nahoru | #59

GRASSEL>Bubrak ZX10R> a nakonec si jel opět rovně?!



ne, zatocil sem (jen sem mu trochu vjel do pruhu, jel sem v levem, leva zatacka), rovne sem jel jen JEDNOU

edit: teda 2x, jeste jednou v Brne na dromu, kdyz sem dostal predtim hajsajdra na tom tvrdym Macadamu

Naposledy editováno 10.08.2010 11:54:37

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 11:54 | Nahoru | #60
Bubrak ZX10R> takže si mu to zavřel a byl si jasnej výtěz
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4115 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist