2 reakcí na tento příspěvek Otazka pro automechanika
žhavka žhaví jen při startu,pak už nic,takže nemá vliv na pozdější jízdu.
takže pokud nechceš investovat,kup jednu,no a časem koupíš další....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika
Svíčky raději vyměň všechny,budeš mít klid,když to neuděláš je to nekonečný příběh.Pokud se chceš toho auta zbavit teď,tak tam dej jen tu jednu.
Pepa GSX-R>Dolph-cz> V případě nepřímého vstřiku paliva má žhavící svíčka vliv na chod motoru!!!To znamená že tam být musí i když elektricky nefunkční.
Svíčky raději vyměň všechny,budeš mít klid,když to neuděláš je to nekonečný příběh.Pokud se chceš toho auta zbavit teď,tak tam dej jen tu jednu.
jo ale ten fiat z roku raz dva primej vstrik nebude....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika
Dolph-cz>taky jsem ti chtěl poradit,ale kluci už všechno napsali....
žhavka žhaví jen při startu,pak už nic,takže nemá vliv na pozdější jízdu.
takže pokud nechceš investovat,kup jednu,no a časem koupíš další....
jak reaguje pepaGSXR.. divil by ses co uz jen u obyc oktavky tdi(rotacka) ten zahvic dela kdyz na nej pripojis voltmetr... to co rikas plati u starejch dieselu.. ale o ten tu i jde..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika
Pepa GSX-R>Dolph-cz> V případě nepřímého vstřiku paliva má žhavící svíčka vliv na chod motoru!!!To znamená že tam být musí i když elektricky nefunkční.
Svíčky raději vyměň všechny,budeš mít klid,když to neuděláš je to nekonečný příběh.Pokud se chceš toho auta zbavit teď,tak tam dej jen tu jednu.
co to meleš??to jako že u přímého vstřiku tam být žhavka nemusí??
a proč to píšeš mně?copak jsem psal,že tam ta žhavička nemusí být?
s dírou do hlavy ti nepojede asi žádný motor,nemyslíš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika
assassin>jak reaguje pepaGSXR.. divil by ses co uz jen u obyc oktavky tdi(rotacka) ten zahvic dela kdyz na nej pripojis voltmetr... to co rikas plati u starejch dieselu.. ale o ten tu i jde..
a co dělá žhavič když k němu připojíš voltmetr??to bych se asi fakt divil...
hoši,hoši,někteří tady fakt pletou hrušky s jabkama...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika
Dolph-cz>a co dělá žhavič když k němu připojíš voltmetr??to bych se asi fakt divil...
hoši,hoši,někteří tady fakt pletou hrušky s jabkama...
no dobre sem se upsal, napeti se na malem odporu blbe meri, myslel sem ze bys "multimetrem" zjistil ze do nej tece proud nejen pri startovani a ze to asi nakej vyznam mit bude...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika
assassin>no dobre sem se upsal, napeti se na malem odporu blbe meri, myslel sem ze bys "multimetrem" zjistil ze do nej tece proud nejen pri startovani a ze to asi nakej vyznam mit bude...
jo,některé motory mají ještě takzvané dožhavování-chvíli po startu ještě žhaví.je to kvůli lepšímu chodu motoru a emisím...
ale fakt chvíli(30 sec..)
jinak žhaviže jsou v principu stejné u všech motorů-žhaví aby nafta vstříknutá do studeného motoru lépe chytla.toť vše,nic víc za tím není.nehledejte v tom vědu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika
Dolph-cz>jo,některé motory mají ještě takzvané dožhavování-chvíli po startu ještě žhaví.je to kvůli lepšímu chodu motoru a emisím...
ale fakt chvíli(30 sec..)
jinak žhaviže jsou v principu stejné u všech motorů-žhaví aby nafta vstříknutá do studeného motoru lépe chytla.toť vše,nic víc za tím není.nehledejte v tom vědu...
nejsem zadnej odbornik na diesely, ale co sem na nasi oktavce meril proud do zhavicu, tak zhavili i kdyz zhasla kontrolka, pri toceni starterem naopak zhasli, teda uz je todavno tak nevim jestli se nepletu ale byla tam takovahle vec co me prisla zvlastni.. a i sem nekde cetl ze nakej ropak zhavicema ohriva hlavu aby byla voda driv na teplote a co ja vim co dalsiho.. pri tom co do tech motoru cpou bych se ani nedivil...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika
assassin>nejsem zadnej odbornik na diesely, ale co sem na nasi oktavce meril proud do zhavicu, tak zhavili i kdyz zhasla kontrolka, pri toceni starterem naopak zhasli, teda uz je todavno tak nevim jestli se nepletu ale byla tam takovahle vec co me prisla zvlastni.. a i sem nekde cetl ze nakej ropak zhavicema ohriva hlavu aby byla voda driv na teplote a co ja vim co dalsiho.. pri tom co do tech motoru cpou bych se ani nedivil...
je to trošku jinak,věř mi-živím se tím.
1) to že ti zhasne kontrolka žhavení na přístrojovce neznamená,že už nežhaví,ale že je nažhaveno a můžeš startovat.
2)když točí startér tak se žhaviče opravdu vypínají(ale né u všech aut).je to proto aby více energie zůstalo pro stertér-1 žhavka má cca 10A což není málo...
3)i přihřívání vody opravdu existuje,ale je to jen mezikus vložený do teplovadní hadice(nemá nic spolešného se žhaviči v motoru) vedoucí k radiátoru topení,uvnitř jsou zašroubované 3 žhavící svíčky,které za určitých podmínek pomáhají zahřívat vodu vedoucí do topení...(teplota pod 0°C,ventilátor topení na vysoké otáčky,přípustné zatížení alternátoru a pod.)
Dolph-cz>je to trošku jinak,věř mi-živím se tím.
1) to že ti zhasne kontrolka žhavení na přístrojovce neznamená,že už nežhaví,ale že je nažhaveno a můžeš startovat.
2)když točí startér tak se žhaviče opravdu vypínají(ale né u všech aut).je to proto aby více energie zůstalo pro stertér-1 žhavka má cca 10A což není málo...
3)i přihřívání vody opravdu existuje,ale je to jen mezikus vložený do teplovadní hadice(nemá nic spolešného se žhaviči v motoru) vedoucí k radiátoru topení,uvnitř jsou zašroubované 3 žhavící svíčky,které za určitých podmínek pomáhají zahřívat vodu vedoucí do topení...(teplota pod 0°C,ventilátor topení na vysoké otáčky,přípustné zatížení alternátoru a pod.)
jo to ma logiku me auta zajimaji jen okrajove a nejsou to ty na naftu:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika
Naposledy editováno 17.02.2010 18:09:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika
Pepa GSX-R>Dolph-cz> asis to špatně pochopil,u motoru s předkomůrkou tam musí být žhavící svíčka příslušného tvaru a hlavně délky!To že napíšeš,že motor s dírou v hlavě nebude fungovat,to může napsat snad jen blbec.
to jako,že u přímého vstřiku žhavička nemusí být příslušného tvaru a hlavně délky?
se do toho nějak zamotáváš
a co se týká absence žhavičky v motoru a s tím blbcem-to nevím jak to mám chápat,ale byl jsi to ty kdo s tím přišel...cituji:V případě nepřímého vstřiku paliva má žhavící svíčka vliv na chod motoru!!!To znamená že tam být musí i když elektricky nefunkční.....
myslím,že to,že by ji tam nedal vůbec tady nikoho ani nenapadlo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika
Naposledy editováno 18.02.2010 06:20:21