Uzavřeno 06.07.2010 v 15:13 uživatelem wacaa
1 reakcí na tento příspěvek Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?
PS: A nastavení karburátoru se mění i s počtem ujetých kilometrů. Ony totiž vznikají různé vůle a netěsnosti! A to nezabíhám do dalších detailů!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?
Ode mne máš ty za to,že začátečníkovi radíš rozeštelovat motor.Byla by to škoda pěkný motorky a asi má těžko v kapse na jinou.
Ono to může být i úplně něčím jiným,např.vadné těsnění,netěsnící ventil,gufero na klice,ucpané sání-už jsem viděl vcuclej hadr,špinavý/ucpaný filtr sání,špatný zapalování a nebo jen špatná značka nebo tip svíčky,atd.Svíčky NGK nemají rádi ulití,zato svícím DENSO to tak nevadí.Prostě měl by začít postupně od toho nejjednoduššího a případně skončit na tom karbecu,ale už u odborníka.
Naposledy editováno 05.04.2010 00:39:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?
PS: Ani já nepsal (a ani nemyslel), že by měl karburátor seřizovat sám. Je to pouze tvoje fabulace.
edit: A není nejjednodušší a levné právě ono aspoň základní seřízení karburátoru? Výšku hladiny, polohu jehly, čistotu kanálů a trysek a počet otáček šroubu bohatosti směsi udělá každý průměrný mechanik. Za půl hodiny a dvě stovky. A píšu ZÁKLADNÍ - aby jsi se nesprávně nechytnul textu.
Naposledy editováno 05.04.2010 11:41:14
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?
PS:v mém ranním moto-věku jsem byl při tom,když mlaďochovi na skřípající brzdy na kozlovi poradili hrst vazeliny do bubnů.Byla to sranda.Ale on neznalý to provedl a nepřál bych vám vidět jak vypadal,když jsme ho po tejdnu viděli,tak zedřeného člověka jsem neviděl.Skončil totiž v potoce na kamení,kam se dostal skrze šípkové keře,nějaké kopřivy a kudlibabky.Nakonec jsme mu společně pomohli dát stroj dokupy i s lakem,aby mohl zas honit holky po návsi.Omlouvám se,ale takový malý příběh ze života,jak nevinný fórek skončil dost bolestivě.
Naposledy editováno 05.04.2010 14:50:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?
wacca potřeboval radu a seřízení karburátoru je asi opravdu při černé svíčce první (netvrdím, že jediné) rozumné, rychlé a levné možné řešení. Dál bych šel až v případě, že to nepomůže.
Naposledy editováno 05.04.2010 15:42:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?
Naposledy editováno 05.04.2010 15:32:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?
Pokud na to jukne někdo kdo je v obrazu,bude to otázkou chvíle,pokud to není přidřený,či propálený sedla+ventily.
1 reakcí na tento příspěvek Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?
Wacco, jak je to s tím olejem?!
1 reakcí na tento příspěvek Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?
1 reakcí na tento příspěvek Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každých 50 Km. musím měnit svíčku čím to?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa Dandy 125 správné složení před... Jawa 125 Dandy | Polgy100 | 6 | 20.2.2023 v 23:37 Kohlstein |
Jawa Dandy 125 guferá do prednej vi... Jawa 125 Dandy | armagedon74 | 3 | 24.7.2022 v 20:36 Valve |
Smazano [1, 2] Jawa 125 Dandy | sancho66 | 33 | 27.4.2022 v 21:19 Orebuch |
údržba baterie Jawa 125 Dandy | Fichtlař20 | 28 | 13.2.2022 v 19:54 MotoLukass |
156fmi vůle ventilů Jawa 125 Dandy | dandymen | 5 | 10.2.2022 v 10:39 combust |