Téma: pár dotazů ohledně úprav motoru
 
3.12.2009 v 09:18
takže mi odpovíte na pár otázek jo?! Jelikož jsem se dost pobavil při debatě s jedním uživatelem a zajímá mě jakej na to máte názor vy díky

1: pokud má motorka něco najeto (nevím co znamená něco) nemusela by přežít power commander + výfuk - to je myšleno tak že motor prostě odejde

2:úprava řídící jednotky např. PC + laďák spadá do úprav motoru - upravený motor - takže můžete říct že máte upravený motor když budete mít PC

3:při použití této úpravy se změní zvuk a bude jiný než s laďákem bez PC - myšlen zvuk z laďáku

4:je špatné říkat power commanderu dynojet????

kořen tohoto vlákna je zde http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=75678&fid=1&l=3296601#goto3296601

1:podle mě nemůže pouhopouhý PC + laďák poslat motor do kopru, to je podle mě blbost. Za druhý nevím co znamená u motorky že už má něco najeto

2:úprava motoru je vždycky jen úprava motoru, chip, PC nebo laďák nemá s úpravou motoru nic společnýho.

3:je blbost aby motorka s laďákem měla jinej zvuk než s tím samým laďákem a PC

4:přesně jak už bylo zmíněno, je to úplně jedno


Naposledy editováno 03.12.2009 11:59:24

1 reakcí na tento příspěvek pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 11:53 | Nahoru | #31
hadame se tu zbytecne o hovne mi pripada

assasin u toho PCII to uz bych rekl , jestlize to meni hodnoty predstihu, tak tam uz to vylozene motor kurvit musi , to uz je asi jen uprava pro zavody ne ?

Naposledy editováno 03.12.2009 11:58:56

3 reakcí na tento příspěvek pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 11:59 | Nahoru | #32
1:podle mě nemůže pouhopouhý PC + laďák poslat motor do kopru, to je podle mě blbost. Za druhý nevím co znamená u motorky že už má něco najeto

2:úprava motoru je vždycky jen úprava motoru, chip, PC nebo laďák nemá s úpravou motoru nic společnýho.

3:je blbost aby motorka s laďákem měla jinej zvuk než s tím samým laďákem a PC

4:přesně jak už bylo zmíněno, je to úplně jedno

(reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 12:03 | Nahoru | #33
GRASSEL> tak pokud by to bylo nejak extreme nastavene, tak jak psal medved by to podpalovalo ventily ,

vyssi vykon znamena vetsi detonace, takze poskodit motor to muze, mysleno kdyz je smes prilis chuda nebo bohata, neni idealni

Naposledy editováno 03.12.2009 12:05:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 12:08 | Nahoru | #34

Creck>hadame se tu zbytecne o hovne mi pripada

assasin u toho PCII to uz bych rekl , jestlize to meni hodnoty predstihu, tak tam uz to vylozene motor kurvit musi , to uz je asi jen uprava pro zavody ne ?



no ten commander to menit muze ale nemusi.. koupis ho z tzv "zero map" ktera se chova tak ze kdyz tam ten commander pripojis tak je to jako kdyby tam nebyl.. nic nemeni.. do predstihu vubec nemusis hrabat.. stejne tak jako nemusis hrabat do paliva...

spatne nastavenej predstih dokaze motor oddelat, stejne ho ale dokaze oddelat i spatne nastavene palivo, PC umi smes ochudit i tolik ze se opravdu muzou podpalit ventily apod.. ale to uz je vec toho co udelas s tou mapou.. muzes si to nastavit chude nebo bohate, kus chude, kus bohate... tzn spatne nastavenej PC jasne motoru dobre nedela.. ale pokud dam na motor filtr, vyfuk a dalsi upravy a nehejbu s palivem je to pro motor vetsi ohrozeni nez kdyz udelam stejne upravy a navic k nim naladim na spravne hodnoty dodavku paliva..

(reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 12:12 | Nahoru | #35

GRASSEL>1:podle mě nemůže pouhopouhý PC + laďák poslat motor do kopru, to je podle mě blbost. Za druhý nevím co znamená u motorky že už má něco najeto

2:úprava motoru je vždycky jen úprava motoru, chip, PC nebo laďák nemá s úpravou motoru nic společnýho.

3:je blbost aby motorka s laďákem měla jinej zvuk než s tím samým laďákem a PC

4:přesně jak už bylo zmíněno, je to úplně jedno



Můj názor:
1, Něco málo najeto: no pokavaď máš motorku z roku 2002 a jezdíš jako průměr. motorkář něco kolem 10 000km za rok a ještě za ní hodně bereš, tak ten motor už má trochu najeto, aby se upravoval.

2. Pokavaď měníš charekteristiku motoru, tak to beru jako upravu motoru.

3, No dle vlastní zkušenosti, když jsem dal KN filtry, PC, laďák a vyndal přívěru, tak to byl hned jinej zvuk.

4, To nemá cenu komentovat

Naposledy editováno 03.12.2009 14:10:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 12:12 | Nahoru | #36

GRASSEL>1:podle mě nemůže pouhopouhý PC + laďák poslat motor do kopru, to je podle mě blbost. Za druhý nevím co znamená u motorky že už má něco najeto

2:úprava motoru je vždycky jen úprava motoru, chip, PC nebo laďák nemá s úpravou motoru nic společnýho.

3:je blbost aby motorka s laďákem měla jinej zvuk než s tím samým laďákem a PC

4:přesně jak už bylo zmíněno, je to úplně jedno



1)no spatne nastavene PC motor oddelat muze, klido ti PC nastavim tak ze to ani nenastartujes, nebo ti to bude na pridani plynu zdechat a strilet jak kanon...

2) vec nazoru. u chipovani turbosieselu dokazes ze 100konoveho motoru dostat 200koni a to realne, ne nejake placebo.. je to uprava motoru nebo ne? pokud budu brat upravu motoru jako ze se sahlo do vnitrku tak s tim tu jezdi jen dragstery a par zavodniku...

3) driv zadny lambda sondy nebyly a stari "fachmani" ladici ladili motor podle "ucha" proste je slyset jestli je chudej nebo bohatej... rozdil ve zvuku nebude velkej, ale bude..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 12:12 | Nahoru | #37
assassin> nehlede k tomu ze musi trpet i ojnicni loziska a loziska v pistech + x dalsich soucasti motoru

trosku nesouhlasim s tim vyfukem, tam az ta uprava neni tak drasticka, sice to maly zasah je, lepsi odvod spalin, ale cele spalovani az tak moc neovlivni , mohlo by jen v pripade ze by ve vyfuku byla zasunuta lambda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 12:16 | Nahoru | #38

Creck>assassin> nehlede k tomu ze musi trpet i ojnicni loziska a loziska v pistech + x dalsich soucasti motoru

trosku nesouhlasim s tim vyfukem, tam az ta uprava neni tak drasticka, sice to maly zasah je, lepsi odvod spalin, ale cele spalovani az tak moc neovlivni , mohlo by jen v pripade ze by ve vyfuku byla zasunuta lambda



no nevim jestli ti nekdy na uate treba urezl vyfuk ve svodu a upadl hned za motorem.. me jo a to auto temer nejede.. tzn je tam citit realnej propad treba odhaduju o 20koni? tzn nakej vliv vyfuk mit bude.. cim moderjnejsi a vykonejsi moto tim mensi rozdily se daji vyfukem nahnat, protoze uz vyrobce ho optimalizuje a celej motor navrhuje na minimalni "odpor" vyfuku ale porad rozdil byt muze.. zobecnit to nejde.. treba u V2 kdyz sundas koncovky tak pocitis vyrazny propad vykonu, u R1 kdyz sundas koncovku pojede to temer stejne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 12:22 | Nahoru | #39
assassin> u klasickych karbecovych motoru , nema vymena vyfuku absolutne zadny vliv,
u strikacek , to muze doblbnout RJ protoze neni na takovy prutok nastavena , muze tam byt propad nebo i zvednuti vykonu
pruser to je u strikacek ktera je v emisni norme 4 nebo 5 , tam uz je lambda primo ve vyfuku a tam to je pruser , kdy motor prejde do tzv. servisniho nastaveni

2 reakcí na tento příspěvek pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 12:28 | Nahoru | #40
sem ani nevedel ze je tady tolik odborniku... a pak to tady v cr vypada jak vypada

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 12:32 | Nahoru | #41

Lobo>sem ani nevedel ze je tady tolik odborniku... a pak to tady v cr vypada jak vypada



ty bys měl mít z principu tyhle debaty zakázaný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 12:32 | Nahoru | #42

Creck>assassin> u klasickych karbecovych motoru , nema vymena vyfuku absolutne zadny vliv,
u strikacek , to muze doblbnout RJ protoze neni na takovy prutok nastavena , muze tam byt propad nebo i zvednuti vykonu
pruser to je u strikacek ktera je v emisni norme 4 nebo 5 , tam uz je lambda primo ve vyfuku a tam to je pruser , kdy motor prejde do tzv. servisniho nastaveni



jak rikam... zkus si z motoru klidne karburatoroveho sundat vyfuk .. vsadim se ze to pojede hur nez s nim... ono tim ze odstranis odpor ve vyfuku tak nepujde karbcem vic vzduchu - tzn karbec si taky sam neprizpusobi... ale proste vylita smes do vyfuku... protoze u vysokootackovejch motoru jsou soucasne otevrene vetnily celkem dlouho...

myslim ze to co rikas neni pravda.. ma to jakejsi teoretickej zaklad, ale uplne to nesedi..
treba ty lambdy.. ty zasahuji do dodavky paliva jen v uzkem rozsahu pouziti motoru.. a navic si tu celkem protirecis.. nahore pises ze PC upravuje jen palivovou mapu takze vlastne jakoby nic nedelal a pak napises ze lambda je pruser prestoze taky jen upravuje mapu a to vyrazne min nez to dokaze PC...

nejspis cerpas ze znalosti automobilovych systemu, ale tam je to docela odlisne...

(reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 12:33 | Nahoru | #43

Lobo>sem ani nevedel ze je tady tolik odborniku... a pak to tady v cr vypada jak vypada



tak tak, jebat cele power commandery, ladaky , KN filtry a podobne kraviny

neni nad klasiku s karbecem a provrtanym vyfukem pro lepsi zvuk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 12:35 | Nahoru | #44

illMedvědGuzzin>ty bys měl mít z principu tyhle debaty zakázaný


vsak se nezapojuju a ani nebudu, jen sem byl upozornen jednim nejmenovanym clenem, ktery vse vysvetlil ve svem druhem prispevku a tady ty "odbornici" se to snazi zmenit a ruzne mystifikovat dle jejich "pravdy"

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 12:37 | Nahoru | #45
assassin> tak lambda je jen jedno z dalsich cidel , meri hodnoty ve vyfuku , tak jako kdyz ti odejde vaha vzduchu a bude dodavat spatne info RJ

pruser bylo mysleno ve smyslu ze ti motor pri poruse neceho takoveho spadne do servisniho nastaveni a pak to nejede , dava to prednastavene hodnoty , ne ty podle okamziteho spalovani v zavislosti na kvalite vzduchu

netusim jak to zmerit, ale klidne si ty vyfuky sundam na karbecovce to nema vliv i kdyz je to vysokootackove, ten ventil nemuze byt otevreny pri vyfukovani a nemuze vyfouknout palivo do vyfuku, pak by byl spatny predstih

Naposledy editováno 03.12.2009 12:39:51

(reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 12:41 | Nahoru | #46
Lobo> proc jen se o tom bavime proc si nepokecat pre obedem

btw jsem vyuceny automechanik sice uz tuto praci asi 8 let nedelam, ale neco malo o tom jeste vim , i kdyz doba jde dopredu to je jasny

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 12:44 | Nahoru | #47

Creck>assassin> tak lambda je jen jedno z dalsich cidel , meri hodnoty ve vyfuku , tak jako kdyz ti odejde vaha vzduchu a bude dodavat spatne info RJ

pruser bylo mysleno ve smyslu ze ti motor pri poruse neceho takoveho spadne do servisniho nastaveni a pak to nejede , dava to prednastavene hodnoty , ne ty podle okamziteho spalovani v zavislosti na kvalite vzduchu



jojo tak sem to trefil presne... cerpas ze znalosti automobilovych systemu... tam je to opravdu neco jineho alpha-n rizeni vstrikovani jak to maji motorky maji jen brutalni performance prestavby aut.. vetsina jede podle vahy vzduchu a variaci na tohle tema.. ty pak pri vypadku vahy atd jedou podle prednastavenych hodnot.. tzn neco jako alpha-n rizeni u motorek.. ale motorky proste v tom rezimu jednou "normalne" ... to je docela zasadni rozdil.. u motorek je vlastne "normalni" to co je u aut "nouzovej" rezim...
taky se najdou auta ktery pri vypadku vahy apod jedou na "nouzovej" rezim lip nez na normal.. jen vic zerou:)

a lambda.. u aut se docela vyrazne podili na rizeni dodavky paliva.. kdezto u motorek je to proste jen eko udelatko ktery blbne s palivem jen v uzkem rozsahu kde se meri emise.. v rozsahu kde se s motorkou jezdi uz nema temer zadnej vliv... BTW taky motorka s odstranenou lambdou a o2eliminatorem (aby ecu neukazovala error) jede uplne stejne.. auto s KO lambdou funguje na hovno...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 12:47 | Nahoru | #48
assassin> dik, neumru hloupy kurna s tebou bych si chtel nekdy sednout do hospy pokecat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 12:49 | Nahoru | #49

Creck>assassin> tak lambda je jen jedno z dalsich cidel , meri hodnoty ve vyfuku , tak jako kdyz ti odejde vaha vzduchu a bude dodavat spatne info RJ

pruser bylo mysleno ve smyslu ze ti motor pri poruse neceho takoveho spadne do servisniho nastaveni a pak to nejede , dava to prednastavene hodnoty , ne ty podle okamziteho spalovani v zavislosti na kvalite vzduchu

netusim jak to zmerit, ale klidne si ty vyfuky sundam na karbecovce to nema vliv i kdyz je to vysokootackove, ten ventil nemuze byt otevreny pri vyfukovani a nemuze vyfouknout palivo do vyfuku, pak by byl spatny predstih



predstih je vec zapalovani.. to kdy hodi jiskru.. to nema s tim jak dlouho je ventil otevreny nic spolecneho ... ad to ze ventily nemuzou byt otevrene spolu.. to nemyslis vazne ne? kdyz rikas ze jsi vyuceny automechanik... ad ostre vacky? kolik maji uhel otevreni? popremyslej a uvidis ze by to jinak jaksi nevychazelo...

jak rikam motorky a auta jsou co do systemu dodavky paliva dost odlisne, daji se srovnat zavodni auta a motorky.. ale s tima uz do styku prijde malo lidi...

ten jev ze auto s upadlym vyfukem musi bejt snad znamej kazdymu kdo pamatuje starsi auta.. je to vyrazne znat dokonce i na dieselu na kterem by to byt znat skoro nemelo... kdyz mi na dieselove golfu1 upadl vyfuk skoro ro nejelo, kopce co jezdim na 5ku sem musel na trojku atd.. u auta co ma 40koni se to sakra pozna...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 12:53 | Nahoru | #50
assassin> ano sice je predstih vec zapalovani, ale kdyz to bouchne v momente kdy je otevreny ventil , to uz nad tim popremyslej ty , snad predstih je vec nacasovani spolu s celym motorem, trosku jsi me ted se svymi znalostmi sklamal

pokud ti to bouchne hodne pred horni uvrati, pujdou spaliny do sani, pokud ti to bouchne hodne za horni uvrati pujdou spaliny a nespalene palivo do vyfuku

zas az tak se ty motory nelisi

Naposledy editováno 03.12.2009 12:57:42

(reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 12:57 | Nahoru | #51

Creck>assassin> ano sice je predstih vec zapalovani, ale kdyz to bouchne v momente kdy je otevreny ventil , to uz nad tim popremyslej ty , snad predstih je vec nacasovani spolu s celym motorem, trosku jsi me ted se svymi znalostmi sklamal



no ja mluvim o prekryti otevreni ventilu v pripade prechodu fazi "vyfuk" a "sani" tam o hazeni jiskry nemuze byt rec, jasne ze pri zapaleni musi byt ventily zavrene...

ostatne to o "podrzeni" smesi ve valci protitlakem vyfuku se tyka prave sani "cerstve" smesi...

jasne principielne na modelu 4t motoru jak se uci ve fyzice zakladni skoly zadne prekryti nebude, tam se zavre vyfukovej, nic a otevre se saci.. ale motor kterej toci 8tis otacek je od tohoto modelu uz docela vyrazne vzdalen...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 13:00 | Nahoru | #52

assassin>predstih je vec zapalovani.. to kdy hodi jiskru.. to nema s tim jak dlouho je ventil otevreny nic spolecneho ...



jen jsem reagoval na tohle, naprosta kravina to jsi ujel

tak moderni motory maji na predstih snimac, tudiz ho promenlive na zavisloti na otackach meni , dle meho nazoru ho priblizuji cim vic otacek tim vic k horni uvrati ,

Naposledy editováno 03.12.2009 13:02:20

pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 13:03 | Nahoru | #53
Nacpy tam ctyri bandasky s nitrem, primontuj na masinu bezpecnostni pasy abys neuletel...a hustostrelbe zdar!

(reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 13:06 | Nahoru | #54

Creck>jen jsem reagoval na tohle, naprosta kravina to jsi ujel

tak moderni motory maji na predstih snimac, tudiz ho promenlive na zavisloti na otackach meni , dle meho nazoru ho priblizuji cim vic otacek tim vic k horni uvrati ,



no ja to myslel tak ze jsou to na sobe nezavisle systemy, ventily ciste mechanicka zalezitost. ty se otviraji a zaviraji furt stejne at se to toci treba pozpatku (kdyz vynecham VTEC a jine variabilni casovani) predstih je dnes ciste elektronicka zalezitost a meni se s otackama .. rekl bych ze naopak, s otackama se posouva ze to pali driv pred uvrati.. aby smem mela cas shoret a nehorela do vyfuku...

Naposledy editováno 03.12.2009 13:08:09

1 reakcí na tento příspěvek pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 13:30 | Nahoru | #55
No uzavrem to, muj nazor je ze samotny ladak nema moc velky vliv na chod motoru, pouze zmeni zvuk a o malinko zlepsi odvod spalin.

(reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 13:35 | Nahoru | #56

Creck>No uzavrem to, muj nazor je ze samotny ladak nema moc velky vliv na chod motoru, pouze zmeni zvuk a o malinko zlepsi odvod spalin.



jo s tim se da souhlasit.. pokud jde o motorku a o vymenu ladaku vs serie - to neni velkej rozdil.. ale obecne tvrzeni ze vyfuk nema vliv to uz ne.. kdyz vyfuk sundam uplne tak tam bude vliv velkej, ten ladak totiz porad jeste nejakej odpor ma a hlavni vliv maj stejne svody.. a ten vliv bude tim vetsi cim "pomalobeznejsi" motor, ctyrvalce ala GSXR zmenu vyfuku nepoznaj, na jednovalcovych endurech a V2 jsou uz zmeny na vyfuku obcas i poznat..
ja treba na svem TL poznam vyndani tlumivek z vyfuku.. kdyz vyndam ty homologacni tlumitka tak to znatelne hur jede v nizsich otackach a to jsou to znackove vyfuky ne homemade..

2 reakcí na tento příspěvek pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 15:48 | Nahoru | #57
mluvil sem o tomhle s panem ladicem Ottou Kneblem a pruchozi filtr (ladak) ochudi smes, to same jeste o kus dal provede KN, takze proto je pak potreba PC/Dynojet na obohaceni, jak uz sem psal

samotnej ladak je vetsi zlo pro motor nez ladak+PC
ladak ma jinej zvuk a ladak s PC ma taky jinej zvuk (ale minimalne) diky obohaceni

pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 15:49 | Nahoru | #58
jinak mel sem na stejne brzde (ten samy den) ZX10R se seriovym vyfukem a ladakem (Yosh) a rozdil byl cca 8 koni ve prospech ladaku

Naposledy editováno 03.12.2009 15:50:04

(reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 16:02 | Nahoru | #59

Bubrak ZX10R>mluvil sem o tomhle s panem ladicem Ottou Kneblem a pruchozi filtr (ladak) ochudi smes, to same jeste o kus dal provede KN, takze proto je pak potreba PC/Dynojet na obohaceni, jak uz sem psal

samotnej ladak je vetsi zlo pro motor nez ladak+PC
ladak ma jinej zvuk a ladak s PC ma taky jinej zvuk (ale minimalne) diky obohaceni



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pár dotazů ohledně úprav motoru

3.12.2009 v 17:16 | Nahoru | #60
Bubrak ZX10R> Ze to ochudi KN to bych veril , ale ze ladak tomu moc ne, jedina souvislost co me napada, tak ze ve vyfukovem potrubi je lambda a doblbne to ji. Jinak s tim nepatrnym zvysenim vykonu ve prospech ladaku, souhlasim na 100%, je tam samozrejme lepsi odvod. Nechtel jsem se s Assasinem hadat ze jde vykon hodne dolu .-)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist