paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?
3.4.2010 v 21:41
Motorku mám celkem krátce ale každých 50 Km. musím měnit svíčku nevíte čím by to mohlo být? Předem díky za odpovědi. ( JAWA 125 DANDY )

Uzavřeno 06.07.2010 v 15:13 uživatelem wacaa
Předchozí
1 2
Následující

Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?

3.4.2010 v 23:35 | Nahoru | #31
Je to divný.... zkus tam nelejt naftu ale benzin!!! :DDDD jinak mě nic nenapadá..

(sry ale musel jsem si rýpnout :DDD )

Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?

4.4.2010 v 08:22 | Nahoru | #32
Seřídit karbec-vylýt benzít a natankovat nový a když ani pak né tak je přidřená.

Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?

4.4.2010 v 09:58 | Nahoru | #33
a dáváš před každou výměnou svíčky do válce trochu písku?? (klidně i plný)

1 reakcí na tento příspěvek Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?

4.4.2010 v 13:34 | Nahoru | #34
Vy jste radiči,na seřizování karbecu se vy...-nehrab se do něj!Jak by se mohl sám rozeštelovat?Sám se akorád ucpe bordelem z paliva z naších výborných čerpaček.Jaký konkrétně typ a značku svíčky používáš?Svíčky NGK nemaj rády bohatší směs použij radši jap. svíčky Denso.Na karbeci max zkontroluj jestli ti chodí sytič/jestli zavírá.Najdeš ho,když půjdeš po lanku sytiče až do karbece.Dej vědět jak si to vyřešil.Držím palec

Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?

4.4.2010 v 13:37 | Nahoru | #35
A zkontroluj filtr sání,zda není moc špinavej!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?

4.4.2010 v 18:46 | Nahoru | #36
PajaSP> Ty jsi se zde někde dočetl, že mu to začalo dělat problémy postupně? Já na rozdíl od Tebe četl jeho stránku. Je nově zaregistrovaný, motorku má krátce a není nová. Ty snad víš, že se v tom nikdo před ním "nešťoural"? Tak to žasnu! Asi jsi jasnovidec! Za mě máš
PS: A nastavení karburátoru se mění i s počtem ujetých kilometrů. Ony totiž vznikají různé vůle a netěsnosti! A to nezabíhám do dalších detailů!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?

4.4.2010 v 23:34 | Nahoru | #37
Rob2> Přečti si znova muj příspěvek a nevnucuj mi co jsem nenapsal.Já mimo jiné psal : ,,Jak by se mohl sám rozeštelovat?"Motorky mám přes 20 let a u žádný se mi karbec sám nerozešteloval tak,aby mi to svíčka nevydržela 50 Km.Jestli to někdo rozladil,je to možný a znamená to problém.Na ucho jsem ladil pionýra a třindu,ale i u těch jsem viděl propálený písty atd a tady bych to už nedoporučoval.A za druhý si stojím za tím,že člověk,který s motorkama teprve začíná,by se do toho neměl pouštět,jelikož tomu může více uškodit než pomoci.Nejlepší je to odvést do servisu,ale chápu,nemusí mít tolik peněz.Pak doporučuji nějakého šikovného maníka,co tomu fakt rozumí,ideální starší pán,co to dělá celý život,hlavně ne nějakýho kamaráda,co tomu údajně rozumí.
Ode mne máš ty za to,že začátečníkovi radíš rozeštelovat motor.Byla by to škoda pěkný motorky a asi má těžko v kapse na jinou.
Ono to může být i úplně něčím jiným,např.vadné těsnění,netěsnící ventil,gufero na klice,ucpané sání-už jsem viděl vcuclej hadr,špinavý/ucpaný filtr sání,špatný zapalování a nebo jen špatná značka nebo tip svíčky,atd.Svíčky NGK nemají rádi ulití,zato svícím DENSO to tak nevadí.Prostě měl by začít postupně od toho nejjednoduššího a případně skončit na tom karbecu,ale už u odborníka.

Naposledy editováno 05.04.2010 00:39:52

Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?

5.4.2010 v 10:51 | Nahoru | #38
-Seklej sytič
-Bohatá směs
-Možná ti taky bere i olej (nevím jak ho často dolejváš)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?

5.4.2010 v 11:19 | Nahoru | #39
PajaSP> Pěkně jsi se pochválil, OK. Ale nepíše (čistě náhodou!) kdosi v příspěvku 14 o tom, že si to má nechat seřídit? Tedy nikoliv, že to má seřizovat sám? Napadáš tady všechny svým "Vy jste radiči,na seřizování karbecu se vy...", tak se nediv mojí reakci. A klidně mi napiš, co chceš - pokud to bude slušné, odepíšu.
PS: Ani já nepsal (a ani nemyslel), že by měl karburátor seřizovat sám. Je to pouze tvoje fabulace.

edit: A není nejjednodušší a levné právě ono aspoň základní seřízení karburátoru? Výšku hladiny, polohu jehly, čistotu kanálů a trysek a počet otáček šroubu bohatosti směsi udělá každý průměrný mechanik. Za půl hodiny a dvě stovky. A píšu ZÁKLADNÍ - aby jsi se nesprávně nechytnul textu.

Naposledy editováno 05.04.2010 11:41:14

Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?

5.4.2010 v 11:23 | Nahoru | #40
To bude tím že Jawa Dandy je shit bohužel..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?

5.4.2010 v 14:48 | Nahoru | #41
Rob2> Ok,sice nevím čím se chválím,ale jsme mimo téma a jen jsme si nerozuměli.Reagoval jsem celkově na ty příspěvky s pískem a pod.Mrzelo by mě kdyby dopadl jako já,má poslední motorka má hodně bebíček od předchozích majitelů a následné opravy nejsou zadarmo.
PS:v mém ranním moto-věku jsem byl při tom,když mlaďochovi na skřípající brzdy na kozlovi poradili hrst vazeliny do bubnů.Byla to sranda.Ale on neznalý to provedl a nepřál bych vám vidět jak vypadal,když jsme ho po tejdnu viděli,tak zedřeného člověka jsem neviděl.Skončil totiž v potoce na kamení,kam se dostal skrze šípkové keře,nějaké kopřivy a kudlibabky.Nakonec jsme mu společně pomohli dát stroj dokupy i s lakem,aby mohl zas honit holky po návsi.Omlouvám se,ale takový malý příběh ze života,jak nevinný fórek skončil dost bolestivě.

Naposledy editováno 05.04.2010 14:50:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?

5.4.2010 v 15:11 | Nahoru | #42
PajaSP: Tak jsme se dobrali k výsledku "nechat seřídit karburátor". Že jsou na světě (i zde na fóru) vtipálkové, kteří ve své tuposti radí nesmysly, na to je nutné si zvyknout. Asi Ti už není 30, tak jsi pár takových exotů jistě potkal. Jediné nenásilné řešení je ignorovat je.
wacca potřeboval radu a seřízení karburátoru je asi opravdu při černé svíčce první (netvrdím, že jediné) rozumné, rychlé a levné možné řešení. Dál bych šel až v případě, že to nepomůže.

Naposledy editováno 05.04.2010 15:42:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?

5.4.2010 v 15:20 | Nahoru | #43
Ha! Někde mám chybu a nejde mi vkládat delší příspěvky.

Naposledy editováno 05.04.2010 15:32:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?

5.4.2010 v 15:33 | Nahoru | #44
Rob2> Asi tě vyškrtli za keci. Dělám si prču,zkuse odhlásit a znovu nalogovat.

(reakce na) Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?

5.4.2010 v 15:45 | Nahoru | #45
PajaSP> Už to jede - chyba jinde a odstraněna. Konečně jsem upravil příspěvek 44 (asi na 4x )

Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?

5.4.2010 v 15:59 | Nahoru | #46
pyčo...to je diskuze

(reakce na) Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?

5.4.2010 v 17:13 | Nahoru | #47
Rob2> Bohužel mi 30 už není a ani 35,ale to jenom na okraj.Já bych šel v pořadí : svíčka,filtr,zapalování-předstih,Změřit kompresi a potom ten karbec.
Pokud na to jukne někdo kdo je v obrazu,bude to otázkou chvíle,pokud to není přidřený,či propálený sedla+ventily.

1 reakcí na tento příspěvek Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?

5.4.2010 v 18:33 | Nahoru | #48
Jediné co dokáže zrušit svíčku u normálně jedoucího 4T motoru je olej.Karburátor by to mohl být,ale musel by být tak rozhašenej že by ta stopětadváca snad ani nejela.Takže tipuju vyhoněný či přidřený motor co papá olej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?

5.4.2010 v 18:53 | Nahoru | #49
Anti> Máš pravdu. Olej to je prevít - ten Vám rozbil pračku . Kdysi nám papala Octavia (ne ta dnešní sr...) 1 litr/100km a první, co se po příjezdu z delší cesty dělalo, bylo kartáčování svíček od karbonu. Byla už chudinka hodně stará. Ale wacca nepsal, že by se mu ztrácel z motoru Dandy olej. To by potom bylo jasné. To snad safra kontroluje! Základní výuka v autoškole (tedy za mě byla).
Wacco, jak je to s tím olejem?!

Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?

5.4.2010 v 20:20 | Nahoru | #50
seřidit karbec nebo hodně oleje ve filtru problém nebude

Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?

5.4.2010 v 20:48 | Nahoru | #51
zkus seřídit karbec.pokuď si netroufneš navštiv Hondu Janov.. je to možná blbost ale co když nebude problém v karbci ale třebas cívka či kabel že to začne házet menší jiskru až se to nakonec udusí?? neukamenujtemě za názor ale prosím

1 reakcí na tento příspěvek Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?

5.4.2010 v 21:22 | Nahoru | #52
Protože jsem Dandy kdysi měl tak ti poradim. Pozor na sání který je vyvedený pod sedačku. Doporučuju pod sedačkou nic nevozit, leda vzadu u světla. Když jsem tam měl různý pytlíky se žárovkama a lekárničku tak mi to blblo stejně. Jednou se mi to tak ucpalo že to ani nejelo. Nějakej pytlík se dostal až filtrboxu, a vůbec to nesálo a tím pádem ani nejelo.

(reakce na) Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?

5.4.2010 v 21:25 | Nahoru | #53
Rob2> Olej neutíká a je čerstvě vyměněný.

Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?

5.4.2010 v 21:25 | Nahoru | #54
A ještě jsem zapoměl na vzduchovej filtr, je tam kus molitanu, doporučuju vyprat nebo vyměnit.

(reakce na) Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?

5.4.2010 v 21:29 | Nahoru | #55
dave-lister> Ale tak to je blbost že by to dělalo tohle ne? Já si myslím že to bude asi ten karburátor takže až budou peníze tak to dám do servisu oni si stím chlapy poradí ;)

1 reakcí na tento příspěvek Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?

5.4.2010 v 21:40 | Nahoru | #56
Ucpaný sání ti obohatí směs která zasere svíčku černym karbonem. Karbon zabrání přeskočení jiskry a nepojede to. Nebo to bude blbnout, střílet a vynechávat. A hlavně to s ucpaným sání vůbec nemá sílu a sotva to jede. Zkus vyházet bordel z kastlíku pod sedačkou a uvidíš. A koukni i na vzduchovej filtr.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?

5.4.2010 v 21:41 | Nahoru | #57
dave-lister> jj zítra nato kouknu díky ;)

(reakce na) Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?

6.4.2010 v 17:07 | Nahoru | #58
Neodpovídá, tak mu to asi pomohlo a lítá to tak rychle, že potkal první strom.

Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?

6.4.2010 v 17:25 | Nahoru | #59
chceš si užit srandy ??? kup si jawu dandy
duralova rozeta mluvi za vše

Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?

20.6.2010 v 20:36 | Nahoru | #60
tak už to jede :) chtělo to vyměnit celé zapalování :)
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa Dandy 125 správné složení před... Jawa 125 Dandy Polgy100 6 20.2.2023 v 23:37 Kohlstein
Jawa Dandy 125 guferá do prednej vi... Jawa 125 Dandy armagedon74 3 24.7.2022 v 20:36 Valve
Smazano [1, 2] Jawa 125 Dandy sancho66 33 27.4.2022 v 21:19 Orebuch
údržba baterie Jawa 125 Dandy Fichtlař20 28 13.2.2022 v 19:54 MotoLukass
156fmi vůle ventilů Jawa 125 Dandy dandymen 5 10.2.2022 v 10:39 combust


TOPlist