globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pokec pro pitbike/dirtbikery
 
29.1.2009 v 18:29
Vlákno na téma pitbike/dirtbike, co máte za modely, jak jste spokojeni, co jste provedli za úpravy, servis, držkopády, vyjížďky, weby atd. atd.


Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

9.2.2009 v 10:15 | Nahoru | #31
Hogon> Ale tvrzení, že všechny číny sou stejný neni pravda, sou tam docela markantní rozdíly... Třeba ty pneu, na mym čínskym kryplu zadní vydržela 9 měsíců, přední tam je furt(i když už jí zvoní hrana...), drát v kole mi neprask ještě ani jeden, nemam ani nikde ťuklej ráfek(motorku mam 10 měsíců). Dál píšeš, že se ti po 2km rozžhavilo výfukové potrubí do ruda, s timhle sem se teda taky nesetkal a to mužu jezdit celý odpoledne... To si měl asi moc bohatou směs, stačí to poštelovat na karbeci, práce na minutu... A šrouby, o kterých píšeš, že sou z bláta, tk na svym sem jich vyměnil jen pár, ale spíš pro lepší pocit a že na některejch byly špatně vytočený závity, ale jinak, že by se nějakej ulomil, to vubec. A že by něco jinýho praskalo, tk to nevim, jedině plynový lanko a páka zadní brzdy, ale to bylo od pádu a to se prostě stane i na japonci.

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

9.2.2009 v 10:47 | Nahoru | #32
Hogon> souhlas s grifindoorem všechny nejsou stejný sem velmispokojenej s x-motem.všechno krásně šlape jak hodinky

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

9.2.2009 v 23:31 | Nahoru | #33

Grifindoor>Hogon> Ale tvrzení, že všechny číny sou stejný neni pravda, sou tam docela markantní rozdíly... Třeba ty pneu, na mym čínskym kryplu zadní vydržela 9 měsíců, přední tam je furt(i když už jí zvoní hrana...), drát v kole mi neprask ještě ani jeden, nemam ani nikde ťuklej ráfek(motorku mam 10 měsíců). Dál píšeš, že se ti po 2km rozžhavilo výfukové potrubí do ruda, s timhle sem se teda taky nesetkal a to mužu jezdit celý odpoledne... To si měl asi moc bohatou směs, stačí to poštelovat na karbeci, práce na minutu... A šrouby, o kterých píšeš, že sou z bláta, tk na svym sem jich vyměnil jen pár, ale spíš pro lepší pocit a že na některejch byly špatně vytočený závity, ale jinak, že by se nějakej ulomil, to vubec. A že by něco jinýho praskalo, tk to nevim, jedině plynový lanko a páka zadní brzdy, ale to bylo od pádu a to se prostě stane i na japonci.

šponovák(pružina) řetězu praská furt, napínák řetězuje je už nově vyrobený, a to ze silnějšího plechu ,pneu Ti klidně pošlu(myslím tu 2 hodinovou)a ještě něco u výfuku mi vypadaly všechny nýty..(už jsme dali nové).

Pokec pro pitbike/dirtbikery

9.2.2009 v 23:39 | Nahoru | #34
Jinak jsem chtěl říci závěrem, že si nestěžuji na to , že jsem koupil něco špatně....(Češi jsou zvyklí na dodo(dodělej doma).A my jsme již spokojení....vše jezdí již jak má. A když ne, mám pořád díly s té rezervní motky...a ty vadné díly mezitím opravím, bo jsem Čech.

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

10.2.2009 v 20:28 | Nahoru | #35
mám motor Ducar 125ccm
Tuším že byl v nějakých AGB (2006 či 2007)
karbec Keihin (nebo kopie) průměr difuzoru 26mm.
Externí startér (jiné výko zapalování, jiné magneto - vše origo).
Motor jede pocitově dobře, sice má lehkou díru ve výkonu a problematicky se startuje (startér není schopen přemoci kompresi), a start pákou při teplém motoru je občas problém - "bouchá spátky", takže volnoběžka z toho moc radost nemá, chtělo by to dekompresor, ale to vyřeším filtrem a nastavením.
Na motoru je najeto cca 5000km, "sportovnějším" stylem.
Olej měním po 2500-3000km(15W50) a myslím, že ještě nějaký rok bude věrně sloužit.

Zkušenost s Lifanem 100ccm velmi dobrá (jen nesmí jet v létě dlouho na plnej plyn = přidření)

Pokec pro pitbike/dirtbikery

10.2.2009 v 20:50 | Nahoru | #36
Uz mam (spis 12lety syn) 2 cinu, 1-agb 125,2-agb 140 a uplna spokojenost.Jak uz jsem nekde psal vzdy jsem vymenil vsechny srouby za nerezove a vsude jsem dal "tekutou zavlacku" pac to ma hodne otresu kdyz to dostava sodu na trati,casem jsem daval pneu Mitas a retez CZ a krom vymeny oleje,serizeni ventilu,mazani lozisek a cisteni vzd. filtru vse uplne v pohode.A po nekolika hodne blbejch padech jsem jeste daval packu p.brzdy a jeste mne cekaj riditka pac jsou drobet ohnuty jinac PLNA SPOKOJENOST a verim ze za nekolik let to bude na stejne urovni jako japonci ale spolovycni cenou tot muj nazor

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

10.2.2009 v 21:33 | Nahoru | #37
Další dotaz: Tyto dirt biky maj všechny odstředivou spojku bez rozdílu značky ? A co rychlostní stupně, poloatomat jako na Babttě 2kvaltu ?

Taky napište jak rychle vám to jezdí, zda to jde lehce na zadní, výjezdy do kopce a tak ......

Pokec pro pitbike/dirtbikery

11.2.2009 v 01:05 | Nahoru | #38
odtředivku a poloautomat mají většinou motory okolo 100-110ccm (a některé skůtry - Yuki Smile, Kentoya shutter a pity 110ccm)
od 125ccm výše jsou to 4kvalty (někde se řadí nahoru někde dolů), 4-5 spojkových lamel, odtředivé čištění oleje(u některých filtr KLX)
odhadem ta moje 125tka tak to 100km/h udělá, ale motor by byl za chvilku KO, takž etěch 75-80 je přijatelný strop.
Mě to na zdaní nejde je to motorka, ale pity a ty našlapaný (140ccm a 150ccm) jdou za plynem celkem obstojně

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

11.2.2009 v 07:57 | Nahoru | #39
Orgovany> normální 4kvalt klasickej. Jinak neočekávej od 10ti koňový motorky nějaký dlouhý jízdy po zadnim, to pak budeš muset sáhnout po nějakym profi race kousku (160cc)za jinačí peníz, ale tam je pravda, že na zadnim budeš furt a maximálka bude víc než děsivá Jinak normální čína 140cc na 14/17 kolech jede max. 80( 100km/h bez zásadních úprav je nesmysl) a v terénu se s tim vyblbnout dá parádně, je to silně návykový, víc než silnice

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

11.2.2009 v 08:12 | Nahoru | #40
taky bych řek že to víc jak 80 neudělá ale kdo v terénu nebo lese bude lítat osum pětek

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

11.2.2009 v 09:28 | Nahoru | #41
daves> dal sem tam o víkend o zub větší řetězový kolečko a je znát hlavně na 4ku, že je to víc do rychla, až bude pěkně, tk to změřim navigací, sem zvědavej kolik to bude rozdíl, počítam tk 5-7km/h. Ale dostat z toho 100, to by se musela ještě dát rozeta menší o pár zubů a taky upravit motor( racing zapalko, řídící jednotka a karbec) Ale je pravda, že ty závodní pity umí pak hodně přes 130, to musí bejt rychta na takovym prckovi...

Pokec pro pitbike/dirtbikery

11.2.2009 v 10:13 | Nahoru | #42
No jezdím jen v terenu a po cestě co nejmín takže sem neměl možnost nějak otestovat maximalku na rovině ale narazil sem na nejakou šotolinovou cestu v lese, byla sice mirně do kopce ale víc jak 62km/h to nedalo. Myslím že na rovině to pojede maximalně 75km/h. Ale jak říkám, v lese a kor v tomto mokrém počasí jezdím do těch 50ti a bohatě to stačí

Pokec pro pitbike/dirtbikery

11.2.2009 v 10:18 | Nahoru | #43
tak s tim se musí počítat že s malým pitem nebudeš lítat kolem kila já myslim že na to naše blbnutí po lesých atd to bohatě stačí aspon mě jo a za ten peníz je to paráda

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

11.2.2009 v 10:21 | Nahoru | #44
ikdyž vy vlastně máte 140ccm jeli ste někdy na 125?je to nějak poznat ten rozdíl?

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

11.2.2009 v 12:27 | Nahoru | #45
jen pro info, když se 125cka dobře zpřevoduje tak to kilo dá, ale v krosovým pitu je to blbost, to si pak moc nezajezdíte, na SM si myslím, že by to nebylo od věci dát těžší převod...
No koukám že na AYK foru už si toho moc nepočteme

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

11.2.2009 v 14:35 | Nahoru | #46
daves> Taky by mě to zajímalo, jesli je v tom rozdíl, ale slyšel sem, že je to prej skoro neznatelný. Po 140 sem sáhnul, protože má oil chladič, tk se asi motor líp chladí..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

11.2.2009 v 18:12 | Nahoru | #47
Grifindoor> jo jo ten chladič musí bejt skvělej.dávam si pauzy když někde lítam v terénu a kde to nemá moc šanci chladit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

11.2.2009 v 18:18 | Nahoru | #48

Slow>jen pro info, když se 125cka dobře zpřevoduje tak to kilo dá, ale v krosovým pitu je to blbost, to si pak moc nezajezdíte, na SM si myslím, že by to nebylo od věci dát těžší převod...
No koukám že na AYK foru už si toho moc nepočteme



Na jakým fóru prosimtě ???

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

11.2.2009 v 19:42 | Nahoru | #49

Orgovany>Slow>jen pro info, když se 125cka dobře zpřevoduje tak to kilo dá, ale v krosovým pitu je to blbost, to si pak moc nezajezdíte, na SM si myslím, že by to nebylo od věci dát těžší převod...
No koukám že na AYK foru už si toho moc nepočteme

Na jakým fóru prosimtě ???



To bylo driv jedno forum u eshopu..nejdriv zrusili eshop a pak i to forum..

Pokec pro pitbike/dirtbikery

11.2.2009 v 19:45 | Nahoru | #50
Abych tu na to zase jenom neplival tak sem si dneska paradne zajezdil..akorat pulmetrovou vrstvu snehu uz pit nepobira..




1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

11.2.2009 v 19:55 | Nahoru | #51
kua to tam máte sněhu, u nás je naštěstí skoro prd

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

11.2.2009 v 20:04 | Nahoru | #52

Slow>kua to tam máte sněhu, u nás je naštěstí skoro prd



U nas je taky skoro prd..jenom na polnackach je strasne nafoukano..

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

12.2.2009 v 09:38 | Nahoru | #53
daves> To když je potom přes 20 stupňů, tk dávám občas přestávky, ale spíš pro klid duše, ten motor vydrží ukrutný věci... Ale v týhle kose se motor chladí až moc.

U nás zas napadlo tk 5cm těch bílejch sraček

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

14.2.2009 v 13:39 | Nahoru | #54
Kdyby tady aspoň něco napadlo, bylo by vo co ten drapák opřít, ale jen zmrzlá zem a led :\







13 mth, furt jezdí, samotnýmu se mi nechce věřit

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

14.2.2009 v 13:48 | Nahoru | #55
chlumakFZS600> Klidne bych si to s tebou vymenil..v prasanu se to opira maximalne o vyjety zmrzly koleje co sou pod nim..

Pokec pro pitbike/dirtbikery

14.2.2009 v 18:05 | Nahoru | #56
To jo, klouže to jak svině, ale naštěstí sem pak zajel do pískovny, kde sem gumku moh zplna využít

Pokec pro pitbike/dirtbikery

15.2.2009 v 20:52 | Nahoru | #57
no jeje copa na sněhu ale když sou vyjetí koleje v bahně a sou zmrzlí nebo uježděnej sníh to je peklo.ale ve sněhu sem se naučil dobře driftovat do zatáček málem mi to dvakrát nevyšlo ale vždy sem to ustál

Pokec pro pitbike/dirtbikery

15.2.2009 v 21:59 | Nahoru | #58
Ted´ je to naprd, sem byl dneska se Zeggou kešit, ona jela autem se psama a já dycky někudy pole - les a jednou sem byl teda u kešky dřív, ale je to samej led, jak to potaje a zase zmrzne, tak cesty všechny ledový a na polích taky , jen v lese ve volným terénu to jde, tam je ale zase průchodnost a rychlost malá Dokud byl sníh, tak to šlo, ted´ je to blbý...

Pokec pro pitbike/dirtbikery

17.2.2009 v 08:12 | Nahoru | #59
Hergot už zas napadly ty bílý sračky, kdy tomu bude konec??? Tyjo dostak tk do ruky tu matku přírodu nebo kdo řídí to počasí, s chuti bych mu obtisk svou mitasku do ksichtu

Naposledy editováno 17.02.2009 08:13:48

Pokec pro pitbike/dirtbikery

17.2.2009 v 08:29 | Nahoru | #60
mm když je čerstvě napadle tak se dá blbnout ale horší je když taje nebo mrzne a je z toho klouzačka
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist