Dokázal by někdo vyrobit nějakou signalizaci zařazené "pěkty". ??
Kupovat klasický ukazatele se mi nechce. Připadá mi že stejně pořádně nefungujou.
1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařazené 5té rychlosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené 5té rychlosti
Skalda>zajimavej nepraktickej aspekt presneho mereni rychlosti z jizdniho kola
Podle čeho soudíš ???
Buď v klidu, nemám cyklobudík. XJR má standartně náhon tachometru z předního kola.
Naposledy editováno 16.03.2010 17:04:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené 5té rychlosti
assassin>zkousel si naprogramovat to znova pri zahraty moto? parkrat predtim proradit nez to zacnes programovat? ono ty kontakty totiz vlivem oleje a casem lehce zoxiduji a pak je to spatne meri.. me to treba po zime taky blbe precte 1,2 ale prkrat proradim, kontakty se osoupou a uz to maka OK..
ATRE u suzuki funguje taky OK, u tech kaw je ta funkce ATRE jeste trosku jinak ale uz z principu myslim ze zvednuti spotreby o 1,5l a to ze to nema zadnej efekt se mi nezda..
Na zahřátý motorce jsem to programovat nezkoušel, zkusím. Ale je to dosti nespolehlivé už od začátku. Montáž je v pořádku, u Kawy jde jen o konektory, nic se nikde nepájí, jen se to vloží jako mezikus.
To ATRE jsem popsal trochu zkresleně. Myslel jsem to tak, že výkon, který to přidá je v poměru ke zvýšení spotřeby zanedbatelný. Jediný "+" je v tom, že je to hlušnější.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené 5té rychlosti
Vitouš16>Na zahřátý motorce jsem to programovat nezkoušel, zkusím. Ale je to dosti nespolehlivé už od začátku. Montáž je v pořádku, u Kawy jde jen o konektory, nic se nikde nepájí, jen se to vloží jako mezikus.
To ATRE jsem popsal trochu zkresleně. Myslel jsem to tak, že výkon, který to přidá je v poměru ke zvýšení spotřeby zanedbatelný. Jediný "+" je v tom, že je to hlušnější.
no me prave prijde divny ze to vic zere o tolik kdyz jde vlastne o zmenu mapy zapalovani...
ale u te kawy to tre toho tusim ovlivnuje vic.. ale i tak
Naposledy editováno 17.03.2010 08:46:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené 5té rychlosti
Vitouš16>assassin> Ovlivňuje to taky pouze palivovou mapu u rychlostí 1-3, 4 už tuším že né. Ta spotřeba bude dána tím, že jsem jí měřil několikrát na Železným brodě a na Ještědu, kde jedu právě jen 1-3 a 90% v pásmu, které je změněno mapou ATRE.
no meni se samo i palivove mapy, ale ty jsou pro kazdej kvalt temer stejne, udava se ze ty pro nejvyssi rychlosti jsou mirne obohacene kvuli kompenzaci RAM-airu ... jinak jde o to ze na castecne otevrenej plyn je na spodni kvalty skrcena mapa zapalovani-predstihu ... ne ta palivova... u suzuki sem to celkem zkoumal, dokonce jsem Xkusu TRE pro suzuki vyrobil a zmeny ve spotrebe sem sam ani od nikoho kdo ma ode me TRE nezaznamenal...
U toho GIPRO si muzes nastavit s jakou mapou to tu jednotku "cheatuje" kdyz zapnes klicek tak se objevi na displeji.. da se nastavit 4,5,6a vypnuto (to se na displeji zobrazuje "-") predpokladam ze jsi jezdil na nastaveni 6, zkus tam dat 4ku, tam by nemela bejt ta kompenzace RAMairu... jestli to ted nedela to...
To nastavení teď nevím přesně, ale je tam více možností. V manuálu je to popsaný pro zx10 a pro ZZR1400, kam se tento typ taky dává. Já to mám nastaveno na tzv. nastavení na tvrdo pro ZX10, nebo tak nějak to tam popisujou. Je tam taky možnost jednotku znovu naučit pamatovat si kvalty tzv.Learn, abych se přiznal, ještě jsem to nezkoušel, jelikož to doporučujou tehdy, pokud při prvním použití po zapojení, při řazení bez nahozeného motoru, to ukazuje bludy. A to neukazovalo, na místě jen se zapnutým klíčkem to ukazuje dobře, kvalty si to plete jen při jízdě a většinou jen některé v určitých pásmech otáček. Třeba 1 a 2 při rychlosti cca50km/h, tam je GIPRO totálně bezradnej a 5 se 6 v rychlostech nad 280km/h to samý.
PS.Sorry Bigu za zasírání vlákna.
Naposledy editováno 17.03.2010 13:36:31
1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařazené 5té rychlosti
ty odpory co jsou tam defaultne nastavene muzou byt trosku jine nez ma konkretni kus u tvoji moto tzn kdyz si je to pri rezimu learn premeri funguje to lepe... pokud ne je nejspis vada v tom prepinaci v prevodovce, obcas se v nem po case objevi spatne kontakty atd...
vicemene ta TRE funkce jde nahradit obyc rezistorem za 0,5kc mezi dva spravny draty:)