globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zkrácení převodového poměru Jak?
 
14.8.2007 v 14:57
cau mam ZX9 ale ma zbytecne dlouhe kvalty 3ka 220 a 4 250 ,za to se ji nechce na 2 moc na zadni :D
jak zkratit? vetsi rozetu nebo mensi kolecko? a o kolik zubu??
do rozety se mi moc nechce,nevim jestli by vysel retez.
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Zkrácení převodového poměru Jak?

23.8.2007 v 04:59 | Nahoru | #31
Kovi_VTR>Já na cyklokompiuter jezdím deset let,protože je to opravdu přesné měření.
Tachometr mám jak rekvizitu.I když mi tímto jezdí motorka v maximálce o 15km/h méně než podle analogovýho tachometru :( :( :( :(

1 reakcí na tento příspěvek Zkrácení převodového poměru Jak?

23.8.2007 v 11:34 | Nahoru | #32
Aleš-Kejleb> Dík za podrobnější info. :thmubup:

(reakce na) Zkrácení převodového poměru Jak?

23.8.2007 v 11:53 | Nahoru | #33
Brabuss>Jasnačka :
)

Zkrácení převodového poměru Jak?

23.8.2007 v 17:05 | Nahoru | #34
Mam zmeneny pomer -2 na prednim kolecku a myslim +4 na rozete a zatim jsem nemel zadny problem.. retez mam uzsi nez je predepsany, protoze na ten origo jsem nesehnal velkou rozetu :)

1 reakcí na tento příspěvek Zkrácení převodového poměru Jak?

28.8.2007 v 22:23 | Nahoru | #35
kurva proc se mi porad povoluje retez po vymene toho kolecka? ma najeto asi 4-5 tis ten retez ale ted kdyz ho napnu ujedu 100km tak je zase volnej :( :/

(reakce na) Zkrácení převodového poměru Jak?

29.8.2007 v 06:20 | Nahoru | #36
Kovi_VTR>Pravděpodobně děláš chybu v montáži(napínání) řetězu.
Já běžně měním vpředu kolečka o jeden zub menší 14:47 (3,36),terén,15:47 3,1333) originál 16:47 (2,94) nebo 15:45 (3) a na dlouhé jízdy po dálnicích 15:42(2,8)
Do terénu to dělám abych netrápil spojku a jedničku,ostatní od originálu nahoru(těžší jak 3,133 dávám pro snížení spotřeby a zbytečného vytáčení motoru při cestovní rychlosti.
Originíl převod:3,133 = 125km/h při 5000ot./min.
3 =132km/h při 5000ot./min.
2,8 =142km/h při 5000ot./min.
Je samozdřejmé že s převodem 2,8 už není motor tak pružný a musí se při předjíždění (větší změně rychlosti) více podřazovat.

1 reakcí na tento příspěvek Zkrácení převodového poměru Jak?

29.8.2007 v 21:29 | Nahoru | #37
Zdravím všechny.
Mám GSR 600,poměr 16/48 bude to dost znatelné když ho vyměním za 15/48?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkrácení převodového poměru Jak?

31.8.2007 v 10:53 | Nahoru | #38
medvedx>Záleží kde to budeš používat.Chce si vše vyzkoušet protože čísla jsou vždy jen orientační.
Z mé zkušenosti výpočty se trochu liší od zkutečnosti.
Určitě se Ti zlepší akcelerace hlavně na vyšší převodové stupňe(tam je to hodně znát)5-6-ka.
Pokud jezdíš závody,tak se převoduje aby jsi využil plně výkon motoru,dosáhl co nejvyššího zrychlení potažmo max.rychlosti na rovinkách atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkrácení převodového poměru Jak?

31.8.2007 v 11:40 | Nahoru | #39
Kovi_VTR>>
Jkay s tim mas ted zkusenosti po desli dobe? nemyslim jen popojizdeni po meste, ale spis cetovani? zadny negativa? docela vazne o tom uvazuju..

(reakce na) Zkrácení převodového poměru Jak?

31.8.2007 v 22:57 | Nahoru | #40
Waclav>>
Jkay s tim mas ted zkusenosti po desli dobe? nemyslim jen popojizdeni po meste, ale spis cetovani? zadny negativa? docela vazne o tom uvazuju.. [/quote]
me se to hodne libi,jak jsem psal vejs,motorka citelne nabrala na sile,nevim jak na tvoji ale na moji jsou fakt kvalty zbytecne dlouhy,ted ma mnohem lepsi akceleraci a maximalku stejne nevyuzuji.jen si to chce dat pozor me se to ted na vyjezdech odlehcuje predek takze pozor na riditka,ale to me nevadi,rad ji krotim :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkrácení převodového poměru Jak?

3.9.2007 v 16:45 | Nahoru | #41
Vaclav DR>Jezdím hlavně po městě.Jde mi hlavně o to aby to šlo lehčeji na zadní.A hledám nějaké odkazy kde bych sehnal menší kolečko.

(reakce na) Zkrácení převodového poměru Jak?

3.9.2007 v 19:20 | Nahoru | #42
medvedx>třeba v www.dkracing.cz maj tam JT i celý řetěz sady a plno krásnej věcí :thmubup: ale samo kolečko seženeš asi všude si myslím
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist