Téma: Jaký malý auto?
 
16.4.2009 v 18:03
Zdravim, schánim nějkýho malýho chrchlu v naftě. Co byste mi doporučili? Mám v oku citroena saxo 1,5D , Peugeota 106 1,5D a nebo Forda Fiestu 1,8D. A cena tak do 70000Kč.


Naposledy editováno 16.04.2009 18:04:58
Předchozí
1 2
Následující

Jaký malý auto?

17.4.2009 v 10:29 | Nahoru | #31
stryc opravuje dieselovy motory (cerpadla) a na motory 1,5 od citroenu (je i v saxu i v te 106 - uplne stejna auta, asi 90procent stejnejch dilu) dost nadava, ze se moc nepovedli..

ten fordackej diesel - jestli je to stejnej co byl v escortu - prej taky nestoji za moc...

ja bych si na naky popojizdeni vzal kterykoliv z tehle aut, ale s benzinem ... 1,0-1,1 u 106/saxo ... fiesta byla tusim taky 1,0 - 1,3 ....

Jaký malý auto?

17.4.2009 v 10:36 | Nahoru | #32
Aco Corsa B 1.7D s motorem Isuzu Chytá v zimě v létě jen se podíváš na klíček

Jaký malý auto?

17.4.2009 v 11:06 | Nahoru | #33
Ti prodám Peugeota 306 1,9TD 69kw, klima, servo, dálkový centrál v klíčku, výškově nastavitelný volant, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, sportovní sedačky, originál alukola.
Za 30.tis je tvůj. Jen si tam připoj chladič, na to nemám nervy ani čas. Pokud máš štíhlý ruce, za půl hodiny odjíždíš

1 reakcí na tento příspěvek Jaký malý auto?

17.4.2009 v 11:13 | Nahoru | #34
Hele čoveče, ale teď vážně. jestli hledáš skladné, levné auto - tak Feldu nějakou 00-01 a hoď do toho plyn. Na údržbu i provoz jedno z nejlevnějších aut vůbec.

Jaký malý auto?

17.4.2009 v 11:32 | Nahoru | #35
No ja bych ti určitě doporučil toho peugeota,ale v benzinové verzi 205 nebo 306 s motorem 1.4l. až 1.6l.Dále by v uvahu přicházel nějaký japonec třeba suzuki swift nebo subaru justy(ale to je hnus auto ).
A když tu felinu tak jedině 1.3 na které si všecku uděláš doma sám.Ale osobně bych ji nebral kvůli nadměrné korozi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký malý auto?

17.4.2009 v 11:36 | Nahoru | #36

Generiq>Hele čoveče, ale teď vážně. jestli hledáš skladné, levné auto - tak Feldu nějakou 00-01 a hoď do toho plyn. Na údržbu i provoz jedno z nejlevnějších aut vůbec.



Na plyn jsem se neco najezdil a uz mi nesmi do auta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký malý auto?

17.4.2009 v 11:52 | Nahoru | #37

nx9005>Generiq>Hele čoveče, ale teď vážně. jestli hledáš skladné, levné auto - tak Feldu nějakou 00-01 a hoď do toho plyn. Na údržbu i provoz jedno z nejlevnějších aut vůbec.

Na plyn jsem se neco najezdil a uz mi nesmi do auta



na plny jsem něco hodně najezdil a nedám na něj dopustit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký malý auto?

17.4.2009 v 12:03 | Nahoru | #38

Generiq>nx9005>Generiq>Hele čoveče, ale teď vážně. jestli hledáš skladné, levné auto - tak Feldu nějakou 00-01 a hoď do toho plyn. Na údržbu i provoz jedno z nejlevnějších aut vůbec.

Na plyn jsem se neco najezdil a uz mi nesmi do auta

na plny jsem něco hodně najezdil a nedám na něj dopustit



Bud rad, ze ti to jeste nikdy nechytlo To je ti pak takovej fofr...

Jaký malý auto?

17.4.2009 v 12:12 | Nahoru | #39
za tyhle prachy bych si v malym aute vzal benzin... jestli budes jezdit za 6-7 litru benzinu nebo 4-5-6 v nafte mi prijde celkem fuk...

ja bych si teda za ty prachy koupil velkej benzin:)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký malý auto?

17.4.2009 v 12:12 | Nahoru | #40

nx9005>Generiq>nx9005>Generiq>Hele čoveče, ale teď vážně. jestli hledáš skladné, levné auto - tak Feldu nějakou 00-01 a hoď do toho plyn. Na údržbu i provoz jedno z nejlevnějších aut vůbec.

Na plyn jsem se neco najezdil a uz mi nesmi do auta

na plny jsem něco hodně najezdil a nedám na něj dopustit

Bud rad, ze ti to jeste nikdy nechytlo To je ti pak takovej fofr...



Cos dělal voe, to jsi někde naprášil s tím ne? Kámoš likviduje ty tlakové nádrže a říkal, že se to musí někde speciálně odvážet, protože je to extrémně pevné, že ani běžný lis to nezničí.

(reakce na) Jaký malý auto?

17.4.2009 v 12:18 | Nahoru | #41
Generiq> no prave ta origo nadrz byla blba. Stara cca 3 roky a asi chybnej svar nebo co. Ale jinak plyn uplne neodsuzuju, ale ja bych ho uz nechtel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký malý auto?

17.4.2009 v 12:22 | Nahoru | #42

Generiq>nx9005>Generiq>nx9005>Generiq>Hele čoveče, ale teď vážně. jestli hledáš skladné, levné auto - tak Feldu nějakou 00-01 a hoď do toho plyn. Na údržbu i provoz jedno z nejlevnějších aut vůbec.

Na plyn jsem se neco najezdil a uz mi nesmi do auta

na plny jsem něco hodně najezdil a nedám na něj dopustit

Bud rad, ze ti to jeste nikdy nechytlo To je ti pak takovej fofr...

Cos dělal voe, to jsi někde naprášil s tím ne? Kámoš likviduje ty tlakové nádrže a říkal, že se to musí někde speciálně odvážet, protože je to extrémně pevné, že ani běžný lis to nezničí.



no ty sekvencni vstriky jsou asi fajn, ale takovy ty obyc kontinualni v tele vstrikovani... jak se dela prave na felicie apod .. to bych taky nechtel... navic ten sekvencni vstrik je zalezitost cca 40tis... nadoba taky musi po nejake dobe na vymenu... proste to chce spocitat jestli najezdim dost km na to aby se mi to vyplatilo.. me se to pri 10tis za rok nevyplati...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký malý auto?

17.4.2009 v 12:55 | Nahoru | #43
assassin> I prd, měl jsem vždy obyč a bez jakéhokoliv problému. A to v těch autech na plyn lítám už 9 let...
A vyzkoušeno na 1.3 i 1.6. Fakt super a 1 Kč/km ;)

Naposledy editováno 17.04.2009 12:56:57

(reakce na) Jaký malý auto?

17.4.2009 v 12:59 | Nahoru | #44

Generiq>assassin> I prd, měl jsem vždy obyč a bez jakéhokoliv problému. A to v těch autech na plyn lítám už 9 let...



no zrovna klapce u MPI vw/skoda to moc nesvedci... auto je plynem sem tam citit, nema to vykon jako origo na benzin a sekvence i min zere...

nerikam ze to je k nicemu ale me treba do auta ani to obyc nejde a proste se mi pak instalace plynu nevyplati ...

zacpani kufru nadrzi taky stoji za zvazeni ... je sice fakt ze dnes uz to jde misto rezervy a rezerva nemusi bejt.. ale ja mam radsi rezervu pekne kde ma bejt...

Jaký malý auto?

17.4.2009 v 15:00 | Nahoru | #45
Ja osobně bych káru na plyn nechtěl,snižuje životnost motoru,snižuje výkon motoru.A do starších aut se nevypladí dávat protože je drahá instalace a potom ty revize či co (ale v tom se zase nevyznám).

Jaký malý auto?

17.4.2009 v 15:27 | Nahoru | #46
Vidím, že tady je to samý zasvěcený přes plyn

EDIT: Tak já to trochu uvedu na pravou míru . Ideální je samozřejmě montovat plyn do kombíka (mám na mysli Feldu). Já teda preferuji toroidní nádrže - tj. místo rezervy, ale ani normální není taková hrůza, co se místa týče.

Výkon motoru se možná sice sníží, ale já osobně jsem to poznal jenom na slabé Felicii při jízdě po dálnici na plný plyn do kopce. V běžném provozu jsou rozdíly v jízdě na plyn a benzín neznatelné.

Spotřeba u levnější varianty se zvýší cca o 1 - 2 litry na 100 km, u dražší varianty zůstává stejná.

Opotřebení motoru - je argument, řekněme, diskutabilní. Obecně se uvádí, že na 10 nádrží LPG se má vyjezdit 1 nádrž benzínu. Jedná se tu o přepálení palivových cest, kdy benzín při průchodu (zejm. trysky tušínm) ochlazuje. Na to je dávno vymyšlena přísada do benzínu, která se nalije 2x do roka při tankování do nádrže. Potáhne to palivové cesty nějakou chemickou sračkou, která z 99,5% eliminuje negativní vlivy "suchého" spalování LPG. Zvýšené opotřebovávání motoru je zanedbatelné.

Návratnost investice - nádrž vydrží 10 let od montáže, na prohlídku se chodí 1x za 2 roky a stojí cca 300 - 500 Kč a tak jednou za 3 - 5 let se musí vyměnit membrány, tj. asi tak 1000 Kč, když to přeženu. Tzn., že základní montáž + provoz plynu v autě výjde za 10 let na cca 20.000,- Kč a úspora je cca 1 až 1,50 Kč/km. Nevím kolik km ročně ujedete, já tak 25 - 30 tisíc km/rok.
Dobu návratnosti investice si odhadněte sami...

Naposledy editováno 17.04.2009 15:42:30

Jaký malý auto?

17.4.2009 v 15:58 | Nahoru | #47
viz plyn> mám obrovský rozežraný volvo taky na plyn a zatím spokojenost..neměl bych odvahu to živit benzínem- by mě to vysálo z prachů..

Jaký malý auto?

20.4.2009 v 10:54 | Nahoru | #48
Taky bych doporučoval tu Feldu - ročník 2000 - 01 už měl kastli chráněnou, pro sichr to nechat ošetřit nástřikem dutin a spodku - cca 3 tis a auto vydrzi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký malý auto?

20.4.2009 v 11:26 | Nahoru | #49

standum>nevim no...já bych francouza nebral, aco se týče starých dieslů bez comon-railu
i když já bych si fóbii nikdy nekoupil tak přesto doporučím Fabii 1.4 tdi...za ty prachy ji seženeš v pekným stavu, budes jezdit do 5l/100km...kupodivu to i trochu táhne a náhradní díly- no problem...narozdíl od tech jiných ve výběru...asi tak

PS:kdyztak me opravte


Tak to bych nesouhlasil,common-rail je dost často po 250 000km mrtvej a ty pálky za něj jsou nehorázný.Navíc je jedno co to je za značku,nevydrží to v ničem a pokud to není tuším střik od Bosche,tak se musí kupovat novej a to pak můžeš rovnou auto prodat.Takže bych netvrdil že common-rail je nejspolehlivější.Starý 1.9 dTi a dT byly v tomhle mnohem lepší,navíc 1.9 dTi má i menší spotřebu než nové Dci.Takže tak.Ale je fakt,že životnost motoru dost závisí na uživateli,takže jednomu může sloužit dlouho,jinýmu se vysype hned.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký malý auto?

20.4.2009 v 11:35 | Nahoru | #50

Krovak>standum>nevim no...já bych francouza nebral, aco se týče starých dieslů bez comon-railu
i když já bych si fóbii nikdy nekoupil tak přesto doporučím Fabii 1.4 tdi...za ty prachy ji seženeš v pekným stavu, budes jezdit do 5l/100km...kupodivu to i trochu táhne a náhradní díly- no problem...narozdíl od tech jiných ve výběru...asi tak

PS:kdyztak me opravte
Tak to bych nesouhlasil,common-rail je dost často po 250 000km mrtvej a ty pálky za něj jsou nehorázný.Navíc je jedno co to je za značku,nevydrží to v ničem a pokud to není tuším střik od Bosche,tak se musí kupovat novej a to pak můžeš rovnou auto prodat.Takže bych netvrdil že common-rail je nejspolehlivější.Starý 1.9 dTi a dT byly v tomhle mnohem lepší,navíc 1.9 dTi má i menší spotřebu než nové Dci.Takže tak.Ale je fakt,že životnost motoru dost závisí na uživateli,takže jednomu může sloužit dlouho,jinýmu se vysype hned.



no common rail je z tech"modernich" systemu jeste nejlepsi.. ale je fakt ze u stary kary bych bral spis klasickou mechaniku (ala tdi u VW) kde se daji sehnat lidi kteri jeste dokazi cerpadlo zrepasovat, da se vymenit vstrik za par penez apod.. u tehle PDcek a common railu vymena takoveho dilu jako vstrik je sakra draha zalezitost.. a skoro bych tipnul ze spousta tehle aut v bazarech jsou tam prave proto ze uz je v nejblizsi dobe nakej takovej dil ceka....

Jaký malý auto?

20.4.2009 v 11:36 | Nahoru | #51
u malyho auta se predpoklada ze nebude jezdit spousty km.. a pak se tam podle me diesel nevyplati...

(reakce na) Jaký malý auto?

20.4.2009 v 11:53 | Nahoru | #52
assassin> No když to vezmeš kolem a kolem,tak repase klasickýho čerpadla vychází +/-kolem 10 tis. kdežto jen výměna jednoho neopravitelnýho vysokotlakýho vstřiku je za dvojnásobek.A to sou tam čtyři
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist