Téma: Otazka pro automechanika
 
15.2.2010 v 08:04
Je potreba na dieslovem aute vymenit vsechny 4-hzavice naraz pokud prestal jeden z nich fungovat?Nebo staci vymenit jenom ten nefunkcni a ostatni muzou zustat?Ptam se pro to ze jsem slysel spoustu nazoru...pro a proti?Tak jak to je tedy spravne?
Předchozí
1 2
Následující

Otazka pro automechanika

17.2.2010 v 12:35 | Nahoru | #31
Já vždycky měnil jen tu vadnou Ale většinou jsem žádné auto neměl tak dlouho aby stačila odejít nějaká další

2 reakcí na tento příspěvek Otazka pro automechanika

17.2.2010 v 13:27 | Nahoru | #32
taky jsem ti chtěl poradit,ale kluci už všechno napsali....
žhavka žhaví jen při startu,pak už nic,takže nemá vliv na pozdější jízdu.
takže pokud nechceš investovat,kup jednu,no a časem koupíš další....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika

17.2.2010 v 14:18 | Nahoru | #33
Dolph-cz> V případě nepřímého vstřiku paliva má žhavící svíčka vliv na chod motoru!!!To znamená že tam být musí i když elektricky nefunkční.
Svíčky raději vyměň všechny,budeš mít klid,když to neuděláš je to nekonečný příběh.Pokud se chceš toho auta zbavit teď,tak tam dej jen tu jednu.

(reakce na) Otazka pro automechanika

17.2.2010 v 14:27 | Nahoru | #34

Pepa GSX-R>Dolph-cz> V případě nepřímého vstřiku paliva má žhavící svíčka vliv na chod motoru!!!To znamená že tam být musí i když elektricky nefunkční.
Svíčky raději vyměň všechny,budeš mít klid,když to neuděláš je to nekonečný příběh.Pokud se chceš toho auta zbavit teď,tak tam dej jen tu jednu.



jo ale ten fiat z roku raz dva primej vstrik nebude....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika

17.2.2010 v 14:29 | Nahoru | #35

Dolph-cz>taky jsem ti chtěl poradit,ale kluci už všechno napsali....
žhavka žhaví jen při startu,pak už nic,takže nemá vliv na pozdější jízdu.
takže pokud nechceš investovat,kup jednu,no a časem koupíš další....



jak reaguje pepaGSXR.. divil by ses co uz jen u obyc oktavky tdi(rotacka) ten zahvic dela kdyz na nej pripojis voltmetr... to co rikas plati u starejch dieselu.. ale o ten tu i jde..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika

17.2.2010 v 15:31 | Nahoru | #36

Pepa GSX-R>Dolph-cz> V případě nepřímého vstřiku paliva má žhavící svíčka vliv na chod motoru!!!To znamená že tam být musí i když elektricky nefunkční.
Svíčky raději vyměň všechny,budeš mít klid,když to neuděláš je to nekonečný příběh.Pokud se chceš toho auta zbavit teď,tak tam dej jen tu jednu.



co to meleš??to jako že u přímého vstřiku tam být žhavka nemusí??

a proč to píšeš mně?copak jsem psal,že tam ta žhavička nemusí být?
s dírou do hlavy ti nepojede asi žádný motor,nemyslíš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika

17.2.2010 v 15:35 | Nahoru | #37

assassin>jak reaguje pepaGSXR.. divil by ses co uz jen u obyc oktavky tdi(rotacka) ten zahvic dela kdyz na nej pripojis voltmetr... to co rikas plati u starejch dieselu.. ale o ten tu i jde..



a co dělá žhavič když k němu připojíš voltmetr??to bych se asi fakt divil...

hoši,hoši,někteří tady fakt pletou hrušky s jabkama...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika

17.2.2010 v 15:43 | Nahoru | #38

Dolph-cz>a co dělá žhavič když k němu připojíš voltmetr??to bych se asi fakt divil...

hoši,hoši,někteří tady fakt pletou hrušky s jabkama...



no dobre sem se upsal, napeti se na malem odporu blbe meri, myslel sem ze bys "multimetrem" zjistil ze do nej tece proud nejen pri startovani a ze to asi nakej vyznam mit bude...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika

17.2.2010 v 15:50 | Nahoru | #39

assassin>no dobre sem se upsal, napeti se na malem odporu blbe meri, myslel sem ze bys "multimetrem" zjistil ze do nej tece proud nejen pri startovani a ze to asi nakej vyznam mit bude...



jo,některé motory mají ještě takzvané dožhavování-chvíli po startu ještě žhaví.je to kvůli lepšímu chodu motoru a emisím...

ale fakt chvíli(30 sec..)

jinak žhaviže jsou v principu stejné u všech motorů-žhaví aby nafta vstříknutá do studeného motoru lépe chytla.toť vše,nic víc za tím není.nehledejte v tom vědu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika

17.2.2010 v 15:58 | Nahoru | #40

Dolph-cz>jo,některé motory mají ještě takzvané dožhavování-chvíli po startu ještě žhaví.je to kvůli lepšímu chodu motoru a emisím...

ale fakt chvíli(30 sec..)

jinak žhaviže jsou v principu stejné u všech motorů-žhaví aby nafta vstříknutá do studeného motoru lépe chytla.toť vše,nic víc za tím není.nehledejte v tom vědu...



nejsem zadnej odbornik na diesely, ale co sem na nasi oktavce meril proud do zhavicu, tak zhavili i kdyz zhasla kontrolka, pri toceni starterem naopak zhasli, teda uz je todavno tak nevim jestli se nepletu ale byla tam takovahle vec co me prisla zvlastni.. a i sem nekde cetl ze nakej ropak zhavicema ohriva hlavu aby byla voda driv na teplote a co ja vim co dalsiho.. pri tom co do tech motoru cpou bych se ani nedivil...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika

17.2.2010 v 16:09 | Nahoru | #41

assassin>nejsem zadnej odbornik na diesely, ale co sem na nasi oktavce meril proud do zhavicu, tak zhavili i kdyz zhasla kontrolka, pri toceni starterem naopak zhasli, teda uz je todavno tak nevim jestli se nepletu ale byla tam takovahle vec co me prisla zvlastni.. a i sem nekde cetl ze nakej ropak zhavicema ohriva hlavu aby byla voda driv na teplote a co ja vim co dalsiho.. pri tom co do tech motoru cpou bych se ani nedivil...



je to trošku jinak,věř mi-živím se tím.
1) to že ti zhasne kontrolka žhavení na přístrojovce neznamená,že už nežhaví,ale že je nažhaveno a můžeš startovat.
2)když točí startér tak se žhaviče opravdu vypínají(ale né u všech aut).je to proto aby více energie zůstalo pro stertér-1 žhavka má cca 10A což není málo...
3)i přihřívání vody opravdu existuje,ale je to jen mezikus vložený do teplovadní hadice(nemá nic spolešného se žhaviči v motoru) vedoucí k radiátoru topení,uvnitř jsou zašroubované 3 žhavící svíčky,které za určitých podmínek pomáhají zahřívat vodu vedoucí do topení...(teplota pod 0°C,ventilátor topení na vysoké otáčky,přípustné zatížení alternátoru a pod.)

(reakce na) Otazka pro automechanika

17.2.2010 v 17:39 | Nahoru | #42
Dolph-cz> Naprostej souhlas

(reakce na) Otazka pro automechanika

17.2.2010 v 17:44 | Nahoru | #43

Dolph-cz>je to trošku jinak,věř mi-živím se tím.
1) to že ti zhasne kontrolka žhavení na přístrojovce neznamená,že už nežhaví,ale že je nažhaveno a můžeš startovat.
2)když točí startér tak se žhaviče opravdu vypínají(ale né u všech aut).je to proto aby více energie zůstalo pro stertér-1 žhavka má cca 10A což není málo...
3)i přihřívání vody opravdu existuje,ale je to jen mezikus vložený do teplovadní hadice(nemá nic spolešného se žhaviči v motoru) vedoucí k radiátoru topení,uvnitř jsou zašroubované 3 žhavící svíčky,které za určitých podmínek pomáhají zahřívat vodu vedoucí do topení...(teplota pod 0°C,ventilátor topení na vysoké otáčky,přípustné zatížení alternátoru a pod.)



jo to ma logiku me auta zajimaji jen okrajove a nejsou to ty na naftu:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika

17.2.2010 v 18:08 | Nahoru | #44
Dolph-cz> asis to špatně pochopil,u motoru s předkomůrkou tam musí být žhavící svíčka příslušného tvaru a hlavně délky!To že napíšeš,že motor s dírou v hlavě nebude fungovat,to může napsat snad jen blbec.

Naposledy editováno 17.02.2010 18:09:15

(reakce na) Otazka pro automechanika

17.2.2010 v 18:11 | Nahoru | #45
Dolph-cz> Jo - je to tak jak píšeš. Akorát bych ještě dodal, že po zhasnutí kontrolky žhavaní žhaviče ještě asi 10 - 15 vteřin žhaví ( pokud nezačneš startovat ). Pak je slyšet cvaknutí relátka, které přeruší proud ke svíčkám. U mého auta to tak funguje. Jinak já měním vždy všechny - ale z důvodu velmi špatného přístupu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika

17.2.2010 v 18:34 | Nahoru | #46

Pepa GSX-R>Dolph-cz> asis to špatně pochopil,u motoru s předkomůrkou tam musí být žhavící svíčka příslušného tvaru a hlavně délky!To že napíšeš,že motor s dírou v hlavě nebude fungovat,to může napsat snad jen blbec.



to jako,že u přímého vstřiku žhavička nemusí být příslušného tvaru a hlavně délky?
se do toho nějak zamotáváš

a co se týká absence žhavičky v motoru a s tím blbcem-to nevím jak to mám chápat,ale byl jsi to ty kdo s tím přišel...cituji:V případě nepřímého vstřiku paliva má žhavící svíčka vliv na chod motoru!!!To znamená že tam být musí i když elektricky nefunkční.....

myslím,že to,že by ji tam nedal vůbec tady nikoho ani nenapadlo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika

17.2.2010 v 19:54 | Nahoru | #47
Co že to máš za auto?

Naposledy editováno 18.02.2010 06:20:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika

18.2.2010 v 07:44 | Nahoru | #48
Pepa GSX-R> Croma 1.9 TDi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika

18.2.2010 v 08:36 | Nahoru | #49
JirkaCBR-fi> Umím svíčky z německa-sada vyjde 1000,-

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika

18.2.2010 v 08:55 | Nahoru | #50
Pepa GSX-R> A co je to zac?Origos Bosch?

Otazka pro automechanika

18.2.2010 v 11:24 | Nahoru | #51
já umím Bosch Duraterm za 1100 kč

(reakce na) Otazka pro automechanika

18.2.2010 v 11:56 | Nahoru | #52
JirkaCBR-fi> MEYLE germany 9,90 EURO/kus
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist