1 reakcí na tento příspěvek Velký problém s KW
A nebuďme naivní, snad všichni známe zájmy běžného zmrda šimla, ne? Jde snad někomu v této banánové republice o něco víc, než o kapříky ve vlastní kapse? Každá korunka příjmu z buzersystému je doma, pánové. Ať už jsou to zaručené příjmy z dělání nových a nových not pro pro stále nové a nové, novější, a o to nesmyslnější skupiny, ať už to jsou stále nové a nové sračky za chechtáky v povinné výbavě, ať už je to nesmyslná výměna lékárniček po nesmyslném intervalu (nebo snad existuje JEDINÝ rozdíl mezi 20 let starým obvazem, novým obvazem a kusem hadru od oleje nebo zapoceného trička?) nebo výsměch psychotesty. To, že blbců na silnici neubude je fakt, i když nejvyšší se při každé hurá změně bijí v prsa, o kolik nehod ubude. Keci v kleci. Ale všechny ty hurá akcích typu svícení, body, psychotesty, blikající a svítící reflexní piče do každé rodiny, dokázaly jediné - ve skutečnosti jde pouze o něčí příjem, a ŘP místo výsady pomalu nahrazuje občanku. Nebezpečí ani blbců přes camrání se mocných neubylo, spíš naopak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
dj_hroch>Na jednu stranu když vidím v jakých zbraních na čtyřech kolech, a hlavně jak, někteří jezdí, tak bych byl pro zavedení u plechovek všemi jednadvaceti. Na druhou stranu jsem si dělal neomezené A i B v osmnácti a měl pokoj, cokoliv papírovat a vyřizovat po úřadech k smrti nenávidím, i tu blbou výměnu vodičáku za ty nové za*r kartičky odkládám jak můžu...
A nebuďme naivní, snad všichni známe zájmy běžného zmrda šimla, ne? Jde snad někomu v této banánové republice o něco víc, než o kapříky ve vlastní kapse? Každá korunka příjmu z buzersystému je doma, pánové. Ať už jsou to zaručené příjmy z dělání nových a nových not pro pro stále nové a nové, novější, a o to nesmyslnější skupiny, ať už to jsou stále nové a nové sračky za chechtáky v povinné výbavě, ať už je to nesmyslná výměna lékárniček po nesmyslném intervalu (nebo snad existuje JEDINÝ rozdíl mezi 20 let starým obvazem, novým obvazem a kusem hadru od oleje nebo zapoceného trička?) nebo výsměch psychotesty. To, že blbců na silnici neubude je fakt, i když nejvyšší se při každé hurá změně bijí v prsa, o kolik nehod ubude. Keci v kleci. Ale všechny ty hurá akcích typu svícení, body, psychotesty, blikající a svítící reflexní piče do každé rodiny, dokázaly jediné - ve skutečnosti jde pouze o něčí příjem, a ŘP místo výsady pomalu nahrazuje občanku. Nebezpečí ani blbců přes camrání se mocných neubylo, spíš naopak.
No,v mnohém,co jsi napsal máš pravdu. Za těmi skupinami si stojím,ale s těma lékárničkama a vestama jsi to trefil!
A nůžky,to je taky mazec...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
prackarr>...ale dá. Na Hornetu klidně i 200.
Jinak jsem vše ostatní napsal. Jen dodám,že 130 na Hornetu je horší,jak 130 na nějaké osmině. Jde o hmotu,setrvačnost,gyroskop apod.
hmota? jo má to o 50kg víc, ale zase jiný brzdy, širší gumy atd a dá se jet i 200, ale na to si koupim supersporta...tohle není motorka na rychlost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
prackarr>No,v mnohém,co jsi napsal máš pravdu. Za těmi skupinami si stojím,ale s těma lékárničkama a vestama jsi to trefil!
A nůžky,to je taky mazec...
Tak je fakt, že zrovna skupiny by měly trochu chránit jezdce, zatímco silniční zákon chrání všechny, tj. zájem chránit se navzájem a chránit okolí. A nemůžu se zbavit dojmu, že zrovna v případě skupin se tak nějak nepovedlo ani jedno.
Nůžky hej Ale zase zrovna i na mašinu nějaké šikovné též zháním. Ale ne, že "nerez XXcm", ale v šikovném provedení, ostré, pevné, nerozjíždějící se. A zrovna proto, že se občas docela hodí (ale tak co bys čekal od někoho, kdo v lékárničce vozí i žárovky, pojistky a dráty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
Gregi>ptaak> Da se jet i 220,ale uz trochu fouka. Ale do tech 200 je na nahaci v pohode.Ale je pravda, ze cim silnejsi moto, tak tim vic na tom litas.Mozna ne hned, ale po nejaky dobe uz ma clovek pocit, ze to ma v rukach.Ono na dvace mam v kilu pocit, jaky je to mazec, kdyz jsem jel na blackoj tak ve stopadesati to bylo jako nic..Proste castecne jezdi clovek podle masiny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
ptaak>špilas> kde říkám že hornet je výhra? o tom otáčkovym spektru, to neberte tak doslova, jen jsem chtěl říct že nelítám 9tis-omezovač a furt dokola A je lepší výkon mít a nevyužít ho, než naopak. A takovej kamion, kterej jede 80km/h předjedeš bezpečnějc na dváce nebo na silnější mašině? Stejně akorát řešíme kraviny a plácáme tu o ničem, nic se nezmění, jak motorky s 25kw v TP tak skupiny
Právěže asi změní. Už o tom jednaj. Má být do 24 let omezení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
Gregi>ptaak> Da se jet i 220,ale uz trochu fouka. Ale do tech 200 je na nahaci v pohode.Ale je pravda, ze cim silnejsi moto, tak tim vic na tom litas.Mozna ne hned, ale po nejaky dobe uz ma clovek pocit, ze to ma v rukach.Ono na dvace mam v kilu pocit, jaky je to mazec, kdyz jsem jel na blackoj tak ve stopadesati to bylo jako nic..Proste castecne jezdi clovek podle masiny.
tak to máš i v autě, ve škodovce je 120 strop a v superbu ti to ani nepřijde. Na tý motorce to je taky znát, ale ono foukat bude jak na dváce tak na šestce, za předpokladu že to jsou naháče oba dva1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
prackarr>Právěže asi změní. Už o tom jednaj. Má být do 24 let omezení.
jo to už dává smysl pokud je to to co vim. tudíž v 18ti 35 kw (tim se nic nevyřeší,stejně budou litry ale s 35kw v TP, jen si bude člověk moci koupit to 4kilo enduro s 29kw) a pokud máš praxi tak ve 20ti neomezený, pokud nemáš tak až ve 24ti. Ale furt se nemění to že ve 24 sedne absolutní začátečník na litra. Nemělo by to být jen věkem, ale hlavně tou praxí. dejme tomu že x let musíš mít řidičák na dvácu, pak můžeš na pětikilo atd....1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
Člověk fakt jezdí podle toho co má zrovna pod sebou..a ruku na srdce...rekni ze si fakt nekdy nezkusíš co to udělá když tomu přišlápneš kule...to fakt dělá opravdu každej..i já a proto sem rád, ze moje suza nemá 100hp...když teprv až teď po svejch cca 20tkm začínám přicházet na chuť trošku ostrejšímu ježdění, tam kde vím, že si to můžu dovolit
Naposledy editováno 01.05.2010 23:28:24
3 reakcí na tento příspěvek Velký problém s KW
Původně sem chtěl FZ6 S2, ale po svezení se z ní mám docela respekt... na 25kW nehraju
Naposledy editováno 01.05.2010 23:30:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
ptaak>jo to už dává smysl pokud je to to co vim. tudíž v 18ti 35 kw (tim se nic nevyřeší,stejně budou litry ale s 35kw v TP, jen si bude člověk moci koupit to 4kilo enduro s 29kw) a pokud máš praxi tak ve 20ti neomezený, pokud nemáš tak až ve 24ti. Ale furt se nemění to že ve 24 sedne absolutní začátečník na litra. Nemělo by to být jen věkem, ale hlavně tou praxí. dejme tomu že x let musíš mít řidičák na dvácu, pak můžeš na pětikilo atd....
to ano,ale nevíš,jak ten zákon nakonec dopadne. Třeba to zákonodárce napadne a změní ho tak,jak se tu psalo,co my víme.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
prackarr>to ano,ale nevíš,jak ten zákon nakonec dopadne. Třeba to zákonodárce napadne a změní ho tak,jak se tu psalo,co my víme.
nj, problém je ten že ten zákonodárce viděl nejspíš motorku jen na obrázkuTafi.>Když už se tu bavíte vy skušení. Co si myslíte o XJ 600 N (Diversion) jako moto po 125ccm?
Původně sem chtěl FZ6 S2, ale po svezení se z ní mám docela respekt... na 25kW nehraju
Na tom jsem nejel,takže nevím. Já bych šel do nějaké GS nebo CB500. Ale co mohu radit,každý je jiný...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
prackarr>Jistě, 45/35HP je prkotina,ale zákon to řeší. Viz můj příspěvek nad. Myslím si,že to co máš ty,GS nebo CB500 je právě ten vercajk,co by měl borec,co sleze z osminky,mít. A ne otevřenou 100HP motorku alá Hornet/bandit,nebo nedejbože litr.
tak koukám že jsem si dobře vybral
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
Tafi.>Když už se tu bavíte vy skušení. Co si myslíte o XJ 600 N (Diversion) jako moto po 125ccm?
Původně sem chtěl FZ6 S2, ale po svezení se z ní mám docela respekt... na 25kW nehraju
hodnej nesmrtejnej 4 válec jede to v podstatě jak lepší 500
Naposledy editováno 01.05.2010 23:37:10
1 reakcí na tento příspěvek Velký problém s KW
pračka> Možná to bude znít divně, ale hlavní podmínkou je značka ... od Yamahy nejdu a neptej se proč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
posmiros>hodnej nesmrtejnej 4 válec jede to v podstatě jak lepší 500
To věřím... a hlavně je to moje vysněná XJR1300 v měnším
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
Tafi.>ptaak> s těma 42kW a její váhou? dyť tomu ujede i Ninja 250
pračka> Možná to bude znít divně, ale hlavní podmínkou je značka ... od Yamahy nejdu a neptej se proč
Mě je to jedno. Já bych na značce tak nelpěl,ale tvoje věc. Pokud nedělá yamaha nic v tom,co potřebuješ,tak jdi do jiné a pak se vrať,ne? Já to taky tak dělám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW
Tafi.>To věřím... a hlavně je to moje vysněná XJR1300 v měnším
tak na takovým hovádku velkým se nejel ale motorka je to parádní
a Yamahy se drž
když srovnám konstrukčně a zpracováním TDR oproti GS tak TDR je vymakaný a GS mrdka
PS: neberte to doslova
Naposledy editováno 01.05.2010 23:40:27