jak zkratit? vetsi rozetu nebo mensi kolecko? a o kolik zubu??
do rozety se mi moc nechce,nevim jestli by vysel retez.
1 reakcí na tento příspěvek Zkrácení převodového poměru Jak?
1 reakcí na tento příspěvek Zkrácení převodového poměru Jak?
Já běžně měním vpředu kolečka o jeden zub menší 14:47 (3,36),terén,15:47 3,1333) originál 16:47 (2,94) nebo 15:45 (3) a na dlouhé jízdy po dálnicích 15:42(2,8)
Do terénu to dělám abych netrápil spojku a jedničku,ostatní od originálu nahoru(těžší jak 3,133 dávám pro snížení spotřeby a zbytečného vytáčení motoru při cestovní rychlosti.
Originíl převod:3,133 = 125km/h při 5000ot./min.
3 =132km/h při 5000ot./min.
2,8 =142km/h při 5000ot./min.
Je samozdřejmé že s převodem 2,8 už není motor tak pružný a musí se při předjíždění (větší změně rychlosti) více podřazovat.
1 reakcí na tento příspěvek Zkrácení převodového poměru Jak?
Mám GSR 600,poměr 16/48 bude to dost znatelné když ho vyměním za 15/48?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkrácení převodového poměru Jak?
Z mé zkušenosti výpočty se trochu liší od zkutečnosti.
Určitě se Ti zlepší akcelerace hlavně na vyšší převodové stupňe(tam je to hodně znát)5-6-ka.
Pokud jezdíš závody,tak se převoduje aby jsi využil plně výkon motoru,dosáhl co nejvyššího zrychlení potažmo max.rychlosti na rovinkách atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkrácení převodového poměru Jak?
Jkay s tim mas ted zkusenosti po desli dobe? nemyslim jen popojizdeni po meste, ale spis cetovani? zadny negativa? docela vazne o tom uvazuju..
Jkay s tim mas ted zkusenosti po desli dobe? nemyslim jen popojizdeni po meste, ale spis cetovani? zadny negativa? docela vazne o tom uvazuju.. [/quote]
me se to hodne libi,jak jsem psal vejs,motorka citelne nabrala na sile,nevim jak na tvoji ale na moji jsou fakt kvalty zbytecne dlouhy,ted ma mnohem lepsi akceleraci a maximalku stejne nevyuzuji.jen si to chce dat pozor me se to ted na vyjezdech odlehcuje predek takze pozor na riditka,ale to me nevadi,rad ji krotim :)