globalmoto_kveten





Téma: Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)
 
31.3.2010 v 14:29
Mate nekdo zkusenosti s pouzitim radialni brzdove pumpy na Suzuki GSX-R 750 r.v. 2000 nebo na jinem moto? Uvazuji o tom a kladu si tri otazky:

1) na kolik se zlepsi brzdy ???

2) vyplati se invetice cca 5-8.000,-Kc??? Brzdy jsou u tehle Suzuki opravdu asi to nejslabsi.

2) Pokud si odpovim na prvni dve pozitivne, tsk pouzit 19 x 20 anebo 19 x 18 ??? Idealni by bylo to vyzkouset, ale stavitelne Brembo (zaruka kvality stoji nejakych 370,- USD
viz: http://www.oppracin...ndard-lever-7-8-bar/

italske Accossato stoji 7.160,- ale je stavitelne v roysahu od 17 do 19 viz:http://www.titaniumpro.cz/radialni-brzdove-a-spojkove-pumpy-accossato/radialni-brzdova-pumpa-accossato-nastavitelna-19-x-17-18-19-s-kloubovou-packou

Diky za rady
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

22.7.2010 v 10:14 | Nahoru | #31

Stev>to se mi nějak nezdá, vždyť předtím píšeš že R1 2005 má 16 pumpu a z principu by to mělo být jedno. I ten pivot dělá svoje.


A proč myslíš že jsem psal že mi nejde do hlavy jakto že má ta R1 16mm...?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

22.7.2010 v 10:57 | Nahoru | #32
Bludevil> přesně proto Tak teda u aftermarket se asi obecně používaj větší průměry. Nevím, zřejmě tak budou dělaný jak jsou univernální tak je vyzkoušený že 19 padne skoro na všechno, já mám 17,5 a je fakt že do 16 bych taky nešel a bral bych 19x20.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

22.7.2010 v 11:04 | Nahoru | #33

Stev>Bludevil> přesně proto Tak teda u aftermarket se asi obecně používaj větší průměry. Nevím, zřejmě tak budou dělaný jak jsou univernální tak je vyzkoušený že 19 padne skoro na všechno, já mám 17,5 a je fakt že do 16 bych taky nešel a bral bych 19x20.


Nevím, ta moudra o pivotech a průměrech mám ze stránek distributora bremb.

(reakce na) Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

22.7.2010 v 11:08 | Nahoru | #34
Bludevil> to ani já nejsem žádnej praktik

1 reakcí na tento příspěvek Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

22.7.2010 v 12:20 | Nahoru | #35
Vcehno se musi pocitat jako cely system. Nema cenu mluvit jen o prumeru pistku masteru bez znalosti celkove plochu na strane brzdice, pivotu a take delce packy. Jedinym vyslednym parametrem je pak sila kterou musim pusobit na konec packy pro dosazeni normovane sily na kotouc a sekundarnim (pri znalosti rozpinani vlivem teploty) chod packy... ale tak hluboko uz nikdo teoreticky nejde, zkusi se a hotovo. To je koneckoncu i duvod existence RCS a podobnych stavitelnych systemu...

(reakce na) Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

22.7.2010 v 12:37 | Nahoru | #36
Dawe02> tak já když uvažoval jakou radiálku tak jsem samozřejmě věděl jaký mám pístky na brzdičích a jaká je původní pumpa. Pivot a délku páčky ne. Ale vzhledem k tomu že 16 mm se mi zdá každopádně málo a pak už se dělá jen 19 s pivotem mezi 16-20 tak odhaduju že vzhledem k většímu průměru než původní pumpa potřebuju větší pivot a 19x20 by mohla bejt dobrá. Spočítat si to schopnej nejsem. Ale jelikož tahle pumpa funguje dobře tak stejně není důvod

e: a myslím že i desky udělaj při chování brzd svý

Naposledy editováno 22.07.2010 12:39:24

Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

22.7.2010 v 12:43 | Nahoru | #37
ted si nejsem jistej jak je tam ten pivot point definovanej, ale jestli logicky jak myslim ja tak "vetsi silu" tzn kompenzace vetsiho pistku vytvori pivot mensi... (jo tak je to tak)

vypocet je hydraulickej prevod, pomer ploch pistu... a jednoramena/dvojramena paka...
spis by vetsi orisek byly ty deje ala roztaznosti, rozpinavosti atd...

tzn pokus omyl to jisti:)

RCS pivot 18:

RCS pivot 20:


Naposledy editováno 22.07.2010 12:47:48

Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

22.7.2010 v 17:03 | Nahoru | #38
19 x 20 - silnice
19 x 18 - okruh

U R1 vyhovuje 19 x 18. 19 x 20 je už moc tvrdá. R6 a R1 do 2006 má stejný průměry pístků a plochu destiček jako závodní brzdiče Brembo, pro který je pumpa 19 x 18 primárně určena. Takže to jako celek funguje optimálně.

1 reakcí na tento příspěvek Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

2.9.2013 v 03:14 | Nahoru | #39
Ahoj,sice už to je starší téma,ale přihodím svou otázku.

Mám GSX-R 750 k5 a rád bych měl brzdy v Top stavu,kdy se na ně můžu vždy spolehnu.
Pořídil sem si Goodrider hadice a budu repasovat i třmeny.
A napadlo mě se podívat i na radiální pumpy.

Narazil sem na tuhle sestavu od ACCOSSATO.
http://www.titaniump...-sestava-accossato-2

Chtěl jsem se zeptat,zda tato pumpa lze použít na mou K5tku.
(S motorkou jezdím v běžném provozu a párkrát do roka zajedem na okruh.)

Díky za radu

(reakce na) Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

2.9.2013 v 07:48 | Nahoru | #40
zam3k> Určitě, proč bys použít nemohl? Já na SRADovi mám jen tu samotnou pumpu od accossata a opravdu si ji moc chválím.

Radialni pumpa na Suzuki GSX-R 750 Y (2000)

2.9.2013 v 12:09 | Nahoru | #41
Nebyl sem si jistej tou 19x18 :)
Ještě menší dotaz.
U té samostatné spojkové páčky je na výběr rozteč.
http://www.titaniump...ing-kloubovou-packou

Jak poznám,jakou rozteč na GSXR?

EDIT:
Tak už zjištěno






Naposledy editováno 03.09.2013 11:26:01
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist