Naposledy editováno 19.09.2009 08:57:11
1 reakcí na tento příspěvek CBF 500
[URL=
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 500
Che>Co je na to puigovi blbýho?
Ve vyšších rychlostech se kroutí a vibruje jak prase. Bohužel jsem po bouračce místo Givi koupil Puiga a bojín se, kdy se rozpadne.
Naposledy editováno 21.09.2009 16:17:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 500
Mě by na bočních kufrech vadilo že v tu ránu mám z motorky půl auta což je do města k ničemu..
Původně jsem chtěl 36 litrovej kufr na 1 integralku, ale nakonec mam 46l a nemuzu si ho teda vynachvalit..
2 reakcí na tento příspěvek CBF 500
Jinak nevím jak je to s tou zárukou, ale myslím si, že na počet majitelů to nemá význam. Uvidíme..
Kufr - já mám Kappa 42N, je na 2 přilby a vypadá hezky. A k tomu držák od SW Motech za 2200 - je malý a když jedu bez kufru, tak motorku nehyzdí (jako třeba ten od Givi, ten ale zase chrání podsedlové plasty, když to spadne). Montáž zvládneš klidně sama.
Boční brašny - nedal bych si je, protože se musí koupit podpěry (za 1000) a ty už nejdou snadno oddělat, když jedeš bez brašen. To už je snad lepší (a trochu dražší) koupit boční držáky od SW Motech (zase jdou skoro celé snadno oddělat) a k tomu kufry. Já cestování řeším zadním kufrem, tankvakem (počkej na jaro na akci v Lidlu) a co se nevejde gumama na sedlo spolujezdce.
Plexi - mám malý Puig jako na fotce Che, v kouřové barvě ho mají v Louisu za 20€, u nás třeba NovelMoto za 700. Oni sice píšou, že je přímo na CBF500, ale ve skutečnosti to je univerzální plexi pro naháče s kulatým světlem. Je pravda, že pro CBF je potřeba pilkou na železo uříznout cca 1cm2 úchytek dodávaných s plexi. Ničemu to nevadí, vidět to není a zvládneš to případně taky sama. Funkčnost tohoto malého plexi je sporná, ale jiné bych si tam kvůli estetice nedal. Malý rozdíl ve větru tam asi je, víc je to znát, když si lehnu na nádrž, ale jezdit tak se moc nedá.
jane88v> no s plexi ti dáváme, to se ale nemůžeš divit, univerzální rada fakt neexistuje. Vzhledově je jednoznačně nejlepší žádné plexi, malé kazí vzhled minimálně, na druhou stranu má také minimální funkčnost. Velké na CBF moc nesedí, ale výrazně lépe chrání před větrem a deštěm. Moje plexi Givi není vzhledově žádná sláva, ale vím jedno - bez něj bych při letošní cestě do Norska na Nordkapp asi umřel, zvlášť na několikadenních dálničních úsecích..
jane88v>Jinak nevím jak je to s tou zárukou, ale myslím si, že na počet majitelů to nemá význam. Uvidíme..
Ale jistě že má. Je to bohužel obecně rozšířený právní blud. Ty nemáš s původním prodejcem (dealerem) žádný smluvní vztah (smlouvu o koupi nové věci na jejímž základě drží povinnou 2letou záruku), ten měl původní majitel a dalším prodejem zanikl. Ze zákona ti drží jen původní majitel 1/2 roku záruku na skryté vady v době prodeje (použité zboží). Je jen na dobré vůli dealera, jestli poskytne záruku v plném dvouletém rozsahu i dalšímu majiteli.
1 reakcí na tento příspěvek CBF 500
Díky moc všem.. nějak se s tím poperu a až něco přidám nebo dodělám a nebo si nebudu vědět rady. ozvu se..
Měj te se .. Ahoj
1 reakcí na tento příspěvek CBF 500
1 reakcí na tento příspěvek CBF 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 500
Che>To není origo. ale levnější druhovýroba
Kdo to dělá a kolik stál? Od SW Motech je asi za 2900, to je dost za takovou blbost... A ty padáky - to je Fehling? Přemejšlel jsem o nich, ale mám trochu obavu z té horní trubky - aby mi tam nezůstala noha. U padáků od Givi je vzpěra dolů a možná to i líp vypadá, ale zase je to dražší...
1 reakcí na tento příspěvek CBF 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 500
origo tam byly Michelin Pilot road, přední dala 18 000 a zadní uz je druhá, takze tak tech 9 000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 500
Kdyz jedu sam tak jezdim spis sportovneji, kdyz s nekym/ve skupine tak turistiku...
ted tam mam fungl novou přední a zadní už je na středu skoro bez vzorku takže cca to tak vychazi...
Tak me jeste napada, davate na CBF stupačku? ted ale nemyslim toho co tu daval ty fotky jak ji ma z pulky sebranou me prijde ze klopim fakt az na krev, zadni guma ma do kraje jen kousicek a stupacka nikde
Naposledy editováno 25.09.2009 09:24:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 500
ještě mě napadlo že by to mohlo taky souviset s nastavením tvrdosti centrální pružiny, když bude do měkka tak bude motorka víc klesat v zatáčkách a stupačky budou níž..
ja mam proste svuj pocitovej maximalni naklon a pres ten mě to nejde a kdyz jsem ho kdysi na jine mašině přetáhl s tim ze to prostě dám (i stupačka tam byla) tak jsem skončil zapasovanej ve svodidlech
Ty tlumiče - podle mě nastavení tvrdosti nemá zas takovej vliv na výšku motorky, ale spíš jak rychle to tlumí nárazy (měkkej tlumič se ještě houpe, zatímco tvrdej už je připravenej na další nerovnosti - tak nějak laicky chápu). Takže podle mě - tvrdší tlumič=větší stabilita v zatáčce=větší náklon. Já to mám na CBF někde uprostřed 3-4.
S těma gumama bych si hlavu nelámal. Když se někdy podívám, jak mají gumy sjeté někteří ostrostřelci, tak se musím smát. A taky si myslím, že např. 180ky gumy se dají sjet ke kraji lehčeji, protože u krajů nejsou tolik zaoblené jako ty naše 160ky, tj. ojet na hranu 160ku znamená větší náklony než hrana 180ky. Čím užší guma, tím větší problém ji sjet až na hranu.
1 reakcí na tento příspěvek CBF 500
1 reakcí na tento příspěvek CBF 500
prosim pomoc.
f
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Koukám po lacinější motorce do 50 0... Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Kawasaki ER 5 | jira123 | 8 | 12.10.2022 v 16:02 jira123 |
"Brousící" zvuk při zavřeném plynu ... Honda CBF 500 | Wolfikkt | 7 | 24.6.2022 v 14:12 Slávek-TDM |
Honda CBF 500 Nestartuje Honda CBF 500 | SemiBiker | 17 | 19.6.2022 v 17:23 ja1 |
Paralelní dvouválec [1, 2] Honda CBF 500 | Mike70 | 31 | 27.5.2022 v 13:18 TomasNBK |
Zvláštně sjetá pneumatika Honda CBF 500 | Zdencek1 | 17 | 27.4.2022 v 13:50 jandam |