A druhá věc, Majitel má rv. 1998, mrknul jsem do manuálů, a na 98 nemám, mám jen na 95 a 2002, 95 má klasický "autoaltec" kde je vše uvnitř altíku. 2002 už má zkratový regler kdy je vše v jedný "kostce", žádný dvě kostky jak zní z popisu..
Naposledy editováno 24.01.2010 12:28:27
1 reakcí na tento příspěvek dobijeni
A jediný co ti poradim je nový altík a regulátor co tam patří! Pak ti to bude fungovat. Protože na to abys tu zbastleninu spravil sám, tak na to nemáš a to ani s pomocí tady lidí z internetu už proto, protože se nedokážeš vyjádřit přesně a dodat informace tak jak jsou potřeba.
A pokud nechceš posrat ještě víc věcí než už je, odvez to k někomu, kdo tomu rozumí - třeba do servisu.
Naposledy editováno 24.01.2010 12:53:48
1 reakcí na tento příspěvek dobijeni
jecma89: mel jsem kdysi podobny problem s XJ-eckem ale jak tady bylo psano potreba ocistit kontakty rado to oxiduje a pak se ztraci vodivost, potom promer altik u moejho XJ mel davat mezi dvema vetvemi asi pri 5tis ot. kolem 60V takze mezi vsemi vetvemi bys mel namerit stejnou hodnotu tim vyloucis ze je altik spatny, potom podle tveho problemu bych nejspise to videl na ty zaoxidovany kontakty protoze to mas opaleny jen kousek od konetkroru(tzn. cim mensi pruchodnost proudu na konektoru tim vetsi proud a tudiž i vetsi zahrivani).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni
1 reakcí na tento příspěvek dobijeni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni
2 reakcí na tento příspěvek dobijeni
[img]
P.S. kombinuj prispevky, jinak je v tech informacich od tebe mizerna orientace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni
bukaj>jecma89> no jak rikam z toho moc nepoznas ale nelibi se mi ten dekl svarovany pokud vim tak to je ten altik nekde schovany za valcama takze tam musel rotor vyletet z hridele nebo tamneco spadlo no jak rikas Skalda je treba promerit ale pri vyssich otackach musi to davat v kazde dvojici mezi vsemi tremi stjene napeti !
Ó bóže, pořád samej chytrej Tohle má altík - rotor přímo na klice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni
2 reakcí na tento příspěvek dobijeni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni
350.634>nejlépe vyzkoušíš alternátor tak, když ho kompletně odpojíš, potom připojíč na buzení tj na uhlíky plných 12V a měříš na výstupech tj nětšinou jsou 3fázové altíky takže vůči zemi na každé fázi musíš mít stejné napětí toto je napětí střídavé. nabudíš, nastartuješ motorku a musíš mít na každé fázi stejné napětí - nejlepší zkouška, pokud nemáš měřák můžeš i žárovkou....
tak to už je fakt hustý
jecma89> mer podle navodu oscanovaneho z manualu, nic dalsiho nikam nepripojuj, a vysledek sem napis. Celkem me zajima, co z tohohle nakonec bude...
1 reakcí na tento příspěvek dobijeni
jecma89>hej ampery me to vubec neukazuje to je divne a to mam merak za 3000kc volty sem meril pred vyndanim a lisilise, stejne nebyly,lisilo seto o 20V,a jak tam psali o nekonecnym odporu tak to taky nic neukazovalo,
A jak jsi meril ty ampéry ??
Měření střídavým ampérmetrem
mezi oběma vývody by měl být při volnoběžných otáčkách zkratový proud cca. 20 - 30 A. Tento proud se s zvětšujícími otáčkami prakticky nemění. Proti kostře motocyklu musí být proud kteréhokoliv vývodu nulový.
Naposledy editováno 25.01.2010 14:46:10
jecma89>Dingo> podivej kdyz me neznas tak tady netvrt ze na to nemam,a ze sem tady nedal presne informace tak neznamena ze sem nejaky blb,ukazuje to pi..viny,podle planu jsem nenamerilani jednu hodnotu,na forum jsem napsal z duvodu skusenosti jestli to nemuze byt necim jinym ,co ma kola a motor s elektrikou tak to zpravuju vse sam at to jsou rozvody,prevodovka brzdy, elektrikaatd atd.nikdy vzivote sem nemel nic v servise(krome diagnostiky na smazani pameti zavad)bohuzel u alternatoru u motorky sem se trochu zasekl ale uz to mam vyresene.
jecma89>hej ampery me to vubec neukazuje to je divne a to mam merak za 3000kc volty sem meril pred vyndanim a lisilise, stejne nebyly,lisilo seto o 20V,a jak tam psali o nekonecnym odporu tak to taky nic neukazovalo,
prostě no koment, pán je chytrej a spravuje si vše sám - asi tomu prý tedy rozumí
achjo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni
jecma89>Dingo> podivej kdyz me neznas tak tady netvrt ze na to nemam,a ze sem tady nedal presne informace tak neznamena ze sem nejaky blb,ukazuje to pi..viny,podle planu jsem nenamerilani jednu hodnotu,na forum jsem napsal z duvodu skusenosti jestli to nemuze byt necim jinym ,co ma kola a motor s elektrikou tak to zpravuju vse sam at to jsou rozvody,prevodovka brzdy, elektrikaatd atd.nikdy vzivote sem nemel nic v servise(krome diagnostiky na smazani pameti zavad)bohuzel u alternatoru u motorky sem se trochu zasekl ale uz to mam vyresene.
No to vidim podle tvojich ODBORNYCH prispevku JAK na rozvody ?, Jak jdou ventily ?a jine
Odbornik jen co je pravda... :\
Jeste ze kupuji motorky v uplne jine cenove kategorii co jeste tady ty tunici netuni
Neco mi to pripomina kuk
Dingo tebe obdivuji za snahu
Je zajimave ze tady ty kurvici z jzd se cpou do vse
Naposledy editováno 25.01.2010 15:36:37
1 reakcí na tento příspěvek dobijeni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni
Findy>Místo abys to pořádně změřil podle perfektního návodu od dinga tak to radši rozmontuješ . Ale to že je altík za motorem a má uhlíky mě docela pobavilo
No u těhle motorek to tak je minimálně do rv 1995
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |