paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nová Aprilka RSV-konečně se správným počtem válců
22.9.2008 v 11:55
tak se konečně v Noale naučili počítat do čtyř a výsledek stojí za to

[url=


Naposledy editováno 22.09.2008 11:56:22
Předchozí
1 2
Následující

Nová Aprilka RSV-konečně se správným počtem válců

23.9.2008 v 08:49 | Nahoru | #31

BagoBorec>FiZzeR>BagoBorec>Nebo by to mohlo pálit stylem jedna řada - druhá řada
Pak by z toho byl pěknej dublovanej dvouvál

To by bylo ale trošku kontraproduktivní, nemyslíš? Já bych tipoval, že to bude nějaký vyfikundaný, tipoval bych křížem (kvůli namáhání kliky a ložisek kliky) a těsně po sobě, když pálí jeden začne pálit další (kvůli monstrózní náloži krouťáku)... Zatím se mi nedaří nic najít.
Nebylo by to kontraproduktivní, pokud by jedna řada pálila při kompresi druhé
Ovšem vyvážit něco takovýho by asi byl těžkej oříšek a eště by se někde musel nějakej ten takt ošidit



nojo, ale to už můžou udělat rovnou dvouvál, nemálo by se ušetřilo na hmotnosti pohyblivých dílů

Nová Aprilka RSV-konečně se správným počtem válců

23.9.2008 v 20:39 | Nahoru | #32
BMW chystá 4V řadovku. Přece zkoušeli tak před rokem rokem a půl naladit boxera a,el do te doby se po něm slehla zem , tak asi nebyli moc uspěšní .

Nová Aprilka RSV-konečně se správným počtem válců

23.9.2008 v 21:43 | Nahoru | #33
no kdyby to melo o dva valce min tak by to melo lepci zvoucek ale takhle to bude urcite aspon motorovej masakr...

Nová Aprilka RSV-konečně se správným počtem válců

23.9.2008 v 23:39 | Nahoru | #34
no když ten motor jinak naladí a udělaj nástupce falca, tak bude velká H. s VFR v prde...

Nová Aprilka RSV-konečně se správným počtem válců

24.9.2008 v 09:02 | Nahoru | #35
Ohledně ceny jsem zaregistroval úvahy kolem 30.000 USD za normální verzi, za verzi Factory 40.000USD (je to jen odhad)

Nová Aprilka RSV-konečně se správným počtem válců

24.9.2008 v 09:06 | Nahoru | #36
V EU cena cca.20.000EUR, za lepší cerzi 26.000EUR

VIDEO: www.kewego.com/swf/p3/epix.swf

Nová Aprilka RSV-konečně se správným počtem válců

24.9.2008 v 09:09 | Nahoru | #37










Nová Aprilka RSV-konečně se správným počtem válců

24.9.2008 v 11:15 | Nahoru | #38
Tak se to potvrzuje, to světlo uprostřed mi tam prostě nějak vadí :\ , no nic, třeba jde o zvyk. Doufám, že to vykompenzuje motor...

Nová Aprilka RSV-konečně se správným počtem válců

24.9.2008 v 16:27 | Nahoru | #39

FiZzeR>BagoBorec>Nebo by to mohlo pálit stylem jedna řada - druhá řada
Pak by z toho byl pěknej dublovanej dvouvál

To by bylo ale trošku kontraproduktivní, nemyslíš? Já bych tipoval, že to bude nějaký vyfikundaný, tipoval bych křížem (kvůli namáhání kliky a ložisek kliky) a těsně po sobě, když pálí jeden začne pálit další (kvůli monstrózní náloži krouťáku)... Zatím se mi nedaří nic najít.



Proč kontraproduktivní, desmosediciRR tak pálí...

Nová Aprilka RSV-konečně se správným počtem válců

24.9.2008 v 16:45 | Nahoru | #40
miura> desmosedici tak nepali...

Nová Aprilka RSV-konečně se správným počtem válců

24.9.2008 v 17:14 | Nahoru | #41

pylot>miura> desmosedici tak nepali...



RR tak pálí a v první sezoně (možná i ve druhé) to zkoušeli i v motogp

Nová Aprilka RSV-konečně se správným počtem válců

24.9.2008 v 17:14 | Nahoru | #42

pylot>miura> desmosedici tak nepali...



Taky si myslim (už jen podle zvuku), že takhle určitě nepálí

Nová Aprilka RSV-konečně se správným počtem válců

24.9.2008 v 17:27 | Nahoru | #43
Droppi> já se nechci hádat a je to tu o aprilce, ale D16RR je opravdu čtyřválec s dvouválcovou charakteristikou.

Nová Aprilka RSV-konečně se správným počtem válců

24.9.2008 v 17:54 | Nahoru | #44
miura> hádat se nemusíš, stačilo kouknout na oficiální Ducati stránky Pořadí zapalování 0° - 90° - 290° - 380° (silniční D16RR rok 2007). Takže to funguje jako 2 klasický 90° dvouválce přesazený na klice o 290° (resp.430)!!! A to je ta hodnota, co mě zajímala. Čekal jsem 360°, ale kluci Italský asi vědi, co dělaji, když to přesazujou o takovou šílenost. Tim tam vznikne 340°, kdy nic nepálí a to by údajně mělo zlepšovat trakci (že se guma stačí do toho asfaltu zase zakousnout) Jsem zase o něco chytřejší a uspokojen

Teď ještě zjistit, jak to má ta Aprilka

Nová Aprilka RSV-konečně se správným počtem válců

24.9.2008 v 18:09 | Nahoru | #45
ten vejfuk je strašnej,to volá po tom Akrapu

Naposledy editováno 24.09.2008 18:10:34

Nová Aprilka RSV-konečně se správným počtem válců

25.9.2008 v 12:58 | Nahoru | #46

Nová Aprilka RSV-konečně se správným počtem válců

25.9.2008 v 16:08 | Nahoru | #47
A bude se ten motor dávat i do Tuona nebo zůstane i výroba dvouválců, jako levnějších variant RSV??

Nová Aprilka RSV-konečně se správným počtem válců

25.9.2008 v 16:33 | Nahoru | #48
Láďa FZS600>
V článku se píše, že staré Tuono zůstane v produkci o rok déle než RSV V2, aby se použily zbývající naskladněné motory Rotax. Nové Tuono V4 je už na papíře, v současné době se Aprilia zaměřuje na produkci RSV V4, poté se bude soustředit na Tuono.

Nová Aprilka RSV-konečně se správným počtem válců

25.9.2008 v 17:07 | Nahoru | #49
Kua, Tuono s +- 160 kobylama...To bude mazec....
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist