1. DESETIHODINOVÝ PÍST - že prej dost hysterie - u KX450F se doporučuje fakt interval 10mth, přičemž i takový Tim Ferry jezdí běžně 50mth.
2. SYNTHETIC OIL TABOO - tak to mně moc nezaujalo
3. ááá INTERVAL SEŘÍZENÍ VENTILŮ - píšou že je to taky taková malá hysterie
4. nepřekládám - pochopíte hned - THE SUPER-CLEAN FILTER - taky hysterie -myslí tím u vzduchového
5. THE EVIL PRESSURE WASHER - pro všechny škarohlídy co tvrdí že na motorku nelze s wapkou
6. ZAJÍŽDĚNÍ - mýtus "10 hodin an max půl plynu" je podle DirBike blbost. Dnešní motory to prý nepotřebují
7. MAZÁNÍ ŘETĚZU - také prý nepomůže býti úzkoprsým
8. a něco spešl pro čechy - HLUK ZVYŠUJE VÝKON - nepřekládám - nádherná věta: Not true! If it were, straight pipes would rule and the multimilion dollar aftermarket pipe industry would be replaced by slight upsurge in hacksaw sales.
9. DOTAŽENÉ JE LEPŠÍ! - jsde jim o šroubky - ale to že je to kravina asi víme všichni - méně je lépe a připlatit raději za loctite
10. OIL CHANGE HYSTERIA - krom jiného že měnit filtr s každou výměnou oleje je kravina na kvadrát! Hlavně u strojů s dělenými náplněmi - jeden filtr stačí na tři náplně.
Super počtení! Jako balzáááám!!!!
Naposledy editováno 18.06.2009 10:52:33
1 reakcí na tento příspěvek !!! 10 největších lží v off-roadu!!!!
prostě MUSÍ prodávat...
Zvlášť když každý druhý bílý je totálně blbý a druhá půlka je jich černých...
Napíšeš Píst vydrží 10 hodin,řetěz se nemaže,filtry jsou navěky...
a hurá, maník sotva vyjede je zpátky a kupuje skoro novou motorku..
Prostě správná reklama...
BlackDevil>Ste nepochopili, že je prostě krize a ty náhradní díly a motorky se
prostě MUSÍ prodávat...
Zvlášť když každý druhý bílý je totálně blbý a druhá půlka je jich černých...
Napíšeš Píst vydrží 10 hodin,řetěz se nemaže,filtry jsou navěky...
a hurá, maník sotva vyjede je zpátky a kupuje skoro novou motorku..
Prostě správná reklama...
čteš moc hluboko mezi řádkama
1 reakcí na tento příspěvek !!! 10 největších lží v off-roadu!!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) !!! 10 největších lží v off-roadu!!!!
"Nechte ohřát motor a přezkoušejte chod motoru na volnoběh
Projeďte motocykl na nižší rychlost po dobu pěti deseti minut, překontrolujte stav zapalovací svíčky, bude ukazovat bohatější směs
po ochladnutí motoru opakujte předchozí zajíždění po dobu 15 minut, krátce zajíždějte na vyšší rychlost a plný plyn, vyvarujte se stálé jízdy na plný plyn, překontrolujte stav zaspalovací svíčky.
nechte ochladnot motor, demontujte hlavu válce, zkontrolujte stav pístu, odstraňte zbytky spalin ze dna pístu, poté smontujte
znovu nastartujte motor a překontrolujte chod v celém rozsahu otáček, po vypnutí motoru překontrolujte stav svíčky, motor nastartujte a po dvaceti třiceti minutách je motocykl připraven k závodu"
:))
Desmo>muze mi nekdo prelozit ty ventily
píšou, že u starých motorek je výhoda ve vahadlech, protože se lépe nastavují, ale musí se furt kontrolovat a nastavovat... naopak nastavení vetilů s podložkama je mnohem náročnější na nastvení, ale pak se nastavují výjiměčně... problém je pak v nastevní, když mají malou nebo velkou vůli, tak se ničí sedla...
Vespa>bathed> dík!
Co se týče LC4 a oleje, vždycky mě štvalo jak je možný že já na svý EXC budu měnit olej po 500 km a kámoš co jezdí to samý na LC4 až po 5000 Tady u těch motorek je podle mě trochu mýtus v tom že ten dlouhý interval platí i do terénu, měli byste si to spíš zkracovat :)
Třeba u DR-Z 400 vyšlo rozborem najevo že při jízdě v terénu je olej v 3000 km už "ojetej", přitom předepsaný interval je 6000 km
U LC4 v ostrém terénu je doporučená výměna oleje po natočení 1200 km....