Téma: TL 1000 R vs. SV 1000 S
6.3.2009 v 08:54
Ahojte,
zajímá mě srovnání těchto dvou mašin. Já mám TLR a kolega má SV1000S, rok 04 .On možná půjde do pohodlí V-Stroma a já bych uvažoval o jeho biku. TLR miluju, jen je prostě starší...navíc jeho SVS je v krásným stavu,neboli voňavka Dají se tyhle mašiny srovnat ? včem je lepší SV S proti TLR ? kromě váhy Jak se cestuje na SV S ? Kámoš jí má chvilku tzakže tyhle info mi zatím sám sdělit nemůže.
Díky za reakce
Anketa: Kdyby jste se rozmýšlely mezi těmito dvěma stroji,který by jste b
TL 1000 R
64%
25
SV 1000 S
36%
14

(reakce na) TL 1000 R vs. SV 1000 S

6.3.2009 v 12:00 | Nahoru | #31
DaveTLR> 260 asi jo

TL 1000 R vs. SV 1000 S

6.3.2009 v 12:08 | Nahoru | #32
275 km/h(tachometrových) a ještě kus k tomu.Ještě by něco určitě dala,ale v Topu to leze už horko těžko nahoru,takže i to letiště mi bylo krátký.

Jináč max.rychlost není priorita moje ani Teelka.

Pro mě by byla volba jasná,TL vs. SV-jedoznačně TL

Jestli jsi už na TL něco najezdil věř mi,že SV v litru by tě celkem brzo omrzelo.Je to spíš cestovněji naladěná motorka.

Ale nechci se tady s nikým přít,každý má jiný vkus.

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. SV 1000 S

6.3.2009 v 12:21 | Nahoru | #33
V SV sice je motor z TL ale vstrikovani dostalo druhou klapku ovladanou pocitacem, ve vejfuku je velikej katalyzator, jednotka ma uplne jiny mapy a buh vi co vsechno jeste. Proste ten motor je uplne jinej. Vykonu ma dost ale uz nebude tak divokej a nebude mit tak bleskovy a nekompromisni reakce. Podvozek si netroufam hodnotit ale urcite maj obe svy pro i proti. SV bude tuzsi a nema zadni rotacni tlumic ale zase nema tolik moznosti nastaveni. TL bude mit mekci ram ale zase ma vepredu nastavitelny USD. SVcko bude dotazenejsi, bude mit mensi spotrebu a asi bude privetivejsi ale bude mu chybet charisma a nevychovanost TL. Konec koncu kdyz to ten tvuj kamos ma tak se na tom poradne svez a uvidis jak se ti to bude libit.

TL 1000 R vs. SV 1000 S

6.3.2009 v 12:26 | Nahoru | #34
ach jo...já TLR miluju jen mě trochu pobláznilo hlavu i SVS. to se může stát. bleskový reakce TLR má, to musím uznat. mám ji chvilku, ale víc jak tisíc kiláků jsem dal.velmi zábavná motorka.
Dencoy - tohle je asi fakt... SVS mi přijde cestovnější. to jo.

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. SV 1000 S

6.3.2009 v 15:10 | Nahoru | #35
RSV je krásná nadupaná mašina a proto jí chci...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. SV 1000 S

6.3.2009 v 15:13 | Nahoru | #36

HonzaSV>RSV je krásná nadupaná mašina a proto jí chci...



Asi jako každej normální člověk včetně Bubráka, kterej si to jen zatím nechce přiznat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. SV 1000 S

6.3.2009 v 15:15 | Nahoru | #37

FiZzeR>HonzaSV>RSV je krásná nadupaná mašina a proto jí chci...

Asi jako každej normální člověk včetně Bubráka, kterej si to jen zatím nechce přiznat



Nemá cenu řešit....

(reakce na) TL 1000 R vs. SV 1000 S

6.3.2009 v 15:17 | Nahoru | #38
Od tý doby co RSV získala v testu ČMN plnej počet bodů je po ní fakt nějaká sháňka

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. SV 1000 S

6.3.2009 v 15:24 | Nahoru | #39
aby jste si to zase nepřechválili

(reakce na) TL 1000 R vs. SV 1000 S

6.3.2009 v 15:26 | Nahoru | #40
Sausage> tady něco rachtá, asi suchá závist

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. SV 1000 S

7.3.2009 v 16:27 | Nahoru | #41
Dejve, půjč si to SV jednou na celý den, to bude nejsnažší jak příjít na to co chceš, pro mě samozřejmě jedině TLR, SV bych tak koupil svojí buchtě. Jinak k tý rychlosti jak píše Dencoy, ja jsem z toho vymáčl prozatím taky těch 270, rezerva tam byla ale pak to jde velmi pomalinku. V létě to prubnu až do červenýho tak uvidíme.

(reakce na) TL 1000 R vs. SV 1000 S

9.3.2009 v 06:48 | Nahoru | #42
YOSH_BOY> miluju svoje TLR...to je jasný. Jen kolega z hokny to bude dávat asi pryč no a tak mě to jen tak na chvíly dostalo....je to funglovka defacto. S TELátkem jsem v neděli nalítal dalších cca 150 km a vím že je to to pravý jen možná půjdu do Busy. Nebylo to v plánu, ale možná budem trochu cestovat a na to je Busa jinde než TLR.

Naposledy editováno 09.03.2009 12:31:50

(reakce na) TL 1000 R vs. SV 1000 S

15.3.2009 v 11:23 | Nahoru | #43
pylot>sv 1000 má komplet stavitelnej podvozek

TL 1000 R vs. SV 1000 S

22.4.2009 v 15:31 | Nahoru | #44
Tak jsem to prubnul za vas a na TLR jsem to dotahl az nadoraz budiku, mam to ale v milich, takze 190 mil = 304 km/h pokud se nepletu... Samo ze budiky nejsou digital, takze myslim ze 280 pro TLR neni problem a pokud bychom se bavili o TLS tak te uz se od 24O nechce, 260 je max

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. SV 1000 S

22.4.2009 v 15:43 | Nahoru | #45
fizzer: hele jestli ti mille da 280 tacho tak bych do ni asi uz moc nevrtal ti to jede jako prase:)

jinak s tim ze vsichni chteji mille... nesouhlasim... ma vetsi vykon, podovzek je jinde a stejne bych ji za TL nevymenil:) ten motor jede az v tockach do 8mi to jde jako rozbitej traktor:)

TLR daji kolem 300na tachu, ale dost jich jezdi s jinym prevodem a pak to keca jeste vic nez origo...

TLS kolem 260 max, bez uprav se ji pres 9 k cervenemu poli moc nechce... Rko tam ma jeste hezkejch par koniku navic ve spici....

jo a SV je prijemnej cestak ale ten motor je vyrazne jinej, tam je mozna tak 10procent stejnejch dilu s TL... ale je tu clovek na foru kterej ma SV motor v TLku a rika ze to jede jak streleny... takze pochybuju ze i v SV ramu to jede spatne... jen uz SV prislo v dobe kdy nemelo cim ohromit n rozdil od TL ve sve dobe... mozna je lepsi nez TL ale to uz nestaci...

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. SV 1000 S

22.4.2009 v 16:17 | Nahoru | #46
Jako TL je fakt legenda i bomba mašina....na druhou starnu SV se mi taky líbí, nechápu proč d něj každej pičuje...asi proto že o něm někdy někdo napsal že nejede tak jako TLko, no a co? Mě se líbí a pojede asi taky dobře. Nic proti těm vašim TLkům ale už stárnou s tim se smiřte

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. SV 1000 S

22.4.2009 v 16:21 | Nahoru | #47
hehe, sraz veteránistů nebo co?

(reakce na) TL 1000 R vs. SV 1000 S

22.4.2009 v 16:23 | Nahoru | #48

Sefo>Jako TL je fakt legenda i bomba mašina....na druhou starnu SV se mi taky líbí, nechápu proč d něj každej pičuje...asi proto že o něm někdy někdo napsal že nejede tak jako TLko, no a co? Mě se líbí a pojede asi taky dobře. Nic proti těm vašim TLkům ale už stárnou s tim se smiřte



souhlasim, na SV funguje nejspis vsechno lip nez na TL, ale je to proste jen "zdokonaleny" TL a to ve smeru snazsi pouzitelnosti... a prislo v dobe kdy uz to co umi bylo malo... takze se z nej nestala "legenda" .... a dneska uz stary TLka kupujou lidi ktere laka ta "brutalni povest" TLka kterou uz SV nema...

poladit par veci a bude z toho o dost lepsi bike nez je TL, ale nebude mit tu povest no... komu nejde o tu pozu, ze ma bajk "co zere maly deti" tak at klidne jde do SV, je novejsi a dokonalejsi...

(reakce na) TL 1000 R vs. SV 1000 S

22.4.2009 v 16:23 | Nahoru | #49

ilMedvědGuzzini>hehe, sraz veteránistů nebo co?



ses tady spravne

TL 1000 R vs. SV 1000 S

23.4.2009 v 10:34 | Nahoru | #50
Mám stejnou situaci. Já TLR a kámoš SV. Nevím jak jezdíte spolu, ale po našich silnicích není problém aby se TL drželo SV, nebo nopak - tím myslím v zatáčkách. TL jede do 6000 hodně podobně (třeba flex na trojku z 60km/h), ale jak to vyleze nad 6000 tak je to oheň a SV nestíhá. Jinak v zatáčkách si to dáváme oba stejně, v tom bych problém neviděl.... Jinak na SV nad 180km/h ulítneš. Takže je to spíš o posazu co ti vyhovuje víc... A hlavně TL1000R JE NEJ STROJ VŠECH DOB!!!! (pro mě) a nikdy bych už neměnil... A nějakou mex neřeště je to krávovina, kór po letošní zimě, kdy se na těch našich silnicích skoro nedá jezdit.. Jestli chceš rychlost, kup si R1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. SV 1000 S

23.4.2009 v 10:51 | Nahoru | #51

assassin>fizzer: hele jestli ti mille da 280 tacho tak bych do ni asi uz moc nevrtal ti to jede jako prase:)


jo, ale než se to rozmotalo ze dvou kil, tak bych si mohl číst noviny

beztak mám teď vpředu mínus dva zuby. co mě teda sere je to že od těch dvou kil vejš je to stejně líný jako předtím né že bych takovej fofr potřeboval, to jen velmi výjimečně, ale už pro ten pocit, no znáš to

a pokud jsi narážel na ten PC III jaxme se bavili, tak ten chci spíš kvůli tomu, že v budoucnu plánuju menší úpravy, např. sériovej aixbox je dost malej, a za pár peněz se dá sehnat 57 mm klapka z RSV04+, mám v plánu i úpravy svodů apod. tak ten PC III by to jen doladil a vyhladil. teď tam mám nějakej P-Line čip, dole je až moc bohatá směs a je to takový žmolkovitý, a pak až teprv od nějakejch sedmi a půl to letí jak střelený.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. SV 1000 S

23.4.2009 v 11:02 | Nahoru | #52

FiZzeR>assassin>fizzer: hele jestli ti mille da 280 tacho tak bych do ni asi uz moc nevrtal ti to jede jako prase:)

jo, ale než se to rozmotalo ze dvou kil, tak bych si mohl číst noviny

beztak mám teď vpředu mínus dva zuby. co mě teda sere je to že od těch dvou kil vejš je to stejně líný jako předtím né že bych takovej fofr potřeboval, to jen velmi výjimečně, ale už pro ten pocit, no znáš to

a pokud jsi narážel na ten PC III jaxme se bavili, tak ten chci spíš kvůli tomu, že v budoucnu plánuju menší úpravy, např. sériovej aixbox je dost malej, a za pár peněz se dá sehnat 57 mm klapka z RSV04+, mám v plánu i úpravy svodů apod. tak ten PC III by to jen doladil a vyhladil. teď tam mám nějakej P-Line čip, dole je až moc bohatá směs a je to takový žmolkovitý, a pak až teprv od nějakejch sedmi a půl to letí jak střelený.



jasny, ale nakej vykon tam bejt musi kdyz se to nakonec rozmota na takovej fofr, u me do 220jakz takz, do 240 uz lenost a od 240-260max uz je to takovy sledovani rucicky jestli popoleze nebo ne... to ze necejtis rozdil kdyz mas vepredu kolecko o 2 zuby mensi celkem nechapu... ja mam ted origo prevod, na mensi kolecko sem cekal, stary je KO a celkem je znat ze se to rozjizdi dyl a na moc velkej fofr, ke dvoum kilum to leze uz na trojku, driv sem to mel na ctyrku, takze na okreskach nedavam vic jak 3 kdyz jedu "rychlejs" coz je takovy no.. nic moc...

ten PC - no kdyby se to podarilo nejak "zamotat" byl by OK... ale zatim se mi nepodarilo overit ze jsou vsechny stejny... upravy schvaluju, to je nuda jezdit na serii:)
ono co jsem ja jel na RSV tak mi prisla taky dole nic moc a ze leti az v tockach.. melo to filtr, ladak arrow + chip arrow a proste asi RSV dole neni tak silna jako TL (ktere ji zas nestiha v tockach)

TL 1000 R vs. SV 1000 S

23.4.2009 v 11:43 | Nahoru | #53
SV1000s je spíš cesťák, TLR je sport, nechal bych si TLR

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. SV 1000 S

23.4.2009 v 11:49 | Nahoru | #54

assassin>FiZzeR>assassin>fizzer: hele jestli ti mille da 280 tacho tak bych do ni asi uz moc nevrtal ti to jede jako prase:)

jo, ale než se to rozmotalo ze dvou kil, tak bych si mohl číst noviny

beztak mám teď vpředu mínus dva zuby. co mě teda sere je to že od těch dvou kil vejš je to stejně líný jako předtím né že bych takovej fofr potřeboval, to jen velmi výjimečně, ale už pro ten pocit, no znáš to

a pokud jsi narážel na ten PC III jaxme se bavili, tak ten chci spíš kvůli tomu, že v budoucnu plánuju menší úpravy, např. sériovej aixbox je dost malej, a za pár peněz se dá sehnat 57 mm klapka z RSV04+, mám v plánu i úpravy svodů apod. tak ten PC III by to jen doladil a vyhladil. teď tam mám nějakej P-Line čip, dole je až moc bohatá směs a je to takový žmolkovitý, a pak až teprv od nějakejch sedmi a půl to letí jak střelený.

jasny, ale nakej vykon tam bejt musi kdyz se to nakonec rozmota na takovej fofr, u me do 220jakz takz, do 240 uz lenost a od 240-260max uz je to takovy sledovani rucicky jestli popoleze nebo ne... to ze necejtis rozdil kdyz mas vepredu kolecko o 2 zuby mensi celkem nechapu... ja mam ted origo prevod, na mensi kolecko sem cekal, stary je KO a celkem je znat ze se to rozjizdi dyl a na moc velkej fofr, ke dvoum kilum to leze uz na trojku, driv sem to mel na ctyrku, takze na okreskach nedavam vic jak 3 kdyz jedu "rychlejs" coz je takovy no.. nic moc...

ten PC - no kdyby se to podarilo nejak "zamotat" byl by OK... ale zatim se mi nepodarilo overit ze jsou vsechny stejny... upravy schvaluju, to je nuda jezdit na serii:)
ono co jsem ja jel na RSV tak mi prisla taky dole nic moc a ze leti az v tockach.. melo to filtr, ladak arrow + chip arrow a proste asi RSV dole neni tak silna jako TL (ktere ji zas nestiha v tockach)



Hele...a co všechno může ovlivnit "nášup" ve vysokejch otáčkách?Jsou to třeba vyšší/nižší sací hrdla?

TL 1000 R vs. SV 1000 S

24.4.2009 v 08:41 | Nahoru | #55
Zajímalo by mě jaký srovnání chceš slyšet o dvou různých bajcích, jako bych chtěl srovnání hruška vs. jabko, u S bych to možná ještě dokázala pochopit, ale u R ?? Chlape, víš vůbec co chceš??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. SV 1000 S

24.4.2009 v 08:52 | Nahoru | #56

Dr.Ďuričko22>assassin>FiZzeR>assassin>fizzer: hele jestli ti mille da 280 tacho tak bych do ni asi uz moc nevrtal ti to jede jako prase:)

jo, ale než se to rozmotalo ze dvou kil, tak bych si mohl číst noviny

beztak mám teď vpředu mínus dva zuby. co mě teda sere je to že od těch dvou kil vejš je to stejně líný jako předtím né že bych takovej fofr potřeboval, to jen velmi výjimečně, ale už pro ten pocit, no znáš to

a pokud jsi narážel na ten PC III jaxme se bavili, tak ten chci spíš kvůli tomu, že v budoucnu plánuju menší úpravy, např. sériovej aixbox je dost malej, a za pár peněz se dá sehnat 57 mm klapka z RSV04+, mám v plánu i úpravy svodů apod. tak ten PC III by to jen doladil a vyhladil. teď tam mám nějakej P-Line čip, dole je až moc bohatá směs a je to takový žmolkovitý, a pak až teprv od nějakejch sedmi a půl to letí jak střelený.

jasny, ale nakej vykon tam bejt musi kdyz se to nakonec rozmota na takovej fofr, u me do 220jakz takz, do 240 uz lenost a od 240-260max uz je to takovy sledovani rucicky jestli popoleze nebo ne... to ze necejtis rozdil kdyz mas vepredu kolecko o 2 zuby mensi celkem nechapu... ja mam ted origo prevod, na mensi kolecko sem cekal, stary je KO a celkem je znat ze se to rozjizdi dyl a na moc velkej fofr, ke dvoum kilum to leze uz na trojku, driv sem to mel na ctyrku, takze na okreskach nedavam vic jak 3 kdyz jedu "rychlejs" coz je takovy no.. nic moc...

ten PC - no kdyby se to podarilo nejak "zamotat" byl by OK... ale zatim se mi nepodarilo overit ze jsou vsechny stejny... upravy schvaluju, to je nuda jezdit na serii:)
ono co jsem ja jel na RSV tak mi prisla taky dole nic moc a ze leti az v tockach.. melo to filtr, ladak arrow + chip arrow a proste asi RSV dole neni tak silna jako TL (ktere ji zas nestiha v tockach)

Hele...a co všechno může ovlivnit "nášup" ve vysokejch otáčkách?Jsou to třeba vyšší/nižší sací hrdla?



jj naladeni sani na to ma vliv... tzn i dylka hrdel, v tovarnim kitu yoshimura pro superbike TLR byly spesl hrdla a byly velice kratky, tak par lidi z US s tim delalo pokusy, ale zadne vetsi prinosy to neprineslo, takze teoreticky to vliv ma, ale prakticky u TL nema smysl kratit hrdla a predelavat pak airbox, zmeny vykonu za tu praci nestoji. u me se pro to jak to maka ve vysokejch tockach opravdu osvedcilo to vykuchani airboxu, predtim mi to jelo jako tobe.. od deviti do omezovace uz spis jen dotocilo... co jsem zjistil (treba od toho anglicana z tl1000s.com) tak jeste vykonu v tockach pomuzou TLR vacky(jsou ostrejsi, pripadne jeste radikalnejsi jako jsou tornado nebo yoshimura, ale to je kupa penez), v kombinaci s novejsi hlavou - 98a vyse sice to ztrati vespod a tu "agresivni" reakci na plyn co ma 97ka, ale daj se z toho vydupat kone v tockach... ale ja sem spokojenej s tim jak to jede ted- co mam zmeneny sem ti rikal, asi bych uz do vnitrnosti nesahal, tech 140Ps co takhle upraveny motory maj je sice pekny, ale bal bych se ze to ten "starickej" motor nezkousne:)

(reakce na) TL 1000 R vs. SV 1000 S

24.4.2009 v 09:02 | Nahoru | #57

Dr.Ďuričko22>
Hele...a co všechno může ovlivnit "nášup" ve vysokejch otáčkách?Jsou to třeba vyšší/nižší sací hrdla?



Obecně platí čím kratší sací hrdla = větší výkon ve vršku, delší jsou zas na krouťák vespod a ve středu. to samý výfuk, kratší je na výkon ve vršku, delší je na střed a spodek... chce to na "civilní" ježdění najít nějakej rozumnej kompromis...

(reakce na) TL 1000 R vs. SV 1000 S

24.4.2009 v 18:21 | Nahoru | #58
assassin> ...to co se mi ted děje vespod nevyměnim za nic,natož za nějaký pokusy ačkoliv ještě teda asi možná někdy ten airbox...když říkáš
P.S.:Sousloví "stařičkej motor" prosím ve spojení s TL nepoužívat

Fizzer>...dankešén

Naposledy editováno 24.04.2009 18:22:51

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. SV 1000 S

21.6.2009 v 18:55 | Nahoru | #59
u dvouválu typu RSV nebo TL bych rozhodně neřešil maximálku, kdo ty motorky zná ví o co jde u dvouválu, rozhodně to není maximálka.Ale člověka kterej chce jít z TL do SV fakt nechápu...Pochopil bych z TL do RSV, ale SV nemá glanz

(reakce na) TL 1000 R vs. SV 1000 S

21.6.2009 v 19:02 | Nahoru | #60
pan.bada> Takže ty TL a RSV asi znáš,takže o co jde u V2?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R Wanislav 35 7.5.2023 v 16:09 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil
SV 1000 S K3 nestartuje občas Suzuki SV 1000S misan26 13 1.11.2022 v 09:49 StB


TOPlist