paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!
3.5.2009 v 22:57
Zamiloval jsem se. Tedy zatím to je láska "na dálku". Rozhodl jsem se totiž po Hondě 600 CBR jít do Aprilie RSV (02-03 starý model).

Je mi 40 a s biky jsem začal teprve před čtyřmi léty (postupně: před řidičákem Kymco 125, pak Yamaha XJ 600 Diversion, Honda CBR 600F a 600 F Sport) - zkušenost s "dvouvály" žádná. Celkem na motorkách najeto cca 10 000km. Hledám větší motorku (184cm / 80kg) s "gulama" a vychází mi Ducati - libí velcí Monstři, pak RSV/RST, Speed Triple apod...

1. Nejsem si jist jestli tu 2V litrovou potvoru ukočíruji (na první projížďku moc nedám - měl jsem sportovní auto a "o čem to je" jsem zjistil až po delší době). Mám jít na čas do nějaké výkonové "mezistanice" typu GSX-R 750... nebo do 3V Daytony / Speed Tripla 955i...?

2. Na co se mám při koupi RSV dávat majzla? Na který díly bych se měl dívat (kde se projeví opotřebení).

3. Dá se zjistit najeté km / historie z VIN (optimálně dotazem v servisu)?


Naposledy editováno 03.05.2009 23:07:35
Anketa: Šli byste osobně (mít na to) do RSV?
RSV (a podobný 1000 2V stroje) v zásadě sedlám...
50%
26
Podobný motorky jsem sedlal a jsou super!
8%
4
Podobný motorky jsem sedlal a nic pro mě !
6%
3
Takový motorky žeru (ale nejel jsem na nich)
29%
15
Takové mororky nemusím (moc je ale neznám)
0%
0
Nevím, až zkusím tak uvidím!
8%
4

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.5.2009 v 13:40 | Nahoru | #31

assassin>

RSV navic nema italskej motor ale rakouskej rotax, takze nevidim duvod proc by se lidi s RSV meli zdravit kazde rano v servisu.



přesně, Itálie je jen design

Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.5.2009 v 13:45 | Nahoru | #32
ono vicemene v tom vyberu sportovnich dvouvalcu dneska neni moc co resit... duc jsou jeste pomerne drahy... VTR/TL jsou uz preci jen koncepcne jinde (RSV ma podvozek a brzdy(krome zadni ) jinde) takze jaksi za rozumny penize velkej dvouval s dobrym podvozkem = RSV (ja bych teda bral spis tuono - v kapotach uz RSV hraje druhy housle, ve "streetech" je tuone jeste porad kral)

Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.5.2009 v 13:46 | Nahoru | #33
no... už jen aby okapotovali Moto Moriny Corsaro 1200 ;)

(reakce na) Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.5.2009 v 15:54 | Nahoru | #34
SCANDAL> křížek u silnice nikomu nepřeju. Jen mě štve, když se do mě někdo bezdúvodně obouvá kvůli mému názoru (kterej ještě ke všemu nebyl nijak negativně mířenej)

Naposledy editováno 04.05.2009 15:54:22

1 reakcí na tento příspěvek Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.5.2009 v 16:23 | Nahoru | #35
Jedinej správnej ital, co byl a je, je DUC. Až teda na ty nový monstry, který 'I' po designovej stránce stojí za hovno...

(reakce na) Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.5.2009 v 21:28 | Nahoru | #36
GRASSEL> Prej se tě mám zeptat
No čuměl sem ti do profilu, na ten průser co popisuješ dobrej konec
To je vlastně RSV i bezpečná, dá se z toho sletět při dvou kilech a přežít....a já kretén to prodávám

(reakce na) Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.5.2009 v 21:49 | Nahoru | #37
carlos38> a proto mas r6ku ne v klidu uc mi pride jako snobska znacka ale krasna ale pro normalniho uzivatele hrobna udrzbu(serv. int)

Jinak RSV se musí zkusit, jinak nevíš o čem je,kecy nemaj cenu....

To Grassel=> vídíš kdyby jsi jel na japonci tak mas odreny max.jen kapoty-japonci nebouraj

(reakce na) Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.5.2009 v 21:52 | Nahoru | #38

sherm14>SCANDAL> však počkej až se někde rozpleskneš v zatáčce,nebo se ti stane to co GRASSELovi,ale takové štěstí možná mít nebudeš....boží mlýny melou pomalu ale jistě,na každou svini se vaří voda....vyber si z toho co chceš,princip je stejný



ŠERMINÁTORE umyj doma nadobí at si zasloužíš kapesný na benál ,alespon budeš moct jezdit a ne plkat tu nesmysly

1 reakcí na tento příspěvek Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.5.2009 v 23:53 | Nahoru | #39
carlos38> a viděl jsi vůbec novýho monstra zblízka? měl jsem 620 a teď 696 a po všech stránkách vede 696, i po designový, prostě krasavec.

Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

5.5.2009 v 05:53 | Nahoru | #40
zas jedno výživný téma

(reakce na) Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

5.5.2009 v 09:14 | Nahoru | #41

neznamyScooterD>carlos38> a viděl jsi vůbec novýho monstra zblízka? měl jsem 620 a teď 696 a po všech stránkách vede 696, i po designový, prostě krasavec.


Co se týče šestky, tak mám stejný názor a novou bych bral hned. Ale v litru se mi líbí pořád nejvíc S4R(S) - vyzařuje z něj syrovost a brutalita, kdežto nový design (i když pojede líp), mně se sebelepším motorem příjde vzhledově takový moc uhlazený... Už to není monster, ale spíš takový "pet"

1 reakcí na tento příspěvek Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

5.5.2009 v 10:47 | Nahoru | #42
Já myslím, že tenhle přechod nebude vůbec problém. Zase tak supervýkonný stroj to RSV proti CBR6 není. Teda to se jen domnívám, na RSV jsem nejel, ale mám Falco - stejný motor, jen asi o 15 koníků chudší. Na CBR 600 F sport jsem jezdil několikrát a je pravda, že to je dost hodná motorka. Myslím, ale že pokud se jede s hlavou na krku tak s RSV mít problém nebudeš. Sám jsem přestupoval z SV650S
Zmiňuješ, že se ti líbí Monster, Speed Triple atd. Nejsi spíš na naháče a na pohodovější cestu ? Pak by se ti totiž mohlo zamlouvat právě Falco. Jak už jsem psal, má o pár koní míň, a je to spíš universál mezi sportem, cesťákem a možná i tak trochu naháčem. Pohodlí je tak nějak uprostřed těhle třech moto.
Výkon je určitě dostačující pokud nechceš na okruh. Kdyžtak se něco ještě dá dohonit laďákama, čipem, powercommanderem atd.
Tady můžeš mrknout jak že to vlastně vypadá Aprilia SL 1000 Falco
jak už tady někdo psal, každý si bude bránit tu svojí, takže tak činím )
A samozřejmě jako už taky někdo psal, je nutný se na tom předem svézt, dvouvál buď zatratíš, nebo už nikdy nebude cesta zpět

1 reakcí na tento příspěvek Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

5.5.2009 v 23:27 | Nahoru | #43
Díky za info, Falco znám - je škoda, že se už nevyrábí. Ale k věci... byl jsem se kouknout na jedno RSV. Bohužel borec ho nenatočil tak projížďka nebyla (volal že to bylo nějaké relé či co).

Cestou z5 jsem se stavil do jedné prodejny a svezl jaem se na několika šestkách (včetně 3V Daytony 675 - btw: ovladatelný ale ponškud tvrdé sportovní náčiní, ale motor je moc fajn... škoda že Street Triple je zatím stále docela drahý.), pak jsem zkusil i R1, GSX-R 1000 plus GSX-R 750 / mod. 05. Ta poslední mi skončila v garáži. Takže to skončilo jinak. Ale... pojezdím, pojezdím, a stejně skončím u nějaké italské charakterní a neposedné "dámy" (drobné nedokonalosti dělají motorce charakter a pak se z "vady" stává přednost)!

P.S. Známý co má S4R mi říkal že gsxr 750 je motorka co si kupujou ženský a co na to Bender? Kill all humans!

1 reakcí na tento příspěvek Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

6.5.2009 v 12:27 | Nahoru | #44
Tak gratulace k vyberu ;). 750 neni pro zadnmy zensky, je to prave hodne vyrovnana motorka! O te jsem prave taky premyslel ;).

PS: jinak Bender by rekl "kiss my shining metal ass!"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

6.5.2009 v 12:43 | Nahoru | #45

babynek>Tak gratulace k vyberu ;). 750 neni pro zadnmy zensky, je to prave hodne vyrovnana motorka! O te jsem prave taky premyslel ;).

PS: jinak Bender by rekl "kiss my shining metal ass!"



hey wait! Did I mean my red glowing ass???

(reakce na) Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

6.5.2009 v 14:22 | Nahoru | #46
joro> škoda žes to neprojel...

(reakce na) Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

6.5.2009 v 16:33 | Nahoru | #47
ilMedvědGuzzini> jo tu presne myslim :D.

Sefo> jo to je skoda, ze se na tom aspon nepovozil

Joro> aspon sis mohl skusit ten muj dvouvalec ;).

Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

8.5.2009 v 08:54 | Nahoru | #48
No tak jsme se s babynkem potkali na vyjížďce a projel jsem tu jeho VTR 1000 SP2. Po tom musím říci, že dvouvály můžu (a asi u nich i já nakonec skončím). Fakt trochu škoda toho neprojetí RSV, možná by to dopadlo jinak. Jinak rozdíl je i v podvozku... gsx-r padá do zatáček "samo", to VTR se musí více nutit - podvozek má ale skvělý (no a ty Akrapy plaší v městě malé děti a důchodce).

Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

8.5.2009 v 21:24 | Nahoru | #49

jinak tvoje Zuzka se vodi hodne pekne! Jen jsem se utvrdil, ze presednout z dvouvalu na ctyrval je rozdil nepopsatelnej :).
Vsak co: nalitas neco na 750 a treba pristi rok pristane nejaka motorka jen s dvema valci v tve garazi.

(reakce na) Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

10.5.2009 v 14:46 | Nahoru | #50

sherm14>ital mi nesmí do domu utkvělo mi jedno takové pořekaldo tady z fóra: ''všichni se budem navzájem zdravit,italové nemusí,ti už se viděli ráno v servisu.....'' tak ti nevím co si o tom mám myslet



Já se směji...HA HA HA HA HA HA HA HA...škatulka debil...

(reakce na) Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

10.5.2009 v 14:48 | Nahoru | #51

memphis.unv>vzpomínám si když v posledním motoráju psali o jetým devítkovým monsterovi, což je taky italská mašina....
"při pravidelným servisu, pokud možno odborným, vydrží"
anebo
"pro všechny uštěpačný rejžomily jednim slovem- protožetofaktzatostojí!"



Tenhle článek bych nekomentoval, psal to člověk, který o tom nevěděl zhola nic...a velmi mě překvapilo, že to v takové podobě otiskli a pustili mezi lidi...

Ten článek byl hroznej, naprosto bez informací a to všechno proto, že to psal člověk, který tu motorku koupil po nějakém CBR XX(píše to tam), patrně se mu to zalíbilo, pasoval se do role "itala" a začala padat moudra...ach jo...

Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

10.5.2009 v 15:21 | Nahoru | #52
Udělal jsem skoro to stejné..vždy jsem měl japonca a posledních 5 jen GSX-R 1000 a říkal jsem si že nic lepšího prostě ani nemůže být...ale náhoda či osud (jem sebou plesknul)chtěla že jsem se dostal k RSV...(do té doby itala ne.. ani motorku a ani auto)stála u kámoše na dílně...a byla na prodej...po první jízdě jsem si řek že opravdu trakor nechci....
Den se dnem se sešel a já ji vyzkoušel znovu a déle....a ono to jelo a zatáčelo..jaké překvapení....cca po 30km (Blansko)jsem zjistil že neumím jezdit a že motorka dokáže mnohem víc než jsem čekal...je to ůžasný stroj a jsem naprosto spokojen....jen dodám že tak 50km vostřejšího tempa tak jsem sedřenej jak kůň a na začátek jako 1000 nedoporučuji tato motorka vyžaduje "trochu" vyježděného maníka...

(reakce na) Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.6.2009 v 15:41 | Nahoru | #53

sharkis>SCANDAL> Myslim si, že pro tvrzení sherma jasně mluví historie fora - poslední 3 měsíce se tady objevovalo jak opravit to a to na RSV skoro denně, jen zkus použít fci hledat Myslíš, že jezdim na dětský motorce? Mysli si co chceš, fakt mě to neštve, třeba ti jednou zamávám u křížku jen proto, že jezdim na "dětský" motorce a ne jak magor



Co má špolečného RSV s jezděním jako magor? Nechápu.

Nečetl jsem celé vlákno, ale řešil jsem úplně stejné dilema, měl jsem (mám) Hondu CBR 600F a koupil jsem si RSV 2006.
Měl jsem z ni strach jako sviňa, bál se otočit heftem, že mě hned sundá, ale opak byl pravdou, jen nastartování je orgazmus, vrní ti to mezi nohama a vše se chvěje, přidáš plyn a vracíš se do děckých let, jako když jsi dostal nové autíčko.
Kopneš jedničku, pozvolna pouštíš spojku (hydraulická spojka je paráda, to dávkování, no prostě mazec), pozvolna přidáš plyn a jedeš, pak dáš dvoujku, motorka se ve 3-4tis. cuká, nechce se ji, nemá to ráda, přidáš ještě víc, nad 5 tis. začíná její život, vrrrrn vrrrrn, vrrrrn a letíš, nerovnost? Rozvlnění řidítek při nerovnosti v zatáčce, či při prudší akceleraci? Co to je, to neznám, tlumič řízení Öhlins a podvozel Öhlins nemá konkurenci. Padá do zatáček sama, jen plyn je opravdu hooodně citlivý, jde o milimetrové pozice ruky, kdy se motor jen tak zvolna konstantně točí, o 2 milimetry posuneš ruku a dostaneš kopanec jako prase, prostě chce jet. Když zase o kousek ubereš, sbíráš hlavu na brejlích. Jedeš dál, přidáš, blíží se zatáčka: "jo pojď do ní, neboj se, polož to, já tě podržím, věř mi," pokládám to jde to úplně samo, žádný neklid, navazuje hned další zatáčka, překlápím na druhou stranu, ku.va to jde úplně samo, výjezd - plnej vrrrrrrn a letíš, najednou mi tam z vedlejší vjede traktor, skopávám kvalty jak se dá, říkám si, to nedám, jsem jistej, ale antihop to všechno pobere, motorka se trošku zavlní, ale hned se uklidní, dobrzdím radiálama Brembo, věřím, že bych ani v této situaci nemusel podřazovat a přední brzda by si s grácií poradila taky. Zadek nebrzdí, ten je prostě v hajzlu od výroby, ale dá se na to zvyknout. Objedu vesele se tvářicího traktoristu, zaklepu si na čelo a pokračuju, přijíždím do vesnice, podřadím na podstivých 60 km/h, mám tam dvojku, a ten zvuk, pán Akrapovič věděl, jak tuhle motorku ještě zviditelnit, 2 koncovky s nádherným hřmícím zvukem nenechají nikoho na autobusové zastávce v klidu, neviděl jsem nikoho, kdo by se neohlédl.....

....tak asi takové jsou mé pocity z Aprilie RSV 1000R 2006

Takže to shrnu, běž do ní, já se zamiloval, po 500km jsem si řekl, že nechci nic jiného, je pravda, že víc papá, ale je to srdcovka, designová kráska, umělecké dílo, které nevidíš na každém rohu.

Tak hodně zdaru ve výběru.

(reakce na) Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

4.6.2009 v 15:53 | Nahoru | #54

assassin>motorka jako motorka.. rozhodne bych se nebal presednuti z CBR600 ...

ti co hazi spinu na "italy" je fakt ze italsky moto tu nemaji moc povest drzaku, ale je tot im ze vyzaduji odbornou peci(ducati predevsim) a tady na to kazdej kasle, koupi motorku a kdyz uz se schyluje ze by to chtelo zainvestovat do "servisu" tak ji jako "pripravenou na sezonu" proda... a dalsi to same... a pak na nekoho vyjde cernej petr ... u japoncu to trva se stejnym postupem dyl....
a nebo druha varianta, u nas je kazdej odbornik na vsechno a kdyz se nekdo kdo jednou sundal vicko rozdelovace u stodvacy pusti do servisu desma tak to taky nemusi dopadnout OK...

RSV navic nema italskej motor ale rakouskej rotax, takze nevidim duvod proc by se lidi s RSV meli zdravit kazde rano v servisu.



Souhlas

Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

5.6.2009 v 18:08 | Nahoru | #55
no RSV je fakt bombice mašina,ale nějak má smolnou sezonu, moji kámoši rozmastili tuhle sezonu už 2 do totálky, Grassel to taky zahodil, pak ještě myslim ještě někdo další odsud...

já vím, nikdy to nebyla vina motorkáře jako pokaždý:)dycky tam nějaký auto blbě vyjelo nebo nějakej pitomej autař někde brzdil kde neměl,ale fakt je ten, že na dvouválu se pomalu prostě nejezdí
To je možná trochu kámen úrazu, já už se toho pomalu začínám trochu bát a prodávam to, koupim možná nějakýho naháče nebo tak něco s širokejma řidítkama a budu se jen tak pomašťovat po okolí, po zadnim třeba, gumovat, ale fakt ta velká rychlost nevim, asi stárnu...ale nechci se rozmáznout.

Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

5.6.2009 v 19:03 | Nahoru | #56
Payas- říkám ti díky jmenem vše rsv-ařů krásný popsání....
Já se zamiloval po 8km mám tuono a spokojenost....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

5.6.2009 v 20:02 | Nahoru | #57

pepek9>Já myslím, že tenhle přechod nebude vůbec problém. Zase tak supervýkonný stroj to RSV proti CBR6 není. Teda to se jen domnívám, na RSV jsem nejel, ale mám Falco - stejný motor, jen asi o 15 koníků chudší. Na CBR 600 F sport jsem jezdil několikrát a je pravda, že to je dost hodná motorka. Myslím, ale že pokud se jede s hlavou na krku tak s RSV mít problém nebudeš. Sám jsem přestupoval z SV650S
Zmiňuješ, že se ti líbí Monster, Speed Triple atd. Nejsi spíš na naháče a na pohodovější cestu ? Pak by se ti totiž mohlo zamlouvat právě Falco. Jak už jsem psal, má o pár koní míň, a je to spíš universál mezi sportem, cesťákem a možná i tak trochu naháčem. Pohodlí je tak nějak uprostřed těhle třech moto.
Výkon je určitě dostačující pokud nechceš na okruh. Kdyžtak se něco ještě dá dohonit laďákama, čipem, powercommanderem atd.
Tady můžeš mrknout jak že to vlastně vypadá Aprilia SL 1000 Falco
jak už tady někdo psal, každý si bude bránit tu svojí, takže tak činím )
A samozřejmě jako už taky někdo psal, je nutný se na tom předem svézt, dvouvál buď zatratíš, nebo už nikdy nebude cesta zpět



jen upřesním.
15 minut práce (nulový náklady) a Falco otevřeš na výkon RSV 98-01 tj 126 PS
RSV 02-03 mají myslím jiný ventily a 128 PS

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

6.6.2009 v 09:07 | Nahoru | #58

toranaga>pepek9>Já myslím, že tenhle přechod nebude vůbec problém. Zase tak supervýkonný stroj to RSV proti CBR6 není. Teda to se jen domnívám, na RSV jsem nejel, ale mám Falco - stejný motor, jen asi o 15 koníků chudší. Na CBR 600 F sport jsem jezdil několikrát a je pravda, že to je dost hodná motorka. Myslím, ale že pokud se jede s hlavou na krku tak s RSV mít problém nebudeš. Sám jsem přestupoval z SV650S
Zmiňuješ, že se ti líbí Monster, Speed Triple atd. Nejsi spíš na naháče a na pohodovější cestu ? Pak by se ti totiž mohlo zamlouvat právě Falco. Jak už jsem psal, má o pár koní míň, a je to spíš universál mezi sportem, cesťákem a možná i tak trochu naháčem. Pohodlí je tak nějak uprostřed těhle třech moto.
Výkon je určitě dostačující pokud nechceš na okruh. Kdyžtak se něco ještě dá dohonit laďákama, čipem, powercommanderem atd.
Tady můžeš mrknout jak že to vlastně vypadá Aprilia SL 1000 Falco
jak už tady někdo psal, každý si bude bránit tu svojí, takže tak činím )
A samozřejmě jako už taky někdo psal, je nutný se na tom předem svézt, dvouvál buď zatratíš, nebo už nikdy nebude cesta zpět

jen upřesním.
15 minut práce (nulový náklady) a Falco otevřeš na výkon RSV 98-01 tj 126 PS
RSV 02-03 mají myslím jiný ventily a 128 PS



a to jak ? sem s tím, každej koník se může hodit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

6.6.2009 v 09:33 | Nahoru | #59
pepek9> vyhodit Restriktor z airboxu a přestřihnout ten správnej drát. Nebo rovnou jinej čip

Návod najdeš třeba Tady

(reakce na) Chci z japonské 600-vky na RSV (+ anketa)!

6.6.2009 v 09:43 | Nahoru | #60
toranaga> aha, tak to už mám všechno
teda nevim jestli ten restriktor, mrknu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 Bu_back 53 Včera v 14:11 alpiniště
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin


TOPlist