globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Levna kroska
 
1.1.2009 v 12:28
zdravim hledam nejakou krosku popr. lehke enduro do 20 000 objem tak max 400 min 125..... mate nejaky tip....
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levna kroska

1.1.2009 v 15:32 | Nahoru | #31

Stana.k.>co si myslite o totom
http://www.motoinzer.../stm/245759-200.html
je to sice china ale neco by mohlo vydrzet ne?



Jo dobrý hele, všiml sis, že tomu chybí spojková páčka???

1 reakcí na tento příspěvek Levna kroska

1.1.2009 v 15:35 | Nahoru | #32
že by poloautomat???

(reakce na) Levna kroska

1.1.2009 v 15:36 | Nahoru | #33

WenCa>Stana.k.> Tak renovace za 6tis. muela bejt buď "hop šup tralala" nebo fichtl v hodně dobrý kondici... Taky záleží, co si představuješ pod slovem renovace...



byl rozebran do posldniho sroubu delal jsem vybrus takze se musi jeste zajet plno novych dilu novy lak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levna kroska

1.1.2009 v 15:38 | Nahoru | #34

Stewe>Stana.k.>co si myslite o totom
http://www.motoinzer.../stm/245759-200.html
je to sice china ale neco by mohlo vydrzet ne?

Jo dobrý hele, všiml sis, že tomu chybí spojková páčka???



toho jsem si nevsim ale tak to by se vyresilo

(reakce na) Levna kroska

1.1.2009 v 15:38 | Nahoru | #35
Fenix> Jo a spojkový lanko jako kamufláž pro blbý!!!

(reakce na) Levna kroska

1.1.2009 v 15:39 | Nahoru | #36
Stana.k.> ruce pryč!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levna kroska

1.1.2009 v 15:40 | Nahoru | #37

Fenix>hele co všechno jsi dělal na tý motorce - ČZ 250/471
Jen by mě zajímalo kam ty pěníze šli. 30 tácu je docela balík a ja myslel že na tyhle stroje je všechno za babku...


30 000 Kč za renovaci je celkem normální částka, možná patří ještě k lepším. Momentálně renovuji ČZ 455, původní stav jsem měl sice o něco lepší než Wenca, ale i tak budu hodně rád, když se dostanu spolu s nákupní cenou do 30 000 Kč.
Předběžný odhad:
Lak 5000 – 6000 Kč
Chromy – budu rád když se vlezu do 5000 Kč
Nové přední kolo 2300 Kč
Čalounické práce – ± 500 Kč
Další náhradní díly – zatím mám nachystaný soupis zhruba za 6000 Kč
Atd...

Sice se to nezdá, ale částka se hodně vyšplhá (a to do toho nezahrnuji čas)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levna kroska

1.1.2009 v 16:16 | Nahoru | #38
jirin.sv> 30tis. no nevim zrovna u téhle 250tky, chápal bych to u nějaké jiné motorky třeba pérák nebo 500ohc a věřim že tam by to vyšlo o hodně víš. Ale tahle číza? né že by nebyla pěkná, ba naopak líbí se mi. ,,ale´´

když vemu mojí 250 jawu panelku:
pořizovací cena byla 4000 (rozebraná v krabici)
ložiska a simernky cca 500
výbrus 750 (v ceně pístní sada)
nová baterka 400
barva 119/dc 500 ( spotřeboval jsem 4dc)
plnič 400
brusný papír 100
ředidla a tužidla 500
opískování kompletu 1100
návleky na stupačky 100
přihlášení, STK, evidence 800
pojistka na rok 800
celkem 9 950...
Věřím že jsem ještě na něco mohl zapomenout tak dejme cenu 12000Kč...

Neni to renovace, protože jsem nechtěl origo jawu, ale tak trochu podle sebe ( nakonec se změnila jen barva)...
Uznávám že nemam všechno v chromu taktže přihodme 3000 za ráfky, 2000 výfuky, 1000 kolena. Furt jsme na 16 tis.
přihodme 2 tis. nato kdybych něco zapoměl, tak jsme na 18000 Kč

tak se furt nějak nemužu dopočítat, kam šel ten zbytek...

Levna kroska

1.1.2009 v 16:20 | Nahoru | #39
Levná kroska: je ta kterou si vypujčíš, ale pak ji zapomeněš vrátit .

Moje novoroční předsevzetí ! Jaké máte vy ?

Levna kroska

1.1.2009 v 16:28 | Nahoru | #40
Fenix> Při renovaci padne nejvíc peněz na shánění drobných dílů... Já shánel třeba originál držáky páček, jsou tot akové odlitky.... Pak kontrolky, spínač brzdového světla a různé drobnosti... Pak třeba pístní sada, takže dáš jen za ní 1000, GO klikovky cca 2500, sehnat jiný motor na díly, protože tady byl prasklý karter, ráfky 1000/kus, přepletení 1000 za oba, přelepení brzd a nová spojka apod.... Občas koupíš něco na slepo a nepoužiješ to... Třeba v přední vidli jsou takové silonové válečky, které se často zničí (protože ve vidli není olej) a nikde se nedají sehnat, jedině sehnat vidle, kde jsou ty silony zdravé (já koupil troje vidle, než se mi to povedlo ) Samozřejmě se dá dostat třeba na poloviční částku, ale musíš sehnat hodně dobrý základ a to já neudělal.... A proč jsem to neudělal? Protože to neudělá žádný začátečník, který chce něco renovovat, protože pořád žije v domění, že se k tak vysoké částce (jaká je za dobrý základ) nikdy nedostane... Mohl jsem mít v té době za 17tis. krásnou 471, která renovaci v žádném případě nevyžadovala... Mám od všech výdajů stvrzenky a chci to jednou pověsit na svůj web... Ale nemůžu se k tomu dokopat (a nejen k tomo), vždycky dám přednost nějaké jiné činosti...

(reakce na) Levna kroska

1.1.2009 v 16:29 | Nahoru | #41
Fenix> Tak já jsem na tom s pořizovací cenou o trochu výš 10 000 Kč. Ale dělám to vpodstatě úplně od znova. Jediné věci co zůstanou bez zásahu jsou zadní kolo, motor (je po generálce – jen se vyleští víka a nastříkne válec) a uložení vidlice.
Díly co mám zatím rozpočítané:
Rám, tlumiče
Horní pouzdro původní - Kč
Dolní pouzdro původní - Kč
Převlečná matka Sesa 170,00 Kč 2 340,00 Kč
Těsnění matky zadního tlumiče Sesa 30,00 Kč 2 60,00 Kč
Těsnění tělesa zadního tlumiče MPS 20,00 Kč 2 40,00 Kč
Sada misek MPS 350,00 Kč 1 350,00 Kč
Celkem 790,00 Kč

Stupačky + gumové díly
Rukojeti Monty 45,00 Kč 2 90,00 Kč
Gumy na přední stupačky MPS 55,00 Kč 2 110,00 Kč
Gumy na zadní supačky MPS 47,00 Kč 2 94,00 Kč
Guma na řadičku MPS 30,00 Kč 1 30,00 Kč
Čep přední stupačky MPS 98,00 Kč 1 98,00 Kč
Průchodka kolem řidítek Monty 60,00 Kč 2 120,00 Kč
Těsněni pod víčko nádrže Sesa 25,00 Kč 1 25,00 Kč
Zadní odrazka s gumou Sesa 111,00 Kč 1 111,00 Kč
Gumy kolem předních tlumičů Sesa 76,00 Kč 2 152,00 Kč
Guma do krytu řetězu Monty 60,00 Kč 1 60,00 Kč
Zástěrka s odrazkou Monty 120,00 Kč 1 120,00 Kč
Gumová lemovka Monty 95,00 Kč 1 95,00 Kč
Guma sání ČZ Monty 95,00 Kč 1 95,00 Kč
Zátky do řidítek Sesa 50,00 Kč 2 100,00 Kč
Pásta talíře rozety Sesa 76,00 Kč 1 76,00 Kč
Celkem 1 376,00 Kč

Kola, řetěz, brzdy
Ložisko 6302 2RS Ložiska, Brno 52,00 Kč 6 312,00 Kč
Ložisko 6304 2RS Ložiska, Brno 53,60 Kč 2 107,20 Kč
Ráfek Klouda 1 500,00 Kč 1 1 500,00 Kč
Dráty + Nyple Klouda 600,00 Kč 1 600,00 Kč
Výpletení Klouda 350,00 Kč 1 350,00 Kč
Rozeta 47z Sesa 390,00 Kč 1 390,00 Kč
Přední řetězové kolečko 17 zubů, malý střed Sesa 118,00 Kč 1 118,00 Kč
Řetěz Sesa 368,00 Kč 1 368,00 Kč
Spojka řetězu Sesa 17,00 Kč 1 17,00 Kč
Obložení přední brzdy Monty 100,00 Kč 4 400,00 Kč
Pirelli MT15 RF 3,25×16 Nejlevnejsipneu 803,00 Kč 1 803,00 Kč
Duše 3,25-3,50/16 Sesa 199,00 Kč 1 199,00 Kč
Guma do ráfku Sesa 24,00 Kč 2 48,00 Kč
Poklice předního kola Sesa 166,00 Kč 1 166,00 Kč
Celkem 5 378,20 Kč

Plus jsem další náhradní díly nakoupoval použité:
Řidítka 200,00 Kč
Zadní světlomet 150,00 Kč
Spodní díl masky 200,00 Kč
Sedadlo 630,00 Kč
Přední vidlice 450,00 Kč
Rozeta 80,00 Kč
Šponovák 20,00 Kč
Levé víko motoru - Kč
Pravé víko motoru 224,00 Kč
Mechanizmus plynu 150,00 Kč
Celkem 2 104,00 Kč

Jinak co jsem se díval, tak v tom tvém výpisu chyběla práce za lakování. U ČZ 471 jsem si drobnosti lakoval sám, ale na celou motorku si netroufnu, navíc to chci opravdu ťip ťop včetně linek atd. Plus to samozřejmě naskočí o částku za chromování.

Jak psal Wenca není renovace jako renovace.

Naposledy editováno 01.01.2009 16:37:31

Levna kroska

1.1.2009 v 16:38 | Nahoru | #42
Jo a kam se ztratili další položky? Teď jsem prolistoval účtenky a jen tak na rychlo:
Pneu Metzeler ME 22 - 2000kč
nové zadní tlumiče - 1000kč
a pak milion drobností typu pouzdra do vidlic, šrouby, matičky, dobíjecí relé, kabely, očka, žárovky, bowdeny, různé gumové díly.... To si pořád říkáš, že to jsou drobnosti, co moc nestojí, ale když se to všechno posčítá, tak to ty peníze prostě dokupy dá...

EDIT: Jirin mě předběhl...

Naposledy editováno 01.01.2009 16:38:56

(reakce na) Levna kroska

1.1.2009 v 16:42 | Nahoru | #43
Fenix> Ještě nakoukni sem: rozpočet renovace, ceny tam možná má už hodně přepálené, ale pro inspiraci to stačí

Levna kroska

1.1.2009 v 16:53 | Nahoru | #44
ty jo jak tak koukam tak ten muj fichtl byl jeste celkem za levno

(reakce na) Levna kroska

1.1.2009 v 16:58 | Nahoru | #45
ja zacinal taky takhle,koupil sem za 15 tis DR 600 a za pul roku sem bral husku 610te rok 01,bo na zacatek staci,ale po mesici zjistis,jak je to stara tezka krava!

Levna kroska

1.1.2009 v 17:01 | Nahoru | #46
ok asi máte pravdu, záleží na počáteční koupi, a poté šíře renovace.
já měl tlumiče dobré ( jen jsem je rozebral vyčistil a vyměnil olej)

pláště jsem taky nemusel kupovat - z dob kdy jsme z těhto stroju dělali krossky mi zbylo mnoho dílů i pláště. (výhoda měl jsem z čeho vybírat)

lak jsem si dělal sám ( jsem typ člověka co si radši všechno dělá sám, člověk ví co si tam dá, popřípadě si to taky zkurví)navíc se pak nechlubí cizim peřím....
jinak ale barva je použita kvalitní speis hecker..

dobíjení mám ještě origo papírák - ale asi přejdu na bezkontakt při tom dením svícení to vážně nedobije...

nikoho nepomlouvám ani neurážim, jen jsem se divil částce, kterou jste nakonec obhájily.
je dobrý že šikovný český ruce ještě nevymřeli..

Levna kroska

1.1.2009 v 17:10 | Nahoru | #47
taky jsem strikal doma
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist