Téma: Velký dieselový kombík do 150k
 
29.3.2010 v 13:24
Ahoj,

jakého bystě si vybrali velkého dieselového kombíka do 150k ? Mě se docela líbila ochcávka, ale třeba někdo přijde s něčím lepším. Rozhodně chci aby to byl velký kombík, takže fobie a spol nepřipadají v úvahu a rozhodně chci aby to byl diesel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 14:57 | Nahoru | #31

VOGELVFR>Když diesel, tak Avii v kombajnu(Furgon) . Neděkuj



No ty vole, ale poděkujou mu sousedi až to bude ráno ohřívat

Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 14:58 | Nahoru | #32
A pětiválec Volva má návykový zvuk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 15:00 | Nahoru | #33
MedWed> no bývalka má focuse a přijde mě to v zadu nižší

2 reakcí na tento příspěvek Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 15:00 | Nahoru | #34
No nevím, Volvo při poruše je fin. náročnější, než cokoliv jiného. Za mě osobně, bych se toho bál. A skoro všechny novější modely jsou mi malý uvnitř

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 15:06 | Nahoru | #35

Macek NX>No nevím, Volvo při poruše je fin. náročnější, než cokoliv jiného. Za mě osobně, bych se toho bál. A skoro všechny novější modely jsou mi malý uvnitř



Mě nepřijde servis Volva finančně náročný, myslím že hodně lidí si to myslí, protože nemá zkušenosti Tak všechna auta rostou a vevnitř se zmenšujou

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 15:09 | Nahoru | #36

Macek NX>No nevím, Volvo při poruše je fin. náročnější, než cokoliv jiného. Za mě osobně, bych se toho bál. A skoro všechny novější modely jsou mi malý uvnitř



myslim ze to neni tak zly.. treba 850ka s motorem 2,5tdi je VW motor ... tzn servis jako u VW transporter apod stroje s timhle petivalcem, V40ky mely kdeco ale nejhorsi 1,9ropak je tam z laguny a to ve vedlejsim vlakne pises ze to jsou jen pomluvy na adresu renaultu...

jinak je to jen vymena spotrebaku ala ruzny cepy atd ktery budou maximalne 2x drazsi nez u oktavky, ale treba neco bude i levnejsi... nic jinyho se snad na tom ani nemuze rozbit...

tzn servis oktavky vs volva vs fordu... budou myslim rozdily v par tisicovkach...

ono spousta lidi zije v tom jak musi bejt nektery znacky drahy na servis a ze skodovka je jedina schudna cesta.. az do doby kdy zjisti ze original dil bmw stoji u bmw treba min nez na oktavku (samo v odpovidajici tride, nesrovnavat nakej alu dil napravy na 7er vs okta 1)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 15:09 | Nahoru | #37
NickSlaughter> Já mám za sousedy servisáky Volva, takže proto asi. A zkusil jsem si snad všechny modely co vyrábí. Ale jak u některých typů musím mít tu nohu na plynu vykloubenou, to nepochopím, ktetej blb to schválil (ten tunel) zlatý Mondeo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 15:11 | Nahoru | #38

firecracker>MedWed> no bývalka má focuse a přijde mě to v zadu nižší



to je myslim jen pocit... jsem linej hledat konkretni hodnoty rozvoru a rozchodu... ale pokud neni focus vetsi, tak bude srovnatelny :)

( no offense, nesnazim se Te zlomit )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 15:12 | Nahoru | #39
assassin> beru to tak, že chce levnější nenáročný auto, já bych hlasoval pro oktávku. Sám bych si ji teda nekoupil, ale v tomto případě mi tak nějak přijde ta lepší volba. Ale je to na každém, líbí/nelíbí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 15:15 | Nahoru | #40

Macek NX>NickSlaughter> Já mám za sousedy servisáky Volva, takže proto asi. A zkusil jsem si snad všechny modely co vyrábí. Ale jak u některých typů musím mít tu nohu na plynu vykloubenou, to nepochopím, ktetej blb to schválil (ten tunel) zlatý Mondeo.



Můžu vědět jaký servis?

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 15:16 | Nahoru | #41

Macek NX>assassin> beru to tak, že chce levnější nenáročný auto, já bych hlasoval pro oktávku. Sám bych si ji teda nekoupil, ale v tomto případě mi tak nějak přijde ta lepší volba. Ale je to na každém, líbí/nelíbí.



zase si dost drzi cenu, kradou se... ruzny "podradny" auta ala astra apod dokazou udelat stejnou sluzbu a jeste je koupis znatelne levneji... ja bych si asi taky koupil jednickovou oktavku 66kw ropu v jeho kuzi...

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 15:16 | Nahoru | #42

Macek NX>No ty vole, ale poděkujou mu sousedi až to bude ráno ohřívat



Tak, tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 15:17 | Nahoru | #43
assassin> no, on stačí blbej motůrek na zámek a je to celkem pálka, takový ty běžný mechanický věci jsou sice dražší, ale zas vydržej dýl. Problém je v tom že ojetý auto se kupuje většinou na konci životnosti těch dílů. Rozdíl je pár tisícovek, ale ročně, aspoň v mym případě kdy to dávám do servisu

I když je to otázka, při stejnym stáří a kilometrech to asi nebude zásadní rozdíl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 15:18 | Nahoru | #44
NickSlaughter> jasně, liberecký. Když slyším ty ceny dílů, tak mi jdou oči šejdrem. Hlavně nové modely teda, ty starší nevím. To mi Ford přijde ještě krásně lidový. A to ještě mají mraky dílů společných u aut s naftovými motory

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 15:26 | Nahoru | #45

Macek NX>NickSlaughter> jasně, liberecký. Když slyším ty ceny dílů, tak mi jdou oči šejdrem. Hlavně nové modely teda, ty starší nevím. To mi Ford přijde ještě krásně lidový. A to ještě mají mraky dílů společných u aut s naftovými motory



Na novější Volva je cena dílů opravdu o poznání vyšší, to souhlas. Ale záleží jaké a od jakého dodavatele, některé jsou levnější originál některé ze Skandixu Otázkou je jaké ceny ti také řekli Já to beru tak, že Volvo je spíše životním stylem než běžným autem. A to co ti nabídne V70 první generace ti za stejnou cenu nabídne málokteré auto.
btw: Mondeo se mi třeba také velmi líbí, ale má filozofie je jiná....jak píše assassin pak by klidně stačila Astra, Vectra, Laguna....je to stejné jako s motorkama, také všichni nejezdí na podřadných Hondách

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 15:27 | Nahoru | #46

Stev>assassin> no, on stačí blbej motůrek na zámek a je to celkem pálka, takový ty běžný mechanický věci jsou sice dražší, ale zas vydržej dýl. Problém je v tom že ojetý auto se kupuje většinou na konci životnosti těch dílů. Rozdíl je pár tisícovek, ale ročně, aspoň v mym případě kdy to dávám do servisu

I když je to otázka, při stejnym stáří a kilometrech to asi nebude zásadní rozdíl.



no on novej zamek na oktu taky nebude zadara a taky v nich blbnou koncaky - mikrospinace celkem casto...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 15:31 | Nahoru | #47
NickSlaughter> já měl při výběru mraky hledisek, a nakonec vždy vyplulo Mondeo napovrch. Tak to tak nakonec dopadlo, a můžu říct, že jsem neudělal špatně.
A o kvalitě se tady už nebudeme bavit jó ty žroute makarónů Stejně by si to projel

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 15:32 | Nahoru | #48
MedWed> jo jasný možná je to fakt jen pocit, přijde mě že má nižší kufr, víc zaoblenej, zatím co ochcávka je hranatější a trošku vyšší, ale třeba se pletu ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 15:33 | Nahoru | #49

Macek NX>NickSlaughter> já měl při výběru mraky hledisek, a nakonec vždy vyplulo Mondeo napovrch. Tak to tak nakonec dopadlo, a můžu říct, že jsem neudělal špatně.
A o kvalitě se tady už nebudeme bavit jó ty žroute makarónů Stejně by si to projel



To je přesně ono, Ducati je kvalitní a všichni to furt srovnávají s Fiatem Uno...nechápu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 15:36 | Nahoru | #50

NickSlaughter>To je přesně ono, Ducati je kvalitní a všichni to furt srovnávají s Fiatem Uno...nechápu



Asi proto, že jsou naprosto kvalitativně stejná třída, dělají to na linkách vedle sebe ty samý nacamraný čmoudi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 15:38 | Nahoru | #51

Macek NX>Asi proto, že jsou naprosto kvalitativně stejná třída, dělají to na linkách vedle sebe ty samý nacamraný čmoudi



Nebudeme to tu zasírat nesmyslama (tedy především ty )

1. Volvo V70 I.gen
2. Octavia
3. Mondeo/Focus

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 15:42 | Nahoru | #52
NickSlaughter> souhlas, především tvoje rady jak utápět zbytečně prachy

1 mondeo
1,5 oktávka, fokus
3 bmw

358 možná nějaké Volvo v dobré koncici

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 15:44 | Nahoru | #53

Macek NX>NickSlaughter> souhlas, především tvoje rady jak utápět zbytečně prachy

1 mondeo
1,5 oktávka, fokus
3 bmw

358 možná nějaké Volvo v dobré koncici



To BMW se ti vskutku povedlo a ještě chybí Mercedes se super spolehlivou elektronikou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 15:46 | Nahoru | #54
NickSlaughter> aut je mraky, výběr je, ale do Italského auta v dieslu bych nešel a v tomto bodu se mnou nehneš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 15:48 | Nahoru | #55

Macek NX>NickSlaughter> aut je mraky, výběr je, ale do Italského auta v dieslu bych nešel a v tomto bodu se mnou nehneš



Já také ne Ale znám kupodivu několik bezporuchových JTD

Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 15:51 | Nahoru | #56
Že by to bylo vyloženě poruchové, to taky nevím. Ale rozhodně to nemá koncepcí, kvalitou a výdrží srovnatelně s konkurencí. No co chceš od toho co vyrobí špageťáci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 15:53 | Nahoru | #57
NickSlaughter> u nás na parkovišti stojí Lancia Kappa SW 2.4 JTD, tohle auto bych taky neodmítnul

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 15:54 | Nahoru | #58

Stev>NickSlaughter> u nás na parkovišti stojí Lancia Kappa SW 2.4 JTD, tohle auto bych taky neodmítnul



Tak to je jasné

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 15:56 | Nahoru | #59

NickSlaughter>Tak to je jasné



Přesně, taky se mi nelíbí předek

Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 16:01 | Nahoru | #60
Jediný italský předek jaký jsem ochoten akceptovat





Naposledy editováno 29.03.2010 22:25:05
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist