globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: dobijeni
23.1.2010 v 19:31
zdar hosi mam dotaz:jak vedou3draty z altiku do kostky k regulatoru,tak je blbost aby hraly co?aby mekla izolace kolem,.?jestli to je blbost coz asi je tak je probity altik nebo ve zkratu co?


dobijeni

24.1.2010 v 12:20 | Nahoru | #31
Hned na začátku sem psal, že na internetu existujou NÁVODY NA MĚŘENÍ evidentně je vidět, že tazatel tu stránku ani neotevřel, kdyby ano a udělal to přesně podle postupů a dal sem výsledek, můžeme se bavit dál co a jak, ale to co tady je napsaný v haldě příspěvků je jak rozhovoror z děckem a výsledek žádný.

A druhá věc, Majitel má rv. 1998, mrknul jsem do manuálů, a na 98 nemám, mám jen na 95 a 2002, 95 má klasický "autoaltec" kde je vše uvnitř altíku. 2002 už má zkratový regler kdy je vše v jedný "kostce", žádný dvě kostky jak zní z popisu..

Naposledy editováno 24.01.2010 12:28:27

(reakce na) dobijeni

24.1.2010 v 12:38 | Nahoru | #32
C.J.> jj skousel proti zemi to je 1,35 a mezi sebou se to lisilo od 0,8 do 0,20 a ampery me to vubec neukazalo,za chvili jedu dom tak to zmerim jeste jednou ,jsem to delal v noci tak nervy byly

1 reakcí na tento příspěvek dobijeni

24.1.2010 v 12:50 | Nahoru | #33




A jediný co ti poradim je nový altík a regulátor co tam patří! Pak ti to bude fungovat. Protože na to abys tu zbastleninu spravil sám, tak na to nemáš a to ani s pomocí tady lidí z internetu už proto, protože se nedokážeš vyjádřit přesně a dodat informace tak jak jsou potřeba.

A pokud nechceš posrat ještě víc věcí než už je, odvez to k někomu, kdo tomu rozumí - třeba do servisu.

Naposledy editováno 24.01.2010 12:53:48

1 reakcí na tento příspěvek dobijeni

24.1.2010 v 14:13 | Nahoru | #34
Dingo: slusny navod

jecma89: mel jsem kdysi podobny problem s XJ-eckem ale jak tady bylo psano potreba ocistit kontakty rado to oxiduje a pak se ztraci vodivost, potom promer altik u moejho XJ mel davat mezi dvema vetvemi asi pri 5tis ot. kolem 60V takze mezi vsemi vetvemi bys mel namerit stejnou hodnotu tim vyloucis ze je altik spatny, potom podle tveho problemu bych nejspise to videl na ty zaoxidovany kontakty protoze to mas opaleny jen kousek od konetkroru(tzn. cim mensi pruchodnost proudu na konektoru tim vetsi proud a tudiž i vetsi zahrivani).

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni

24.1.2010 v 14:23 | Nahoru | #35
Dingo> podivej kdyz me neznas tak tady netvrt ze na to nemam,a ze sem tady nedal presne informace tak neznamena ze sem nejaky blb,ukazuje to pi..viny,podle planu jsem nenamerilani jednu hodnotu,na forum jsem napsal z duvodu skusenosti jestli to nemuze byt necim jinym ,co ma kola a motor s elektrikou tak to zpravuju vse sam at to jsou rozvody,prevodovka brzdy, elektrikaatd atd.nikdy vzivote sem nemel nic v servise(krome diagnostiky na smazani pameti zavad)bohuzel u alternatoru u motorky sem se trochu zasekl ale uz to mam vyresene.

1 reakcí na tento příspěvek dobijeni

24.1.2010 v 14:25 | Nahoru | #36
Prechodovy odpor

Lepsi nez konektory je poradne dotazena svorkovnice (cokolada)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni

24.1.2010 v 14:28 | Nahoru | #37
bukaj> diky za radu,ale kontakty mam v poho po tym jsem sel taky ale mel jsem uplne na kasi roztavenou svorkovnici od altika a po kontrole je vsechno v cajku,namerene hodnoty z altika jsou divne a nebo zadne me to vubec neukazovalo proud a odpor 10 megaomu coz je podle planu blbost

(reakce na) dobijeni

24.1.2010 v 14:29 | Nahoru | #38
dedek new> mas recht uz sem tam dal cokoladu a dam ji asi aji na regulator

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni

24.1.2010 v 14:33 | Nahoru | #39
jecma89> hmm tak to teda nwm altik jestli je zkratly tak by nemel davat tolik potrebny proud na to aby ti udelal sejra z izolace ale je mozne ten regulator jako sam o sobe se hodne zahriva a jestli je nejaka dioda uvnitr prorazena nebo ten tyristor spatny tak to muze mit za dusldek toho prehrivany no dal moje rady konci musel bych to videt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni

24.1.2010 v 14:40 | Nahoru | #40
bukaj> k veceru vykucham altik a sezenu druhy a melo by to fakcit,jestli seme nebude libit dam sem foto at se kouknes

(reakce na) dobijeni

24.1.2010 v 14:49 | Nahoru | #41
jecma89> ok sice na altiku toho moc nepoznas prootze ma zality civky ale aji tak kdyztak posli zpravu

dobijeni

24.1.2010 v 20:20 | Nahoru | #42
tady to je a de videt ze dekl je uz svarovany

[img]

dobijeni

24.1.2010 v 20:20 | Nahoru | #43
sorry ale je to z mobilu

[img]

2 reakcí na tento příspěvek dobijeni

24.1.2010 v 20:22 | Nahoru | #44
nevim no

[img]

(reakce na) dobijeni

24.1.2010 v 20:58 | Nahoru | #45
jecma89> fotky jsou bajecny, ale musis to proste promerit. Pokud nevis, pouzij navod od Dinga... dal si praci s tim, aby ti ho sem pastnul, ale hlavne ti ty vysledky dodaj dulezite informace. Tos mohl udelat jeste pred rozebranim alternatoru. Z navodu se zamer asi hlavne na vystupni napeti (muzes zmerit i ve vicero otackach).

P.S. kombinuj prispevky, jinak je v tech informacich od tebe mizerna orientace

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni

24.1.2010 v 21:48 | Nahoru | #46
jecma89> no jak rikam z toho moc nepoznas ale nelibi se mi ten dekl svarovany pokud vim tak to je ten altik nekde schovany za valcama takze tam musel rotor vyletet z hridele nebo tamneco spadlo no jak rikas Skalda je treba promerit ale pri vyssich otackach musi to davat v kazde dvojici mezi vsemi tremi stjene napeti !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni

24.1.2010 v 22:03 | Nahoru | #47

bukaj>jecma89> no jak rikam z toho moc nepoznas ale nelibi se mi ten dekl svarovany pokud vim tak to je ten altik nekde schovany za valcama takze tam musel rotor vyletet z hridele nebo tamneco spadlo no jak rikas Skalda je treba promerit ale pri vyssich otackach musi to davat v kazde dvojici mezi vsemi tremi stjene napeti !



Ó bóže, pořád samej chytrej Tohle má altík - rotor přímo na klice

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni

24.1.2010 v 22:24 | Nahoru | #48
Dingo> tak chytrej ne jen jen vypovidam z vlastni zkusenost a to mi trosku uniklo ze je to na klice

2 reakcí na tento příspěvek dobijeni

24.1.2010 v 23:42 | Nahoru | #49
nejlépe vyzkoušíš alternátor tak, když ho kompletně odpojíš, potom připojíč na buzení tj na uhlíky plných 12V a měříš na výstupech tj nětšinou jsou 3fázové altíky takže vůči zemi na každé fázi musíš mít stejné napětí toto je napětí střídavé. nabudíš, nastartuješ motorku a musíš mít na každé fázi stejné napětí - nejlepší zkouška, pokud nemáš měřák můžeš i žárovkou....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni

24.1.2010 v 23:52 | Nahoru | #50

350.634>nejlépe vyzkoušíš alternátor tak, když ho kompletně odpojíš, potom připojíč na buzení tj na uhlíky plných 12V a měříš na výstupech tj nětšinou jsou 3fázové altíky takže vůči zemi na každé fázi musíš mít stejné napětí toto je napětí střídavé. nabudíš, nastartuješ motorku a musíš mít na každé fázi stejné napětí - nejlepší zkouška, pokud nemáš měřák můžeš i žárovkou....



tak to už je fakt hustý

(reakce na) dobijeni

25.1.2010 v 09:34 | Nahoru | #51
350.634> hezky, ale pro jiny druh dobijeni nez ma on (nema buzeny alternator - zjistil bys to i pohledem do schematu o par prispevku vys)... ach jo

jecma89> mer podle navodu oscanovaneho z manualu, nic dalsiho nikam nepripojuj, a vysledek sem napis. Celkem me zajima, co z tohohle nakonec bude...

1 reakcí na tento příspěvek dobijeni

25.1.2010 v 11:54 | Nahoru | #52
hej ampery me to vubec neukazuje to je divne a to mam merak za 3000kc volty sem meril pred vyndanim a lisilise, stejne nebyly,lisilo seto o 20V,a jak tam psali o nekonecnym odporu tak to taky nic neukazovalo,

(reakce na) dobijeni

25.1.2010 v 11:55 | Nahoru | #53
bukaj> altik je pridelanej na deklu a zbytek na klice

dobijeni

25.1.2010 v 11:57 | Nahoru | #54
odpor mam misto 0,2-0,5,tak mam 1,35

(reakce na) dobijeni

25.1.2010 v 14:42 | Nahoru | #55

jecma89>hej ampery me to vubec neukazuje to je divne a to mam merak za 3000kc volty sem meril pred vyndanim a lisilise, stejne nebyly,lisilo seto o 20V,a jak tam psali o nekonecnym odporu tak to taky nic neukazovalo,



A jak jsi meril ty ampéry ??

Měření střídavým ampérmetrem
mezi oběma vývody by měl být při volnoběžných otáčkách zkratový proud cca. 20 - 30 A. Tento proud se s zvětšujícími otáčkami prakticky nemění. Proti kostře motocyklu musí být proud kteréhokoliv vývodu nulový.

Naposledy editováno 25.01.2010 14:46:10

dobijeni

25.1.2010 v 15:12 | Nahoru | #56
to by me taky zajimalo, jak meril "hej ampery"

(reakce na) dobijeni

25.1.2010 v 15:34 | Nahoru | #57

jecma89>Dingo> podivej kdyz me neznas tak tady netvrt ze na to nemam,a ze sem tady nedal presne informace tak neznamena ze sem nejaky blb,ukazuje to pi..viny,podle planu jsem nenamerilani jednu hodnotu,na forum jsem napsal z duvodu skusenosti jestli to nemuze byt necim jinym ,co ma kola a motor s elektrikou tak to zpravuju vse sam at to jsou rozvody,prevodovka brzdy, elektrikaatd atd.nikdy vzivote sem nemel nic v servise(krome diagnostiky na smazani pameti zavad)bohuzel u alternatoru u motorky sem se trochu zasekl ale uz to mam vyresene.



jecma89>hej ampery me to vubec neukazuje to je divne a to mam merak za 3000kc volty sem meril pred vyndanim a lisilise, stejne nebyly,lisilo seto o 20V,a jak tam psali o nekonecnym odporu tak to taky nic neukazovalo,



prostě no koment, pán je chytrej a spravuje si vše sám - asi tomu prý tedy rozumí

achjo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni

25.1.2010 v 15:35 | Nahoru | #58

jecma89>Dingo> podivej kdyz me neznas tak tady netvrt ze na to nemam,a ze sem tady nedal presne informace tak neznamena ze sem nejaky blb,ukazuje to pi..viny,podle planu jsem nenamerilani jednu hodnotu,na forum jsem napsal z duvodu skusenosti jestli to nemuze byt necim jinym ,co ma kola a motor s elektrikou tak to zpravuju vse sam at to jsou rozvody,prevodovka brzdy, elektrikaatd atd.nikdy vzivote sem nemel nic v servise(krome diagnostiky na smazani pameti zavad)bohuzel u alternatoru u motorky sem se trochu zasekl ale uz to mam vyresene.



No to vidim podle tvojich ODBORNYCH prispevku JAK na rozvody ?, Jak jdou ventily ?a jine

Odbornik jen co je pravda... :\

Jeste ze kupuji motorky v uplne jine cenove kategorii co jeste tady ty tunici netuni
Neco mi to pripomina kuk

Dingo tebe obdivuji za snahu
Je zajimave ze tady ty kurvici z jzd se cpou do vse

Naposledy editováno 25.01.2010 15:36:37

1 reakcí na tento příspěvek dobijeni

25.1.2010 v 17:15 | Nahoru | #59
Místo abys to pořádně změřil podle perfektního návodu od dinga tak to radši rozmontuješ . Ale to že je altík za motorem a má uhlíky mě docela pobavilo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni

25.1.2010 v 17:23 | Nahoru | #60

Findy>Místo abys to pořádně změřil podle perfektního návodu od dinga tak to radši rozmontuješ . Ale to že je altík za motorem a má uhlíky mě docela pobavilo



No u těhle motorek to tak je minimálně do rv 1995
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist